Stránka 1 z 8

autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 19. úno 2013 15:44:41
od britex.straka
Dobrý den, všem příznivcům Samsung a odpůrcům autorizovaného servisu Britex-CZ s.r.o.
Rád bych Vás informoval,že se aktivně zapojím do této diskuze na téma servis.Neboť i my bychom se měli bránit a reagovat na většinu nepodložených spekulací,nepravd,lží i hypotéz co kdyby a jak by či chybný postup servisu apod...
S některými názory se nelze ztotožnit a někteří nevědí o čem je autorizovaný servis a jak funguje.Proto prosím administrátora tohoto webu aby uveřejnil mou adresu a směroval na mne všechny dotazy týkající se servisu a oprav Samsung.Pevně věřím, že tím spousty věcí vyřešíme a spekulace necháme být.Neboť pevně věřím,že toto forum je velmi solidní pro lidi, kteří si vyměnují názory,sdílí myšlenky,pomáhají si a podporují.Prostě komunikace na úrovně i se zástupcem servisu.Děkuji

Pavel Straka
Customer care Manager
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Czech Republic
Phone: +420 312 242 416-9
Mobile: +420 777 717 009
e-mail: straka@britex.cz
facebook: BRITEX-CZ

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 19. úno 2013 22:05:13
od Jumbo78
Přestaňte spamovat v každém vlákně, které najdete

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 12:31:40
od britex.straka
Dobrý den,
nejedná se o spamování.pokud by jste trochu zahloubal do aktivit společnosti Britex, tak by jste pochopil, že naše portfolio oprav je veliké.tudíž se to týká i tohoto vlákna.Pokud máte pocit, že spamuji informujte administrátora ať on rozhodne zda se jedná o spam či o aktivitu jak řešit stížnosti.Nemyslíte?

Pavel Straka
Customer care Manager
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Czech Republic
Phone: +420 312 242 416-9
Mobile: +420 777 717 009
e-mail: britex.straka@gmail.com
facebook: BRITEX-CZ

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 12:45:43
od xanthor
Drobná rada: Jestli chcete působit aspoň trochu profesionálně, tak se zaměřte na pravopis a interpunkci. Příklad: Za tečkou na konci věty se píše mezera, žádné "by jste" neexistuje atd.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 12:51:56
od hreba
Je hezké o co se snažíte, ale myslím, že ani toto nepomůže odstranit zápach "spekulací" zde na foru, natož tak na internetu obecně. Telefony se prostě kazí a je třeba je servisovat. Sám s Vámi žádnou zkušenost nemám a proto nechci soudit, ale na každém šprochu pravdy trochu, jak se říká. Na žádný servis nejsou tak špatné reference, jako na Britex. Už když jsem si kupoval Note 2, jediná věc, která mě od toho málem odradila, byly právě tyto "spekulace". HTC ale nemělo ekvivalent, takže mám Samsung :)
Proč lidé stejně nemluví třeba o vspdata (servis HTC), se kterými mám několik osobních a vždy vynikajícíh (rychlost, kvalita, sledování stavu zakázky, doprava zdarma) zkušeností? Rozhodně to nebude tím, že by se neprodávaly a tudíž není z čeho brát. A to jednou telefon poslali jinam, ale do týdne od zjištění byl zpět i s knihou, jako omluva :thumbup:

Prosím všechny, když už tento thread vznikl, dávejte sem ty své "spekulace" a podložte je třeba fotkami a čísly zakázek. Konfrontuje pana Straku, ať se pokusí vše vyvrátit a uvést na pravou míru. Myslím, že každý, kdo jejich telefony používá a je s nimi spokojený jako já (zatím jenom jeden), chce vědět, že až bude problém, promptně a k plné spokojenosti zákazníka ho tento servis vyřeší. Snad na konci budeme moct ty závorky odstranit a nebo to slovo nahradit nějakým jiným, v tom případě méně lichotivým pro Britex :D a nebo :( .....vyberte si sami

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 15:34:52
od britex.straka
Pokud máte osobně pocit, že Vám nebylo vyhověno sdělte názor, přidejte IMEI přístroje i servisní číslo zakázky ať můžeme reagovat.V případě pochybení z naší strany bude zjednána náprava. V případě, že pochybení je na straně zadavatele zakázky doložíme vše potřebné.Chceme se bránit nepravdě a pokud to tak není pojďme řešit. Společnost Britex-CZ není monopol a snažíme se individuálně vycházet vstříc.Pokud cítíte opak, tak piště konkrétní případy nebo mi zavolejte od Pondělí do Pátku na 777 717 009 . Zdá se Vám takový to přístup špatný?

S pozdravem

Pavel Straka
Customer care Manager
BRITEX-CZ, s.r.o.
Milady Horákové 125
272 01 Kladno
Czech Republic
Phone: +420 312 242 416-9
Mobile: +420 777 717 009
e-mail: straka@britex.cz
facebook: BRITEX-CZ

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 15:36:37
od britex.straka
xanthor píše:Drobná rada: Jestli chcete působit aspoň trochu profesionálně, tak se zaměřte na pravopis a interpunkci. Příklad: Za tečkou na konci věty se píše mezera, žádné "by jste" neexistuje atd.
jde Vám o psaní nebo o konkrétní problémy ?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. úno 2013 19:00:32
od mahon
Pane Straka chci se zeptat proč neprovádíte záruční opravy na tzv. "šedivkách" které si kupujou uživatelé v ČR. Jsme přece v EU a šedivky pocházejí taky z EU. Když pošlu třeba nefunkční (nerootovanou,neflešovanou) polskou šedivku do autorizovaného servisu v Německu http://www.w-support.com/eng/private-cu ... hones.aspx tak jí bez připomínek servisují v rámci záruky zdarma.Děkuji za odpověď.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 27. úno 2013 6:46:09
od patlen
britex.straka píše:Dobrý den,
nejedná se o spamování.pokud by jste trochu zahloubal do aktivit společnosti Britex, tak by jste pochopil, že naše portfolio oprav je veliké.tudíž se to týká i tohoto vlákna.Pokud máte pocit, že spamuji informujte administrátora ať on rozhodne zda se jedná o spam či o aktivitu jak řešit stížnosti.Nemyslíte?
Vlákno jsem přesunul
O spamování se jedná !!!
http://androidforum.cz/pravidla-fora-t15.html
Pravidlo číslo tři je myslím jasné.Takže pokud tu budou další duplicity budeme je bez debat mazat !
Tak prosím dodržujte laskavě zdejší pravidla.

To samé služby !

Čtrnácté: zakládání vláken pouze za účelem reklamy vlastního produktu je zakázáno v případě, že v textu není podrobný popis aplikace se screenshoty a s dalšími zákulisními informacemi o aplikaci. V případě předchozí domluvy s administrátorem fóra si lze dohodnout na základě výměny odkazů VIP podporu. (Zvýraznění a zvýhodnění..bližší info na dotaz)

Pokud si chcete dělat "reklamu" domluvte se s Adminem tohoto fóra. Do té doby prosím laskavě smažte vaše linky, které evidentě propagují "BRITEX"

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 27. zář 2013 22:07:51
od martins123
Jaké jdou vaše zkušenosti s opravou telefonu LG u Britexu? Je to stejne jako se Samsungy? Nebo reklamace probíhají lépe?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: sob 28. zář 2013 7:41:58
od strojvudce
Nedoufej. Mám zkušenosti s Huawei v Britexu a je to stále stejný. Nejde o Samsung, ale Britex a je jedno co tam pošleš.

Odesláno z (smazáno)
EDIT by jumbo78:
Uprav si nebo vypni podpis! Přečti si prosím laskavě pravidla fóra a dodržuj je!

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 06. říj 2013 10:41:10
od nalim66
Bezpochyby nejhorší servis v české republice možná i v EU.To co se děje zde nikde nelni ani myslitelné.Jak se chovají k zákazníkům.Divím se že tím Samsung nic nedělá.Spousta lidí si nekoupí značku Samsung jen díky servisu Britex.
Záruční servis Samsung v Benešově Bels to je jak z jiné planety,jen škoda že neopravuji v záruce tel Samsung,asi proto že si to v Britexu zaplatili jinak to nelni možné.Už jsme jednali se zastoupení Samsung vEU pro CZ o odebrání licence pro Britex,zatím marně.To co se děje zde už ,ale nejni snesitelné.....Stěžujte si na zastoupení Samsung pro EU ať už tím něco udělají konečně.

ing.Podzimek

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 06. říj 2013 11:51:04
od Jumbo78
Kamaráde, Samsungy už opravuje i VSP data a to je jiné kafe

@phablet ;)

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 08. říj 2013 17:22:15
od nalim66
Kde je opravuji ahoj tak si konečně jdu koupit Samsung zase :-).To psal Podzimek tady ze servisu na moje nejni registrovaný.Ale tu v Benešově nemohou získat záruční servis na tel ikdyž na vše ostatní Samsung mají ale Britex to má asi zaplacený.Kde je ten druhý servis?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 11. říj 2013 9:48:52
od Petmedic
Tak jsem dnes udělal také zkušenost s jednáním Britexu a potvrdilo se mi to co se všeobecně ví. Jsou to nepředstavitelní šmejdi kteří dělají Samsungu medvědí službu. Již nikdy více žádný telefon od Samsungu nekoupím. Telefon byl předán soudnímu znalci protože jsem se rozhodl že jim to nenechám tak jednoduše projít.

No a jelikož se pan Straka už této diskusi zbaběle vyhýbá tak jsem mu totéž napsal i v mailu. ;)

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 11. říj 2013 17:39:58
od nalim66
Kašlete na Britex povedlo se už mají záruční servisy Samsung třeba jen v PrazeTakže Britex a jeho jediné zastoupení Samsungu skončilo.Jen blázen by si dal tam opravit telefon
Na základě předchozí telefonické domluvy Vam posilam seznam autorizovanych servisnich stredisek pro mobilni telefony v Praze.

Mobil Pohotovost
Spalena 101/37
110 00 Praha 1
721 141 447
obchod@mp.cz
http://www.mp.cz


Samsung Plaza
(CSP Prague)
Ječná 36
120 00 Praha 2
734 204 011
734 204 013
223 014 153
223 014 972
http://www.inter-servis.cz/

E-PRO s.r.o
Třebohostická
564/9
100 00 Praha 10
222 522 005
praha@epro.cz
http://www.epro.cz
Po-Ct: 8:00-17:00
Pa: 8:00-16:00
Český servis

Barrandova 409
143 00 Praha 4 - Modřany
227 204 411, 800 111 155 praha@ceskyservis.cz
http://www.ceskyservis.cz/


Mobil Pohotovost
Nádražní 116
150 00 Praha 5
607 695 559
andel@mp.cz
http://www.mp.cz

V případě dalších dotazů nás kontaktujte na bezplatné zákaznické lince 800 726 786.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 11. říj 2013 17:50:04
od ludekbrno
To ale nejsou pokud vím plnohodnotné servisy, ale jen sběrná místa, která provádí jen jednoduché opravy a pro vyšší level stejně musí posílat jinam.

píšu z mobilu

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 11. říj 2013 17:54:40
od bino
Boužel Mobilní pohotovost jsem použil jako záruční pro opravu Galaxy S asi před rokem a stejně to posílali na Britex kde mě oznámili že je chyba na mé straně protože údajně byl zkorodovaný. Nedoporučují telefón používat za deště v koupelně, v kuchyni ani u moře atd.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 11. říj 2013 20:57:47
od Lyon
Tohle téma je dost obsolete ne? Samsung už servisuje VSP, to je pro Britex konečná u této značky.

Sent from my GN

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: sob 12. říj 2013 11:04:01
od Kroci
jeste by mohlo neco rozumnyho prijit pro LG :?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 13. říj 2013 16:19:30
od siley
To ze VPS servisuje samsung neni 100% pravda. Ano servisuje ale pouze mobili co jsou z volneho trhu, Kdyz chces poslat mobil do vps pres t-mobile tak to nejde protoze s nima nemaj smlouvu. Ale zase na druhou stranu t-mobile nabizi bezplatneho soudniho znalce kdyz to britex odmitne z duvodu ze to nechce opravit (vymyslena oxidace, neprojeveni zavady apod)

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 13. říj 2013 16:53:38
od ludekbrno
Pokud mají autorizaci na Samsung, tak si to tam může snad poslat sám přímo.

píšu z mobilu

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 13. lis 2013 17:54:32
od Jindrich Zitek
Zdravim,
Opravdu musime å muzeme prijmout vsechny zaslane opravy Samsung bez ohledu na distribucni kanal vcetne napr T mobile Jindra Zitek

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 13. lis 2013 23:19:15
od Restin1
Ale v případě reklamace v rámci 6 měsíců (a tím možnosti výměny výrobku za nový), je potřeba to reklamovat přes prodejce a tím pádem přes Britex, že? :(

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: čtv 14. lis 2013 8:11:30
od ludekbrno
Ano, přes prodejce a ten si pošle telefon na posouzení kam bude chtít.

píšu z mobilu

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: čtv 14. lis 2013 13:39:35
od JaRM
No kdyby to poslal na posouzení... V mém případě to zaslal, i přes výslovné upozornění že žádám výměnu, do Britexu na opravu.
A teď to na mě hodlá pravděpodobně zkoušet, zda si to přece jen nevezmu.... A má pocit, že pokud prodlouží lhůtu na maximum možného, tak že couvnu.

Mluvím o Comforu (tímto před ním varuji), který má již od 6.11. telefon z Britexu zpět včetně posouzení reklamace jako oprávněné (ověřeno telefonicky). A odmítá se mnou komunikovat z jakého důvodu teď nic nekonají a reklamaci dále neřeší....

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: čtv 14. lis 2013 16:29:30
od whammer
Nedal bych si do Britexu oprat ani ponozky kdyby to delali... Nebudu tu vsim moznym spamovat kazdej kdo mel zkuenosti si nazor udela sam....

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. lis 2013 10:20:25
od lucimal
dobrý den,
i já jsem nucen reagovat na články kolem servisu Britex. Moje zkušenost je zcela negativní. Setkal jsem se s neprofesionálním až nepřátelským přístupem lidí v tomto "servise". Na reklamaci jsem odeslal svůj osobní telefon iPhone 4S, jehož vadou byla nefunkčnost, která se stala při zapojení tohoto originálně vyrobeného přístroje v Číně do nabíječky. Servis poznal, že byl mobil rozebrán. Nepoznal rozhodně, že jsou vyměněné díly, resp. nehodili mi na hlavu, že jsem si vyměnil LCD a zadní kryt (bohužel, čínsko-americké sklo moc nevydrží). Pravděpodobně to zjistí díky šroubkům, na kterých to asi pod lupou zjistí a díky tomu, že je to skládačka, která už nebude zcela autentická jako z výrobní linky. Např. volně skoro dobře nalepené těsnění kolem optiky prostě už potom nedrží a podobně. Anebo je to normální, že se to rozsype po prvním rozebrání. Však je to Made in China ale za velké $ pro USA.
Avšak je to moje osobní zařízení za cca 16 tisíc a určitě si mohu šroubek vyšroubovat. Tohle zákon nezakazuje. Určitě se nejedná o neodborný servisní zásah.
Neodborný servisní zásah pravděpodobně provedl jejich odborný technik, který se v tom asi odborně šťoural, když hned prohlásili, že se to nedá opravit.
Resp. hned po zjištění, že byl mobil kýmsi otevřený, případ tihle borci uzavřeli, stejně tak uzavřeli můj mobil v záruce a poslali ho zpět k prodejci s výmluvou na neodborný servisní zásah.
Zcela evidentně se na mobil nikdo odborně nepodíval a ihned tento případ smetli ze stolu. Chytráci.
Jejich službou je nabídka nového mobilu za zvýhodněnou cenu 6300,- (v Česku ale nechtějte slevu zadarmo), pokud je nadměrně původní telefon poničený. Ale pozor!! Jedná se jen o trik, aby to hezky vypadalo na jejich internetových stránkách, že se snaží uživateli pomoct. Moc hezká služba by to byla, ale……
…..business je business. Myslel jsem si, že to bude i můj případ a o mobil za zvýhodněnou cenu jsem požádal. Ke všemu by servis při takové placené výměně vydělal, protože původní mobil by si nechali a téměř všechny díly by mohli za nehorázné peníze rozprodat. Ale protože jsou to amatéři, operátorka mi na jejich tel. lince sdělila, že pro mě taková výměna z programu Exchange není možná, protože jsem mobil neodborně otevřel :-) a to mi řekla, že dnešní mobily se nedají jen tak otevírat a šroubovat, že se to musí řešit jen odborně. Podotknul jsem zkušeně, že iPhone má 2 šroubky a kryt je lehce odnímatelný, tak proč to na mě zkouší. Protože jsem jí zcela evidentně dostal, začala se bránit jedinou prostou větou a to takovou, že jsem to teda neodborně otevřel a že nejsem na to školený. v Britexu si vysvětlují pojem "nadměrně poškozen" tak, že program "Exchange" by šlo uplatnit jen, když bych mobil rozbil o zem, když si rozbiju LCD i zadní kryt a potluču boční hrany mobilu. no................stále čekám, kdy narazím na tu profesionalitu.
Je jasné, že nestačí, aby na www.idnes.cz byly krásné fotky technika v rukavičkách, všude samé drahé měřicí přístroje a podobně. Vše je o lidech, o vyčůranosti a neschopnosti lidí. Zde se vše projevilo na 100%. Byl jsem vy-fuck-ovaný jako malý fracek. Prý mám jedinou možnost. A to, koupit si zcela nový iPhone, protože můj mobilní přístroj je pro opravu nerentabilní !!!!!!!!! Žádal jsem tedy zcela rezignovaně, aby mi nacenili opravu placenou. Že bych si zaplatil jen vadný díl a práci. Logicky to musí být méně než 16tis.

Mobil se mi ale vrátil neuznaný, neopravený. Důvod? Nerentabilní oprava. Ani se nesnažili na mobil podívat, poslat kalkulaci, že jsou díly drahé a jak moc, aby si mohli dovolit odsoudit přístroj do koše.
A tak jsme využili služeb jiného servisního centra. Po 14ti dnech se mi mobil vrátil, opravený za 3 tisíce. Zcela funkční. Oprava proběhla bez komplikací, výmluv a podobných nekalých praktik. Nikdo mi nemusel volat a jebat za to, že jsem do svého přístroje lezl. Záruka mi běží dál.

Historie:
Když jsem si před půl rokem kupoval neoriginální díl – LCD displej, byl jsem v tomto obchodě upozorněn, že se nemusím bát, že se jedná o přesné díly, vypadající jako originál a že jsou jen z nějakého důvodu levné. Řešili jsme s úsměvem na rtu klasickou otázku, zda se nejedná o stejnou výrobní linku v Číně a že si zde v Česku hrají servisní organizace na schovávanou, protože to generuje krásné zisky.
Originální LCD jsem i s prací dostával v nabídkách převážně z Prahy i za 3500,- bez DPH. Průměrně ale cca 2500,-
Britex uvádí cenu 2420,- s DPH. Pokud je zde i cena práce, pak si umím představit, že je díl „originální“
Zakoupený neoriginální servisní díl byl za 1100,- bez DPH a práci jsem si provedl sám dle video návodu. Tento dovozce mi nakonec sdělil, že z této firmy odebírají ve velkém i nejznámější servisní organizace a logicky to strkají na našich "originálně a odborně!!!" opravovaných mobilů za 100% zisky. Vidíme zde jasně, kdo vydělává a kdo je okrádán - my uživatelé.
Britex je jen velká společnost, o které se psalo v novinách, ale lidi jsou pořád stejní, a když jsou marní, pak je to všechno jedno.
Bohužel s touto organizací se spojují operátoři a tak nemáme moc šancí se bránit. Obří firmy mají plný pytel argumentů a není jednoduché se z pozice obyčejného zákazníka bránit.
Je ale smutné, že i když máte koupený mobil za skoro 20tis a šlo by koupit i dráž, že se k vám u reklamace postaví zády, neposkytnou vám žádné služby, ani náhradní telefon a ještě se snaží mobil neopravit, protože mají pro to zjevně důvody lepší než svou reputaci.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. lis 2013 10:26:38
od LivArt
Hned 2 chyby: nepřečetl sis záruční podmínky (a telefon sis sám otevřel, tedy jsi ztratil nárok na záruční opravu).
Levné díly nikdy nebudou originální, takový ty pohádky, jak to jde z jedný linky a kdesi cosi, to jsou akorát pohádky.

BTW moje aktuální zkušenost z Britexem je taková neutrální - telefon opravili, snad u toho nic nepoškodili, nicméně folie na displeji je dodrbaná pěkně a nechci vidět, jak by vypadal hliníkový kryt, kdyby tam ta folie nebyla a telefon ležel rovnou na rámečku displeje a skle. A trvalo to skoro měsíc.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 20. lis 2013 12:17:35
od ludekbrno
lucimal:

Brečíš hezky, ale na špatném hrobě.

1) do telefonu prostě nemáš co lézt

2) o stejných dílech za nízkou jsou to pohádky, ty levné jsou jen čínská druhovýroba a autorizovaný servis to samozřejmě pozná a vyhodnotí jako neodborný zásah

3) autorizovaný servis může dělat jen zásahy, které má schválené výrobcem, takže při určitém stupni poškození to už opravovat nemůže

píšu z mobilu