Stránka 6 z 8

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 04. bře 2016 9:21:46
od Mirda86
On ten obchod ma autorizovany servis Samsungu,jo?Kdes ho kupoval?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 04. bře 2016 10:30:03
od tjiricek11
Ano, na drobné zásahy. Kraken's.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 04. bře 2016 14:26:17
od Game
Jj mobil pohotovost je taky autorizovaný servis pro Samsung.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 01. dub 2016 13:57:41
od tjiricek11
Zdravím, před několika dny mi přišel opravený telefon.

Britex napsal:
Zákazníkem oznámená vada se projevila. Byly vyměněny kamery, LCD + dotyk, základní deska. Oprava nebyla uznána jako záruční, zákazník s mobilním telefonem zacházel nesprávně. Po zákazníkovi nebude vyžadována úhrada nákladů na opravu, provedli jsme ji jako vstřícné gesto (GOODWILL). Pokud v budoucnu bude zjištěna stejná příčina závady, uhradí zákazník náklady na opravu.

Shrnuto:
Vyměnili vše kromě rámu (nechali i ten pod baterií s indikačním štítkem). Nevyměnili zadní kryt a neuznali fakt, že telefon není voděodolný.

Víte někdo, co dál? To již telefon nemám voděodolný a nemohu jej ponořit do vody tak, jak je uvedeno v příručce? Dá se proti jejich tvrzení nějak bránit?
Mimojiné, mám pocit, že po jejich opravě je sklo s digitizerem nalepeno špatně a MT již nebude těsnit ani při dešti. Myslíte, že bych při případné opakované reklamaci (pokud se stane, že se mobil utopí) mohl dopadnout úspěšněji u VSP data?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pát 01. dub 2016 15:36:23
od ludekbrno
Nemohl. V těchto nestandardních případech nerozhoduje servis, ale výrobce. Tudíž to rozhodnutí o neuznání záruky a současně o provedení bezplatné opravy jako vstřícné gesto, neudělal Britex, ale nejspíš místní zastoupení Samsungu. Nicméně bych k tomu řekl asi to, že potápět telefon do vody je prostě pitomost. Ten telefon není dělaný na blbnutí pod vodou. Voděodolnost je reálně využitelná k tomu, abys bez obav mohl telefonovat v dešti, aby se nic nestalo, když na něj nechtěně vyleješ pivo a nebo ti vyklouzne z ruky do umyvadla. Ale opravdu není na to, abys s ním cíleně lezl fotit do vody a podobně. Na to si pořiď outdoorovou kameru, ne telefon! Vždyť už z konstrukce těch krytek ti musí být jasné, že to nemůže být 100% vodotěsné.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 03. dub 2016 18:09:47
od tjiricek11
Koupím-li si mobilní telefon se specifikací IP67 (Samsung S5 neo), očekávám od něj to, co udává. Má vydržet v hloubce 1 metr po dobu 30 minut. Nevydržel v 15 cm 5 minut. Kdyby to nepsali v návodu, nezkoušel bych to. Pitomost je, koupit si něco, co nevyužiji tak, jak je to specifikováno.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 03. dub 2016 18:12:38
od verny94
Sice je to dost OT v tématu servis Britex..., ale když půjdeš v létě v kraťasech a tričku na procházku a chytneš průtrž mračen, tak uděláš co? ;)

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 03. dub 2016 18:17:14
od tjiricek11
Člověk je natolik chytrý tvor, že dokáže analyzovat, jestli bude pršet nebo ne. Pakliže ano, beru deštník. Ale dobře, dejme tomu že jsem omezenější, nekouknu ani na předpověď, pak patřím k těm výjimečným lidem a tahle věc se mi může stát. Takže příště mohu říct, že mi při letní procházce mobil zmokl a utopil se?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 03. dub 2016 19:03:56
od ludekbrno
Ano, můžeš to říct, ale oni ti nebudou věřit :-) Sorry, ale nikdo inteligentní si nekoupí mobil na focení pod vodou. Na to jsou specializovaná zařízení a přitom i o dost levnější.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: sob 16. črc 2016 11:56:20
od Lyon
Pokud se výrobce chlubí IP67, tak to musí ponoření do vody vydržet a je úplně jedno, jestli to dává smysl nebo ne. Argument, že rozumný člověk to neudělá, nedává smysl. To je jako kdyby tvrdili, že v tom je osmijádro, reálně tam bylo čtyřjádro a argument by byl, že těch osm jader stejně nevyužije. To je přece naprosto irelevantní, jednou něco ve specifikaci tvrdí, tak to tak prostě má být a hotovo.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 20:40:08
od Mirda86
Tak to tu ozivime mensi perlickou.
Gear Fit 2.Koupenej v ofiko shopu Samsung.
Po mesici a neco proste naramek umrel. Ok hodilo se to na reklamacku tam kde byl koupeny. Po 3 tydnech prisla zprava ze v GF2 byla nalezene neznama kapalina a navrhuji opravu za 2986kc :D
Krom toho ze naramek nema zadnej otvor a mel by bejt vodeodolnej (IP68)... tak hlavne nikdy neprisel do kontaktu s vodou. Jen par kapek pri umyvani rukou(nikdy nesel primo pod tekouci vodu nebo nejaky ponoreni a podobne).
I tak po mesici oxidace a smitec :D Klidne se zakazniku postav treba na hlavu :D





Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 20:58:55
od Lyon
To jsou fakt tragédi...

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 21:15:55
od LivArt
Máš aspoň fotku toho poškození?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 21:24:53
od Mirda86
Stalo se to svagrovi. Jeste nebyl ani v te prodejne. Jen tam po te zprave volal kde ho nasledne odkazali at si zavola do servisu. Kde mu rekli ze tam je oxidace a dal to resit tim padem nehodlaji. Opravu odmitl s tim ze to bude resit mozna soudne a i kdyby nakonec ne (narodi se jim decko a do toho stavi barak. Takze neni cas) tak jim tezko bude cpat dalsi prachy :D

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 21:28:31
od LivArt
Ale tak by mohli bejt tý dobroty a aspoň mu ukázat tu fotku, kde je to zoxidovaný. Za ty prachy... :D

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 11. zář 2017 21:31:51
od Mirda86
Kdyztak je sem postnu jak budou k dispozici :D

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 31. říj 2017 20:53:23
od ExEricss
Galaxy S7, 5 měsíců starý, ofiko distribuce, koupeno v Samsung prodejně.
Vypalená stavová lišta a ikony signálu, baterie wifi a pod.
Reklamace zamítnuta.
Rozporováno, řešilo to Samsung VOC - 6 týdnů! - zamítnuto.
"Dobrý den, pane xxxxxxx,

kontaktuji Vás, ve věci individuálního posouzení Vaší žádosti ohledně reklamačního řízení Vašeho mobilního telefonu Samsung Galaxy S7 (MC: SM-G930FZKAETL, IMEI: 3578xxxxxxxxxxx), které bylo naší společností Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. finálně dokončeno. Z naší strany došlo k internímu posouzení postupů a následného vyjádření autorizovaného servisního střediska Samsung - BRITEX-CZ, s.r.o..

Předmětný mobilní telefon jste zakoupil dne 12.04.2017 u společnosti SETOS spol. s.r.o.. Níže jsou vypsány veškeré oficiální servisní záznamy, které k Vašemu zařízení ke dnešnímu dni evidujeme.

1. Reklamační řízení – č. protokolu 3660519 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
Popis závady: „v horní části LCD je světlejší pruh a vypálené ikony“
Popis opravy: Zamítnutí záruční opravy = mech. poškození + porušení záručních podmínek.
Přijato dne: 04.09.2017
Ukončeno dne: 13.09.2017

Na základě interního prošetření výše uvedeného reklamačního řízení, bylo shledáno pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Konkrétně se jedná o použitou textaci ve vystaveném cenovém návrhu, kde použitý význam přímé souvislosti mechanického poškození s Vámi reklamovaným jevem je uveden chybně. Za tuto chybu se Vám velice omlouvám a rád bych Vás ujistil, že veškeré podklady byly předány na příslušné autorizované servisní středisko BRITEX-CZ, s.r.o.. Kompetentní zástupce servisního centra již v tuto chvíli sjednal nápravu aby se obdobná situace nadále neopakovala. Chybně použitá textace ovšem na zamítnutí reklamačního řízení nic nemnění a cenový návrh je nadále platný z následujících důvodů.

Zařízení bylo po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev „v horní části LCD je světlejší pruh a vypálené ikony“ není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu. Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu na straně 27 (manuál přikládám do přílohy). → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypnete dotykový displej“. Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož byla závada nebo vada zobrazovací jednotky vyloučena, záruční oprava LCD tak není možná."

Oprava za bratru 7.000,- záruka na práci a materiál 3 měsíce!

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 31. říj 2017 21:11:22
od Mirda86
Peknej bordel. Jak muzou vedet ze se ta lista vypalila pri necinnosti? Co kdyz clovek vali nekolik hodin navigaci? Ci prohlizi net? Nebo kombinace? Priste tam napisou ze by display mel byt zaplej maximalne pul hodiny s deseti minutovyma prestavkama :D

Fakt komedie...


Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: úte 31. říj 2017 22:23:40
od don_alex
nebo deset minut s půlhodinovými přestávkami :hehe:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 01. lis 2017 6:58:51
od nofu
Jj, ty Amoledy, to sou super displeje! Btw. co tě vedlo dávat samsung do britexu?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 01. lis 2017 7:11:35
od Lyon
AMOLED bych nechtěl ani zadarmo a můžete se ohánět lepším zobrazením barev jak chcete. Zlaté klasické LCD.

Neplatí náhodou v prvních šesti měsících, že je důkazní břemeno na straně servisu? Ať ti to zkusí dokázat, že to bylo vypáleno nesprávným používáním telefonu. Přeju jim hodně štěstí. Nenech se, zkouší to na tebe. A btw., neservisuje Samsungy i VSP? Celkem masochismus to posílat do VSP? A proč si vlastně po měsíci netrval na vrácení peněz?

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 29. lis 2017 15:20:58
od Carllos 2
nofu: Britex je nyní smluvní servis Samsungu, měl jsem u nich v záruční opravě S7ku.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 29. lis 2017 17:35:52
od Jumbo78
No, ono stačilo zadat zakázku přes web VSP data...
Britex stojí za psí štěk.

Edit: Britex je už dávno servis Samsungu...

Re: Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: stř 29. lis 2017 21:01:24
od ludekbrno
Carllos 2 píše:nofu: Britex je nyní smluvní servis Samsungu, měl jsem u nich v záruční opravě S7ku.
Tos ale objevil Ameriku :) Ovšem není to jediný smluvní servis.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 04. úno 2018 10:45:42
od ANDORIT
V pátek 2.2. 2018, po 14 dnech od využití služby MOJE GALAXY s mým S8, kdy byl odvezen do servis u Britex a trnul hrůzou, tak mohu prohlásit, že zbytečně. Popasané závady - šednutí displeje uznáno výměna LCD a dotyku, USB modulu a baterie. Telefon se vrátil bez jakéhokoliv poškození, slívcován a nepoznal jsem, kde jej rozpůlili :). Přivezen službou MOJE GALAXY. Strach má velké oči a chápu, že jen nespokojení se zde ozývají a píší. A tak jsem se rozhodl, jako jeden z těch moc spokojených, že se o svou zkušenost podělím. Opravdu nemám k servisu jedinou výtku, za mne naprostá spkojenost.

autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 04. úno 2018 12:36:17
od Jumbo78
Aspoň jeden spokojený...
Nicméně, to ses sem zaregistroval jen proto, abys to sem napsal?
Hmm...

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 04. úno 2018 13:22:08
od roy100
To je skrytá rekkama, tenhle příspěvek je úplně stejný na několika fórech, publikován ve stejný čas. Ani sto takových příspěvků britexu a jeho mizerné pověsti nepomůže, za ně mluví jejich práce.... :DD

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: ned 04. úno 2018 13:59:32
od Lyon
Britex si myslí, že jsme snad úplně blbí...

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 05. úno 2018 11:06:37
od eddward
Osobne som mal reklamovany LG G4 (klasika bootloop) v Britexe, za 10 dni bol doma aj s vymenenou zakladnou doskou. Bolo to asi pred 2 tyzdnami.
Mal som trochu obavu, lebo to bola reklamacia reklamacie. Prvykrat (v inom servise zrejme, nedostal som ziadny protokol z Britexu) vymenili dosku, ale asi bola chybna, lebo prava polovica displeja sa z casu na cas uplne rozsypavala. Väcsinou to ale islo dobre, cize zavada sa nemusela prejavit. Nastastie sa to prejavilo a dosku vymenili za najnovsi kus z decembra 2017. Samozrejme neboli by to profici keby nieco nepokaslali. Po zapnuti telefonu na mna hned vyskocila hlaska ze aplikacia fotoaparat prestala pracovat. Skusam 3 rozne aplikacie, ani jedna sa do fotaku nedostane. Google Camera rovno napise ze sa nevie pripojit k fotoaparatu.
Treti krat som to uz nechcel posielat a zas byt 2 tyzdne bez telefonu, tak som to hned na stole rozobral. Fotak bol k doske pripojeny, tak som ho skusil odpojit a este raz pripojit a riadne pritlacit. Nastastie po zapnuti ide vsetko v poriadku.
Hlavne ze v protokole napisali ze telefon bol riadne otestovany. Nechapem. Ten fotak nemohol fungovat a hlaska o pade aplikacie vyskakovala neustale.
Spokojnost teda polovicna.

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Napsal: pon 05. úno 2018 12:49:40
od Lyon
Jojo, to píšou všichni, že to otestovali. Reklamoval jsem NB, taky psali, že prošel výstupní kontrolou. No vzhledem k tomu, že touchpad mechanicky poškodili a vůbec nefungoval, tak o tom silně pochybuju...