Servisy Samsungautorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)

xposed12
Androiďák!
Příspěvky: 391
Registrován: úte 09. zář 2014 10:05:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Huawei P9 lite Black
Mobil 2 / ROM: Vernee Thor
Tablet: Ainol Novo Elf II

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od xposed12 » stř 14. říj 2015 10:08:03

nevadi.. aj ja sa ti ospravedlnujem nechal som sa trochu uniest.
Telefon: Huawei p9 lite black
Octopus Box: Repair LG phone Samsung Phone comming soon.
Medusa J-TAG Box: Repair Boot/Flash,Read Boot/Flash,Write Boot/Flash,Erase Boot/Flash
HXC Magma BOX


Uživatelský avatar

don_alex
Administrátor
Příspěvky: 9300
Registrován: ned 26. srp 2012 16:11:34
Reputace: 327
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 4 [SM-N910C] [Stock]
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note II [GT-N7100] [Stock+root]
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 [GT-N8000] [Stock+root]

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od don_alex » stř 14. říj 2015 11:24:37

Já vím, jak to myslíš, ale ber to tak, že pokud servis má provést autorizovanou opravu, musí nejdřív zjistit, zda zařízení odpovídá výrobnímu stavu. A pokud zjistí, že je v něm neoriginální díl, nemohou autorizovanou opravu provést, i když se týká něčeho jiného..
:palec: Chceš-li poděkovat, klikni na palec :palec:

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM | atd. <= VÍCE PŘES SZ
Moje hračky: SM-N910C [Stock] | GT-N7100 [Stock+Root] | GT-N8000 [Stock+Root] | GT-S5830 [Stock+Root] | Gsmart T4 [Stock+Root] | Sony SW2


xposed12
Androiďák!
Příspěvky: 391
Registrován: úte 09. zář 2014 10:05:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Huawei P9 lite Black
Mobil 2 / ROM: Vernee Thor
Tablet: Ainol Novo Elf II

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od xposed12 » stř 14. říj 2015 15:34:35

Ja to tak beriem len ma to trochu zarazilo co vsetko skumaju pri opravach.
Telefon: Huawei p9 lite black
Octopus Box: Repair LG phone Samsung Phone comming soon.
Medusa J-TAG Box: Repair Boot/Flash,Read Boot/Flash,Write Boot/Flash,Erase Boot/Flash
HXC Magma BOX


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » stř 14. říj 2015 17:26:46

Řekl bych, že to nikdo speciálně nezkoumal. Ale pokud technikovi prošly rukama už hromady telefonů, tak si takových věcí všimne na první pohled.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


misakcz
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 01. led 2012 0:54:01
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Sensation

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od misakcz » pát 16. říj 2015 16:30:42

Takze muj problem s Note3 v zaruce.
Po roce pouzivani se cyklicky zacal restartovat,zjistil jsem ze pri zapnute wifi.
Telefon se mi povedlo obnovit do tovarniho nastaveni

Nasledne po startu cerna obrazovka error try update with kies a nekomunikovalo.

Servis napsal vada zpusobena cidlem priblizeni vymena.

Po tydnu zase restarty, odpojovani od wifi, gps. 4 vady najednou, poslano na odstup.
Vada zpusobena sw, takze nez naroku na odstup - pry je to Viberem a Whatsappem.

Mu coz...pouzivam dale a znovu nejde zapnout stejna vec jako predtim.. Opraveno vymenou komponentu...

Tel znovu asi tyden pouzivam a protoze zamrzal dal jsem znovu obnovu..telefon v nabijecce.

Zase nesel zapnout, poslano na odstup potreti vada nejde zapnout...pro zmenu zpusobeno baterii..

Telefon jsem prevzal, prinesl domu..rikam si..ok zkusime a znovu to same.

Znovu rce..odstup..a tentokrat jsem si to zpusobil sam neodbornym prehranim sw a jako vstricny krok mi jej tam nahrali a vada dale byla zpusobena prehravanim pri slabe baterii.

Ja uz nevim co dal..neni na ne zadna paka, odmitaji se se mnou bavit, protoze zakaznikem je pro ne muj prodejce..


Uživatelský avatar

don_alex
Administrátor
Příspěvky: 9300
Registrován: ned 26. srp 2012 16:11:34
Reputace: 327
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 4 [SM-N910C] [Stock]
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note II [GT-N7100] [Stock+root]
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 [GT-N8000] [Stock+root]

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od don_alex » pát 16. říj 2015 18:35:56

A proč jsi to už dávno neposlal proboha do VSP?
:palec: Chceš-li poděkovat, klikni na palec :palec:

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM | atd. <= VÍCE PŘES SZ
Moje hračky: SM-N910C [Stock] | GT-N7100 [Stock+Root] | GT-N8000 [Stock+Root] | GT-S5830 [Stock+Root] | Gsmart T4 [Stock+Root] | Sony SW2


misakcz
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 01. led 2012 0:54:01
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Sensation

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od misakcz » pát 16. říj 2015 19:30:48

don_alex píše:A proč jsi to už dávno neposlal proboha do VSP?
Protoze chci odstup, a o tom jaky servis vyuzije prodejce merozhoduju:(

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4544
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Tomáš Kubec » pát 16. říj 2015 20:18:14

Ale to musíš otravovat svého prodejce a ne servis. Servis s tebou nemá uzavřenou žádnou kupní smlouvu.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


misakcz
Nové Androidě
Příspěvky: 6
Registrován: ned 01. led 2012 0:54:01
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Sensation

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od misakcz » pát 16. říj 2015 20:24:10

Ja vim ze musim otravovat prodejce...ten ma ale jako servisniho partnera jedine britex( T-Mobile) a britex mu dokola tvrdi stale tu samou omacku dokola


xposed12
Androiďák!
Příspěvky: 391
Registrován: úte 09. zář 2014 10:05:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Huawei P9 lite Black
Mobil 2 / ROM: Vernee Thor
Tablet: Ainol Novo Elf II

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od xposed12 » pon 19. říj 2015 10:19:52

Vyjadrenie britex k mojej reklamacii LG G3

Dobrý den,

Ve vyjádření stojí že dobropis máte žádat u prodejce zařízení : Posouzení DAP 2x - uznané, závada 3x "vada audia" se projevila, MT je v souladu se záručními podmínkami, oprava přístroje již není možná (dobropis žádejte u svého dodavatele).


Znamená to tedy, že vzhledem k nemožnosti opravy bylo uznáno odstoupení od kupní smlouvy. Předejte naše vyjádření prodejci, celá věc byla konzultována i s výrobcem tudíž nevidím důvod proč by Vám to neměli uznat.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Lucie Chválová
Sales & Service Consultant

závada 3x "vada audia" se projevila toto nebolo predmetom reklamacie.
Telefon: Huawei p9 lite black
Octopus Box: Repair LG phone Samsung Phone comming soon.
Medusa J-TAG Box: Repair Boot/Flash,Read Boot/Flash,Write Boot/Flash,Erase Boot/Flash
HXC Magma BOX


rakosnicek79
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 27. led 2016 9:44:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Huawei P7
Tablet: Samsung Galaxy Tab4

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od rakosnicek79 » stř 27. led 2016 10:23:49

Dobrý den všem,
bohužel i ja mám špatné zkušenosti s tímto servisem a jelikož se k mému problému servis (ne)postavil evidentně špatně a bez dalšího zájmu, nedá mi to a pokusím se varovat další s důvěrou přicházející zákazníky a klienty.

Na podzim jsem dostal jako dárek tablet Samsung Galaxy , kupovaný v O2 na Kladně, bohužel se ukázalo, ze ma vaTmadné tlačítko hlasitosti "+/-". No jelikož jsem dárek dostal až po 14denní lhůtě na vrácení, musel jsem jít na opravu. Šel sem tedy rovnou do Britexu, kde se se.mnou vůbec nebavili a at s tím zajdu do O2 a je ať neotravuju (mimochodem O2 tablet na opravu poslalo nakonec, hádejte kam...právě sem do Britexu!?). První varování, ze to asi nebyla nejlepší cesta. Po necelém měsíci, kdy technikove měnili 25 dní tlačítko, tablet konečně opraven a vše fungovalo jak mělo, převzato v O2, leč bohužel objevila se jiná vada, a sice, tablet, který před opravou nevrzal a byl z výroby usazen pevně, nikde nic neskřípalo, najednou začalo. Ještě ten den na O2 sepsána reklamace na reklamaci a opět posláno do Britexu. No a tam, nejspíš se na to ani nikdo nepodival, technik napsal, ze je to běžný stav tabletu a vše v normě!!!? NECHÁPU! :-( ano připouštím, ze jednou vrzat bude, ale až tak třeba po roce každodenního používání, ale ne u fungl nového stroje. Na O2 vyzkoušen stejný tablet, nový i používaný prodejci na prodejně a ani jeden nevykazoval sebemenší známky vrzání, skřípání atp..
Celá story pokračovala v Praze, kde v dalším "certifikovanem" servisu Samsung zjistili špatně provedenou práci v Britexu, kdy např. zapomněli paní technici na šroubek a další věci, takže se vše rozjelo nanovo a opravy se ujali lidé v Praze v Ječné ulici, ale s tím samým výsledkem. Nejen že skřípání a vrzání neodstranili, spíše ho ještě víc umocnili jak se v tom vrtali, no a když to ani na podruhé nešlo (ano, zase sem podával 2 reklamace) a nevěděli kudy kam, prostě jen napsali, te je vše v pořádku a že je to běžný stav. VRCHOL!!
No a korunu tomu nasadilo oficiální zastoupení Samsungu v ČR, kam sem to nakonec taky posílal, když posvětilo vyjádření servisů, ze je vše OK. Prý pokud nesouhlasím, ať se obrátím na soudního znalce. NO COMMENT!

Dělají akorát z lidí hlupáky a čekají, ze se neozveme a vzdáme to.

Kamil Rákosník
rakosnicek79@seznam.cz
IMEI 351885068123560


David Rychlý
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 27. úno 2016 10:42:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung S5 neo

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od David Rychlý » sob 27. úno 2016 10:54:49

Dobrý den,
poprvé v životě jsem se rozhodl napsat recenzi a to už je na flegmatika mého ražení co říct! Bohužel stejná zkušenost jako u většiny ostatních!. Reklamace Samsung S5. Hodinu po prvním zapnutí začala vyskakovat na displeji hláška " Zkontrolujte těsnost zadního krytu". Objevila se i několikrát denně. Takže klasika:první reklamace uznána-přehrán software. Druhá reklamace uznána:výměna zadního krytu a světe div se třetí reklamace s požadavkem vrácení peněz NEUZNÁNA a na telefonu hláška vyskakuje vesele dál. Suma sumárum:1/4 roku bez telefonu a závada neodstraněna! Samsung+Britex nikdy více!!!!

Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3828
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 269
Typ mobilu / ROM: LG G3 32GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo A6000 - služební; Samsung Galaxy SIII
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od verny94 » sob 27. úno 2016 11:00:13

Ale ta hláška je normální a zobrazuje se všem. Dá se vypnout pouze s rootem.
Výměny prasklých skel, další drobné HW opravy, opravy IMEI, S/N, unbrick a další SW opravy.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:

Uživatelský avatar

Game
Moderátor
Příspěvky: 2522
Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
Rom: MIUI 8

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Game » sob 27. úno 2016 11:42:48

A další věc je proč to dáváš do Britexu,zrovna Samsung má na výběr ze 3servisu.
Naposledy upravil(a) Game dne sob 27. úno 2016 15:39:00, celkem upraveno 1 x.
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci ;)
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1

Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3828
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 269
Typ mobilu / ROM: LG G3 32GB
Mobil 2 / ROM: Lenovo A6000 - služební; Samsung Galaxy SIII
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od verny94 » sob 27. úno 2016 11:58:58

Na jednu stranu mě i překvapuje, že to uznali..
Výměny prasklých skel, další drobné HW opravy, opravy IMEI, S/N, unbrick a další SW opravy.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:

Uživatelský avatar

Mobilier
Nové Androidě
Příspěvky: 35
Registrován: úte 18. pro 2012 0:20:24
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG G5

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mobilier » pon 29. úno 2016 0:08:47

Dobryden,chci se zeptat jestli je mozne reklamovat telefon v samsung servise v jecne ulici kdyz jsem ho kupoval v EW v cestlicich kde se mnou britex vybeh.
Dekuji
Nexus 5x
S7 Edge
LG G5


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » pon 29. úno 2016 7:17:08

Jak vyběhl? :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

wallin
Androiďák!
Příspěvky: 501
Registrován: čtv 05. zář 2013 23:46:52
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: the power of 10

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od wallin » pon 29. úno 2016 18:30:17

Game píše: Samsung má na výběr ze 3servisu.
jasně, ale tohle víš ty a lidi, kteří se o problematiku zajímají trochu hlouběji. Spousta lidí odese zařízení k reklamaci do místa nákupu, aniž by je jen napadlo, že mohou reklamovat i jinak.

@ Mobilier - pošli do VSP, ušetříš si nervy http://web.vspdata.cz/samsung-uvod/572" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar

Game
Moderátor
Příspěvky: 2522
Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
Rom: MIUI 8

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Game » pon 29. úno 2016 18:42:18

Vyzní to trosku hrubě a arogantně, ale pro neznalost lidi, je tu snad naše komunita, nehledě na to ze ve světě internetu, je to v celku lehko dohledatelna informace.
Stačí se jen zeptat.
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci ;)
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » pon 29. úno 2016 19:41:40

Pokud ho s něčím Britex vyrazil, tak ho s tím celkem jistě vyrazí i ostatní servisy :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10021
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 209
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Jumbo78 » úte 01. bře 2016 6:32:17

Ale houby, nemusí to tak být... Mně BRITEX kdysi 2x po sobě vrátil telefon, že závada se neprojevila a že jestli ještě jednou budu reklamovat s touto závadou, tak mi naúčtují diagnostiku atd...
Tak jsem na prodejně ukázal prodavači, co telefon dělá, nahrál to na video, poslal jim to a vyměnili základní desku...
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » úte 01. bře 2016 9:15:43

No je otázka, co by udělaly ve stejné situaci bez osobního předvedení závady jiné servisy :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » čtv 03. bře 2016 16:57:20

Zdravím, zajímá mě váš názor na následující situaci:

V pondělí jsem reklamoval přes prodejce svůj nový Samsung S5 Neo zakoupený o 4 dny dříve. Prodejce pravděpodobně MT poslal do Britexu.

K reklamaci jsem šel s tím, že MT udává voděodolnost, certifikaci IP67. Telefon mě stál 10 000 Kč (pro mne už vyšší cena za MT), takže jsem na něj dával obzvlášť pozor. Druhý den jsem se odhodlal k testu focení pod vodou, jelikož by to měl dle udávané certifikace zvládnout. Vzal jsem MT, 3x překontroloval zda jsou zacvakané všechny zámečky na zadním krytu.

První test, umytí displeje tekoucí vodou, OK.
Druhý test. Opět jsem překontroloval 3x dokola zámečky (i ten u foťáku). Focení pod vodou v hloubce max. 15 cm po dobu do 5 minut. Zpočátku výsledek ok. Přibližně po 5 minutách (telefon jsem dokonale osušil) se začalo samo mačkat tlačítko multitaskingu na touchpanelu. Bylo mi jasné, že to není normální jev a že se tam dostala voda. Otevřel jsem zadní kryt a samozřejmě, pod ním voda, baterka ve vodě, signalizační štítek pod baterkou červený. Další spatřený štítek byl bílý. Vytáhl jsem baterku, telefon vysušil a dal na topení na utěrku. Po cca 3 hodinách byl telefon opět funkční a nepoškozený, ovšem voda se do něj už dostala a je jen otázkou času, kdy se tam něco pokazí.

Je šance, že mi reklamaci uznají? Pokud ne, jsem odhodlaný zaplatit soudního znalce na prošetření, protože jsem s MT zacházel tak, jak je dovoleno a jsem si jistý, že jsem neporušil žádné podmínky.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » čtv 03. bře 2016 17:15:54

Nechci ti brát iluze o znalcích, ale to je ve tvém případě k ničemu. Znalec může maximálně posoudit, jestli se tam voda dostala nebo ne, ale nemá šanci nijak prokázat, jestli jsi dodržel všechny podmínky nebo ne. On tam u toho nebyl a teď zpětně nezdokumentuje, že krytky byly správně zavřeny.

Nicméně bych asi naběhl na prodejce s tím, že telefon má certifikace IP67, přesto do něj vnikla voda. A pokud ho máš kratší dobu, než 6 měsíců, tak ti musí prodejce prokázat, žes to zavinil ty. Pokud je už starší, než 6 měsíců, tak to už by byla smůla, protože bys musel ty dokázat, žes to nezavinil a to nemáš jak prokázat.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » čtv 03. bře 2016 17:44:41

Tak znalec přece může MT zkusit ve vodě, jestli se tam voda dostane a sepsat o tom zprávu. To samé bych mohl udělat i já, ovšem znalcovo slovo má asi větší váhu. Ano, MT jsem měl po dobu kratší než 6 měsíců, konkrétně 4 dny :D No tento problém je také obecně známý, že do S5 se dostane voda. A S5 neo má stejnou konstrukci, takže to podle mě u ní je stejné jako u S5.

Poprvé jsem si koupil Samsung a hned jsem v něm ztratil důvěru. Mám ještě Sony Xperia Z1c a ta šlape už skoro 2 roky v pohodě.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » čtv 03. bře 2016 18:20:07

Na to bych nespoléhal, ono se mu to náhodou podaří zavřít líp, než tobě a nic tam nenateče :-) Každopádně pokud je telefon nový, tak bych to nechal na nich. Prostě bych to hodil prodejci, ať si s tím dělá co chce. Ty máš nový telefon, udělals všechno dle návodu, přesto se tam dostala voda. Ať ti dokážou, žes to udělal blbě :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4544
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Tomáš Kubec » čtv 03. bře 2016 19:11:24

Pokud autorizovaný servis reklamaci neuzná, tak vám ji nikdy neuzná ani prodejce a bude se klidně soudit. Jelikož při prohraném sporu mu veškerou náhradu za prohraný spor uhradí výrobce. Tohle je vždy hrozně složité, Ale důkazní podstata je opravdu do 6 měsíců (pokud nebylo koupeno na IČ) na nich. Samozřejmě, že soudního znalce pak zvolí i oni a ten může zjistit, že pokud je vše dobře zavřené tak jak má, tak do telefonu neteče. Je to vždy velká loterie a může se to táhnout dost dlouho. Jelikož to je ale do 6 měsíců, tak tam určitá naděje je.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15562
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 171
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » čtv 03. bře 2016 19:48:10

Tak tak, v rámci prvních šesti měsíců by se soudy v případě pochybností měli přiklánět spíš na stranu spotřebitele. Ale jistého samozřejmě není nic. Možná by stálo za to zkusit zjistit něco o nových možnostech mimosoudního řešení, platí to tuším od letošního roku.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4544
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Tomáš Kubec » čtv 03. bře 2016 20:24:49

To platí, ale musí s tím souhlasit obě strany a pochybuji, že ten obchod bude, když to neuznal autorizovaný servis. Jde tedy také o to jestli to tam prodejce vůbec poslal nebo ti to neuznal jen on. Zkus si to Britexu zjistit jestli to tam bylo.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » pát 04. bře 2016 0:11:45

No, zatím mi nic nezamítli, jen když čtu všude, že to zamítají, tak mám obavy. Od prodejce jsem dnes přečetl status "odesláno externímu servisu". On totiž obchod má autorizovaný servis, nicméně opravují jen lehčí závady. Případně zkusím prodejci navrhnout zaslání do VSP, pokud Britex zamítne. Někde jsem taky četl, že již Britex nemůže voděodolné MT jen tak zamítat s důvodem "oxidace".

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů