Servisy Samsungautorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mirda86 » pát 04. bře 2016 9:21:46

On ten obchod ma autorizovany servis Samsungu,jo?Kdes ho kupoval?



tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » pát 04. bře 2016 10:30:03

Ano, na drobné zásahy. Kraken's.

Uživatelský avatar

Game
Moderátor
Příspěvky: 2527
Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
Rom: MIUI 8

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Game » pát 04. bře 2016 14:26:17

Jj mobil pohotovost je taky autorizovaný servis pro Samsung.
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci ;)
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1


tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » pát 01. dub 2016 13:57:41

Zdravím, před několika dny mi přišel opravený telefon.

Britex napsal:
Zákazníkem oznámená vada se projevila. Byly vyměněny kamery, LCD + dotyk, základní deska. Oprava nebyla uznána jako záruční, zákazník s mobilním telefonem zacházel nesprávně. Po zákazníkovi nebude vyžadována úhrada nákladů na opravu, provedli jsme ji jako vstřícné gesto (GOODWILL). Pokud v budoucnu bude zjištěna stejná příčina závady, uhradí zákazník náklady na opravu.

Shrnuto:
Vyměnili vše kromě rámu (nechali i ten pod baterií s indikačním štítkem). Nevyměnili zadní kryt a neuznali fakt, že telefon není voděodolný.

Víte někdo, co dál? To již telefon nemám voděodolný a nemohu jej ponořit do vody tak, jak je uvedeno v příručce? Dá se proti jejich tvrzení nějak bránit?
Mimojiné, mám pocit, že po jejich opravě je sklo s digitizerem nalepeno špatně a MT již nebude těsnit ani při dešti. Myslíte, že bych při případné opakované reklamaci (pokud se stane, že se mobil utopí) mohl dopadnout úspěšněji u VSP data?
Naposledy upravil(a) tjiricek11 dne ned 03. dub 2016 18:11:17, celkem upraveno 1 x.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » pát 01. dub 2016 15:36:23

Nemohl. V těchto nestandardních případech nerozhoduje servis, ale výrobce. Tudíž to rozhodnutí o neuznání záruky a současně o provedení bezplatné opravy jako vstřícné gesto, neudělal Britex, ale nejspíš místní zastoupení Samsungu. Nicméně bych k tomu řekl asi to, že potápět telefon do vody je prostě pitomost. Ten telefon není dělaný na blbnutí pod vodou. Voděodolnost je reálně využitelná k tomu, abys bez obav mohl telefonovat v dešti, aby se nic nestalo, když na něj nechtěně vyleješ pivo a nebo ti vyklouzne z ruky do umyvadla. Ale opravdu není na to, abys s ním cíleně lezl fotit do vody a podobně. Na to si pořiď outdoorovou kameru, ne telefon! Vždyť už z konstrukce těch krytek ti musí být jasné, že to nemůže být 100% vodotěsné.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.



tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » ned 03. dub 2016 18:09:47

Koupím-li si mobilní telefon se specifikací IP67 (Samsung S5 neo), očekávám od něj to, co udává. Má vydržet v hloubce 1 metr po dobu 30 minut. Nevydržel v 15 cm 5 minut. Kdyby to nepsali v návodu, nezkoušel bych to. Pitomost je, koupit si něco, co nevyužiji tak, jak je to specifikováno.
Naposledy upravil(a) tjiricek11 dne ned 03. dub 2016 18:13:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3921
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 273
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8+
Mobil 2 / ROM: Honor 8 - služební
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od verny94 » ned 03. dub 2016 18:12:38

Sice je to dost OT v tématu servis Britex..., ale když půjdeš v létě v kraťasech a tričku na procházku a chytneš průtrž mračen, tak uděláš co? ;)
Výměny prasklých skel, další drobné HW opravy, opravy IMEI, S/N, unbrick a další SW opravy.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:


tjiricek11
Nové Androidě
Příspěvky: 7
Registrován: čtv 03. bře 2016 16:38:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung G903F - S5 Neo
Mobil 2 / ROM: Sony Xperia Z1 compact / LGO Z1C v7.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od tjiricek11 » ned 03. dub 2016 18:17:14

Člověk je natolik chytrý tvor, že dokáže analyzovat, jestli bude pršet nebo ne. Pakliže ano, beru deštník. Ale dobře, dejme tomu že jsem omezenější, nekouknu ani na předpověď, pak patřím k těm výjimečným lidem a tahle věc se mi může stát. Takže příště mohu říct, že mi při letní procházce mobil zmokl a utopil se?


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ludekbrno » ned 03. dub 2016 19:03:56

Ano, můžeš to říct, ale oni ti nebudou věřit :-) Sorry, ale nikdo inteligentní si nekoupí mobil na focení pod vodou. Na to jsou specializovaná zařízení a přitom i o dost levnější.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1946
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Lyon » sob 16. črc 2016 11:56:20

Pokud se výrobce chlubí IP67, tak to musí ponoření do vody vydržet a je úplně jedno, jestli to dává smysl nebo ne. Argument, že rozumný člověk to neudělá, nedává smysl. To je jako kdyby tvrdili, že v tom je osmijádro, reálně tam bylo čtyřjádro a argument by byl, že těch osm jader stejně nevyužije. To je přece naprosto irelevantní, jednou něco ve specifikaci tvrdí, tak to tak prostě má být a hotovo.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mirda86 » pon 11. zář 2017 20:40:08

Tak to tu ozivime mensi perlickou.
Gear Fit 2.Koupenej v ofiko shopu Samsung.
Po mesici a neco proste naramek umrel. Ok hodilo se to na reklamacku tam kde byl koupeny. Po 3 tydnech prisla zprava ze v GF2 byla nalezene neznama kapalina a navrhuji opravu za 2986kc :D
Krom toho ze naramek nema zadnej otvor a mel by bejt vodeodolnej (IP68)... tak hlavne nikdy neprisel do kontaktu s vodou. Jen par kapek pri umyvani rukou(nikdy nesel primo pod tekouci vodu nebo nejaky ponoreni a podobne).
I tak po mesici oxidace a smitec :D Klidne se zakazniku postav treba na hlavu :D





Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1946
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Lyon » pon 11. zář 2017 20:58:55

To jsou fakt tragédi...

Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 21722
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 233
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB LineageOS 14
Mobil 2 / ROM: SGS6 + G361F
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od LivArt » pon 11. zář 2017 21:15:55

Máš aspoň fotku toho poškození?
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mirda86 » pon 11. zář 2017 21:24:53

Stalo se to svagrovi. Jeste nebyl ani v te prodejne. Jen tam po te zprave volal kde ho nasledne odkazali at si zavola do servisu. Kde mu rekli ze tam je oxidace a dal to resit tim padem nehodlaji. Opravu odmitl s tim ze to bude resit mozna soudne a i kdyby nakonec ne (narodi se jim decko a do toho stavi barak. Takze neni cas) tak jim tezko bude cpat dalsi prachy :D

Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 21722
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 233
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB LineageOS 14
Mobil 2 / ROM: SGS6 + G361F
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od LivArt » pon 11. zář 2017 21:28:31

Ale tak by mohli bejt tý dobroty a aspoň mu ukázat tu fotku, kde je to zoxidovaný. Za ty prachy... :D
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mirda86 » pon 11. zář 2017 21:31:51

Kdyztak je sem postnu jak budou k dispozici :D


ExEricss
Nové Androidě
Příspěvky: 29
Registrován: úte 08. lis 2011 22:28:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: rozbitý
Tablet: Lenovo Miix3

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od ExEricss » úte 31. říj 2017 20:53:23

Galaxy S7, 5 měsíců starý, ofiko distribuce, koupeno v Samsung prodejně.
Vypalená stavová lišta a ikony signálu, baterie wifi a pod.
Reklamace zamítnuta.
Rozporováno, řešilo to Samsung VOC - 6 týdnů! - zamítnuto.
"Dobrý den, pane xxxxxxx,

kontaktuji Vás, ve věci individuálního posouzení Vaší žádosti ohledně reklamačního řízení Vašeho mobilního telefonu Samsung Galaxy S7 (MC: SM-G930FZKAETL, IMEI: 3578xxxxxxxxxxx), které bylo naší společností Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. finálně dokončeno. Z naší strany došlo k internímu posouzení postupů a následného vyjádření autorizovaného servisního střediska Samsung - BRITEX-CZ, s.r.o..

Předmětný mobilní telefon jste zakoupil dne 12.04.2017 u společnosti SETOS spol. s.r.o.. Níže jsou vypsány veškeré oficiální servisní záznamy, které k Vašemu zařízení ke dnešnímu dni evidujeme.

1. Reklamační řízení – č. protokolu 3660519 (BRITEX-CZ, s.r.o.)
Popis závady: „v horní části LCD je světlejší pruh a vypálené ikony“
Popis opravy: Zamítnutí záruční opravy = mech. poškození + porušení záručních podmínek.
Přijato dne: 04.09.2017
Ukončeno dne: 13.09.2017

Na základě interního prošetření výše uvedeného reklamačního řízení, bylo shledáno pochybení na straně autorizovaného servisního střediska BRITEX-CZ, s.r.o.. Konkrétně se jedná o použitou textaci ve vystaveném cenovém návrhu, kde použitý význam přímé souvislosti mechanického poškození s Vámi reklamovaným jevem je uveden chybně. Za tuto chybu se Vám velice omlouvám a rád bych Vás ujistil, že veškeré podklady byly předány na příslušné autorizované servisní středisko BRITEX-CZ, s.r.o.. Kompetentní zástupce servisního centra již v tuto chvíli sjednal nápravu aby se obdobná situace nadále neopakovala. Chybně použitá textace ovšem na zamítnutí reklamačního řízení nic nemnění a cenový návrh je nadále platný z následujících důvodů.

Zařízení bylo po příjmu na servisní středisko zcela správně podrobeno kompletní servisní diagnostice, přesně dle nastaveného procesu výrobcem. Výsledek této diagnostiky potvrdil, že Vámi reklamovaný jev „v horní části LCD je světlejší pruh a vypálené ikony“ není způsoben závadou nebo vadou samotného přístroje/náhradního dílu. Jedná se o důsledek nesprávného použití zařízení, které je způsobenou chybou uživatele nedodržením informací z uživatelského manuálu. Tyto informace je možné dohledat ve zmíněném uživatelském manuálu na straně 27 (manuál přikládám do přílohy). → „Ponechání dotykového displeje v nečinnosti po delší dobu může vést ke stínovým obrazům (vypálením obrazu do obrazovky) nebo duchům. Pokud zařízení nepoužíváte, vypnete dotykový displej“. Za předpokladu nedodržení tohoto kroku s následným defektem zobrazovací části, je záruční oprava zamítnuta. Jelikož byla závada nebo vada zobrazovací jednotky vyloučena, záruční oprava LCD tak není možná."

Oprava za bratru 7.000,- záruka na práci a materiál 3 měsíce!
S7 Edge

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Mirda86 » úte 31. říj 2017 21:11:22

Peknej bordel. Jak muzou vedet ze se ta lista vypalila pri necinnosti? Co kdyz clovek vali nekolik hodin navigaci? Ci prohlizi net? Nebo kombinace? Priste tam napisou ze by display mel byt zaplej maximalne pul hodiny s deseti minutovyma prestavkama :D

Fakt komedie...


Uživatelský avatar

don_alex
Administrátor
Příspěvky: 9525
Registrován: ned 26. srp 2012 16:11:34
Reputace: 344
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 4 [SM-N910C] [Stock]
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy Note II [GT-N7100] [Stock+root]
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 [GT-N8000] [Stock+root]

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od don_alex » úte 31. říj 2017 22:23:40

nebo deset minut s půlhodinovými přestávkami :hehe:
:palec: Chceš-li poděkovat, klikni na palec :palec:

SERVIS MT => Unbrick | oprava IMEI a S/N | JTAG | unlock | flash ROM | atd. <= VÍCE PŘES SZ
Moje hračky: SM-N910C [Stock] | GT-N7100 [Stock+Root] | GT-N8000 [Stock+Root] | GT-S5830 [Stock+Root] | Gsmart T4 [Stock+Root] | Sony SW2

Uživatelský avatar

nofu
Droid
Příspěvky: 2725
Registrován: ned 11. srp 2013 18:37:35
Reputace: 45
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 8 [AL10]
Mobil 2 / ROM: LG G2 16GB - Cloudy G3 2.2

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od nofu » stř 01. lis 2017 6:58:51

Jj, ty Amoledy, to sou super displeje! Btw. co tě vedlo dávat samsung do britexu?

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1946
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: autorizovaný servis Britex-CZ s.r.o.

Příspěvek od Lyon » stř 01. lis 2017 7:11:35

AMOLED bych nechtěl ani zadarmo a můžete se ohánět lepším zobrazením barev jak chcete. Zlaté klasické LCD.

Neplatí náhodou v prvních šesti měsících, že je důkazní břemeno na straně servisu? Ať ti to zkusí dokázat, že to bylo vypáleno nesprávným používáním telefonu. Přeju jim hodně štěstí. Nenech se, zkouší to na tebe. A btw., neservisuje Samsungy i VSP? Celkem masochismus to posílat do VSP? A proč si vlastně po měsíci netrval na vrácení peněz?

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů