Servisy SamsungAutorizovany servis ESC sk s.r.o.

Moderátor: verny94

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
xposed12
Androiďák!
Příspěvky: 391
Registrován: úte 09. zář 2014 10:05:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Huawei P9 lite Black
Mobil 2 / ROM: Vernee Thor
Tablet: Ainol Novo Elf II

Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od xposed12 » pon 19. říj 2015 9:00:29

Samsung galaxy Alpha chybne sluchadlo od vyroby. Reklamacia telefonu.

Vyjadrenie servisu:

Oprava je v stave: Ukončené.
Potvrdenie záruky: Záruka výrobca
Prepravné číslo: 7030105314112217
Dátum ukončenia: 23.10.2015 10:54:47
Vyjadrenie technika: Zavada popisovana zakaznikom sa prejavila a bola vyriesena vymenou vadneho sluchatka. Pri diagnostike zistena vada BT, oprava realizovna vymenou WF/BT modulu. Vystupny test bez zavad, test hovoru v realnej sieti s firemnou SIM kartou bez zavad, test na radiokomunikacnom testeri bez zavad, obnovenie vyrobnych nastaveni.
Telefon: Huawei p9 lite black
Octopus Box: Repair LG phone Samsung Phone comming soon.
Medusa J-TAG Box: Repair Boot/Flash,Read Boot/Flash,Write Boot/Flash,Erase Boot/Flash
HXC Magma BOX



brumjirka
Nové Androidě
Příspěvky: 22
Registrován: sob 31. srp 2013 8:01:46
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung A3

Re: Autorizovany servis ESC sk s.r.o.

Příspěvek od brumjirka » stř 02. srp 2017 19:51:32

Tak tento servis mne bohužel taky potkal!! Používá ho O2! V květnu jsem u O2 koupil Samsung J5 a hned od samého začátku se nepravidelně restartoval. Prodavačem jsem byl upozorněn že mám koupit raději novou sd kartu kdyby nechtěl starší vzít. Měl jsem asi rok starou sd kartu a normálně fungovala ale telefon se stále nepravidelně restartoval.Vyndal jsem tedy kartu a zkusil to bez ní ale nic se nezměnilo. Několikrát jsem telefon uvedl do továrního nastavení a stále nic.Tak tedy jsem ho po 10 dnech odnesl do O2 a začal kolotoč. Rychlý to oni jsou ,už po týdnu mi ho poslali zpět že se závada neprojevila!!Mně se už pak každé ráno vždycky ukázal s klavesnicí na zadání pinu. Tak že druhé kolo,do poznámek jsem napsal že pokud se závada neprojeví at zavolají. Další týden volalo nějaké číslo a když jsem volal zpět po nějaké době tak to už nikdo nezvedl.Asi to tedy byl servis,to mi bylo řečeno při druhém návratu telefonu ze servisu,prodavačem O2!! opět závada neprojevena!! Telefon jsem ani nepřebral a ihned ho nechal poslat zase do toho skvělého servisu!!Bohužel.Po14dnech telefon opět přistál v prodejně a začal jsem jásat že konečně byla vyměněna základní deska že se závada projevila. Radostně jsem si vzal telefon do ruky a na těle ,které je z kovu ,rána jako prase.Rýha asi 5mm !!Doma nový telefon vždy dám ihned do silikonoveho pouzdra a sklo na displey. Tak že jsem mel telefon 10 dní a poslední předání do O2 jsem měl dokonce v poznamkach že telefon je uplně nový bez jakýchkoli poškození. Telefon jsem tedy opět ani nepřevzal a poslal ho zpět. Po 10 dnech mi ty šmejdi poslali telefon zpět ze mi ho za 1500 opraví!!!!! tak že teď jsem ho nechal opět v prodejně a čekám co O2 .Prý se poradí co se dá dělat. Nic si od toho ale neslibuju!!!U mne je to naprosto jasná chyba servisu.Nějaký šikovný monter to dojebal a klidně to pošle zpět.
TAK ŽE ZA MNE JSOU TO NEMEHLA A LEMPLOVE

Odpovědět

Zpět na „Servisy Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů