Servisy HTCDélka záruky

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
xtraizer
Nové Androidě
Příspěvky: 39
Registrován: pát 09. bře 2012 15:34:30
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Délka záruky

Příspěvek od xtraizer » sob 27. říj 2012 14:01:53

Zdravím, v lednu 2012 jsem si koupil telefon z oficialni ceske distribuce. Telefon byl bran na IČO, tedy do firmy. Obchod udává, že se záruka na produkty brané na IČO zmenšuje na 1 rok. To znamená, že je reklamace u prodejce jen 1 rok a u servisu 2 roky? Vím , že je tam vztah braný jako, když si podnikatel kupuje něco od druhého podnikatele. Mohl by mi to někdo prosím stručně vysvětlit? Děkuji, budu moc vděčný.



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Délka záruky

Příspěvek od ludekbrno » sob 27. říj 2012 14:42:13

Ano, pokud se postupuje podle obchodního zákoníku, tak automatická záruční lhůta neexistuje, záleží jestli vůbec a jakou záruku má prodejce v obchodních podmínkách. Mimo to lze využít normální záruku přes servis, ale pozor, pokud máš na faktuře uvedenu záruku jeden rok, nemusí to servis uznat (pokud si toho všimne). Pak je ještě možnost zkusit to úplně bez dokladu s tím, že by si servis ověřil stáří telefonu v databázi výrobce. Pokud je ale telefon starší, než 2 roky, což je vzhledem k datu nákupu klidně možné, nemusí už telefon být ani v záruce výrobce a pak je jediným garantem záruky ten prodejce, ale u něj záruka už skončila. Takže pokud je na faktuře uveden jeden rok, šance na reklamaci je malá.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Autor tohoto vlákna
xtraizer
Nové Androidě
Příspěvky: 39
Registrován: pát 09. bře 2012 15:34:30
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: Délka záruky

Příspěvek od xtraizer » stř 31. říj 2012 22:29:35

Jak postupovat v prípade reklamace?
Pro uplatnení reklamace doporucujeme se obrátit prímo na nejbližší autorizovaný servis - reklamace tak bude vyrízena nejrychlejší
možnou cestou. Servis vám též poskytne úplné a odborné informace k vaší závade, popr. vám sdelí, zda se jedná o vadu a zda je
možné ji odstranit svépomocí.
Seznam autorizovaných servisních míst naleznete v návodu pro použití, popr. v zárucním listu, je-li ke zboží vydán.
Tip: Aktuální informace k zárucním podmínkám a možnosti uplatnení reklamace naleznete též na stránkách .
V prípade, že není možné uplatnit reklamaci prímo v autorizovaném servisu, uplatnete reklamaci na adrese prodávajícího

Tohle je psané v záhlaví faktury.

Uživatelský avatar

novoty
Robot
Příspěvky: 883
Registrován: sob 06. bře 2010 11:36:49
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: HTC ONE M8
Tablet: Apple iPad mini Retina
Rom: Stock
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: Délka záruky

Příspěvek od novoty » stř 31. říj 2012 22:53:38

Idealne napsat e-mail do VSP data, zaslat jim IMEI telefonu a zeptat se, jak je to u tveho telefonu se zarukou. Pak budes vedet, na cem jsi.
HTC Desire AMOLED >>> HTC One V Grey >>> Apple iPhone 5 16GB Black >>> HTC ONE M7 Silver >>> HTC ONE M8 Gunmetal Gray
Google Nexus 7 16GB 2012 by ASUS >>> Apple iPad mini Retina Silver

Odpovědět

Zpět na „Servisy HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host