Servisy OstatníGoclever servis

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
radekfuksa1
Stálý androiďák
Příspěvky: 99
Registrován: sob 22. říj 2011 10:13:21
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3 Neo I9301
Tablet: Sencor Element 10.1
Rom: 4.2.1 (tablet 4.1.1)
Bydliště: tam kde byla Bitva tří císařů :D
Kontaktovat uživatele:

Goclever servis

Příspěvek od radekfuksa1 » pon 18. úno 2013 20:38:29

Ahoj chtěl bych se zeptat jaké máte zkušenosti se servisem Goclever. Slyšel jsem že skoro každou reklamaci vyřizují 1 měsíc je to pravda ?
Nejspíš tam budu posílat muj tablet protože po oficialní aktualizaci mi nefunguje G-senzor a nejde vubec zkalibrovat a ještě se mi občas stane že nejde vubec probudit z usporného režimu nebo jak to nazvat. A někdy se zničeho nic vybije tak jsem zvědavej co mi řeknou u Elektro Spačila :)


Bylo: Siemens A50, Sony Ericsson K310i, Nokia 6020, tablet Goclever A93.2 (nedokázali opravit :D), Samsung Galaxy 5, Samsung Galaxy Y
Je: Samsung Galaxy S3 Neo + Sencor Element 10.1



kazihorka
Stálý androiďák
Příspěvky: 56
Registrován: pon 08. črc 2013 19:05:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: THL W100
Tablet: konečně je pryč!

Re: Goclever servis

Příspěvek od kazihorka » čtv 29. srp 2013 21:35:04

Dobrý den. Původní téma je mrtvé, ale využiju ho.

Dnes se mi vrátil z třetí reklamace talbet GoClever A101. Reklamoval jsem vždy vadné body na displeji (jsou viditelné pouhým okem). A po druhé reklamaci nefunkční nabíječku, kterou mi přibalili a při třetí ještě chybějící USB kabel, který mi vzali. U první reklamace bylo více vad, ale vyměnili základní desku, tak jsem je nechal být.

Dnes se tablet vrátil s tím, že displej nemá žádné vady (dle diagnostiky) nabíječka je plně v pořádku a usb kabelu ani slovo. Máte nějaký nápad, jak je donutit to uznat? Obchod sice spolupracuje, ale dokud prý nebudou mít potvrzeno, tak nic :(

Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 21956
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 236
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB OmniROM
Mobil 2 / ROM: SGS4 + SGS6 + J530F/DS
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: Goclever servis

Příspěvek od LivArt » pát 30. srp 2013 4:48:41

Znova reklamovat.
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.


kazihorka
Stálý androiďák
Příspěvky: 56
Registrován: pon 08. črc 2013 19:05:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: THL W100
Tablet: konečně je pryč!

Re: Goclever servis

Příspěvek od kazihorka » úte 01. říj 2013 17:48:08

teď už to tam bylo po páté (nebo možná po 6té)? už se v tom ztrácím! Každopádně opět bez vady a eshop, který prý nic nemůže, musí mít potvrzení od servisu a prý se mám obrátit na soudního znalce, ale za to vyhodím minimálně polovinu cenu tabletu, ikdyž mě to v případě úspěch proplatí. Nemáte někdo jiný nápad?

EDIT: dneska jsem poslal servisu fotky těch pixelů a oni mi řekli, že to není reklamovatelná vada - to snad není možný, ne?


proks.vlastimil
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: sob 09. lis 2013 21:34:41
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: samsung

Re: Goclever servis

Příspěvek od proks.vlastimil » sob 09. lis 2013 21:40:57

ahoj, poznámka k servisu,
mám navigaci Go clever, v internetovém obchodě mne přes rok přesvědčévali, že je v pořádku,
ovšem nikam jsem se s ní nemohl vydat, zaslal jsem ji do jemnic a do 14 dnů přisla
opravená bez závad . Jsem s nimi velmi spokojen.
Vlasta



kazihorka
Stálý androiďák
Příspěvky: 56
Registrován: pon 08. črc 2013 19:05:43
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: THL W100
Tablet: konečně je pryč!

Re: Goclever servis

Příspěvek od kazihorka » ned 10. lis 2013 22:07:07

Tak to je asi jenom vyjímka. Já to tam posílám neustále, stále je prý všechno v pořádku. Točím jim videa, fotím fotky (detaily)... nic. Vše je bez závad. Teď doufám, že to dopadne!

Odpovědět

Zpět na „Servisy Ostatní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host