Samsung Galaxy Note 3 - Obecná diskuzeMáte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » čtv 27. bře 2014 23:34:44

Zdravím a omlouvám se, zda by bylo toto téma nevhodné...
Potřeboval bych sehnat někoho, kdo má doma schovaný lístek z pokladny při nákupu Note3, ale již jej nevyužije a je stále ještě nějakou chvíli vhodný pro uznání záruční doby. Nemohu najít ten ze svého nákupu - resp. nechávám si to v krabičce od telefonů, ale tu teď nemohu dohledat. Jinak bych sem s takovým pitomým dotazem vůbec nelezl.

Jen upozorňuji, že jde o telefon, který jsem si koupil, takže bych se rád vyhnul domněnkám, že je to jistě nějaká levota atp., jako se tu setkávám v mnohých příspěvcích. Jen potřebuji sehnat lístek, nic víc. Vlastní oprava zde není možná, není to chyba firmw apod...

Moc díky za případné reakce (hlavně někde kolem UL, TPC či CV)...
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte



jezyn
Stálý androiďák
Příspěvky: 138
Registrován: úte 07. úno 2012 19:16:59
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G2 32GB

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od jezyn » pát 28. bře 2014 0:26:55

Pokladni listek mit nemusis , abys uplatnil zaruku. Neco si o tom najdi na internetu. Ja jsem reklamoval televizi bez dokladu a probehlo to naprosto v poradku. Bud prohledej internet, nebo se obrat primo na ČOI a ti ti poradi dalsi postup.

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1950
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Lyon » pát 28. bře 2014 18:58:00

Měli by podle sériového čísla poznat, kdy to bylo vyrobeno. Já takhle vyreklamoval notebook i bez záručáku.

@telefon

Uživatelský avatar

mahon
Moderátor
Příspěvky: 2293
Registrován: stř 18. kvě 2011 16:33:35
Reputace: 34
Typ mobilu / ROM: NOTE 3 n9005
Bydliště: Vsetínsko

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od mahon » pát 28. bře 2014 20:44:44

Bohužel kluci nemáte až tak pravdu.U samsung telefonů musíte mít záručák nebo doklad o koupě telefonu (stačí kopie).Taky jsem měl kdysi samsunga z cz distribuce bez papírů a psal jsem na podporu samsung zda-li by mi byla uznána záruka bez dokladů na IMEI. Odpověď byla jednoznačná,buď záručák nebo doklad o koupě telefonu.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8902
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Mirda86 » pát 28. bře 2014 20:50:59

Ve volnem prodeji se uz zarucak u samsungu udajne nedava.Ted nevim stli u vsech modelu nebo jen u nekterych.Kazdopadne je potreba doklad o koupi mobilu kde je vetsinou IMEI...takze pujceni je k nicemu.
Jen tak mimochodem treba HTC vam daji ve VSP do cajku i bez zarucaku nebo dokladu o koupi...



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od ludekbrno » pát 28. bře 2014 21:18:07

mahon píše:Bohužel kluci nemáte až tak pravdu.U samsung telefonů musíte mít záručák nebo doklad o koupě telefonu (stačí kopie).Taky jsem měl kdysi samsunga z cz distribuce bez papírů a psal jsem na podporu samsung zda-li by mi byla uznána záruka bez dokladů na IMEI. Odpověď byla jednoznačná,buď záručák nebo doklad o koupě telefonu.
Ovšem zákon hovoří jinak :-) Stačí jakýmkoliv věrohodným způsobem doložit nákup mobilu, stačí třeba svědek. Je ale fakt, že přijmout takto reklamaci má za povinnost jen ten konkrétní prodejce. Servis nikoliv, protože nárok reklamovat výrobek přímo v servisu není v zákoně zakotven.

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » sob 29. bře 2014 10:11:10

Teda teď jste mi dobře zamotali hlavu... Záručák k tomu telefonu mám, veškerou jinou dokumentaci také, ale na reklamaci mi ji nechtěli vzít, protože nemohu jasně prokázat, že jsem telefon zakoupil práně u onoho prodejce. Ono jde vpodstatě o to, že když jsem dorazil do prodejny, předložil jsem i záruční list, tak mi nechtějí telefon příjmout, protože nemám doklad o koupi, že jsem nákup provedl právě v této síti prodejen. Respektive u tohoto prodejce. Není to totiž z Globusu nebo tak něco...
Koukal jsem na lístek od e610, co jsem u nich kupoval také a nikde se nepíše žádná jiná informace spojitelná s identifikací telefonu, pouze typ telefonu, tedy v případě e610 je to "LG E610 OPTIMUS" , proto mne napadlo, že by se to dalo vyřešit sehnáním jiného kupního lístku u nějakého, byť i jiného prodejce a následně uplatnit zmiňovanou reklamaci... Potíž je však v tom, že tomu, čí bude onen lístek, vyplýtvám jednu reklamační opravu, která nebude zapsána v reklamačním protokolu jeho telefonu...
Jak zde bylo zmíněno, obrátit se na ČOI mne napadlo také. Odpověď byla ještě týž den - překvapivě. Bez dokladu o koupi může Priodejce vzít telefon na opravu, ale pouze pro mimozáruční opravu. Tedy takovou, kterou bych si musel zaplatit sám. (Je to asi o tom, že ani na Záručním listě, který je v dnešní době víceméně nepotřebnou věcí, není razítko prodejny a datum koupě. Ovšem ani v takovémto případě by nebylo možné příjmout přístroj k reklamaci jako takové, ale pouze placené.) ... Pak se mi snažili vysvětlit, že jde o kupní cenu v době prodeje, která je právě na tom lístku, to kdyby náhodou nebyla oprava možná a museli mi přístroj vyměnit nebo proplatit apod... Takže asi tak... No a je jasné, že ten, kdo zná cenu tohoto telefonu, pochopí, že to není zrovna částka, kterou bych chtěl oželet a vykašlat se na vyřešení reklamace...
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte


Jerry7650
Androiďák!
Příspěvky: 293
Registrován: čtv 27. led 2011 1:57:26
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 3

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Jerry7650 » sob 29. bře 2014 12:36:41

Ten telefon byl kupován rovnou v prodejně? Žádný eshop, tj. potvrzení do emailu objednávky atd.?
A o jakou opravu se jedná? Co reklamuješ?

Ono najít někoho, kdo ví na 100% že jeho prodejce si neeviduje S/N nebo IMEI prodaných telefonů a vypadá je jen na paragon s textem "Note 3" půjde dost těžko.

Jestli nebude lepší si tu opravu zaplatit, pokud by šlo třeba o pár stovek...


jindrapro
Stálý androiďák
Příspěvky: 195
Registrován: pon 15. srp 2011 20:06:28
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Galaxy S6

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od jindrapro » ned 30. bře 2014 7:44:18

Neplatil jsi to kartou? Výpis by pomohl. Ale jak tu někdo psal, pokud půjde s tebou svědek, nebo řekneš datum a pribliznou dobu, tak by ti to měli uznat.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4086
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: JY-S2

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od dvzd » ned 30. bře 2014 11:02:16

Zaruční list by měl k opravě stačít, musí být ale vyplněný. Ale k vrácení peněz za neopravitelný Samsung nemusí ani ten vyplněný záruční list stačit.
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/mob ... draho.html

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » úte 01. dub 2014 21:52:49

Teda link na ten článek mi vnuknul nápad... Na aukru jsem si našel Note na ND a po pár dotazech vyloudil aspoň od jednoho konvolut i s lístkem... Takže až dorazí, dám vědět, jak jsem dopadl s přijetím na reklamaci...

Bohužel to asi bude trochu dražší reklamace. Kdyby šlo jen o přehrání FW, netrápí mne to... Jenže baterie nevydrží nabitá ani v pohotovostním režimu déle jak dvě hodiny, v místě, kde mám na každém jiném telefonu plný signál všech tří velkých operátorů, tady u tohoto mám jen střídající se jednu/dvě čárky a aby tomu nebyl konec, tak nerjvtipnější chlapům v servisu pode mnou přišlo to, že při zatřesení je uvnitř slyšet cestující (asi( šroubek nebo něco ulomeného. To jsem ho ještě neměl ani jednou rozdělaný. Pod sklem je prachu jak pod rohožkou a při hovorech mi prý není rozumět, že zním jak hodně hlubokej buben... Nebo jsem dostal porovnání jako přehnaný basy.
No, a v tom se prostě odmítám šťourat, asi chápete. A jak to tu zaznělo, nerad vyhazuju peníze a zase bez dokladu asi těžko pochodím s výměnou... Dám vědět po převzetí na reklamaci, případně snad bude něco použitelnýho z toho telefonu z aukra, a nakonec si to opravím sám... Zase a jako všechno ostatní... :roll:
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4086
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: JY-S2

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od dvzd » stř 02. dub 2014 4:06:46

Jen dej pozor, aby na dokladu nebylo jiné imei.


maxx_71
Stálý androiďák
Příspěvky: 145
Registrován: pát 31. pro 2010 10:34:01
Reputace: -2
Typ mobilu / ROM: g928f

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od maxx_71 » stř 02. dub 2014 23:22:35

Prach pod sklem, proboha kde jsi to koupil. .?
To sklo uz nekdo prelepoval, protoze origo je lepeny na gel .
Tohle bych ani na RAM neposilat to hned poznaji :yes:

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » čtv 03. dub 2014 18:06:14

Koupil jsem ho v Kamennem obchode v Cesky Lipe. Jediny misto, kde jsem nikdy nemel s nicim potiz a tam koupeny zbozi mam funkcni jeste dlouho po zaruce... Dokonce i tohle mi rekli, ze to poslou a s nejvetsi pravdepodobnosti vymeni cely kus za kus... Mimochodem dnes jsem tam byl, prevzato bez potizi. Na listku imei nepisou, zarucak jsme doplnili a hotovo...
Technik pode mnou predbezne oznacil kus za chybovy a sklo spatne nalepeny. To pry pozna i laik... Dam zas vedet, az dojde zpatky. Sam jsem zvedav.
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte

Uživatelský avatar

mpmajo
Stálý androiďák
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 08. črc 2010 12:35:14
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Desire LeeDroid HD 3.3.3-R5 S-Off

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od mpmajo » čtv 03. dub 2014 18:47:48

V podstate nechápem o čom je tu diskusia. Buď viem zdokladovať nákup výrobku, alebo mám jednoducho smolu. Vôbec nezáleží či ide o výrobok za 1€ alebo 1000€. Všetko ostatné je podvod, alebo pokus o podvod!

@telefon 500

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4086
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: JY-S2

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od dvzd » čtv 03. dub 2014 20:32:44

Ale houby podvod. To je jenom prokazování oprávněnosti reklamace. Když prodejce nespolupracuje a vyžaduje zbytečné formality, tak si kupující musí pomoc jinak, třeba i svědkem nákupu.


maxx_71
Stálý androiďák
Příspěvky: 145
Registrován: pát 31. pro 2010 10:34:01
Reputace: -2
Typ mobilu / ROM: g928f

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od maxx_71 » čtv 03. dub 2014 22:24:03

Je to cely divny , nejak moc much na jednom hovne .
Ale držím palce :shock:

Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Krokodyl » čtv 03. dub 2014 22:24:34

Jen tak mimochodem. Již zde zmiňovaný servis VSP Data, který bez problémů opraví v záruce HTC i bez dokladů, protože si zjistí z databáze zda se na něj záruka vztahuje, již několik měsíců dělá záruční servis i pro Smasung a mám vyzkoušeno že bez problémů to samé udělá i u této značky. Ztracené doklady od Note 3 - bez problém po e-mail dotazu s IMEI přijaly do opravy a opravily , pro VSP klasicky zdarma vyzvedne přepravce a zase zdarma dopraví zpět
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT


maxx_71
Stálý androiďák
Příspěvky: 145
Registrován: pát 31. pro 2010 10:34:01
Reputace: -2
Typ mobilu / ROM: g928f

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od maxx_71 » pát 04. dub 2014 17:11:02

Krokodyl ma pravdu , ja posilam vzdy do vsp vse co reklamuji a zadej problem
Vse vzdy opraveno jak ma
Samozrejme tam neposilam hromadu srotu , ale s cim mel i problem v britexu tak vsp opravili

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » pát 04. dub 2014 21:52:18

Dělá VSP i GoClever? V Jilemnici totiž měli potíže zase s tabletem mladýho... Neuznaná reklamace pro promáčknuté tlačítko POWER... Přitom s tím to tam vůbec nešlo... Najednou nešel zvuk a vrátilo se mi to zpět s tím, že nelze opravit pro promáčknuté tlačítko, což je mechanická závada na přístroji... Tak že bych to zkusil jak říkáte vy, na VSP... Ale pravda je, že teď, po tom, co mi to vrátili, nejde přístroj zapnout a prý mám dokázat, že to před převzetím do reklamace bylo vpořádku... Bohužel kupováno v Globusu...
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte

Uživatelský avatar

Krokodyl
Droid
Příspěvky: 2480
Registrován: úte 16. úno 2010 21:02:59
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: Honor 7
Tablet: Samsung T535 GALAXY Tab4 10.1
Bydliště: Porta Bohemica
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Krokodyl » pát 04. dub 2014 22:02:30

VSP Data GoClever neservisují. S "promáčklým" tlačítkem mám v servisu tabelty skoro den co den, především právě GoClever a jejich klony. A s tím zvukem je to většinou odpadnutý drátek repráčku ze základní desky.
Pokud platí bydliště co máš v podpisu , mám servis v Litoměřicích a je to oprava na počkání.
zálohovat ZálohovaT ZÁLOHOVAT

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Longermann
Stálý androiďák
Příspěvky: 68
Registrován: ned 01. kvě 2011 16:57:35
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG Optimus L5
Rom: CM 10.1
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od Longermann » pát 11. dub 2014 23:16:58

Jestli mluvíme o opravě na počkání toho promáčknutého POWER, tak tam asi hned v pondělí pošlu kolegu, co tam rozváží zásilky... Mladej už je nešťastnej, že si nemůže hrát a já zoufalej z nejšpinavějšího telefonu na světě, když mu ten svůj musím půjčit... Takže jsi záchrana...

Jinak mám dotaz k podtématu - Note 3 ... Volali mi dneska ze servisu, že jsem šťastným majitelem laciný kopie. Jak je možný, že se do profesionální prodejny dostane něco takovýho? Tak vytočenej, jak jsem byl, když mi to řekli, jsem snad ještě nebyl... A prý se to dá poznat pouze na pár malých detailech. Tak to mě vořežte... :facepalm:
Osel je nebezpečný zepředu, kůň zezadu, ale blbec ze všech stran!!!
Jestliže vám nad něčím zůstává rozum stát, neděste se, je to neklamný důkaz toho, že nějaký máte

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4086
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: JY-S2

Re: Máte k zapůjčení pokladní lístek kvůli záruce

Příspěvek od dvzd » sob 12. dub 2014 5:14:25

Tak leda zeptat se v té kamenné prodejně v České Lípě? Možná bude příště lepší koupit to rovnou v čínském eshopu.

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy Note 3 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host