T-Mobile Pulse - obecná diskuzeNÁVOD na problém-"APLIKACE NEBYLA NAINSTALOVANÁ" a jiné

Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
stm01
Androiďák!
Příspěvky: 424
Registrován: sob 05. pro 2009 11:25:26
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Pro 4GB 128GB
Tablet: Asus Slider EE
Bydliště: Most

NÁVOD na problém-"APLIKACE NEBYLA NAINSTALOVANÁ" a jiné

Příspěvek od stm01 » ned 28. úno 2010 16:45:44

Zdravím. ;)
Pokud se Vám při přeinstalaci či zpětné instalaci Vaší oblíbené aplikace jí nedaří nainstalovat a telefon stále ukazuje hlášku tipu INSTALACE SE NEZDAŘILA či podobné a Vy jste již tuto aplikaci měli v telefonu,tak zkuste následující postup.
Předpokladem před následující činností je samozřejmě to ,že máte provedený ROOT telefonu a nainstalovaný RootExplorer.(hloupá připomínka)

:!: VŠE DĚLÁTE NA VLASTNÍ RIZIKO :!:
:!: :!: HROZÍ SMAZÁNÍ SYST.SOUBORŮ ČI APLIKACÍ :!: :!:
:!: :!: :!: MĚJTE UDĚLANOU ZÁLOHU SLOŽKY "DATA " :!: :!: :!:

1/ Spusťte QuickBoot a poté Recovery
2/ Vyberte Partition SDcard
3/ Vyberte Repair SD:ext
4/ Vyberte Reboot system now
Zkuste znovu nainstalovat či přeinstalovat aplikaci.Pokud i přesto telefon bude vykazovat problém,tak pokračujte dále.
5/ Spusťte RootExplorer
6/ Otevřete složku DATA(ti co nemají aplikace na kartě najdou tuto složku v SYSTEM/DATA)
7/ Otevřete složku DALVIK-CACHE
Nyní se podívejte jestli tam najdete soubor Vašeho programu s koncovkou .DEX.(na obrázcích jako příklad dávám aplikaci Beautiful_Widgets se kterou jsem měl stejný problém).Pokud ve složce najdete takový soubor(u mne data@app@com.levelup.beautifulwidgets.apk@classes.dex) ,tak jej stiskněte a přidržte.Vyskočí okno s nabídkami a vyberte DELETE.

ObrázekObrázekObrázekObrázek

8/ Vraťte se přes první řádek PARENT FOLDER
9/ Vyberte složku DATA(pod dalvik-cache)
Nyní se podívejte jestli najdete složku Vaší aplikace(u mne com.levelup.beautifulwidgets).Pokud jste ji našli tak stejným způsobem jí smažte.
9/ Vypněte RootExplorer a postupujte stejný způsobem jako v bodě 1.Pokud nepoužíváte kartu na INSTALACI,tak pouze potvrďte Reboot system now.Po najetí telefonu zkuste opět nainstalovat Vaší aplikaci.

ObrázekObrázekObrázek

Pokud Vám tento tip pomůže,tak budu velmi rád. :yes: Pokud ne ,tak je mi líto :cry:
Také ještě samozřejmě můžete zkusit vyjmout sdkartu(lepší při vypnutém telefonu),někdy vypnout všechny aplikace v pozadí a pokud máte i zálohy s ext2,tak možná zkusit WIPE ext2.Pak už je to jen a jen o zkoušení.
Mi MIX 6GB/256GB, Slider EEpad tablet, Lenovo Miix 10


Odpovědět

Zpět na „T-Mobile Pulse - obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host