Samsung Galaxy S III (I9300) - Obecná diskuzePady pukliny prasknutia rozbitia

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 633
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Blekota » sob 16. bře 2013 17:02:49

Tak ma dnes tento šunt po tydni (po zklamani z makuckeho sklicka a škrabancoch vacsich za par dni nez po dvoch rokoch na sensatione) celkom milo prekvapil nakolko mi padol z 1,5 metra na dlazbu a prezil to bez ujmy - len trochu pukol ramcek ten strieborny pri konektore.. displej je ok ani ziaden deadpixel..
Da sa zvládnuť vymena toho ramika aj doma na kolene?
i9300


Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3694
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 83
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Tablet: Note 8
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od bassgenerator » sob 16. bře 2013 18:55:27

a ramik odkial bude? link pleas :rtfm:
Obrázek S8+, Note8 (černý jak kapec),OnePlus5(fullka)


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 19:34:23

Rámeček mám prasknutý taky a to jsem nikdy s telefonem nepraštil, ani jsem mu nijak neublížil :x

Uživatelský avatar

Xfantasy
Androiďák!
Příspěvky: 436
Registrován: čtv 17. bře 2011 21:51:52
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3
Rom: Omega
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Xfantasy » sob 16. bře 2013 19:38:12

Nj, mě také praskl.... Bez pádu či ohýbání....
Bílá verze.
Do reklamace se mi nechce, není to cz verze a jak koukám tak je jen 50% šance že to uznají. Výměna by mě zajímala, prasklina nijak nevadí, ale vím o ní...
Samsung Galaxy S3
Omega 43.7


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 19:57:08

Oni v Britexu moc dobře vědí, že je to chyba při výrobě, nějaké pnutí atd.. No já to taky asi nebudu řešit pokud se to nějak nerozleze. Jinak bych si tam zajel a nechal bych si klidně zavolat vedoucího. Mám takový pocit, že se jim do toho nechce, protože by museli vyměnit celý displej. Už jsem si tam pár reklamací zažil a nebylo to nic přijemného.
Jinak mám taky bílou verzi S3



Autor tohoto vlákna
Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 633
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Blekota » sob 16. bře 2013 19:58:52

To co je za supakov ten britex? Keby tak tamtung zacalo servisovat vsp data to by bolo super.
i9300


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 20:05:38

Naprosto souhlasím. S VSP data jsem neměl problém, alespoň vymění vše a nedělají z lidí blbce, že si něco udělali sami atd. Nebo jejich suprová odpověď je, že je to vlastnost telefonu. :x
Souhlasím s tím, když si člověk neopatrností rozbije displej a potom ho chce reklamovat, tak je to nesmysl a taky bych to neuznal, ale myslím si, že takový věci jakou jsou tyhle zmiňované praskliny, tak to by měli normálně bez keců vyměnit.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » sob 16. bře 2013 21:12:23

Tobě zadarmo prodejce auta opravuje poškrábaný lak na dveřích? To je požadavek na stejné úrovni.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 21:31:58

To není pravda a je to dost špatný přirovnání. Přirovnal bych to k tomu jako kdyby praskala lidem u stejné značky auta na jednom místě palubní deska.
Nemyslíš, že je to dost divný, aby to hodně lidem takhle praskalo? Jestli udělají při výrobě takovou chybu, tak to prostě musejí vymněnit.
Je to vlajková loď Samsungu a předpokládám, že to musí vydržet a ne, aby mi prasknul rámeček za 6 měsíců od koupě. Nebo jestli to mají tak, že když se na to člověk špatně podívá a ono to praskne, tak to ať jdou do prdele.
Naposledy upravil(a) michal.vrzak dne sob 16. bře 2013 21:38:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar

Xfantasy
Androiďák!
Příspěvky: 436
Registrován: čtv 17. bře 2011 21:51:52
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3
Rom: Omega
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Xfantasy » sob 16. bře 2013 21:33:49

Lak ne, ale prasknutý rám.....
Samsung Galaxy S3
Omega 43.7


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » sob 16. bře 2013 21:39:08

Jo, pokud se to objeví u velkého množství telefonů, které nenesou žádné stopy po nárazu, tak OK, asi je něco špatně. Ale to srovnání s palubkou nesedí, protože pokud není auto nabourané, což se dá snadno zjistit, je jasné, že to nezpůsobil uživatel. U telefonu se to dá říct, málokdy, protože skoro naždý na sobě má nějaký šrám po pádu.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 21:50:15

No to je jasný, že když mi upadne z ruky, tak je jasný, že mi neuznaj záruku. Ale přeci v servisu musejí posoudit, že mě to nespadlo z ruky na beton. A oni to moc dobře vědi, že Samsung udělal někde chybu při výrobě , ale už je na nich jak se k tomu postavěj. Ono je to jasný když mi přijde do servisu 10 tel ze stejnou prasklinou na stejném místě, že je něco špatně, kde někdo udělal chybu.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » sob 16. bře 2013 21:57:52

Bacha na to, to právě vůbec na servisu není! Pokud je nějaká sériovější vada, tak výrobce vydá bulletin s tím, jak má servis postupovat. A ono to platí obecně, způsob posuzování závad a postup oprav stanovuje autorizovaným servisům výrobce! Takže ono se na servis často nadává neprávem, protože na některé problémy je jasně daný postup výrobcem a servis ho musí dodržovat, jinak riskuje ztrátu autorizace. Viz. například nulová tolerance oxidace a podobně. To si nevymýšlí servis, ale nařizuje výrobce a servis musí poslouchat, protože je placen výrobcem.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


seaman
Androiďák!
Příspěvky: 545
Registrován: sob 14. kvě 2011 19:47:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG V10
Mobil 2 / ROM: Nexus 5 32GB
Rom: stock 6

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od seaman » sob 16. bře 2013 23:25:09

No jasně, ale ono to u servisu tak trochu začíná, nemyslíš?
Kdo kontaktuje výrobce, že mu praskl rámeček? Nikdo, všichni jdou pochopitelně do servisu a tam je pošlou zase zpět v klidu domů.
Takže je poměrně těžký, aby vznikala nějaká vypovídající statistika o tom, že nějaký takový problém je.


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » sob 16. bře 2013 23:31:34

Asi tak


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » ned 17. bře 2013 0:26:49

michal.vrzak:
Chyba, žádné "asi tak" ;-)


seaman:
Kdo kontaktuje výrobce? Hádej, můžeš třikrát :-) Jsou dvě možnosti. Buď si servis sám všimne, že hromadí nějaký problém a kontaktuje výrobce pro stanovení postupu, což je jeho povinnost a nebo si toho výrobce všimne snadno sám, protože servisy samozřejmě každou konkrétní provedenou záruční opravu reportují výrobci s uvedením vyměněného dílu a kódu práce. A výrobce z toho snadno sám pozná, že se nějaký problém opakuje častěji. Takže zjistí příčinu a opět stanoví postup servisům. I kdyby servis chtěl být hodný a automaticky to řešil záručně, výrobce si toho brzy všimne a sám kontaktuje servisy. Chápu, že je jednodušší nadávat na servis, ale za kvalitu a způsob řešení si odpovídá výrobce. Ten uděluje servisu autorizaci, ten stanovuje postupy a ten nakonec řeší i sporné případy se zákazníkem a má konečné slovo. Nikoliv servis.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


michal.vrzak
Robot
Příspěvky: 751
Registrován: ned 20. úno 2011 19:37:17
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S3

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od michal.vrzak » ned 17. bře 2013 7:13:41

Vždyť ti to psal "seaman" pošlou tě ze servisu domů. Řeknou ti, že je to vlastnost tel., nebo že sis to udělal sám. A potom se to kdo dozví, když tě pošlou někam. Já osobně pěčuji o tel jak o "diamant" a nakonec mi třeba řeknou, že jsem si to udělal sám? Nebo, že Samsung rozhodl a zavolal do servisů, aby na zákazníky srali, když přijdou s touhle závadou? To už může rovnou Samsung servis zrušit a nic neopravovat a říct, že si zákazníci vymýšlej atd...


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » ned 17. bře 2013 7:53:09

Ano, výrobci rozesílají servisům bulletiny, jak mají při určitých závadách postupovat. Uvědom si, že ty opravy platí výrobce, takže on rozhoduje o tom, co se bude záručně řešit a co ne. Ty myslíš, že na světě existuje jediný servis? ;-) Věř, že pokud existuje rozsáhlejší problém, tak se to výrobce z celosvětových statistik rychle dozví. A mimochodem, servis tě rozhodně "nepošle rovnou domů". Servis musí zakázku přijmout, zaevidovat a vyřídit. A všechny tyto kroky se zase reportují výrobci, takže ten se ze statistik dozví i situaci, kdy je nějaká závada ve velkém množství odmítána servisem řešit záručně. Doba kdy se servis žil na vlastním písečku a na konci měsíce jen poslal výrobci fakturu za provedené oprav je už minimálně 10 let pryč, dnes servisy bez vědomí výrobce neudělá prakticky nic. A mimochodem, servis dostává od výrobce peníze za provedení záruční opravy, ne za zamítnutí reklamace, takže servis nemá žádný důvod být přísnější, než po něm požaduje výrobce. Zbytečně buy se tím připravoval o peníze. Pro servis je naopak výhodnější být tolerantnější, jenže vzhledem k podrobným reportům každé opravy si to nemůže moc dovolit, riskoval by postih ze strany výrobce. Takže ať se vám to líbí nebo ne, příčinu zamítání některých věcí hledejte u výrobce. A pozor, ono se to u různých výrobců liší, některý je tolerantnější, jiný přísnější. Mimochodem, pokud někomu servis zamítne podle něj oprávněnou reklamaci, nemá nic jednoduššího, než se obrátit na české zastoupení výrobce s žádostí o přezkoumání. To má pak konečné slovo a servis bude postupovat podle jeho rozhodnutí.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10625
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 252
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Jumbo78 » ned 17. bře 2013 8:11:48

Situace je trošku složitější. Když servis totiž zamítne reklamaci, nabídne zároveň i řešení - které si zaplatí zákazník. A sází na to, že se najde dost lidí, kteří na to kývnou...
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » ned 17. bře 2013 9:51:44

Jenže to je sázka na nejistotu :-) Od výrobce by měl peníze jisté, od zákazníka ani zdaleka ne, protože vzhledem k cenám originálních dílů je procento odsouhlasených nezáručních oprav hodně malé, pod 50%. Navíc pro servis je méně komplikované provést záruční opravu, protože když zákazník náhodou bude provedenou opravu reklamovat, zaplatí to zase výrobce. Naopak u nezáruční opravy tu záruku na provedenou opravu drží servis. A aby toho nebylo málo, tak zrušení záruky, nabídka nezáruční opravy a její provedení je pro servis administrativně podstatně komplikovanější. Mezi 95% záručnóch oprav těch pár procent nezáručních dělá jen chaos a způsobuje problémy. Vážně, dělal jsem v servisu dost dlouho na to, abych věděl, že nezáruční opravy jen komplikují a narušují tu "pásovou výrobu" ve formě nepřetržitého proudu záručních oprav a většina autorizovaných servisů by se jim raději vyhnula a kde to jde, řešila to všechno záručně. Bylo by to pro servis jednodušší i finančně výhodnější. Ono je jednoduché nadávat na servis, ale ten je poslední, kdo by měl motivaci zamítat reklamace.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » ned 17. bře 2013 9:56:51

Ještě doplním, že to samozřejmě nevylučuje chybné posouzení konkrétním technikem, je taky jen člověk a může mít blbej den :-) Od toho je moznost odvolat se k vedoucímu servisu nebo k českému zastoupení vyrobce, který servisu může nařídit změnu rozhodnutí.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Autor tohoto vlákna
Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 633
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Blekota » ned 17. bře 2013 10:29:16

no a to je zasadny rozdiel medzi britexom a vsp data

tu na fore mozes napisat sefovi vsp data ktory s tebou normalne komunikuje a stara sa o zakaznika tak ako kedysi stary pan Bata, proste tak ako to ma byt.. a to je asi najzakladnejsi dovod preco asi zasa prebehnem k htc, ano vazeni kvoli vsp data pojdem do htc nakolko neuznavanie britexu a praskajucich ramov, neuznavanie reklamaci z inych krajin a pod. robi nie ze hanbu britexu ale britex samsungu a hadam sa neaki pani zo samsungu spamataju a zmenia servis na vsp data
i9300

Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 21739
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 234
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB LineageOS 14
Mobil 2 / ROM: SGS6 + G361F
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od LivArt » ned 17. bře 2013 10:39:19

Šedivku ti v ČR nevyreklamuje snad žádnej servis, s vyjímkou záruky v celé EU, ale pak musíš přístroj z EU dovezený.
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.


Autor tohoto vlákna
Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 633
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Blekota » ned 17. bře 2013 10:43:35

zaujimave preco vsp data nema problem so sedivkami ked su v zaruke a mas zarucak - vlastna skusenost

nikdy sa VSP data nevykrucal neoblboval a nesnazil sa ma vojet jak takovou defku (vypadam snad jak defka?) tak jak tu kazdeho druheho vojede britex
i9300

Uživatelský avatar

Ante
Droid
Příspěvky: 2322
Registrován: ned 17. črc 2011 6:51:46
Reputace: 14
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note3
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od Ante » ned 17. bře 2013 11:27:43

DeFka :DD
Sams.Gal.NOTE3 = 5,7" + Sams.Gal.Mega 6,3 = 6,3" + Lenovo PHAB PB1-750M = 7,0" + Lenovo Yoga tablet 2-1051L = 10.1" + Asus aio p1801-t-b003m = 18,4" ;)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » ned 17. bře 2013 15:23:38

Blekota píše:zaujimave preco vsp data nema problem so sedivkami ked su v zaruke a mas zarucak - vlastna skusenost

nikdy sa VSP data nevykrucal neoblboval a nesnazil sa ma vojet jak takovou defku (vypadam snad jak defka?) tak jak tu kazdeho druheho vojede britex
Servis nikdy nemůže dělat ostudu výrobci. Servis je vizitkou výrobce. Uvědom si, že jen výrobce je tím, kdo si vybírá servis a dává mu důvěru udělením autorizace, jen výrobce servis kontroluje, posíla do něj audity a autorizaci mu prodlužuje. Takže za úroveň servisu, postupů oprav a jeho komunikaci se zákazníky je zodpovědný jen a pouze výrobce. Ten může kdykoliv servisu sebrat autorizaci, pokud by nebyl spokojen s tím, jak výrobce zastupuje.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


seaman
Androiďák!
Příspěvky: 545
Registrován: sob 14. kvě 2011 19:47:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG V10
Mobil 2 / ROM: Nexus 5 32GB
Rom: stock 6

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od seaman » ned 17. bře 2013 23:35:06

ludekbrno píše:michal.vrzak:
Chyba, žádné "asi tak" ;-)


seaman:
Kdo kontaktuje výrobce? Hádej, můžeš třikrát :-) Jsou dvě možnosti. Buď si servis sám všimne, že hromadí nějaký problém a kontaktuje výrobce pro stanovení postupu, což je jeho povinnost a nebo si toho výrobce všimne snadno sám, protože servisy samozřejmě každou konkrétní provedenou záruční opravu reportují výrobci s uvedením vyměněného dílu a kódu práce. A výrobce z toho snadno sám pozná, že se nějaký problém opakuje častěji. Takže zjistí příčinu a opět stanoví postup servisům. I kdyby servis chtěl být hodný a automaticky to řešil záručně, výrobce si toho brzy všimne a sám kontaktuje servisy. Chápu, že je jednodušší nadávat na servis, ale za kvalitu a způsob řešení si odpovídá výrobce. Ten uděluje servisu autorizaci, ten stanovuje postupy a ten nakonec řeší i sporné případy se zákazníkem a má konečné slovo. Nikoliv servis.
Budu hadat jen jednou, protoze jsem presne tyhle veci radu let resil pro Hewlett Packard, pozdeji tim padem i Compaq a IBM resp. Lenovo. Konkretne vyse jmenovaný servis lidem opravdu prakticky mezi dvermi oznami cenu za mimozarucni opravu a vetsina z nich se na pate otoci a frci nastvane domu, cili k zadnemu feedbacku vyrobci nedojde. Mozna ze jine trhy, jako je USA maji servisni postupy jine, zalozene na celkove vyssi vstřícnosti a tam pak muze daleko zretelneji vychazet tento problem ze statistik.tady k tomu neprispejeme. Tady je resume takove, ze mimo par lidi co telefon opravdu poskodili vlastni vinou, se hromadi i pripady kdy dojde k prasknuti samovolne, rozumej beznym pouzitim. To tady na foru postizeni resi. Bez zjevne snahy jim prasknul ramecek telefonu a procesy a logistika okolo toho je jim myslim fuk, chapes :-)


smates
Stálý androiďák
Příspěvky: 139
Registrován: pon 08. srp 2011 19:22:20
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 3
Tablet: Nexus 7/16GB
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od smates » stř 20. bře 2013 13:51:13

Nahradni dily se daji koupit vcetne predniho a stredniho ramu.Ten presklej prouzek je na prednim ale v origo servisu to menej jen komplet s dysplejem asi za 4500Kc :roll: Jde to vymenit po domacku ale prijdes o zaruku a riskujes poskozeni dyspleje.Samotnej predni ram stoji cca 450Kc a muzes si vybrat barvu.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15949
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Pady pukliny prasknutia rozbitia

Příspěvek od ludekbrno » stř 20. bře 2013 14:37:41

Seaman:

To je možné, ale to se může týkat jen těch pár procent zákazníků, kteří donesou přístroj osobně přímo do servisu. Naprostá většina zákazníků z celé ČR telefony do servisu dostane prostřednictvím kurýra nebo prodejců, tedy jim nemůže být cena oznámena rovnou mezi dveřmi, ale telefon projde standardní přijíací procedurou jako záruční reklamace.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy S III (I9300) - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host