Google Nexus S - Obecná diskuzePo reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpoved

Moderátoři: kecinzer, kecinzer


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpoved

Příspěvek od khaika » sob 16. úno 2013 13:53:45

Po reklamaci mam odemcenou recovery. Neprichazim o reklamaci?
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15882
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od ludekbrno » sob 16. úno 2013 16:04:10

Se snad zeptej v servisu, proč ti to odemknuli a jestli to nebude vadit při další reklamaci.

P.S. o reklamaci přijít nemůžeš, leda o záruku ;-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Johny004
Androiďák!
Příspěvky: 250
Registrován: ned 10. črc 2011 20:25:36
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: SE WT19i_Lumia800
Twitter: SonyForelli
Tablet: Nexus 7
Bydliště: Teplice

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od Johny004 » sob 16. úno 2013 16:10:26

Tak ho zamkni pres Nexus root toolkit
SE WT 19i, NEXUS 7

Moje Androidí historie: Galaxy Ace, Optimus Black, SE Live with Walkman, Ascend G300, Xperia U, Nexus S, Nexus 7


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » sob 16. úno 2013 17:58:03

Poslán zpět do reklamace. V Samsung obchodě mi řekli, že nechapou jak to mohlo vůbec být rootnuté, když na to mají specialní počítače, které nahrávají natvrdo systém dovnitř. Já se s tím drbat nebudu.. Ani nevím jak se to odemyká, natož zamyká.
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex


XTCH
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: sob 16. úno 2013 20:08:21
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus S
Rom: 4.1.2

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od XTCH » sob 16. úno 2013 20:10:46

Na podzim jsem měl Nexuse S taky v servisu (MobilPohotovost ale opravu dělal Britex) a taky jsem ho dostal odemčený. Teď jsem ho tam dával zpět s tou samou závadou a nechal ho jak byl tak uvidím jak se na to budou tvářit...



nesky
Nové Androidě
Příspěvky: 13
Registrován: pon 24. pro 2012 7:36:18
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od nesky » úte 26. úno 2013 20:25:00

Taky jsem telefon po reklamaci obdržel odemčený,tak mě bude zajímat jestli nebudou s tým problémy.


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » pát 01. bře 2013 12:53:45

Britex se vyjádřil následovně "Vámi popisovaný stav je vlastností MT a je v souladu se záručními podmínkami."...

Tak jsem jim telefon poslal zpátky, protože podsvícení displaye bylo hrozné. Při maximálním podsvícení telefon svítí jako při minimálním. A znovu jsem zažádal, ať status Lock state opět změní
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex


britex.straka
Nové Androidě
Příspěvky: 19
Registrován: úte 19. úno 2013 15:27:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: i9300
Twitter: https://twitter.com/BritexCZ

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od britex.straka » úte 05. bře 2013 8:17:33

zapoměl jste zmínit jeden důležitý fakt a skutečnost, že jsme spolu telefonicky komunikovali a našli jsme řešení. Byl bych rád aby to zde bylo uvedeno,že z naší strany byla projevena aktivita.Neboť Váš případ se řeší a zde by mělo být zmíněno.Děkuji


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » úte 05. bře 2013 15:25:17

Jsem rád, že řešíte můj případ. Ale stejně nechápu, že jste nedokázal pochopit, že ten telefon chci zamknout a furt jste mi něco cpal ohledně verze operačního systému, která se statusem "Lock State" vůbec nesouvisí. Nehledě na to, že jsem se k vám do Britexu nemohl dovolat cca 2 hodiny na 4 čísla, kde mi to nikdo nebral. Za mé chování v telefonu si můžete sám. Byl to rozhovor o koze a voze. Vůbec jste nedokázali pochopit co po vás chci a přitom věc byla strašně jednoduchá. Když vám to pošlu na reklamaci s " Lock state - Locked", tak jsem doufal, že mi to z té reklamace dojde také takhle zpátky. V Samsung prodejně ještě absolutně nechápali, jak telefon mohl být rootnutý, když na to jsou přímo počítače.
Doufám, že se mi konečně telefon vrátí z reklamace po měsíci a půl tak, abych jej nemusel dávat na čtvrtou reklamaci. Telefon nemusel být reklamován 3x, ale stačilo jen jednou, kdyby jste udělali hned, to co jste měli.
Jinak vaši aktivity si cením. Již po třetí se vrátí z reklamace a to je výkon, že se ještě vůbec neztratil ;). (Doufám, že tedy dojde, jinak se obávám po ztrátě, že mi napíšete do vyrozumění, že je to vlastnost telefonu)
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1920
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od Lyon » úte 05. bře 2013 18:40:56

Odemknutý bootloader bych asi neřešil.Můžeš být rád, že se ti telefon nevrátil v ještě horším stavu,když vezmu v úvahu, že reklamuješ u „firmy“ s takovou pověstí...Každopádně držím pěsti a pevné nervy, nenech se sebou vydrbat.

Uživatelský avatar

Johny004
Androiďák!
Příspěvky: 250
Registrován: ned 10. črc 2011 20:25:36
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: SE WT19i_Lumia800
Twitter: SonyForelli
Tablet: Nexus 7
Bydliště: Teplice

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od Johny004 » čtv 07. bře 2013 8:51:23

Jo kámo, to je prostě Britex.
SE WT 19i, NEXUS 7

Moje Androidí historie: Galaxy Ace, Optimus Black, SE Live with Walkman, Ascend G300, Xperia U, Nexus S, Nexus 7


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » čtv 07. bře 2013 13:14:46

Nevybral jsem si Britex. Vybrala mi ho Telefonica O2..
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex

Uživatelský avatar

Johny004
Androiďák!
Příspěvky: 250
Registrován: ned 10. črc 2011 20:25:36
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: SE WT19i_Lumia800
Twitter: SonyForelli
Tablet: Nexus 7
Bydliště: Teplice

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od Johny004 » pát 08. bře 2013 9:15:20

Tam to posílaj všichni
SE WT 19i, NEXUS 7

Moje Androidí historie: Galaxy Ace, Optimus Black, SE Live with Walkman, Ascend G300, Xperia U, Nexus S, Nexus 7

Uživatelský avatar

hafush
Androiďák!
Příspěvky: 392
Registrován: stř 06. črc 2011 15:41:20
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus 5
Bydliště: Praha 4

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od hafush » ned 10. bře 2013 9:38:58

A Mobilni Pohotovost opravuje sama,nebo take posila do Britexu??? Chlubi se,ze jsou ofiko Samsung servis, jsem z Prahy a nerad bych,aby mi Nexus S cestoval mesic po republice.
LG NEXUS 5 32GB Black z GP DE , Samsung Nexus S , HTC Touch HD, Samsung Wave2.


XTCH
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: sob 16. úno 2013 20:08:21
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus S
Rom: 4.1.2

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od XTCH » ned 10. bře 2013 14:47:14

U mne to MP poslala do Britexu ale v obou případech to tam bylo zpátky hotové cca za 10 dnů


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » pon 18. bře 2013 15:59:32

Tak telefon je zpátky z třetí reklamace.. Zase jsem se divil co mi došlo zpět. Telefon jsem poslal do reklamace s verzí Androidu 404 a vrátil se s verzí 236. Poté fail s aplikacemi, když telefon byl jak novej z obchodu a nakonec pam. karta? Nechápu tedy co mi napsali v popisu opravy, když popis závady byl jasný a výsledek byl, že telefon nebyl opravován. Tak jak mi vysvětli verzi OS?

Popis závady: po převzetí ze servisu je podsvícení displeje nedostatečné i v plném podsvícení je displej tmavší! zákazník požaduje změnit status "LOCK STATE"na UNLOCKED zjištěno při převzetí z reklamace.

Popis opravy: Test přístroje se servisní SIM a pam. kartou, -během testování se uvedené vady neprojevily, funkce MT může být dále ovlivněno používáním a nainstalováním nekompatibilních aplikací třetích stran, která nemusí být plně kompatibilní se zařízením, nebo verzí OS nebo vadnou pam. kartou (poškozená, nalomená). Pokud zákazník používá pam. kartu, doporučuji kontrolu pam. karty.-SW v souladu s parametry výrobce a operátora. Vámi popisovaný stav je vlastností MT a je v souladu se záručními podmínkami.
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex

Uživatelský avatar

ramon.dexter
Moderátor
Příspěvky: 12484
Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
Reputace: 35
Typ mobilu / ROM: LG G4 H815 - stock AOS 6 M
Tablet: LG Gpad 8.3 (V500) - stock
Bydliště: Plzeň

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od ramon.dexter » pon 18. bře 2013 16:08:17

khaika píše: Popis opravy: Test přístroje se servisní SIM a pam. kartou, -během testování se uvedené vady neprojevily, funkce MT může být dále ovlivněno používáním a nainstalováním nekompatibilních aplikací třetích stran, která nemusí být plně kompatibilní se zařízením, nebo verzí OS nebo vadnou pam. kartou (poškozená, nalomená). Pokud zákazník používá pam. kartu, doporučuji kontrolu pam. karty.-SW v souladu s parametry výrobce a operátora. Vámi popisovaný stav je vlastností MT a je v souladu se záručními podmínkami.

Jojo, klasika, zase 100 let za opicema. Mohli by si zjistit, v jakým stavu má být bootloader v továrním nastavení. Mohli by si zjistit, jak je to s instalací "nekompatibilních aplikací" - že je market ani nepustí, takže je taková argumentace zhola nesmyslná. Už vůbec netuším, proč píšou o paměťový kartě, když v NS je karta zabudovaná.

Jinak řečeno, dělá na tom amatér, kterej ten telefon podle všeho ani neměl v ruce, protože tohle jsou naprosto generický kecy. A teď bych chtěl vysvětlení páně zástupce britexu, co nám k tomu řekne.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou ;)

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 1920
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 4 Global 4GB-64GB
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: RR 5.8.5
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od Lyon » pon 18. bře 2013 16:08:44

Britex jsou hov*da,co ti na to máme říct... :(


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » pon 18. bře 2013 16:20:17

ramon.dexter píše:
khaika píše: Popis opravy: Test přístroje se servisní SIM a pam. kartou, -během testování se uvedené vady neprojevily, funkce MT může být dále ovlivněno používáním a nainstalováním nekompatibilních aplikací třetích stran, která nemusí být plně kompatibilní se zařízením, nebo verzí OS nebo vadnou pam. kartou (poškozená, nalomená). Pokud zákazník používá pam. kartu, doporučuji kontrolu pam. karty.-SW v souladu s parametry výrobce a operátora. Vámi popisovaný stav je vlastností MT a je v souladu se záručními podmínkami.

Jojo, klasika, zase 100 let za opicema. Mohli by si zjistit, v jakým stavu má být bootloader v továrním nastavení. Mohli by si zjistit, jak je to s instalací "nekompatibilních aplikací" - že je market ani nepustí, takže je taková argumentace zhola nesmyslná. Už vůbec netuším, proč píšou o paměťový kartě, když v NS je karta zabudovaná.

Jinak řečeno, dělá na tom amatér, kterej ten telefon podle všeho ani neměl v ruce, protože tohle jsou naprosto generický kecy. A teď bych chtěl vysvětlení páně zástupce britexu, co nám k tomu řekne.
Ok.. Píšu SZ panu z Britexu, co se tady vyjadřoval, ať se k případu vyjádří:D
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex


britex.straka
Nové Androidě
Příspěvky: 19
Registrován: úte 19. úno 2013 15:27:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: i9300
Twitter: https://twitter.com/BritexCZ

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od britex.straka » pon 18. bře 2013 18:06:09

Dobrý den,

velice rád budu reagovat. Co se týká bootloaderu, tak o záruku nepřicházíte.Dále jste zapoměl všem říci, že jsme spolu komunikovali a snažil jsem se od Vás přístroj získat zpět k tomu abychom provedli expres opravu a uzamknuli Váš přístroj.Takže z naší strany snaha je.Na ostatní urážlivé poznámky reagovat nebudu.Pokud máte zájem o komunikaci můžete využít facebook,twitter nebo email straka@britex.cz nebo britex.straka@gmail.com
Není nic jednodušího než mne kontaktovat a pak zde uvést Váš názor jak bylo s Vámi jednáno.Nemyslíte? :roll:


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » pon 18. bře 2013 18:17:10

britex.straka píše:Dobrý den,

velice rád budu reagovat. Co se týká bootloaderu, tak o záruku nepřicházíte.Dále jste zapoměl všem říci, že jsme spolu komunikovali a snažil jsem se od Vás přístroj získat zpět k tomu abychom provedli expres opravu a uzamknuli Váš přístroj.Takže z naší strany snaha je.Na ostatní urážlivé poznámky reagovat nebudu.Pokud máte zájem o komunikaci můžete využít facebook,twitter nebo email straka@britex.cz nebo britex.straka@gmail.com
Není nic jednodušího než mne kontaktovat a pak zde uvést Váš názor jak bylo s Vámi jednáno.Nemyslíte? :roll:
-"Dále jste zapoměl všem říci, že jsme spolu komunikovali"
- Kdyby jste si přečetl celý příspěvěk, tak zjistíte, že jsem o tom psal v devátém příspěvku odzhora

- " a uzamknuli Váš přístroj"
- Proč tedy nebyl znovu přístroj uzamčen, když došel na třetí reklamaciM

- Co znamená to vyjádření, ke kterému jste se nevyjádřil?
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex


britex.straka
Nové Androidě
Příspěvky: 19
Registrován: úte 19. úno 2013 15:27:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: i9300
Twitter: https://twitter.com/BritexCZ

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od britex.straka » čtv 21. bře 2013 16:18:05

Není k čemu se vyjadřovat. O záruku nepřicházíte! Chcete uzamknout,tak odešlete k mým rukám...

Uživatelský avatar

pg.cz
Stálý androiďák
Příspěvky: 128
Registrován: úte 02. srp 2011 14:42:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od pg.cz » pát 22. bře 2013 13:48:48

Zdravim vas pane Strako a mam k vam resp. k vasi firme jen malo poznamku:
souhlasim ze tady, na verejnosti, se snazite vystupovat velice hezky a s pochopenim pro problemy zakaznika - to je vec kterou bych si velice vazil. Ale ruku na srdci - jste si jisty ze ve vasi firme vse opradu funguje korektne a s uctou k zakaznikum (kteri ostatne vas zivi)??
Nezadam, ani nechci, od vas odpoved, jednak vim ze musite hajit barvy firmy a jednak se nezname.
Ale prosim, zkuste alespon o tom premyslet, i z dlouhodobeho hlediska.

PS. Jsem vas byvaly "zakaznik" s mobilem Samsung Omnia :) .
NeXus S (Rom: JellyShot-final, Kernel: Marmite 8.6 bigmem)
Huawei G620s (root)


britex.straka
Nové Androidě
Příspěvky: 19
Registrován: úte 19. úno 2013 15:27:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: i9300
Twitter: https://twitter.com/BritexCZ

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od britex.straka » sob 23. bře 2013 6:39:27

Děkuji za poznámku,také zde jednu soukromou přidám pokd mi dovolíte a dáte možnost.

Nejsem placen za to,že zde dělám reklamu a jak říkáte hájíte barvy. Má činnost je trochu jiná avšak jako člověk (nikoliv jako zaměstnanec) zde píši a reaguji z jednoho důvodu.Ten důvod jsou spekulace,lži a nepodložené fakta.Jako člověku mi to jedno není.Nejsem Lenin za boj proti živlům, jen toto byla má aktivita jak Vám zde alespoň trochu pomoci.Chápu a vím,že se bude hanit jakýkoliv servis včetně Britex,ale bojuji za to aby to vše bylo doložitelné.Pracuji v Britexu a chci Vám pomoci,nejsem spasitel a každá firma má své neduhy avšak nad rámec svých povinností zde vystupuji.Komunikuji a odpovídám.Dámy a pánové to vše po pracovní době bez jakýkoliv nároků na úznání či odměnu. Chci Vám pomoci,poradit a pokud zjistím,že někdo ze servisu pochybil budu toto řešit.Nástroje jsou a čas si zde udělám také.Pokud jde o velice delikátní věc či příběh stačí jednoduše napsat na firemní email britex@straka nebo ještě rychleji mi v pracovních dnech zavolat 777 717 009.Proto závěrem této zprávy vemte vážně v potaz,že mi jedno není co se zde probírá vůči mému zaměstnavateli a chtěl bych to díky Vám řešit.Kdo jiný může bránit firmu ke které cítíte nechuť z důvodu toho,že Vám nebylo vyhověno.Avšak po té se ukáže,že v mnoha případech je chyba v zadavateli zakázky.Neboť NIKDO NENÍ DOKONALÝ! Pavel Straka


DallasCZ
Androiďák!
Příspěvky: 618
Registrován: čtv 08. pro 2011 15:07:33
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: google nexus S i9023
Tablet: Cube U30GT
Rom: viz. podpis

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od DallasCZ » sob 23. bře 2013 7:49:03

no dle mého má khaika úplně jiný problém, spíše soukromého charakteru. Jinak si nedovedu vysvětlit, proč zakládá téma o věci, která se dá vyřešit jedním telefonátem se servisem.
TELEFON 1:ALCATEL OneTouch IDOL 3, 5.5, stock 5.0.2 root,TWRP
TELEFON 2:Lenovo VIBE P1m, stock S027
TABLET 1:Cube U30GT-H, [4.2.2] AOSP OMA ROM, CWM, root.
TABLET 2:Lenovo Yoga tablet 2, 10.0, stock 5.0.1

Uživatelský avatar

Baset
Androiďák!
Příspěvky: 274
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou o

Příspěvek od Baset » sob 23. bře 2013 8:54:36

No dle mého khaika to již povodně řešil a to znovu odesláním na reklamaci a průběh se můžeme dočíst výše... A myslím ze se to zde zaclo řešit proto ze průběh po vzniklem problémů je tak typicky pro servis Britex ;-)


A ještě jednou pane Strako jste velmi zdatný politik :-P


Autor tohoto vlákna
khaika
Nové Androidě
Příspěvky: 48
Registrován: pát 07. říj 2011 15:43:17
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od khaika » sob 23. bře 2013 10:05:28

Zde jsem to sepsal pěkně po hromadě ;)
http://androidforum.cz/post551552.html#p551552
Petice pro odebrání licence Britexu
http://www.petice24.com/odebrani_licenc ... isu_britex

Uživatelský avatar

pg.cz
Stálý androiďák
Příspěvky: 128
Registrován: úte 02. srp 2011 14:42:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Nexus S

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od pg.cz » pon 25. bře 2013 13:17:28

britex.straka: Pane Strako, dekuji vam mockrat za odpoved na moji poznamku. Ja osobne bych vase vysvetleni bral naprosto vazne a predpokladam ze bylo napsano uprimne.
Vase nabidka spoluprace muze byt uzitecna pro celou zdejsi komunitu, minimalne s tim, ze v krajnem pripade se muze na vas s problemem primo obratit.
Samozrejme si kazdy z nas preje mit spolehlivy pristroj a radsi by se do servisu nedostal, ale uznate, ze casto se stava (k tomu jsou i nastaveni ruzne reklamacni podminky) ze odlisny pohled na stejnou vec maji soucasne zakaznik a servisni technik. A dokud se takove postoje nezblizi, tak je to pro zakaznika zvlast zoufala situace.
NeXus S (Rom: JellyShot-final, Kernel: Marmite 8.6 bigmem)
Huawei G620s (root)

Uživatelský avatar

ramon.dexter
Moderátor
Příspěvky: 12484
Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
Reputace: 35
Typ mobilu / ROM: LG G4 H815 - stock AOS 6 M
Tablet: LG Gpad 8.3 (V500) - stock
Bydliště: Plzeň

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od ramon.dexter » pon 25. bře 2013 13:34:45

pg.cz: Rozdílný postoj nevadí ničemu. Ale pokud servisní technik píše ve vyjádření naprosté nesmysly (Mluvit o jakékoli paměťové kartě u Nexu S je prostě a jednoduše holý nesmysl, protože se do něj žádná karta nevleze), je to amatér a nevím, co dělá na takovém místě.
Pokud zákazník žádá o určitou proceduru a servis ji opakovaně neprovede (bez jakéhokoli odůvodnění), jak je takový servis důvěryhodný? Navíc, pokud se jedná o uzamčení bootloaderu, které je často bráno jako důvod zamítnutí záruky. Proč servis opakuje, že na reklamaci to nemá vliv - proč to nezamkne? Pokud neví jak...(což snad ani nemůže myslet vážně)...tak ať si u samsungu objedná školení.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou ;)

Uživatelský avatar

strojvudce
Stálý androiďák
Příspěvky: 249
Registrován: úte 23. lis 2010 15:45:25
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: ASUS Zenfone 5
Tablet: GOOGLE Nexus 7

Re: Po reklamaci odemknutz bootloader.. PROSIM RYCHlou odpov

Příspěvek od strojvudce » pon 25. bře 2013 13:48:28

Stejně tak je rozdílný postoj naprosto irelevantní, když je servis schopný zařízení při zamítnuté reklamaci rozkrást! To opravdu nezachrání jeden pán s vyjadřovacími schopnostmi na úrovni žáka prvního stupně ZŠ!

Odesláno z mého Nexíka7

Odpovědět

Zpět na „Google Nexus S - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů