Servisy OstatníPoradna při reklamaci zařízení

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » pon 09. bře 2015 13:36:24

Zdravím ... pokud je podobné téma které jsem nenašel prosím o přesunutí do něj. :idea:

Chtěl bych poradit se svojí situací při reklamaci telefonu. Průběh : :?:

1) 06.02.2015 - mobil LG G3 odnesen do KASA.CZ na reklamaci s 2 vadami : prasklina rámečku u spodního mikrofonu a nefungující bezdrátové nabíjení.

2) 10.02.2015 - přijata SMS od KASA.CZ : "Vase reklamace xxx byla prijata pod cislem xxx. O dalsim prubehu vas budeme vyrozumime. Kasa.cz"

3) mezitim na webu Britex.cz jsem si nasel dle čísla reklamace její stav kde byl celou dobu její stav : Zpracovává se. to od 11.02.2015 - 23.02.2015

4) 03.03.2015 - změna na webu Britex.cz na : Čeká na opravu. a následně večer na : Vydáno PPL.

5) 04.03.2015 - na PL stránkách : Aktuální stav Vaší zásilky k datu: 4.3.2015 9:19 a ten den přijata SMS od KASA.CZ : "Vase reklamace c. xxx byla ukoncena. Reklamace byla uznana. Vyckejte prosim na SMS vyzvu k odberu zbozi.Kasa.z"

6) 05.03.2015 - přijata SMS od KASA.CZ : Reklamaci c. xxx Vam odesilame prepravni spolecnosti, ktera vas bude informovat o doruceni.Kasa.cz ... tak jsem čekal zda se nějaká dopravní společnost ozve. Ale odpoledne kdy už jsem neměl možnost se do Brna dostat přišla další SMS s KASA.cz : Vazeny zakazniku Vase reklamace cislo xxx je pripravena k vyzvednuti na prodejne KASAHOUSE.

7) 06.03.2015 - večer jsem se konečně dostal do Brna kam jsem jel schválně jen kvůli tomu telefonu a na prodejně jsem si telefon prohlédl a kouknul do protokolu od Britexu kde bylo uvedeno : Vady uvedené zákazníkem se projevily(ve všech bodech). Provedena oprava výměnou vadného dílu (dot. sklo).
A v kolonce použité náhr. díly byl uveden pouze Přední panel zlatý.
Tak jsem pojal podezření vytáhl svoji bezdrátovou nabíječku a poprosil slečnu o zapojení do el. a mobil vyzkoušel a jak jsem předpokládal bezdrátové nabíjení nefungovalo. Řekl jsem slečně že reklamaci nemohu přijmout protože mobil není opravený. S tím mi bylo řečeno že ale večer v pátek kdy jsem tam byl cca 18:00 již nikdo na reklamačním oddělení není a může to řešit až v pondělí ráno. řekl jsem že se tedy stavím v pondělí ráno a koukaly jsme se slečnou že pondělí je již 31 den od zahájení reklamace.

8) 09.03.2015 - pondělí ráno jsem se tam tedy stavil znovu kde jsem čekal cca 15min než se slečna vrátí po tom co šla volat na to rekl. oddělení a poté mi sdělila že bohužel mám smůlu protože reklamace je vyřízena tak jak je a že to vyřízeno úspěšně a že to nabíjení nemohu dokázat že nefunguje že jsem jim k tomu při přijmu té reklamace nedal tu svoji bezdrátovou nabíječku (která není součástí orig. balení) na což jsem předtím nebyl upozorněn. Tak jsem jim tam ten mobil nechal a nepřevzal s tím že se tedy poradím se soudním znalcem jak postupovat dál.
Teď jak jsem dojel domů tak jsem si kontroloval stav reklamace na kasa.cz kde je uveden původni protokol kde bylo bylo doplněno : Provedena oprava výměnou Vd dotykové sklo . test Ok
A také přidán druhý protokol kde je uvedeno bez mého souhlasu a vědomí o tomto novém protokolu : Posíláme ve stejném stavu v jakém jsme přijali po poslední reklamaci. Originální obal, mobil, baterie, adaptér, usb kabel, sluchátka.
Popis závady: Zákazník nesouhlasí s vyjádřením k reklamaci 8215015416. U telefonu nefunguje bezdrátové nabíjení, tato závada byla nahlášena i při předchozí reklamaci, ale nebyla odstraněna.


:?: Má otázka tedy zní jak dál postupovat a zda je dobře že jsem to tam nechal a nepřevzal a zda někdo nevíte o dostupném soudním znalci v Brně???




Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10848
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 264
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Jumbo78 » pon 09. bře 2015 14:01:25

Nechci být hnusný, ale spamovat tím několik vláken, když jsi založil nové, není to pravé ořechové...
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » pon 09. bře 2015 14:04:43

no jen jsem tam už předtím psal předchozí stav reklamace tak jsem to chtěl jen nasměrovat sem ... dal jsem to jenom do těch dvou kde jsem o tom psal a kterých se to nějak týká... nebylo to myšleno jako psam :oops:


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16295
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 188
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od ludekbrno » pon 09. bře 2015 19:27:18

Zásadní dotaz, ta bezdrátová nabíječka je originální od výrobce telefonu a dal jsi ji k reklamaci spolu s telefonem? Pokud není odpověď 2x ano, tak smůla.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » pon 09. bře 2015 20:11:13

správně ..... ale nabíječka byla před reklamací zkoušena s jiným telefonem a fungovala a při předávání telefonu na reklamaci jsem jsem ji měl sice u sebe ale na Kase ji po mě nechtěli ani mě na to neupozornily že je k tomu potřeba !!!

tzn že s námi prodejce může stejně vyjebávat tímto způsobem a nemá povinnost na tuto skutečnost upozornit pokud telefon dávám na reklamaci a v orig. balení žádná bezdrátová nabíječka není??? A také že ať mám jakoukoliv nabíječku (orig. nebo neorig.) znamená že ji musím tomuto prodejci poskytnout i když jsem ji od nich nekupoval? ... To jim pak tedy musím poskytnout celý svůj majetek co se týká toho přístroje??? ... kabely , pouzdra , stylus , atd ???



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16295
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 188
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od ludekbrno » pon 09. bře 2015 20:30:56

Ne, nemusíš poskytovat všechno. Ale logicky pokud reklamuješ nabíjení, měl bys dodat i nabíječku, na to tě snad nikdo nemusí upozorňovat :-) Obecně bys měl při reklamaci dodat příslušenství, se kterým se závada projevuje. No a pokud to není originální nabíječka od výrobce, tak to nemá smysl reklamovat vůbec, s tím tě může prodejce/servis vyhodit vždycky, protože každý výrobce se kryje upozorněním, že máš používat pouze originální příslušenství.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 9435
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 228
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Mirda86 » pon 09. bře 2015 21:10:52

Co se tyce bezdratove nabijecky tak ji samozrejme k tomu davat nemusis.Malokterej obchod by si ji vzal kdyz to neni soucast baleni(i kdybys to vyzadoval).Proste v servisu vyzkousi funkcnost bezdratoveho nabijeni jejich origo bezdrat nabijeckou a hotovo.Nemyslim si ze by v tomto pripade hrozilo nejake "vyjebani".

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » úte 10. bře 2015 8:45:22

No ale jak je vidět tak hrozí ... v mém případě to znamená dle protokolu kde je vidět že opravily pouze rámeček a na to nabíjení se ani nepodívaly.
Takže já mám teď telefon který dle ludekbrno mohu pouze znovu dát Kase na novou reklamaci a být bez něj dalších 30dní kdy bude o5 v Britexu (kde je to ruleta o tom zda vůbec mobil bude v pořádku když tam na něj někdo jen sáhne) a držet hubu a krok. A nemám absolutně žádná práva v tom případě že mě obchodník neupozorní a nechce tu nabíječku k reklamaci a když v servisu sedí totální líný hovado který neřeší co vše má opravovat?

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Tomáš Kubec » úte 10. bře 2015 9:47:23

Samozřejmě máš svá práva.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play

Uživatelský avatar

verny94
Moderátor
Příspěvky: 3939
Registrován: stř 22. kvě 2013 18:26:02
Reputace: 276
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8+
Mobil 2 / ROM: Honor 8 - služební
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od verny94 » úte 10. bře 2015 10:01:21

Baset: pokud to das znovu na reklamaci kontaktuj uživatele papaluky zde na fóru.
Výměny prasklých skel, další drobné HW opravy, opravy IMEI, S/N, unbrick a další SW opravy.
Na poděkování slouží tlačítko v rohu příspěvku :palec:

Uživatelský avatar

unavix
Kyborg
Příspěvky: 8394
Registrován: stř 05. led 2011 20:56:35
Reputace: 149
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3T 128GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od unavix » úte 10. bře 2015 10:06:35

1 - to nabíjení měla na prodejně vyzkoušet osoba která telefon přebírala na reklamaci.
2 - nejsi povinen dodávat nabíječku pokud telefon nenabíjí. To je opět povinen! vyzkoušet jedinec který bere reklamaci.
3 - prodejce Tě vyzval v zákonné lhůtě k vyzvednutí "opraveného" telefonu. Takže zákonnou povinnost splnil. Prodejce by měl ale ve vlastním zájmu ověřit jestli byla oprava provedena. Na což se evidentně vykašlal.
4 - servis je britex. To je samo o sobě neštěstí. Za léta které sem strávil v krámě byli s britexem často potíže. Právě kvůli neprovedeným opravám.
5 - teoreticky by si měl mít nárok na vrácení peněz protože prodejce nezajistil opravu v zákonné lhůtě 30 dní. Prakticky jim to nedokážeš.
6 - trvat na odstranění vady. A prodejci jasně říct že Tvoje příští cesta povede na čoi.
7 - napiš stížnost na chování prodejce a servisu českému zastoupení LG. Sice s tím nic neudělají, ale pokud jim to lidi nebudou psát tak jim to bude ukradený. Pokud máš čas a chuť, můžeš to dát televizi. Ta si na tom ráda udělá reklamu a prodejce se servisem budou mít perné chvilky na koberečku u LG.
8 - pro příště víš že se v Čechách musí kupovat věci taky podle kvality servisu.

Tap 1+1
SLEVOVÉ KUPONY NA ZBOŽÍ Z GEARBEST POUZE NA MÉM WEBU A PROFILECH NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ!


josa
Androiďák!
Příspěvky: 405
Registrován: stř 21. pro 2011 20:00:35
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: One plus 3t 128gb
Tablet: Asus ME176CX White
Tablet 2 / ROM: Lenovo Miix 3 1030
Bydliště: Nové Zámky

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od josa » čtv 12. bře 2015 20:45:47

Mne kontaktovanie LG pomohlo. :D kontaktoval som lg, oni kontaktovali britex a mna s tym, ze mam telefib znova reklamovat. Znova som reklamoval, volal mi servisak a vsetko som mu do telefonu vysvetlil. Po par dnoch mi prislo z predajne, ze mi vracaju peniaze. :D

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » sob 28. bře 2015 17:55:20

Tak jaká je situace??? :

Mě kontakt na LG moc nepomohl první odpověď od nich kdy jsem jim vylíčil detailně svoji situaci :

děkujeme, že jste se na nás s důvěrou obrátil.

V tomto případě servis závadu neodstranil, jelikož nebyla uvedena v protokolu. "Bezdrátové připojení" není "Bezdrátové nabíjení". Servis tedy pravděpodobně pouze vyzkoušel připojení k Wi-Fi. Jedinou možností v tomto případě je tedy další reklamace se správným uvedením závady.


po této mé odpovědi :

Dobrý den,

reaguji na to že závada nebyla uvedena v protokolu ... Závada BYLA uvedena v protokolu viz příloha a nikoliv bezdrátové připojení ale bezdrátové NABÍJENÍ !


přišla druhá odpověď :

V případě reklamace je vždy povinností závadu reprodukovat. Čili dodat produkt s potřebným příslušenstvím. Pokud reklamujete to, že nejde bezdrátové nabíjení, je tedy zapotřebí dodat i bezdrátovou nabíječku, aby servis mohl defekt reprodukovat, případně zjistit, jestli defekt nevzniká u nabíječky. Pokud jste nyní nereklamoval telefon i s nabíječkou, vyjádřením servisu může být, že se závada neprojevila, jelikož na jejich nabíječce se telefon nabíjel.


No a 20.3. došlo na stránkách Britexu ke změně ze "Zpracovává se" na "Zakázka v testu" ... a dnes po 8 dnech je stav "Expedice" ... Takže předpokládám že v pondělí nebo úterý budou posílat PPLkem a dle zkušeností s KASA.cz mi až někdy v pátek pošlou sms abych si telefon vyzvednul (i když jim telefon přijde ve středu).

Tak jsem zvědav jak to dopadne a zda bude opraveno nebo ne ... :?:

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
Baset
Androiďák!
Příspěvky: 276
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Poradna při reklamaci zařízení

Příspěvek od Baset » stř 08. dub 2015 18:19:05

Tak situace vyřešena:

v pátek mi přišla sms že reklamace byla ukončena a bude vrácena kupní cena. :clap:

Nevím proč to uznali jako neopravitelnou vadu, sice 2 měsíce spousta nervů, ale jsem spokojen ... i když zatím se mi ještě nikdo neozval aby se to dořešilo...

No tak si nechám vyplatit prachy a vydržím zatím na starém telefonu - Asus Padfone 2, kde mi zas až tak moc nechybí a počkám jak bude vypadat G4 ... za chvilku se snad ukáže ... ještě jsem uvažoval že bych si pořídil Nexus 5 (čistý android) jako náhradní a Padfonu se zbavil ... ale asi zatím počkám a uvidím co LG předvede. I když Flex 2 vypadá taky dost dobře. A musím říct že vzhledově a v ruce se mi i celkem líbil Huawei Ascend Mate 7 :P

Odpovědět

Zpět na „Servisy Ostatní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host