Servisy HTCReklamace

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)

header009
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 29. čer 2010 17:19:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Oneplus 5 128GB midnight black stock rom
Twitter: header009
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od header009 » čtv 13. zář 2012 15:21:39

nikdy jsem to tam výslovně napsáno neměl vždy jenom posouzení. ještě jsem tam jednou měl napsaný kontrola zda nebyli porušeny záruční podmínky.



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » čtv 13. zář 2012 16:47:37

Mělo by tam být výslovně uvedeno, že zakazník žádá výměnu, ne opravu. To je jediná záruka, že se prodejce později nebude vymlouvat. Ty nechceš žádné posouzení, to chce prodejce po servisu, aby věděl, že telefon nepoškodil zákazník. Takže bych trval na tom, aby v popisu závady bylo na konci uvedeno "zákazník požaduje výměnu v 6-ti měsících.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Cajgonaut
Stálý androiďák
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25. lis 2011 19:42:18
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+

Re: Reklamace

Příspěvek od Cajgonaut » pát 14. zář 2012 10:23:37

Pokud Vám ve VF někdo bude argumentovat tím, že rozpor s kupní smlouvou nejde, tak je v klidu odkažte na intranet, kde mají i návod jak to zadat do systému.

Na opravence potom u popisu závady musí být výslovně uvedeno, že se jedna o posouzení servisem a že se jedna o rozpor s kupní smlouvou. Jakmile tam tohle není, tak ho to prostě nechte přepsat, protože editovat to jde vždycky :)

Dále pozor na typ opravy. Jsou tam tři políčka: Záruční, nezáruční a posouzení. Samozřejmě tam musí být posouzení.

A počítejte s tím, že někteří prodejci jsou silně arogantní při vyplňování reklamací, protože za to nemají žádné body a užíráte jim tim čas, který můžou trávit v klidu na Facebooku :DD
HTC Wildfire -> HTC Desire S -> Motorola RAZR -> Lumia 710 -> HTC One X -> HTC One X+


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » pát 14. zář 2012 10:57:12

ludekbrno píše:Mělo by tam být výslovně uvedeno, že zakazník žádá výměnu, ne opravu. To je jediná záruka, že se prodejce později nebude vymlouvat. Ty nechceš žádné posouzení, to chce prodejce po servisu, aby věděl, že telefon nepoškodil zákazník. Takže bych trval na tom, aby v popisu závady bylo na konci uvedeno "zákazník požaduje výměnu v 6-ti měsících.
Nemusí bejt, dulezity je, aby tam bylo posouzení. Ono je i blby tam napsat, ze požadujes vyměnit či vrátit telefon, stalo se mi, že díky tomu mi napsali, že se závada neprojevila :-\

Uživatelský avatar

Theladik
Stálý androiďák
Příspěvky: 190
Registrován: ned 05. srp 2012 12:34:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+
Rom: nemám rád romy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Theladik » pát 14. zář 2012 11:01:21

Nevím proč by to mělo být blbý.. dostaneš vadnej kus a ještě se jim budeš omlouvat? To by mělo být spíš naopak.. operatorům jde jen o prachy.. hlavně že máj ty svoje revoluční tarifi
Ericsson R320->Siemens AX75-> siemens E55->Sony Ericsson K310i->Samsung S3310GT->HTC touch 2->HTC one X ->HTC one X +



Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » pát 14. zář 2012 11:28:59

Proc je to blby jsem napsal o řádek níže. Jednodušeji receno: protoze lidi jsou svine


Cajgonaut
Stálý androiďák
Příspěvky: 83
Registrován: pát 25. lis 2011 19:42:18
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+

Re: Reklamace

Příspěvek od Cajgonaut » pát 14. zář 2012 11:31:34

@Theladik Ty nechapes jednu zasadni vec. Operator z telefonu ma opravdu minimum prijmu. Vetsina revenue je tvorena sluzbami (coz jsou ty jejich pitomy tarify). Kdyby se vsichni dohodli a prestali prodavat telefony (protoze to neni jejich povinnost), tak by vetsina nasincu zaplakala, protoze neumi nakupovat telefony jinak nez pres operatory. A kdyz uz jo, tak je to opravdu jen nejakych 11% trhu, coz je vtip.

A kupovat si pres Mironet nebo Alzu telefony dotazeny z UK, FR nebo DE, kolikrat drazsi jak u operatoru, se me osobne teda nechce :)
HTC Wildfire -> HTC Desire S -> Motorola RAZR -> Lumia 710 -> HTC One X -> HTC One X+

Uživatelský avatar

Theladik
Stálý androiďák
Příspěvky: 190
Registrován: ned 05. srp 2012 12:34:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+
Rom: nemám rád romy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Theladik » pát 14. zář 2012 11:37:10

Já to chápu jen nevím proč se k tobě tak chovají ..ty tam dojdeš a slušně je požádáš o reklamaci a oni na tebe spustí že to není možné že blablabla..
jinak pak napíšu co bylo.. dnes tam jdu
Ericsson R320->Siemens AX75-> siemens E55->Sony Ericsson K310i->Samsung S3310GT->HTC touch 2->HTC one X ->HTC one X +


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Re: Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » pát 14. zář 2012 12:59:59

Sir-Sprice píše:
ludekbrno píše:Mělo by tam být výslovně uvedeno, že zakazník žádá výměnu, ne opravu. To je jediná záruka, že se prodejce později nebude vymlouvat. Ty nechceš žádné posouzení, to chce prodejce po servisu, aby věděl, že telefon nepoškodil zákazník. Takže bych trval na tom, aby v popisu závady bylo na konci uvedeno "zákazník požaduje výměnu v 6-ti měsících.
Nemusí bejt, dulezity je, aby tam bylo posouzení. Ono je i blby tam napsat, ze požadujes vyměnit či vrátit telefon, stalo se mi, že díky tomu mi napsali, že se závada neprojevila :-\
Jenže pokud to tam napsané není, tak nemáš žádný doklad o tom, žes po nich výměnu chtěl a klidně tě můžou poslat do háje. V prvních 6-ti měsících existují dva způsoby řešení reklamace 1) oprava 2) výměna. Posouzení není způsob řešení reklamace vůči zákazníkovi. Posouzení žádá prodejce po autorizovaném servisu.
A pokud ti telefon vyměnit nechtějí, tak jim k tomu právě dáváš příležitost tím, že netrváš na tom, aby tam byl napsán požadavek na řešení reklamace výměnou v 6-ti měsících. Když jsem ještě dělal technika v servisu, tak tam chodili telefony od operátorů a v popisech závad bývalo: "prosíme o posouzení, zákazník žádá výměnu v 6-ti měsících". Mimochodem, podívej se ale ještě pořádně na reklamační protokol, jestli tam ta výměna v 6-ti měsících není někde předtištěná a zaškrtnutá, protože někteří operátoři to tak měli. Do popisu napsali posouzení (aby věděl servis) a zaškrtli předtištěnou výměnu, aby měl zákazník doklad, že žádal řešení reklamace výměnou.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


header009
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 29. čer 2010 17:19:44
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Oneplus 5 128GB midnight black stock rom
Twitter: header009
Bydliště: Turnov
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od header009 » pát 14. zář 2012 13:44:12

@Cajgonaut
ty si z vodafonu ?:D
hele když jsem koupil telefon pres eshop od vodafone bez zavazku jenom s obyc simkou (btw. opravdu nechapu proc kdyz si kupuju tel s microsim proc mi k tomu daji obyc sim...) mohu uplatnit na rozpor z kupni nekompatibilitu se sim Tmobile ?


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » pát 14. zář 2012 13:49:21

header009 píše:@Cajgonaut
ty si z vodafonu ?:D
hele když jsem koupil telefon pres eshop od vodafone bez zavazku jenom s obyc simkou (btw. opravdu nechapu proc kdyz si kupuju tel s microsim proc mi k tomu daji obyc sim...) mohu uplatnit na rozpor z kupni nekompatibilitu se sim Tmobile ?
Já se ptám na to samé.. Akorat v zavazku :D

Uživatelský avatar

Theladik
Stálý androiďák
Příspěvky: 190
Registrován: ned 05. srp 2012 12:34:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+
Rom: nemám rád romy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Theladik » pát 14. zář 2012 19:16:31

tak je to tak, že vám do protokolu musí napsat, že zákazník žádá o výměnu do 6 měsíců..
Ericsson R320->Siemens AX75-> siemens E55->Sony Ericsson K310i->Samsung S3310GT->HTC touch 2->HTC one X ->HTC one X +


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » ned 23. zář 2012 15:19:51

Da se reklamovat problém s multitaskingem?

Uživatelský avatar

Theladik
Stálý androiďák
Příspěvky: 190
Registrován: ned 05. srp 2012 12:34:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+
Rom: nemám rád romy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Theladik » ned 23. zář 2012 15:22:14

Určitě ano proč by nešli?
Naposledy upravil(a) Jacho dne ned 23. zář 2012 15:47:18, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Predosle prispevky sa necituju!
Ericsson R320->Siemens AX75-> siemens E55->Sony Ericsson K310i->Samsung S3310GT->HTC touch 2->HTC one X ->HTC one X +


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » ned 23. zář 2012 16:29:04

Je to softwarová záležitost a kuli multitaskingu se telefon asi neprodává :-)

Uživatelský avatar

Theladik
Stálý androiďák
Příspěvky: 190
Registrován: ned 05. srp 2012 12:34:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X+
Rom: nemám rád romy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Theladik » ned 23. zář 2012 16:33:52

zkoušel si to zrekalibrovat?
Naposledy upravil(a) Jacho dne ned 23. zář 2012 17:11:11, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Posledné príspevky sa necitujú, máš to v pravidlách! Udelené varovanie za nerešpektovanie pravidiel!
Ericsson R320->Siemens AX75-> siemens E55->Sony Ericsson K310i->Samsung S3310GT->HTC touch 2->HTC one X ->HTC one X +


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » ned 23. zář 2012 17:21:03

Sir-Sprice píše:Da se reklamovat problém s multitaskingem?
On má Android multitasking? To je nějaká novinka :) Co presně chceš reklamovat?
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Jacho » ned 23. zář 2012 17:40:08

:lol: :lol: :lol: Si ma pobavil :lol:
A nemá???
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » ned 23. zář 2012 18:05:20

:-D


hawkes
Nové Androidě
Příspěvky: 30
Registrován: úte 22. bře 2011 19:40:04
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: ONE X

Re: Reklamace

Příspěvek od hawkes » ned 23. zář 2012 18:37:41

Maximálně si stěžovat u HTC...a nebo doufat, že JB to změní. /bože kéž by změnili multitasking na styl ICS.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » ned 23. zář 2012 20:24:48

Jacho píše::lol: :lol: :lol: Si ma pobavil :lol:
A nemá???
A má snad? Spustíš mi současně třeba internetový prohlížeč a google mapy? ;-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


RychJ
Robot
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 30. pro 2010 16:10:12
Reputace: 20
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note8
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 2014
Rom: Stock

Re: Reklamace

Příspěvek od RychJ » pon 24. zář 2012 5:36:28

Mě tedy ano... :roll:


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » pon 24. zář 2012 5:41:52

Vážně? Budeš mít na displeji dvě okna, ve kterých budeš v jednom brouzdat po internetu a ve druhém se ti bude aktualizovat poloha v mapě? To bych docela rád viděl ;-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Jacho » pon 24. zář 2012 6:23:37

Na to že si robil s telefónmi by si mohol vedieť ako funguje multitasking u androida...
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » pon 24. zář 2012 14:14:07

Mohl bys prosím odpovědět na moji otázku a předvést mi ten "multitasking" způsobem jak jsem psal výše a natočit to třeba na video, než začneš mít nemístné poznámky? ;-) Zatím pořád jen něco neurčitého plácneš, ale nic konkrétního o multitaskingu nenapsals. Takže já znovu zopakuji, že Android multitasking v pravém slova smyslu, jako třeba windows na PC prostě neumí. Nejde udělat totiž ta základní věc, že si otevřeš dvě aplikace současně a obě jsou současně aktivní. U Androida musíš napřed aplikaci hodit na pozadí, abys mohl pustit další a ta aplikace na pozadí až na výjimky je uspaná a nic nemůže dělat. Na pozadí fungují jen některé aplikace vybavené speciální službou, jako třeba hudební přehrávače nebo on-line messengery. Ale to, co dělá multitasking multitaskingem, možnost mít současně aktivních několik běžných aplikací prostě nehrozí. A teď mudruj nebo ještě lépe ukazuj v praxi ;-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Tony321
Robot
Příspěvky: 1158
Registrován: pon 23. dub 2012 21:12:48
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One A9
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od Tony321 » pon 24. zář 2012 14:36:51

ale v podstate prezerať web alebo hocičo iné a zároveň pozerať video sa dnes dá. ;)
Siemens A50 --> Sony Ericsson K880i --> Nokia C6 --> HTC Evo 3D --> HTC One --> HTC One A9

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: Re: Reklamace

Příspěvek od Jacho » pon 24. zář 2012 14:46:35

ludekbrno píše: On má Android multitasking? To je nějaká novinka :)
Áno Android má MULTITASKING!!!
Multitasking na mobilných zariadeniach nieje tak priamočiary ako na bežnom počítači. Prekážkou je malá pamäť a vývojári mobilných operačných systémov sa snažia pamäť čo najviac využiť a zároveň s ňou šetriť. Android napr. oddeľuje aplikáciu a proces, tzn. že dve spustené aplikácie nutne nemusia bežať v dvoch procesoch, ale využijú jedného. Rovnako tak ale aplikácie môžu bežať vo viacerých procesoch naraz. Android sa tiež sám rozhoduje, ktoré procesy už niesu potrebné a automaticky ich pri nedostatku pamäti ukončuje. Preto sú niekedy aplikácie v pôvodnom stave aj keď ste ich pred hodinou používali. Pokiaľ máte pamäti dosť, tak v nej zostáva všetko čo ste za chodu spustili.
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI


Sir-Sprice
Stálý androiďák
Příspěvky: 115
Registrován: sob 28. dub 2012 18:09:47
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X

Re: Reklamace

Příspěvek od Sir-Sprice » pon 24. zář 2012 15:07:01

Příkladem je treba: hraješ hru a zároveň instalujes aplikace. Co třeba takove pop up video? Najdi si na smartmanii, jak Jirka hraje GTA3 a zároveň kouká na film


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16262
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace

Příspěvek od ludekbrno » pon 24. zář 2012 16:22:29

Tak znovu, na pozadí běží jen ty aplikace, které k tomu mají specialní službu, která to umožňuje. Běžné aplikace na pozadí běžet neumí!!! Toto prostě není plnohodnotný multitasking, protože nelze spusti současně dvě a více jakékoliv aplikace, aby byly společně aktivní.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


arnydoskoc
Stálý androiďák
Příspěvky: 96
Registrován: pon 10. říj 2011 10:41:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X
Tablet: Eee Pad Transformer 32GB
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace

Příspěvek od arnydoskoc » pon 24. zář 2012 18:20:21

koukám že jste trochu OT ;) tak přihhodím něco k tématu:

Dnes jsem byl reklamovat ve VF ONE X s tím, že mám blbej signál wifi, vyplnili jsme protokol, dohodli se, že to pošlem na posouzení... týpek za přepážkou kontroloval, jestli telefon není nějak poškozenej a najednou začal ziřivě leštit levej okraj displeje. Já se vyděsil, ale on po chvíli řekl, že to není škráblý, že to je někde pod povrchem a že to musí bejt z výroby... takže jsem koukím měl štěstí v neštěstí. Napsali jsme to přesně tak jak psal o několik příspěvků vejš Cajgonaut, tak snad dostanu peníze zpět, nebo novej telefon... Pokud peníze zpět, pemejšlim, jesstli znova pujdu do HOX nebo ne... o jakým jiným telefonu byste uvažovali, pokud nebudem brát v potas SGSIII?
Life is jazz ... Jazz is life

Odpovědět

Zpět na „Servisy HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host