Servisy HTCReklamace HTC ONE m7 s Extra Care

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
SmetyHP
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pon 04. srp 2014 17:15:08
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC ONE M7

Reklamace HTC ONE m7 s Extra Care

Příspěvek od SmetyHP » pon 04. srp 2014 17:36:17

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat zda má někdo zkušenosti s reklamací telefonu HTC ONE m7 a službou Extra Care??

1. U telefonu se odlepil displej v levém horním rohu a teď vystupuje min. o 2 mm nad tělo telefonu.
2. Dále sleduji problém se svítivostí displeje, přijde mi že poslední dobou displej nepodsvicuje tak jak má, možná to je způsobeno odchlípnutým displejem.
3. Další závada je v miniUSB konektoru na telefonu, při napájení musí být telefon vůči kabelu v určité poloze jinak už nenapájí (odzkoušena nabíječka na jiných telefonech a tam ten problém není)

Nevím jak přesně uplatnit službu Extra Care a na co se vztahuje. Při koupi telefonu mě prodavač sliboval že v případě problémů s telefonem dostanu rovnou nový tak se chci zeptat jak to je?
A zda mám kontaktovat prodejce (O2) nebo přímo záruční servis VSP Data?

S telefonem jsem jinak nadmíru spokojen...

Předem děkuji za odpovědi a radu
SmetyHP
Přílohy
2014-08-04 17.09.42.jpg
2014-08-04 17.09.42.jpg (720.21 KiB) Zobrazeno 2301 x
2014-08-04 17.09.32.jpg
2014-08-04 17.09.32.jpg (747.96 KiB) Zobrazeno 2301 x



Jindrich Zitek
Stálý androiďák
Příspěvky: 203
Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
Reputace: 16
Typ mobilu / ROM: OneX

Re: Reklamace HTC ONE m7 s Extra Care

Příspěvek od Jindrich Zitek » úte 05. srp 2014 16:00:28

Hezky den,

je třeba, abyste nam nejdrive poslal IMEI telefonu, abychom mohli prověřit, zda se na tento konkrétní telefon služba Extra Care vůbec vztahuje. Máme zde seznam Extra Care smluv. Pokud ano, budeme Vas zpetne informovat. Zařízení je poté nutné poslat k nám do servisního střediska společně se záručním listem, kopií dokladu o koupi a voucherem pro HTC Extra Care. Poté provedeme opravu zdarma. Jedná se pouze o opravu, nikoliv výměnu kus za kus. V případě mechanického poškození u nás má zákazník první opravu zdarma, u dalších oprav je již spoluúčast 500 Kč, kterou si musí uhradit sám. Službu Extra Care u nás může uplatnit po dobu 3 let od zakoupení zařízení, tato doba se neprodlužuje o dny, které telefon strávil u nás v opravě.
IMEI prosim zaslete na muj mail zitek@vspdata.cz a nebo jeste lepe na gsmservis@vspdata.cz. Urcite Vam pomuzeme.

Preji hezke dny Jindra Zitek, VSP DATA

Odpovědět

Zpět na „Servisy HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host