Samsung Galaxy Note 3 - Obecná diskuzeReklamace Note 3

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » úte 29. říj 2013 20:28:26

Ahoj pánové,
rád bych věděl váš názor. Jedná se o diskusi mimo. Bohužel jsem musel jako mnoho jiných uživatelů telefon reklamovat(vadné home tlačítko). Telefon byl 11starý, do reklamačního protokolu jsem uvedl, že chci výměnu zboží a také jsem uvedl, že vada se na prodejně projevila (mám nárok § 616/3 - rozpor s kupní smlouvou). Dneska jsem se koukl na Britex a tam je, že se čeká na náhradní díl a je ho výměnu. Proto bych se vás rád zeptal na pár věcí.

1. Proč provádí opravu mobilu, když jsem žádal výměnu a měli výrobek jen posoudit?
2. Jak se postupuje na prodejně, pokud mě budou nutit telefon přebrat? Nemají na to nárok, nehodlám ho přebrat. Ale kam se zapisuje můj nesouhlas s výsledkem reklamace, když jsem žádal o výměnu? Jaký je postup?

Pokud sem tento problém nepatří, tak se omlouvám.


Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8903
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Mirda86 » úte 29. říj 2013 20:33:53

Samsung servis tu ma tema.

Pokud to mas napsane v reklamaku tak te to zajimat nemusi.Pokud bude zaruka uznana tak ti daji na prodejne novej kus.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » úte 29. říj 2013 20:35:49

Prosím tedy o přesun do příslušné sekce.

Rád bych se na toto téma dozvěděl víc. Do reklamáku jsem napsal: ,,Výměna věci" dle občanského zákoníku je situace zcela jasná, ale žijeme v Čechách:(

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8903
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Mirda86 » úte 29. říj 2013 20:37:41

Tak samozrejme ze to pripadne neprevezmes.Ale pokud to tam mas napsane a zaruka budem servisem uznana tak ti v obchode problemy delat nebudou...

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » úte 29. říj 2013 20:41:41

Taky doufám, že a věřím, že problém nebude. Jen nechápu, proč to musí Britex opravovat, proč musím čekat, než jim přijde středové tlačítko a oni to opraví a pošlou nazpět. Podle mě hrozná pakárna.

Pročetl jsem vlákno o Britexu, pročetl Občanský zákoník a opravdu dnes, aby člověk si sehnal manuál na to, jak si utřít řiť :lol:


Uživatelský avatar

mahon
Moderátor
Příspěvky: 2293
Registrován: stř 18. kvě 2011 16:33:35
Reputace: 34
Typ mobilu / ROM: NOTE 3 n9005
Bydliště: Vsetínsko

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od mahon » úte 29. říj 2013 20:57:44

Tak příště nedávej samsung do Britexu ale do http://web.vspdata.cz/samsung

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » úte 29. říj 2013 21:18:37

Reklamoval jsem u prodejce - Datart, který hold má jako servisní středisko Britex:(

Uživatelský avatar

jirka-cz
Androiďák!
Příspěvky: 508
Registrován: sob 25. pro 2010 10:18:18
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: S7 Note Blue 64Gb
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od jirka-cz » stř 30. říj 2013 14:10:24

Mám taky Datart a pokud se mi poděla tlačítko, tak to posílám sám do VSP. CZ distribuce, nemusí jít přes prodejce, ale může se poslat rovnou do autorizovaného servisu.

Jirka z N3

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » stř 30. říj 2013 14:20:40

Jsem zase o kousek chytřejší. Jen si nejsem jistej, jak servis Ti pak dá nový kus.


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » stř 30. říj 2013 14:48:47

No právě.
Vím, že když někdo reklamuje telefon u O2, který si u nich koupil a požádá o výměnu za nový do 6 měsíců, tak servis sám pošle na prodejnu nový kus, prodejce ho jen předá zákazníkovi. Dělal to tak Britex, VSP Data, Arvato, no prostě většina servisů.
Když jsem kdysi reklamoval telefon přímo u Britexu v Kladně, tak jsem taky chtěl výměnu. Děsně se tam kroutili, že to musí jít jedině přes prodejce, že mi nic nevymění. Jsem jim řekl, proč to nejde, když to tak dělají pro celé O2, tak najednou otočili, že to do protokolu teda napíšou. Telefon nakonec poslali poštou neopravený s papírem pro prodejce, že je telefon vadný, záruka platí a ať mi ho vymění.
Donesl jsem to teda na prodejnu a tam mi řekli, že je to sice pěkný, že mám ten papír, ale že jsem s tím telefonem od doručení poštou až po donesení na prodejnu mohl něco udělat a tak to zaslali znovu do Britexu na opravu.... :roll:
Takže ve finále jsem byl bez telefonu dvakrát delší dobu a to jsem to chtěl urychlit, aby to nešlo zbytečně přes prodejce....
Telefon nakonec vyměnili, ale ne v servisu, ale na prodejně....

Takže si myslím, že jsi dobře udělal s tím odnesením do Datartu. Možná by ti to vyměnili rovnou v servisu, ale takhle je to jistější.

Ještě se zeptám, co jsi s tím tlačítkem měl? Jak se to projevovalo a tak?

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » stř 30. říj 2013 14:55:32

Takže po nakouknutí do Britexu a jejich oprav se mi dnes ukázala expedice, tak uvidíme, zda telefon bude do konce týdne v Datartu k vyzvednutí. Ale jsem zvědav, jak bude probíhat jednání v Datartu:( Vím na co mám právo, ale co na mě budou zkoušet jsem taky zvědav:(

Jinak tlačítko začalo z ničeho nic se na levé straně zasekávat. Pokud jsi ho zmačkl nalevo, tak došlo k jeho zaseknutí a neustálému vyvolávání správce aplikací, jediná možnost byla zmačknout tlačítko na pravé straně, jakobyho ho vycvaknout. Samotný tlačítko nemělo žádný odpor a divně cvakalo. Po porovnání jiného Notu bylo jasné, že ten můj je vadný,

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8903
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Mirda86 » stř 30. říj 2013 15:14:24

V Datartu sou ti nejvetsi zmetci.Ale hlavne chovanim k zakaznikum.Mam zkusenosti s Olmikem a hlavne se Zlinem.Hlavne se kdyztak nenechej...


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » stř 30. říj 2013 15:19:31

No tak uvidíš, třeba to do konce týdne stihnou ;)
No snad mě to tlačítko nepotká... Je o tom celé vlákno na XDA, jak se lidem to tlačítko zasekává...

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » stř 30. říj 2013 15:31:22

Mohl bys mi sem prosím hodit téma od XDA, rád bych si ho přečetl. Díky.


Stále doufám, že to naše Čecháčkoství není tak hrozný jak se říká a dopadne to vše bez větších problémů. Mám nárok na nový telefon a na tom si budu trvat. Zákoník jasně říká, že mám nárok na nový, pokud se vada projeví. Tím, že servis provedl opravu se vada potvrdila a tím to beru za vyřešené :?

Edit: Dokonce se mi povedlo najít video na YT:

http://www.youtube.com/watch?v=PtC8l_3qj6A

EDIT by jumbo78:
Nepiš dva a více příspěvků pod sebe, od toho máš tlačítko "Upravit"! Přečti si prosím pravidla fóra a dodržuj je.

Uživatelský avatar

jirka-cz
Androiďák!
Příspěvky: 508
Registrován: sob 25. pro 2010 10:18:18
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: S7 Note Blue 64Gb
Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od jirka-cz » stř 30. říj 2013 16:44:01

Pokud chceš nový telefon, tak to je jasný. Já to beru tak, že si nechám jen telefon opravit (tedy pokud mne postihne tlačítko ) a proto raději volím sám servis, než aby to Datart poslal do Britexu, když s ním má smlouvu. Já mám jinak telefon ok, takže bych volil jen opravu toho tlačítka.

Jirka z N3


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » stř 30. říj 2013 17:25:58

Tady je to vlákno http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2471367
Je to o křivém tlačítku, ale když budeš číst dál tak se tam začne objevovat to zasekávání. Asi to spolu souvisí.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » stř 30. říj 2013 19:50:38

jirka-cz píše:Pokud chceš nový telefon, tak to je jasný. Já to beru tak, že si nechám jen telefon opravit (tedy pokud mne postihne tlačítko ) a proto raději volím sám servis, než aby to Datart poslal do Britexu, když s ním má smlouvu. Já mám jinak telefon ok, takže bych volil jen opravu toho tlačítka.

Jirka z N3
Dle mého názoru je lepší dostat nový telefon. Přeci jen Ti bude plynout nová dvou letá záruka a je podle mě větší možnost, že už kápneš na serii, která nebude mít onen problém. Některé kousky měly display, jiné tlačítko a jiné špatné slícování. Jsme měsíc po uvedení, to by jsme mohli být už za první várkou.
Kunki píše:Tady je to vlákno http://forum.xda-developers.com/showthr ... ?t=2471367
Je to o křivém tlačítku, ale když budeš číst dál tak se tam začne objevovat to zasekávání. Asi to spolu souvisí.
Děkuju. Lehce jsem projel vlákno a řeší se tam více problémů, než jen tlačítko. Opravdu se bude jednat o nějakou první várku špatných kusů. Mám takový pocit, že stejný problém měla S4, ale jistý si na stopro nejsem.


Blekota
Androiďák!
Příspěvky: 633
Registrován: stř 26. říj 2011 7:48:48
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: n9005
Tablet: nexus 10
Rom: KK

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Blekota » stř 30. říj 2013 20:08:20

DzordanoBruno píše:Mohl bys mi sem prosím hodit téma od XDA, rád bych si ho přečetl. Díky.


Stále doufám, že to naše Čecháčkoství není tak hrozný jak se říká a dopadne to vše bez větších problémů. Mám nárok na nový telefon a na tom si budu trvat. Zákoník jasně říká, že mám nárok na nový, pokud se vada projeví. Tím, že servis provedl opravu se vada potvrdila a tím to beru za vyřešené :?

Edit: Dokonce se mi povedlo najít video na YT:

http://www.youtube.com/watch?v=PtC8l_3qj6A

EDIT by jumbo78:
Nepiš dva a více příspěvků pod sebe, od toho máš tlačítko "Upravit"! Přečti si prosím pravidla fóra a dodržuj je.
I

Čo to má za 3d efekt pozadie?
i9300

Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10624
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 252
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Jumbo78 » stř 30. říj 2013 20:35:12

Nejspíš použil 3D image live wallpaper aplikaci - tam si zvolíš vlastní obrázek a udělá ti to ten 3D efekt

Edit: je to tahle https://play.google.com/store/apps/deta ... image3Dlwp

@phablet ;)
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » sob 02. lis 2013 8:00:48

Tak reklamace vyřízena. Samozřejmý se to neobešlo bez 35 minutového hádání. Reklamační chlapík nevěděl absolutní nic o tom, na co mám právo a na co ne. Manager prodejny věděl ještě min. Datart mě opravdu zklamal a budu dělat maximum, abych u nich už nic nemusel kupovat. Jinak nota mam novou sérii s hvězdičkou, tak snad to bude už bez problémů.


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » sob 02. lis 2013 11:58:10

No to je v Datartu klasika :-D
V Jihlavským je to stejný.
Tak hlavně že to dobře dopadlo. A co myslíš tou novou sérií s hvězdičkou? To nějak nechápu :lol:

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » sob 02. lis 2013 12:15:11

Kontroloval jsem si sériova čísla obou telefonů a starý note měl ono 24 místné číslo imei, nový má mei a na konci hvězdičku. Řešil jsem to s kamarádem a ten někde vypátral informaci, že se jedna o novou sérii, která by neměla mít problémy s tlačítkem a displayem. Ale ber to jako nepotvrzené informace.


imagiag

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od imagiag » ned 03. lis 2013 14:41:05

muzete mi nekdo osvetlit na zaklade ceho se presne lze domahat vymeny veci?

V tom § 616/3 jde o pripad pri prevzeti, tzn pokud na to prijdu kdyz si po zaplaceni vybalim telefon v obchode, a zjistim ze zapadava tlacitko, nikoliv ze na to prijdu za mesic.. to ze to o2 meni jeste behem pul roku je podle me jejich dobra vule.

Me tlacitko zatim nezlobi, ale pokud udelam to co na videu tak to zaseknout dokazu (jednou z 10 pokusu), tak zjistuju pro pripad ze se to zhorsi...


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » ned 03. lis 2013 15:58:23

Jedna se o takzvaný rozpor s kupní smlouvou.
"V případě uplatnění rozporu s kupní smlouvou do 6 měsíců od převzetí zboží jste jako spotřebitel ve výhodném postavení, neboť ze zákona platí, že věc namítaným nedostatkem trpěla již v okamžik převzetí. Prodejce by musel prokázat opak. K prokázání opaku ale nestačí pouhé obecné tvrzení např. o nedodržení zásad o zacházení s věcí, ale ideálně prokázání opaku znaleckým posudkem.
V případě odstranitelné vady si můžete vybrat mezi opravou či výměnou věci, není-li vaše volba možná (oprava není možná/věc se již nevyrábí…) můžete si vybrat mezi slevou či odstoupením od smlouvy. V případě neodstranitelné vady si můžete vybrat mezi slevou (nebrání-li vada užívání věci), odstoupením či výměnou. "
viz http://www.dtest.cz/nejcastejsi-problem ... mlouvou/22

Takže když by ti třeba po 3 měsících začalo blbnout to tlačítko, tak při reklamaci uvedeš že žádáš o výměnu, protože se závada objevila během prvních 6 měsíců. Během prvních 6 měsíců se totiž ta závada bere tak, že už tam byla při převzetí. Kdyby prodejce tu výměnu nechtěl poskytnout, tak by musel prokázat, že tam ta vada při koupi nebyla. A to je jaksi dost složité. Protože bude těžko dokazovat, že to tlačítko nebylo už z výroby třeba nějak uvolněné nebo špatně usazené.

Jestli ale začne platit od ledna nový občanský zákoník, tak o toto přijdeme. Tam už výměna do 6 měsíců uvedená není.


imagiag

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od imagiag » ned 03. lis 2013 16:13:53

diky moc!

tak to budu pozorovat a uplatnim v prosinci kdyztak :)


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » ned 03. lis 2013 16:22:34

No to se neboj, můžeš i v lednu :)
Rozhodující je datum prodeje. My jsme to zakoupili během platnosti stávajících zákonů, takže se nás to netýká. To až si koupíme něco nového příští rok.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » ned 03. lis 2013 18:03:45

Samozřejmě mas právo uplatnit rozpor s kupní smlouvou jako já. Bohužel se prodejce bude bránit a lhat, vymyslet si ze na to nemáš právo atd. Prostě se nesmíš nechat ukecat. Bohužel od nového zákoníku nám to vezmou a Budem muset opravovat[ANGRY FACE] Jinak Můj nový kus je absolutně špička, nic nevrže a vše maká.


Kunki
Androiďák!
Příspěvky: 309
Registrován: pát 23. črc 2010 19:26:26
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 Edge

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od Kunki » ned 03. lis 2013 18:09:44

No buď rád, že to nakonec dobře dopadlo.
Taky ti mohli říct ať si to dáš třeba k soudu, že ti nový kus nedají. Sice by jsi to vyhrál, ale kolik procent lidí by do toho šlo....

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
DzordanoBruno
Stálý androiďák
Příspěvky: 142
Registrován: pon 07. říj 2013 4:01:12
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od DzordanoBruno » pon 04. lis 2013 18:48:51

Já třeba ano. Byl jsem ochotný to dotáhnout za každou cenu dokonce. Už jsem unaven z toho jak nás pořád někdo chce ojebat. Takže proste se nesmíme nechat.


maxx_71
Stálý androiďák
Příspěvky: 145
Registrován: pát 31. pro 2010 10:34:01
Reputace: -2
Typ mobilu / ROM: g928f

Re: Reklamace Note 3

Příspěvek od maxx_71 » sob 16. lis 2013 18:13:30

Tak po 28 dnech zpět z britexu. Výměna za nový kus.
Přesto příště VSP , protože tam vždycky do týdne zpět.

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy Note 3 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host