Servisy SonyReklamace Sony SmartWatch 3

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » pon 26. pro 2016 17:15:45

Dobrý večer,

chtěl bych reklamovat chytré hodinky kupované v srpnu roku 2015, které jsem koupil v interetovém obchodě MIRONET.

Chápu to správně, že i přesto, že jsou to chytré hodinky, je lze reklamovat i jinde, než u prodejce?
Do jakého servisního střediska byste je nachali opravit?

Děkuji za odpověď.
Madex



sagitarius
Stálý androiďák
Příspěvky: 111
Registrován: stř 27. dub 2016 19:23:50
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo A7000
Mobil 2 / ROM: Lenovo A7010
Tablet: Lenovo tab3-7 LTE
Tablet 2 / ROM: Lenovo tab2 A10-70 LTE
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od sagitarius » pon 26. pro 2016 17:21:19

Samozřejmě v autorizovaném servisu Sony- v jiném ti zařízení na záruční opravu nepřijmou. Zavolej na číslo +420 844 550 055. Je to podpora Sony ohledně servisu chytrých zařízení. Tam se domluvíš.
Další info o podpoře k SW3 zde http://support.sonymobile.com/cz/swr50/contactUs/
Gatesovi a Jobsovi jsem dal sbohem. Linux a zelenej robot je to pravý.


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » pon 26. pro 2016 17:32:16

Děkuji za odpověď.

Předpokládám, že centrálu mají asi někde v Praze, takže to budu musel poslat poštou, nebo zásilkovnou.
Předpokládám, že svoz neposkytují.

Je nutné při posláni na reklamce poslat celou krabičku, nebo stačí "holé hodinky"?

Uživatelský avatar

Libb
Moderátor
Příspěvky: 1070
Registrován: pon 01. lis 2010 7:04:15
Reputace: 71
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7
Tablet: nVidia SHIELD K1
Rom: stock ROM
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Libb » pon 26. pro 2016 19:11:41

Mno tak mně odepsali, že mění jen kus za kus, když jsem řešil výměnu baterie (jako pozáruční, takže vlastně mám smůlu). Reálně pro SW3 servis neexistuje.
Reklamaci doporučuju u prodejce a počítej s výměnou nebo vrácením peněz (což vlastně je docela fajn, teď seženeš nové za hubičku)
Mobil: Samsung Galaxy S7 32GB + 128GB SD | Smartwatch: LG Watch Urbane 2nd
Tablet: nVidia Shield K1 + 64GB SD


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » úte 27. pro 2016 9:38:04

Kde jsi se ptal?

Já nevím, zda-li to mám poslat do Mironetu, nebo rovnou do autorizovaného servisu Sony (aut. servis by jsi záruku následně vyhledal pomocí seriového číslo).

Co radíte?



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15698
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 172
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od ludekbrno » úte 27. pro 2016 13:09:49

On to Mironet stejně pošle do servisu Sony, tak to pošli rovnou do Sony.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » úte 27. pro 2016 14:25:26


Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8377
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 197
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Mirda86 » úte 27. pro 2016 14:28:35

Mironet prodava i sedivky. Telefony urceny pro jinej nez CZ trh a ty telefony pak opravuje nejspis sam. Nevim jestli resi i distribuce u hodinek ale radsi si to nejdriv zjisti pres to cislo co ti postnul kolega vys. Aby se ti hodinky nevratily z Arvata neopraveny a jeste s postovnym :)


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » úte 27. pro 2016 16:16:47

Takže když to pošlu poštou (asi už dnes) do MIRONETU, nic tím nezkazím, že?


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15698
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 172
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od ludekbrno » úte 27. pro 2016 16:43:40

Tobě jako spotřebiteli drží záruku v první řadě prodejce, takže tím nic nezkazíš. Naopak jak píšou kolegové, pokud to je neoficiální dovoz, tak ti to autorizovaný servis stejně nevezme.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » stř 28. pro 2016 13:07:03

Odesláno do MIRONETU.


Autor tohoto vlákna
Madex
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: sob 29. srp 2015 22:21:39
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6 6.0.1
Mobil 2 / ROM: Sony SmartWatch 3
Tablet: Apple iPad 4 (RETINA)

Re: Reklamace Sony SmartWatch 3

Příspěvek od Madex » pát 13. led 2017 15:46:54

Včera se hodinky vrátily z reklamace. Dali mi nový pásek. Do reklamačního protokolu jsem také napsal, že mám problém s baterkou a s Bluetoothem na hodnikách (v mobilu problém na 99% nebude - na mobilu mi vše Bluetooth funguje správně). Na to se úplně vykašlali a do předávacího protokolu to raději nenapsali...co na to říct?...obrázek si asi uděláte sami...jediné, co je pěkné, že alespoň pásek vyměnili...

Odpovědět

Zpět na „Servisy Sony“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů