Nexus 7 (v. 2013) - Obecná diskuzeReklamácia a vrátenie peňazí

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
potter1
Androiďák!
Příspěvky: 417
Registrován: sob 09. říj 2010 15:58:52
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG V10
Tablet: Nvidia Shield Tablet 32 GB LTE

Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od potter1 » úte 12. kvě 2015 14:36:15

Zdravím, :)
Mám nexus 7 32 gb wifi kupovaný v nemecku 24.11.2013. Tablet ako študent používam každý deň na učenie aj zábavu. No mal som s nim viacero problémov. Celkovo 4 krát som ho reklamoval každú reklamáciu mi uznali a tablet opravili. Záruka asus je medzinárodná a preto som ho reklamoval raz na Slovensku raz v nemecku a dva krát v Čechách. Pri každej reklamácii mi vymenili displej. Tablet ale momentálne už nie je taký rýchly ako bol s 4.4 a na displeji mam ďalšie deadpixely a rôzne iné problémy. Preto chcem vrátiť peniaze. Je možné žiadať vrátenie peňazí v rámci záručnej opravy v Čechách alebo na Slovensku alebo ho musím reklamovať u predajcu v nemecku? Neviem ako mi reklamáciu uznajú keďže cez predajcu som tablet ani raz nereklamoval. Ďakujem :)



OKMilda
Stálý androiďák
Příspěvky: 223
Registrován: sob 05. lis 2011 9:01:34
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S6
Mobil 2 / ROM: Vodafone Smart ultra 6 - VDF-995NB01-CZ07b
Tablet: Nexus 7 (2013) LTE, 7.1.1 LineageOS

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od OKMilda » úte 12. kvě 2015 18:27:11

Skoro na tutovku bych řekl, že peníze neboli odstoupení od kupní smlouvy bude nutné žádat u prodejce. Opravy bude asi nutné doložit jednotlivými protokoly, ale konečné slovo bude mít prodejce resp. zákony dané země.
Vodafone Smart ultra 6 / Android 5.1.1 / VDF-995NB01-CZ07b
Nexus 7 (2013) LTE / Android 5.0.2 / LRX22G


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » úte 12. kvě 2015 19:01:31

potter1:

Odstupovat od smlouvy můžeš samozřejmě jedině přímo u prodejce. S ním máš smlouvu uzavřenou a jenom on má vůči tobě nějaké povinnosti.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
potter1
Androiďák!
Příspěvky: 417
Registrován: sob 09. říj 2010 15:58:52
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG V10
Tablet: Nvidia Shield Tablet 32 GB LTE

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od potter1 » úte 12. kvě 2015 22:49:36

Ok vďaka :) a myslíte že keď prídem k predajcovi vrátiť peniaze a ukážem mu 4 protokoly z autorizovaného servisu uzná to? :)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 6:50:29

To se budeš muset zeptat jeho, ale aspoň u nás to takto většina prodejců neuzná. Požadují, aby aspoň ta poslední reklamace šla přes něho. Mimochodem, mám takový pocit, že tam ale reálně žádnou závadu nemáš :-) Několik deadpixelů není závadou, pokzd výrobce negarantuje zero dead pixel, stejně tak zpomalení. Je jasné, že aplikace za ten rok a půl, co ho máš, narostly do objemu i náročnosti, takže nemůžeš čekat, že tablet bude roky pořád stejně svižný. To nejde :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.



farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 7:12:47

Podľa mňa je to blbosť.
V jeho prípade je predajca v Nemecku a žije a teda reklamoval tu.
A aj tu to funguje rovnako.
V prípade, že si vec kúpim na jednom konci republiky a žijem na jej opačnom konci a rovnako tak je servis pár km odomna tak nebudem predsa cestovať kvôli predajcovi 100-ky km. O tomto vraví aj zákon.
Podstatné je aby servis na požiadanie pri štvrtej rma vydal tzv. dobropis. Ak ho nemá tak by som ja osobne navštívil predajcu a dodatočne požiadal servis o vystavenie dobropisu.
A len tak mimochodom, v Nemecku mu podľa mňa nebudú určite robiť také problémy ako by mu robili tu. Mam tam švagra s viem ako tam fungujú reklamačné procesy.
A pre upresnenie a vylúčenie zbytočnej polemiky by som kontaktoval SOI.
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 7:28:54

Nemáš pravdu. Musíš si uvědomit zásadní věc, že ty jako kupující máš smluvní vztah jen a pouze s prodejcem a jedině prodejce má při splnění zákonných podmínek povinnost umožnit odstoupení od kupní smlouvy a vrátit peníze. Ale o způsobu vyřízení reklamace rozhoduje výhradně prodejce, nikoliv servis, takže prodejce nemá žádnou povinnost uznávat reklamace, které nešly přes něho. Většinou to samozřejmě uznávají, ale i tak chtějí (a to oprávněně), aby přes ně šla aspoň poslední reklamace, aby si sám prodejce mohl rozhodnout, do kterého servisu výrobek pošle na posouzení. Nicméně i kdyby byl ochoten uznat všechny předchozí reklamace a případný dobropis ze servisu, stejně ho musíš doručit prodejci, protože ten bude vracet peníze. Nic to ale nemění na tom, že prodejce nemusí reklamace řešené mimo něj vůbec uznat. Nevím jak na Slovensku, ale u nás má zodpovědnost za vady výrobku výhradně prodejce. To že existuje většinou i možnost zanést výrobek přímo do servisu bez prodejce, to je jen služba výrobce navíc, ale nijak to nemění smluvní vztah prodejce/kupující.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 7:36:16

Přesně tak. Luděk má pravdu.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 8:06:32

Ok Ty vieš svoje ja tiež... Nie raz som reklamoval a oboma spôsobmi. Čiže ako osobným zanesenim tak aj priamo u predajcu.
Co sa týka možnosti zaniesť tovar priamo do servisu v tom by som problém nevidel nakoľko toto som preberal aj so SOI. A predajca po doloženi patričných dokumentov by nemal mať s ich uznaním problém. Samozrejme za predpokladu, že servis je autorizovaný alebo uznaný predajcom.
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 8:14:41

Trošku o tom něco víme. Luděk pracoval dlouho v servisu a já mám zase 10 let obchod. Vše záleží jen na prodejci, je to jediný smluvní vztah a konečný verdikt o reklamaci je vždy jen na něm.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 8:17:32

A na dohode....
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 8:21:16

Dohodu tu neřešíme, jelikož když se dohodnou, tak není co řešit :D
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 8:25:53

No ved to.... Ešte dobre, že som nenarazil na takých ako vy dvaja....
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 8:38:28

Proč jako my? Připadá ti něco špatného na dodržování zákona z obou stran? Nebo ty bys chtěl, aby prodejce měl jen samé povinnosti, ale žádná práva? Máš tušení, kolik je podvodníků nebo aspoň "vyčuraných" lidí mezi zákazníky a co všechno zkouší? :-) To bys koukal, co dokáží udělat proto, aby se těsně před koncem záruky zbavili už nemoderního přistroje, nechali si vrátit plnou sazbu peněz, koupili si za to nový model a ještě jim zbylo :-) Proto je zcela na místě, aby mohl při požadavku na vrácení peněz rozhodnout prodejce, jak bude postupovat a kam přístroj pošle na posouzení.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 8:47:12

To som nepovedal. Nikto nikoho okrádať nechce. Zákon je daný akurát ma irituje ak dakto použil smile v prípade slova DOHODA. Doteraz som sa vždy ci uz so servisom alebo predajcom DOHODOL a to by sotva šlo ak by som dakoho ja ako zákazník chcel odrbať.
Navyše zadávateľ témy sa pokiaľ mi je jasné z prvého príspevku ďalej ako k otázke "ako na to" ešte nedostal.
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 9:12:11

To jsi opravdu pašák soudit něco nebo někoho podle smajlika za větou. A velmi se pleteš, mnoho zákazníků se snaží ojebat a při tom se dohodnou. Jsou to opravdu krásné záležitosti. Po 10 letech praxe si troufnu říct, že minimálně 30% jich je neoprávněných.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 9:16:42

To teda som....
Presne ako Vy keď hádžete zákazníkov do jedného vreca a vidíte v nich iba podvodníkov a zneuzivatelov zákona vo svoj prospech...
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 9:31:03

Co ty to tady povidáš za blbosti? Kdo kam koho háže? Prosím cituj, kde hážeme zákazníky do jednoho pytle.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 9:38:33

Povedal som ako "Vy" a nie ako "Ty" . Ste tu servisak a predajca co si spolu drukujete....
Svoje som si povedal hoc Vam to nejde do kariet, ale to je jedno.
Zostáva veriť, že potter1 sa svojho domôže....
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 9:47:15

Ale já taky nehážu nikoho do jednoho pytle. Pokud je požadavek na odstoupení oprávněný, tak se ho jistě domůže. Ale není žádný důvod, proč by i prodejce nemohl využít svoje práva a neposlal telefon na kontrolu do servisu sám, vyloučí tím, že si zákazník nechal napsat fiktivní závady od nějakého kamaráda v servisu :-) Každopádně u většiny prodejců velmi záleží na tom, jak se bude zákazník chovat. Pokud přijde ve slušnosti, vysvětlí rozumně, jaký má problém a požádá o vyřešení, nemá prodejce důvod dělat nějaké kličky. Naopak pokud tam vletí jak velká voda, začne vykřikovat, jaký je to krám a že chce okamžitě vrátit prachy, tak si může být jistý, že prodejce využije každou možnost, aby si ověřil, jestli jen ten člověk nedostal zálusk na snadné a bezplatné pořízení nového modelu.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 9:56:20

Ano s tým súhlasím voči tvojim slovám nemám výhrady.
Rovnako ako nie je zákazník a zákazník tak to isté platí na predajcov ci servisakov. Sme len ľudia. Prišiel som do styku ako s jednými tak aj druhými a nedá sa to pausalizovat.
Chápem, že zákony sú občas napísané dosť nešťastne.
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 10:03:37

Jasně, je to o lidech. Ti slušní se vždycky domluví :-) Zákony jsou vlastně jen pro ty, co se domluvit nechtějí.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od Tomáš Kubec » stř 13. kvě 2015 10:20:30

Ano je to vždy o lidech. A pro standardního prodejce není problém peníze vrátit když servis závadu uzná, jelikož mu je výrobce proplatí.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 10:40:28

A preto by práve nemal byt problém pre slušného predajcu akceptovať servisný protokol slušného servisaka autorizovaného servisu.
A to aj napriek tomu, že reklamáciu nevybavoval obchod ci predajca sam. Všetko sa to myslím da pri troche snahy a dôvery doriešiť aj dodatočne.
Toto všetko vyplynulo z mojich skúseností ako so servisom tak aj s predajcom.
Napr. Toto je výňatok FAQ predajcu OKAY

Otázka
"Môžem sa na autorizovaný servis obrátiť priamo? Kde zistím kontakt na servis?"

Odpoveď
"Áno, samozrejme môžete. Zoznam autorizovaných servisov i s kontaktmi býva uvedený na záručnom liste, ďalšou možnosťou je internet. Na uplatnenie reklamácie potrebujete záručný list vyplnený predajcom. Servis je povinný vykonať záručnú opravu zadarmo v zákonom stanovenej 30 dennej lehote."

http://www.okay.sk/clanky/o-spolocnosti ... ie-otazky/

Toto iste som mal i pri reklamácii v NAY a potvrdila mi to aj SOI
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 11:02:44

Samozřejmě, pokud přímo sám prodejce odkazuje na konkrétní servis, tak je v takovém případě povinen uznávat záruční opravy vykázané tímto servisem. Jiná věc by byla, kdyby zákazník svévolně dal přístroj na opravu do servisu, se kterým prodejce nemá uzavřenu smlouvu a neuvádí ho jako možné místo uplatnění reklamace (na webu nebo v záručním listě). Autorizovaný servis by i tak mohl opravu bezplatně provést (zase záleží na smlouvě servisu s výrobcem), ale prodejce by neměl povinnost takové opravy vůbec brát v úvahu.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 11:45:40

No a v pripade tohto nexus aspoň tak ako to napísal potter1 by problém byt nemal. Samozrejme riešiť by to mal cez predajcu. Predpokladám, že tak ako my tak aj v Nemecku sa riadime v hrubých rysoch legislatívou EU.
Akurát mi uchádza ten servis na Slovensku. Pretože sam som reklamoval 3x Asus 1 notebook a 1 netbook a 1 notebook 24 hodín po nákupe hneď kus za kus na predajni. Takže viem na 100%, že na Slovensku servis nie je. Všetko to ide na Moravu do SIL Ostrava
Chápem to tak, že využil rovnako ako ja Pick Up servis tu na slovensku.
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
potter1
Androiďák!
Příspěvky: 417
Registrován: sob 09. říj 2010 15:58:52
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG V10
Tablet: Nvidia Shield Tablet 32 GB LTE

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od potter1 » stř 13. kvě 2015 12:02:08

Reklamoval som tablet 4 krát a to v autorizovanom servise, s tabletom som bol spokojný ale naozaj som s nim mal viacero problémom preto už pri 4tej reklamácii som sa pýtal na vrátenie peňazí napísali mi že peniaze určite nevrátia práve preto som písal tu :). Určite nechcem oklamať predajcu ale už tie štyri uznané reklamácie a dokonca raz mi ho priamo zo servisu poslali s poškodenou maticnou doskou tak proste ak sa da chcel by som vrátiť peniaze. U predajcu som nereklamoval lebo asus autorizovaný servis ma skvele služby príde kuriér opravia do týždňa prinesie naspäť kuriér. Problémov s nim mam ale viac mam voľnejši microusb konektor rovnako aj 3.5 mm jack, dead pixelov mam asi jeden ale na čiernom pozadí mam na jednej časti nie čiernu ale tmavo bordovu atď. Tablety nijako zvlášť nezaťažujem a nemyslím si že ani pri jednej reklamácii alebo teraz keď chcem vrátit peniaze som chcel nejako okradnúť predajcu alebo oklamať servis. :)
Edit: V tejto téme som riešil zlu reklamáciu http://androidforum.cz/viewtopic.php?t=57297


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15929
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od ludekbrno » stř 13. kvě 2015 12:07:39

Zkus popsat jaké problémy s ním máš. Můžu ti rovnou říct, že deadpixel a volnější konektory rozhodně nejsou reklamovatelnou závadou, to je normální opotřebení a na základě toho bych peníze určitě nevracel. Máš tam něco dalšího? :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


farnell
Androiďák!
Příspěvky: 520
Registrován: ned 26. říj 2014 6:41:16
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1
Tablet: Lenovo MiiX 3

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od farnell » stř 13. kvě 2015 12:08:07

To sa Ti uz Nemci vyjadrili, že peniaze nevrátia? Teda, že na odstúpenie od zmluvy môžeš zabudnúť?
Ďakovať mi nemusíte, alebo ak predsa tak pod každým príspevkom je palec hore :D

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
potter1
Androiďák!
Příspěvky: 417
Registrován: sob 09. říj 2010 15:58:52
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG V10
Tablet: Nvidia Shield Tablet 32 GB LTE

Re: Reklamácia a vrátenie peňazí

Příspěvek od potter1 » stř 13. kvě 2015 12:09:17

Nie, to sa vyjadril servis že peniaze nevrátia.

Odpovědět

Zpět na „Nexus 7 (v. 2013) - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů