Servisy HTCreklamacia VSP Data

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět
Uživatelský avatar

Ko.udy
Androiďák!
Příspěvky: 438
Registrován: stř 16. čer 2010 7:18:35
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy s5

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Ko.udy » stř 19. zář 2012 16:24:04

Zacinaji se nam vsp data kazit
Ber co chceš a zaplať za to - což je lepší než brát co nechceš a platit za to stejně.
Všechno dobré je k něčemu zlé.


Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » stř 19. zář 2012 16:33:38

Moc to dramatizujete.

Uživatelský avatar

Ko.udy
Androiďák!
Příspěvky: 438
Registrován: stř 16. čer 2010 7:18:35
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy s5

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Ko.udy » stř 19. zář 2012 16:47:50

Chtel bych videt tebe jak by ti bylo prijemne poslat telefon bez skrabance na reklamaci a ze se ti vrati s promacknutym krytem na boku
Ber co chceš a zaplať za to - což je lepší než brát co nechceš a platit za to stejně.
Všechno dobré je k něčemu zlé.

Uživatelský avatar

-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 3919
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 23
Typ mobilu / ROM: HTC U11 2.33.401.10

Re: Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od -Pavel- » stř 19. zář 2012 17:39:27

dvzd píše:Moc to dramatizujete.
Sorry, ale to je hodně nemístná poznámka. Musel jsi vidět ty fotky, nebo ne. :shock:
.
HTC U11 Ice White - Android 8.0.0 - 2.33.401.10


Vladimir-HTC
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: stř 19. zář 2012 18:07:41
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X
Tablet: HTC Flyer

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Vladimir-HTC » stř 19. zář 2012 18:33:40

Jacho píše:Obrovské sklamanie!!!
Dnes sa mi vrátil telefón z opravy, napíšem celý postup reklamácie vo VSP Data!

1: Zakázka
Číslo zakázky: HTC.......
Záruka: v záruce výrobce
Stav zakázky: Oprava je ukončena. Zařízení čeká na odeslání zpět zákazníkovi.
Reklamovaná závada: slabě funguje wifi,vlní se displej,občas špatně reaguje,prosím skontrolování i baterie,vybíjí se. Výměna housingu.
Zjištěná závada: Na zařízení byla provedena na přání zákazníka diagnostika. Byly diagnostikovány následující závady: 1. slabě funguje wifi 2. při slabém dotyku po stranách docházík vlnění obrazu na LCD 3. oloupaná barva na bezelu
Zpráva technika: Závady byly odstraněny použitím nového LCD, nového bezelu, nové baterie.usb kabelu Wifi problém odstraněny použitím stínících podložek u wifi antény.
Provedená akce: opraveno
Průběh opravy
Zaregistrováno: 24.08.2012
Přijato do opravy: 24.08.2012

Telefón prišiel v takomto stave, posúdte sami ako toto mohlo prejsť výstupnou kontrolou!
IMAG0017.jpg
IMAG0019.jpg
IMAG0020.jpg
IMAG0021.jpg
IMAG0022.jpg
Telefón bol odoslaný 24.8.2012 a vrátený späť 4.9.2012
V ten istý deň teda 4.9.2012 som okamžite vyplnil reklamáciu na neodbornú montáž a poškodený kryt
Telefón odišiel 7.9.2012 a vrátil sa 19.9.2012

Zakázka
Číslo zakázky: HTC.......
Záruka: v záruce výrobce
Stav zakázky: Oprava je ukončena. Zařízení čeká na odeslání zpět zákazníkovi.
Reklamovaná závada: výměna krytu, vlní se displej. - viz dopis od zákazníka
Zjištěná závada: Závady popisované zákazníkem se projevily.
Zpráva technika: Na zařízení byla provedena záruční oprava:Výměna vnějšího krytu. "Vlnění" displeje při stlačení krajů není vada, ale vlastnost displeje. Zákazníkovi bude bezplatně zaslán nový "šuplík" pro SIM - momentálně není skladem.
Provedená akce: opraveno
Průběh opravy
Zaregistrováno: 07.09.2012
Přijato do opravy: 07.09.2012

Kryt nový nepoškodený krásny, displej sa teraz nevlnil ale totálne rezonuje reproduktor a chrapčí!
Ako to mohlo prejsť kontrolou keď je všetko ako nové ale rezonuje reproduktor?!!! Je totálne nepoužiteľný zvuk!!!
Okamžite som telefonoval s pánom Ďurčom a telefón posielam na otočku tam.
Toto je totálne sklamanie!!!
Dobrý den
Pokud nebude vadit, taktéž bych přispěl do diskuze.
Jmenuji se Vladimír Ďurčo a starám se o provoz CZ a SK servisní linky. Dnes jsme osobně řešili společně tento problém s uživatelem "Jacho". Vzhledem k tomu, jaká přísná kritéria jsou při finálním testu a následném auditu dodržována, je celý tento případ pro mne skutečně záhadou.
Samozřejmostí pro naši firmu je maximální vstřícnost vůči zákazníkům a proto jsme se společně dohodli ku spokojenosti zákazníka, že bude zařízení vyměněno za zcela nový kus. Momentálně čekám již jen na dodání čísla přepravy od "Jacho", aby jsme mohli zařízení odchytit defacto ihned po přivezení dopravcem. Tak jak bylo slíbeno: celý proces výměny zajistím já osobně, o všem Vás budu telefonicky informovat, celý proces bude vyřízen tentýž den, kdy zařízení obdržíme do střediska a ihned odeslán zpět.

Pokud by kdokoli z návštěvníků android fóra v budoucnu potřeboval jakýmkoli způsobem pomoci nechť se na mne obrátí.

S pozdravem

Vladimír Ďurčo
Servisní středisko HTC
durco@vspdata.cz



David1982
Robot
Příspěvky: 1151
Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
Reputace: 15
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od David1982 » stř 19. zář 2012 18:39:17

zřejmě si někdo v servise překrytoval one x na kšeft, bo věděl, že to pošle zákazník zpět a výměna proběhne znova. Zřejmě špatná kontrola, tedy co se týče přijatých reklamací na provedenou opravu. Já být vedoucím, tak ten telefon opraváři nacpu do prd.. a ještě ho do ní kopnu. Takoví dělají servisu špatné jméno. Stane se, že sem tam něco zapomenou připojit, nebo něco malého pokazí, jsme jenom lidi, ale to, co tu postnul Jacho je humus první třídy.

PS: pane Ďurčo, chtěl bych se Vás zeptat, zdali je něco nového ohledně nekompatibility one x se sim od t-mobile (nepřihlášení se do sítě po vypnutí režimu v letadle, výpadek signálu a následná nutnost restartovat zařízení a doufat, že se telefon přihlásí do sítě na poprvé). Za odpověď děkuji.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » stř 19. zář 2012 19:05:25

No nevim, ale tohle jsou už jen nepodložené dohady. Stejně tak se můžou v servise dohadovat o tom, že si to zákazník udělal sám, aby to mohl někde zveřejnit a tak si vymoci nový kus, protože se servis bude bát negativní reklamy.


Vladimir-HTC
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: stř 19. zář 2012 18:07:41
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC One X
Tablet: HTC Flyer

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Vladimir-HTC » stř 19. zář 2012 19:20:06

David1982 píše:zřejmě si někdo v servise překrytoval one x na kšeft, bo věděl, že to pošle zákazník zpět a výměna proběhne znova. Zřejmě špatná kontrola, tedy co se týče přijatých reklamací na provedenou opravu. Já být vedoucím, tak ten telefon opraváři nacpu do prd.. a ještě ho do ní kopnu. Takoví dělají servisu špatné jméno. Stane se, že sem tam něco zapomenou připojit, nebo něco malého pokazí, jsme jenom lidi, ale to, co tu postnul Jacho je humus první třídy.

PS: pane Ďurčo, chtěl bych se Vás zeptat, zdali je něco nového ohledně nekompatibility one x se sim od t-mobile (nepřihlášení se do sítě po vypnutí režimu v letadle, výpadek signálu a následná nutnost restartovat zařízení a doufat, že se telefon přihlásí do sítě na poprvé). Za odpověď děkuji.
Dobrý den
Na Váš příspěvek výše nebudu reagovat - nabídnu Vám místo toho v případě zájmu prohlídku našeho střediska a pohled zevnitř na celou problematiku servisních oprav(V případě zájmu mne můžete kontaktovat na email).

Co se týče vašeho dotazu:
Dle mých dostupných informací je tento problém v řešení, nicméně zmíněný operátor toto zařízení nemá ani v oficiální nabídce, takže předpokládám, že řešení tohoto problému jistě nemůže být prioritnější než-li řešení modelů, které mají v nabídce.
Zde je vcelku dobrý odkaz pojednávající o tomto problému: http://www.t-mobile.cz/web/cz/osobni/po ... e/16659588

S pozdravem

Vladimír

PS. Dotazy prosím směřujte přímo na můj email, mile rád Vám odepíši z něj, případně můžeme problém konzultovat telefonicky.

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jacho » stř 19. zář 2012 21:58:03

dvzd píše:No nevim, ale tohle jsou už jen nepodložené dohady. Stejně tak se můžou v servise dohadovat o tom, že si to zákazník udělal sám, aby to mohl někde zveřejnit a tak si vymoci nový kus, protože se servis bude bát negativní reklamy.
7.9.2012 15:55mi prisiel telefon z VSP Data s vyssie popisovanou opravou, podotykam ze mi ho kurier odovzdal v restauracii kde som bol na kave...
Dopil som kavu a isiel som domov ze si konecne vychutnam svoj telefon.
Cely telefon (kryt) bol olepeny modrou foliou, pod foliou nebolo vidiet poskodenie...
Na displeji tak isto folia
Ked som strhol modru foliu tak som bol prekvapeny ze som hned zbadal prasknute rohy (mohlo to byt cca 15 min po prevzati), a ostatne poskodenia vratane krytky micro sim
hned som si pozrel na stranke vsp data telefonne cislo a cca o 16:30 volal tam pekne nabruseny, v ramci slusnosti som si chcel k telefonu vypitat technika ktory bol podpisany pod opravou, pani na call centre mi povedala ze uz nieje v praci. Tak som spravil fotky a poslal panovi Zitekovi (verte ze ho nerad otravujem ale nemal som ine vychodisko) lebo toto ma fakt dojalo ked som este dva tyzdne bez telefonu ktory vyuzivam plnohodnotne kazdy den a uz mi fakt chybal.
Tak isto mi pan Zitek odpisal ze sa mu to nechce verit ale urcite pani nepatrim k tym ludom ktory si za kazdu cenu potrebuju uplatnit zaruku. Velmi vela ludom som pomohol tu na fore a vela ludom aj osobne, takze tieto postupy urcite nepatria medzi moje oblubene!
Nasledne mi pan Zitek prislubil ze oprava prebehne pod dohladom a urychlene, telefon prisiel na pohlad fakt v 100% stave, hned ako som si tam prehodil kartu tak som dostal hovor a z reproduktora chrcanie a rezonovanie, tak som po skonceni hovoru nakopiroval do telefonu jednu skladbu a skusil, hlasitost cca o polovicu mensia a chrapcanie a rezonacia.
Volal som teda na call centrum kde mi to zodvihol pán Ďurčo kde sme sa dohodli na tých veciach čo píše vyššie.
Absolutne nemam dovod odsudzovat VSP team, lebo doposial mi vsetky reklamacie prebehli korektne a k mojej maximalnej spokojnosti.
Len u tohoto x-ka sa nieco pokazilo, dalej to rozoberat nebudem, tento problem je vyrieseny a dohodnute dalsie podmienky reklamacie. Aj ked som dopadol takto tak aj tak je u mna VSP jednickový servis už len kvoli pristupu k zakaznikom a ako pise pan Ďurčo alebo pán Zítek ze spravia všetko k spokojnosti zákazníka. Veci treba riešit hned a neodkladat!
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » čtv 20. zář 2012 5:45:19

Kurde, tady je čilý komunikační ruch VSP->uživatelé a naopak a mně se u VSP už druhý den válí telefon, nikdo si ho nevšímá a já nemám tucha co se s ním děje :(
Minule už tou dobou telefon putoval zpátky ke mně, tentokrát nic :(
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI


David1982
Robot
Příspěvky: 1151
Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
Reputace: 15
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od David1982 » čtv 20. zář 2012 5:59:11

Hodně práce.

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » čtv 20. zář 2012 7:56:49

Tak už je tam. Ufff.

EDIT:
.... ááá už se opravuje :D
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Výměna HTC EVO 3D přes VSP DATA

Příspěvek od NoisyMasters » úte 25. zář 2012 14:28:14

Měl jsem s EVEm menší problém ohledně displeje, kde byla mezi displejem a okrajem displeje menší spára. Ředitel VSP DATA a mi navídl výměnu EVA za novou SWAP jednotku (kromě zadního krytu a baterie) kompletně celý nový telefon. Jediný, co mi teďka moc nevyhovuje je DPD. Dneska měli telefon vyzvednout, ale řidič se mi ozval s tím, že na to zapomněl a jestli počkám do zítra :D.

Máte nějakou zkušenost s dobou výměny telefonu za jiný?
A taky se chci zeptat, jestli někdo máte zkušenosti se SWAP jednotkami? Díky ;)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16259
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » úte 25. zář 2012 15:28:58

SWAP jednotka může být repas v novém krytu. I když přímo z továrny, ale přeci jen to nemusí být úplně nový přístroj.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jacho » stř 26. zář 2012 19:19:51

Vladimir-HTC píše:Dobrý den
Pokud nebude vadit, taktéž bych přispěl do diskuze.
Jmenuji se Vladimír Ďurčo a starám se o provoz CZ a SK servisní linky. Dnes jsme osobně řešili společně tento problém s uživatelem "Jacho". Vzhledem k tomu, jaká přísná kritéria jsou při finálním testu a následném auditu dodržována, je celý tento případ pro mne skutečně záhadou.
Samozřejmostí pro naši firmu je maximální vstřícnost vůči zákazníkům a proto jsme se společně dohodli ku spokojenosti zákazníka, že bude zařízení vyměněno za zcela nový kus. Momentálně čekám již jen na dodání čísla přepravy od "Jacho", aby jsme mohli zařízení odchytit defacto ihned po přivezení dopravcem. Tak jak bylo slíbeno: celý proces výměny zajistím já osobně, o všem Vás budu telefonicky informovat, celý proces bude vyřízen tentýž den, kdy zařízení obdržíme do střediska a ihned odeslán zpět.

Pokud by kdokoli z návštěvníků android fóra v budoucnu potřeboval jakýmkoli způsobem pomoci nechť se na mne obrátí.

S pozdravem

Vladimír Ďurčo
Servisní středisko HTC
durco@vspdata.cz
Telefón sa dnes vrátil a všetko je tak ako pán Ďurčo sľúbil. Vďaka VSP Team :thumbup:
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od NoisyMasters » stř 26. zář 2012 20:16:04

Momentálně taky řeším problém s výměnou telefonu a s přístupem a jednáním pana Ďurča i ostatních lidí z VSP DATA jsem zatím nadmíru spokojený, akorát jediný, co mě s prominutím se*e je kurýrní služba DPD. Včera si měli telefon vyzvednout. Čekám, čekám a kurýr nikde, tak jsem volal na depo, kde řidič je, jestli si ho vyzvedne. Za chvíli se mi ozval sám řidič, že v místě mýho pobytu byl, ale zapomněl na to a dneska už tam cestu nemá, jestli by to šlo zítra, že se ozve na depo a oni tam někoho ozvou. Tak jsem mu řekl, že jo a domluvili jsme se i na určitým čase příští den. Další den opět čekám, čekám smluvená doba uplynula. Tak opět volám na depo, kde mě přepojili na řidiče, který jezdil v okolí mýho bydliště. Řekl mi, že o žádném vyzvednutí na této adrese neví, že mu ni takového nebylo řečeno. Vzkázal mi, že mě přepojí na řidiče ze včera (ten to podle mě zapomněl vyřídit, ať se pro to někdo další den otočí), to se stalo a domluvili jsme se opět na zítra, tak uvidím.

O všem jsem informoval i pana Ďurča z VSP, aby byl v obraze ;). Nechci tady brečet, ale tohle by se snad stávat nemělo.
Kdyby telefon vyzvedli včera, zítra bych měl nový vyměnený telefon doma. Takhle budu muset čekat do úterý, jestli vyzvednou zítra.

Co vaše zkušenosti s DPD?

Uživatelský avatar

Albi83
Stálý androiďák
Příspěvky: 94
Registrován: stř 11. kvě 2011 12:24:58
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo S750
Tablet: HP ElitePad 900

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Albi83 » čtv 27. zář 2012 12:19:16

I já jsem se konečně dokopal k tomu abych reklamoval prach pod displejem a chtěl bych se podělit o své zkušenosti.

- Reklamoval jsem prach pod displejem v pravém horním rohu. Vlevo od displeje se mi také odchlipoval plast, což bylo zaviněno pádem telefonu. Toto bylo vyřízeno jako záruční oprava a jsem maximálně spokojen.

- Co mě překvapilo když se mi telefon vrátil, byla chybějící 8GB karta. Velice rychle a vstřícně se mnou technik vykomunikoval nalezení karty a jako omluvu zaslání 16GB karty navíc.

- Co mě již překvapilo nemile, je nefungující signalizační LED dioda a světelný senzor po návratu telefonu ze servisu. Bohužel jsem byl líný a nedal jsem telefon do továrního stavu, než jsem jej odeslal do servisu a tím jsem přišel o záruku na základní desku. Je to sice závada, která s custom ROM nesouvisí, signalizační LED dioda i světelný senzor totiž fungovaly s custom ROM i před odesláním do servisu. Takže nefungující LED diodu a světelný senzor způsobil servis, ale protože jsem přišel o záruku na základní desku, řešit to nechtějí.

Takže si dejte pozor na to v jakém stavu telefon do servisu posíláte. I když před odesláním do servisu telefon funguje na 100% a máte jen prach pod displejem, po jeho návratu nemusí vše fungovat na 100% a servis se s vámi nebude kvůli zrušené záruce na základní desku bavit.

EDIT: Tak jsme zjistil, že mi nefunguje nejen LED dioda a světelný senzor, ale také proximity senzor a reproduktor. Toto není způsobeno custom ROM a ztrátou záruky u základní desky, ale odfláknutou opravou, kdy technik něco nezapojil. A nebyl by to první telefon kdy se něco takového stalo. Podobnými případy se to hemží nejen tady, ale i v mém okolí. Jak jsem VSP Data před chvílí vynachválil, tak po zjištění tohoto mě velice zklamali. Pokud existuje nějaká výstupní kontrola, jak může takový telefon projít mi není jasné. Jsem zvědav, jak se pan Zítka a pan Durčo k tomuto problému postaví.
Naposledy upravil(a) Albi83 dne čtv 27. zář 2012 15:05:05, celkem upraveno 4 x.

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » čtv 27. zář 2012 12:26:28

Dobrý postřeh, nicméně tady to uhádat fakt nejde :(
Čili skutečně pro stopro klid duše unroot a origo ROM.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

Jumbo78
Moderátor
Příspěvky: 10829
Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
Reputace: 264
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
Mobil 2 / ROM: XIAOMI Redmi NOTE 3 SE/MIUI Global/Stable 8.1.3.0
Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jumbo78 » čtv 27. zář 2012 14:09:46

@NoisyMasters
Já jsem kdysi posílal na reklamaci HTC ARTEMIS se softwarovou vadou. Telefon byl předán na prodejně nepoškozený!
Po měsíci mi přišla SMS, že si mám telefon vyzvednout. Na prodejně jsem se ptal, co s ním bylo. Dle protokolu zamítnutá reklamace z důvodu prohnuté základní desky a rozbitého displeje. Koukal jsem na prodavače jak puk :D Když telefon vytáhl, měl rozšlápnutý levý roh! Prodavač mi to chtěl tak vrátit, poslal jsem ho do patřičných míst - protokol o převzetí jsem měl... Jeho kolegyně co to přebírala na to koukla, sjela ho, že poškozenou zásilku neměl převzít. Dostal jsem nový telefon a prodavač to musel zacvakat... Rozšlápli ho při přepravě...
Naposledy upravil(a) Jumbo78 dne čtv 27. zář 2012 15:46:41, celkem upraveno 1 x.
Skvělá navigace WAZE - vyzkoušej
Na poděkování slouží palec u příspěvku ;)

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od NoisyMasters » čtv 27. zář 2012 15:04:18

@Jumbo78
No doufám, že se mi tohle nestane :D to by bylo i na mě moc. Spoždění by převzetí a ještě nějaký poškození balíku. Radši jsem telefon dal do origo krabice od HTC a ještě jsem ho dal do jedný větší krabice a tu jsem vycpal pořádně papírem :D má se tam jak v bavlnce ;D.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » čtv 27. zář 2012 23:09:55

Albi83 píše:Co mě již překvapilo nemile, je nefungující signalizační LED dioda a světelný senzor po návratu telefonu ze servisu. Bohužel jsem byl líný a nedal jsem telefon do továrního stavu, než jsem jej odeslal do servisu a tím jsem přišel o záruku na základní desku.
No to není tak zcela pravda, kdyby ses chtěl soudit, tak by s tímto tvrzením u soudu neobstáli, dle našich zákonů by museli prokázat, že na vznik té závady mělo odemčení bootloaderu nebo nahrání jiné ROM nějaký vliv.


rpet
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: pon 22. srp 2011 12:10:13
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC DESIRE

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od rpet » sob 29. zář 2012 13:29:43

je to presne tak, jak pise dvzd: s-off neznamena AUTOMATICKY ztratu zaruky. jednou jsem resil zakaznika z UK, ktery mel hardware zavadu na EVO 3D (myslim ze wifi) a s-off. regenersis (UK servis) jim nabidl opravu mimo zaruku z duvodu s-off, cena £75. zakaznik si stezoval u htc (a ze UK zakaznici dokazou byt hodne arogantni, zlati cesi a slovaci...), takze pozadali o presetreni. problem se poslal na htc techniky a pak uz to nabralo docela rychlej sesup: zadat do systemu priority repair, telefon zpet na regenresis a zakaznik mel telefon zpet za 4 dny opraveny.

takze asi tak.

k zaruce pristroje: samozrejme, ze je lepsi, kdyz si zakaznik resi zarucni opravu pres prodejce - uz jen kvuli tomu, ze by musel resit vymenu pristroje treba. nic mene, i u nas mame v pokynech jasne receno, ze zakaznik z CR muze oslovit VSPData nezavisle na prodejci. neboli jinak receno, pokud se nas zakaznik pta, zda je nutne zaruku resit pres prodejce, nase odpoved je ta, ze je to lepsi, nic mene neni to vyzadovano.

v pripade onoho rozslapnuteho telefonu, nebo v pripade jakehokoliv poskozeni telefonu (a pozor, neni receno, ze k poskozeni muselo nutne dojit ve VSPData!), kde existuje podezreni na poskozeni pristroje v prubehu opravy (coz zahrnuje jak dopravu, tak servisni stredisko, tak i opet dopravu zpet k zakaznikovi), lze kontaktovat i zakaznickou podporu HTC. sice zakazniky otravujeme pozadavkem zaslat nam urcite podrobne informace a fotografie, nic mene HTC pak velmi intezivne resi, co se stalo a proc se to stalo.

zrovna v pondeli mam nachystany telefon do VSP Data, nebot mam stiznost od zakaznika, kteremu se vratil telefon ve stavu podobnem, jako mel kolega Jacho. i kdyz zde je urcite podezreni, zda se nejedna o nejake falzum, zakaznikovi trvalo zhruba 14 dni, nez si toho nejspis vsiml, takze musim proverit peclive casovou osu "co, kde, kdy a jak"...

zjednodusene: naucte se vyuzivat svych prav na spravnem miste. tim nechci rict, ze by zdejsi forum bylo spatne - rozhodne nikoliv.
byl: HTC DESIRE (BRAVO), ROM Supreme Desire | aktualne: HUAWEI ASCEND W1
SAMSUNG GALAXY TAB2

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od NoisyMasters » pát 05. říj 2012 12:36:06

Tak u mě proběhla výměna EVA za novou SWAP jednotku. Můžu řici, že jsem spokojenej, co se týče přístupu, rychlosti apod. u VSP DATA i když se malý chybičky vyskytly, ale nic není dokonalý, že jo ;). Telefon jsem odeslal 27.9 a 4.10 jsem ho měl zpátky. Všechno mi přišlo v pořádku, v krabici mi došel i zadní kryt ze starého EVA (takže kdyby náhodou, mám nahradní :D) a jelikož jsem měl na displeji předtím folii dostal jsem i novou folii. Doufám, že všechno bude fungovat tak jak má a budu spokojenej. Celkem mě překvapilo, že telefon už měl v základu ICS, čekal jsem, že ho dostanu s GB :D.
No jediný na co bych si tak nějak stěžoval, tak je kurýrní služba DPD. Jak jsem výše psal, tak jsem ho odeslal 27.9. ale svoz byl domluvenej od VSP DATA již o dva dny dřív. DPD telefon dřív nevyzvedlo, protože řidič na to "prostě zapomněl" :D i když jsem tam kolikrát volal a urgoval je. Stejný to bylo i s doručením. Volali mi už ráno, ale s tím, že dneska do mého města cestu nemají, jestli by nevadilo, že by mobil doručili až zítra (5.10). Nebo, že je taky možnost, že předá telefon kolegovi, který jezdí ve vedlejším městě a vzdáleném 15km od toho mého a tam bych si ho mohl vyzvednout. No jelikož, už bych rád měl telefon, tak jsem si jel telefon vyzvednout, další den se mi čekat nechtělo ;).

Kdybych měl hodnotit DPD nějak bodově tak dám 9/10. Nejlepší domluva byla s panem Ďurčem, ale také s generálním ředitelem VSP DATA panem Zítkem.

Uživatelský avatar

Woody
Stálý androiďák
Příspěvky: 66
Registrován: sob 04. úno 2012 12:31:00
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Woody » pát 05. říj 2012 14:45:27

S DPD mam podobné zkušenosti. Nevím jak bych jejich firmu slušně pojmenoval. Telefon měl mit svoz v pátek a odvezen byl až v pondělí :x po x telefonatech. Urgoval jsem to vpatek v 16hodin kde jsou, že čekam na ně od rána a oni prostě na mně zapomněli. V pondělí zase nic tak jsem volal zase kolem 15 hodiny a oni že šofer si zapomněl papiry k zasilce tak zas nepřijede. To už jsem se vytočil a udělal tam takovy cirkus, že šofer na firmu zajel a pro mobil si přijel. Nechápu v dnešní době konkurekce takový přístup :(
A aby toho nebylo málo, tak mobil přišel po opravě bez paměťovky, ale ta byla po reklamaci na VSP dodána za pár dnů.
Jen mě mrzí, že na telefonu mi byl měněn display a teď po cca pul roce mám ten nový zaprašeny a to dost. Takže asi další reklamace :(

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » pát 05. říj 2012 21:07:04

No vidíte, to já na DPD zas nemohu říct nic špatného.
Vždycky se s nima jde domluvit na předání i jinde než na adrese doručení. Řidič volá s předstihem, často ještě než vyjede z depa (takhle jsem dokoce jeden balík chytil ještě v depu, protože jsem shodou okolnstí tam ten den jel a tudíž bych ani doma nebyl), pokud já sám vím kdy je balík připravován k rozvozu, tak zavolám sám, přepojí mně na řidiče a pak se sami domluvíme na místě předání.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

Tazz1
Droid
Příspěvky: 1322
Registrován: ned 19. čer 2011 16:36:55
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: LG G6
Tablet: Huawei MediaPad M5 8.4 Wi-Fi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Tazz1 » sob 06. říj 2012 9:41:34

Není nad osobní předání a vyzvednutí. Celá reklamace od doby co jsem dal telefon z ruky do doby než jsem si ho zase převzal byla vždy max 3-4 dny.

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od NoisyMasters » sob 06. říj 2012 10:01:56

No jo no. Taky bych preferoval osobní předání, ale pobočku VSP DATA mám 120km daleko, což je tak trošku z ruky.

Uživatelský avatar

Tazz1
Droid
Příspěvky: 1322
Registrován: ned 19. čer 2011 16:36:55
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: LG G6
Tablet: Huawei MediaPad M5 8.4 Wi-Fi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Tazz1 » sob 06. říj 2012 18:09:13

No ono těch míst je vícero. To máš i to nejbližší tak daleko?

Uživatelský avatar

NoisyMasters
Stálý androiďák
Příspěvky: 97
Registrován: ned 09. zář 2012 21:33:28
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: LG G3
Tablet: Nexus 7 32Gb WiFi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od NoisyMasters » sob 06. říj 2012 19:14:43

To Sezimovo Ústí mám těch 120km. Zbytek jsou přibližně tak 80km daleko. No jo :D Vysočina, co bys chtěl viď.

Uživatelský avatar

Tazz1
Droid
Příspěvky: 1322
Registrován: ned 19. čer 2011 16:36:55
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: LG G6
Tablet: Huawei MediaPad M5 8.4 Wi-Fi

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Tazz1 » sob 06. říj 2012 19:17:43

Aha, tak to potom jo. Já jsem naštěstí většinu času pracovně v Praze.

Odpovědět

Zpět na „Servisy HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host