Servisy HTCreklamacia VSP Data

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět
Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » sob 06. říj 2012 19:43:37

Tazz1 píše:Není nad osobní předání a vyzvednutí. Celá reklamace od doby co jsem dal telefon z ruky do doby než jsem si ho zase převzal byla vždy max 3-4 dny.
V útery odesláno poštou a v pátek ten samý týden doma.
Myslíš, že jet dvakrát 700 km bude výhodnější a rychlejší?
Při osobním předávání bych jej očekával druhý den k odběru.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI


Uživatelský avatar

Twiztid
Androiďák!
Příspěvky: 259
Registrován: pát 24. čer 2011 19:56:58
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S III root
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Twiztid » sob 06. říj 2012 23:25:30

dnes jsem podal telefon k reklamaci s moznosti vymeny bo to je do pul rokuu vodafone. nejak se ty zavady nahromadili. žlute fleky, i po aktualizaci blikani displaye, levy okraj vlneni, prekontrolovat baterku, špatnykontakt konektoru jen pod urcitým uhlem kontakt,chrčení repraku,slabe sluchatko že musim mit telefon priplacnuty na uchcu poradne, když chytnu pobil na široko tak ztracim wifi signal a to jsem od wifiny 2 metry, a obcas vypadavani GSM signalu ale to uz neni tak vazne no. ted premyslim jestli mmi to uznaj jestli vzit zase one x nebo samsung galaxy s III
SG S III 16GB ROM: Omega 4.3 v58, Kernel: Boeffla, SanDisk Secure Digital micro 32GB SDHC Ultra


David1982
Robot
Příspěvky: 1151
Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
Reputace: 15
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od David1982 » sob 06. říj 2012 23:37:27

uvažuju také o uplatnění rozporu, ale zase doufám, že JB vše vyřeší. Na xda mají frajeři uniklou betu jb a podle ohlasů super. I baterka prý vydrží místo 3 hodin při zapnuté obrazovce, 4-5 hodin. Galaxy s3 nechci, kdybych už měnil tak asi za note 2, tam je výdrž úplně někde jinde a má jiný amoled displej.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » ned 07. říj 2012 3:53:26

Twiztid píše:dnes jsem podal telefon k reklamaci s moznosti vymeny bo to je do pul rokuu vodafone. nejak se ty zavady nahromadili. žlute fleky, i po aktualizaci blikani displaye, levy okraj vlneni, prekontrolovat baterku, špatnykontakt konektoru jen pod urcitým uhlem kontakt,chrčení repraku,slabe sluchatko že musim mit telefon priplacnuty na uchcu poradne, když chytnu pobil na široko tak ztracim wifi signal a to jsem od wifiny 2 metry, a obcas vypadavani GSM signalu ale to uz neni tak vazne no. ted premyslim jestli mmi to uznaj jestli vzit zase one x nebo samsung galaxy s III
Do půl roku máš možnost vybrat si opravu nebo výměnu za nový kus, nikoliv výměnu za jiný telefon nebo vrácení peněz. Takže úvahy o Samsungu G S III jsou asi předčasné.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » ned 07. říj 2012 8:51:46

Žádná taková možnost (vybrat si při reklamaci do půl roku opravu nebo nový kus) zákonem dána není, alespoň v ČR ne.



ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » ned 07. říj 2012 9:02:58

Občanský zákoník, pragraf 616, odstavec 3) a 4), rozpor s kupní smlouvou. Platí samozřejmě jen za předpokladu, že závada není smyšlená a skutečně existuje a nebyla způsobena uživatelem (přičemž důkazní břemeno je na prodejci).
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » ned 07. říj 2012 9:04:57

LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


jory
Stálý androiďák
Příspěvky: 61
Registrován: sob 09. črc 2011 19:48:42
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D
Rom: stock ICS

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od jory » ned 07. říj 2012 9:31:10

ahojte, tak som poslal aj ja svoje EVO3D na reklamaciu. Dovodom najvacsim je nefunkcna dotykova vrstva 1cm na dotykovymi tlacidlami. K tomu som pripisal aj v pravom hornom rohu viac zapadnuty dispej ako na inych miestach. Uvidim ako to dopadne...


FrAnKiEIV
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: ned 07. říj 2012 9:45:11
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od FrAnKiEIV » ned 07. říj 2012 10:10:22

Také jsem reklamoval EVO, bohužel dříve, než jsem objevil tuto diskusi a reklamaci jsem tedy řešil přes prodejce (Sunnysoft). Zaslání do VSP data trvalo týden, pak 2 dny stav: "Čeká na cenovou nabídku" a včera najednou:
Reklamovaná závada: Samovolne se vypíná a poté se nedaří mt zapnout.Po zapnutí zatuhne nebo hlásí žádný signál a opět se vypne.Občas nestahuje aktualizace přes wifi.
Zjištěná závada: Samovolne se vypíná a poté se nedaří mt zapnout.Po zapnutí zatuhne nebo hlásí žádný signál a opět se vypne.Občas nestahuje aktualizace přes wifi- závada se neprojevily.
Zpráva technika: MT dlouhodobě testován v zátěži, během testování se neprojevila žádná z popisovaných závad. MT otestován v GSM testeru- test proběhl v pořádku. MT uveden do továrního nastavení.
Provedená akce: opraveno

A včil mudruj, asi jsem si závadu vymyslel. Přitom telefon byl díky samovolnému vypínání i několikrát za den nepoužitelný.
Telefon zaslán v továrním nastavení, opraveno uvedením do továrního nastavení ... toto mi připadá jako nepovedený vtip (mimo jiné, toto jsem před odesláním na reklamací zkoušel několikrát).
Jediné co mě ještě napadá je, že se závada projevuje jen s vloženou paměťovkou ... nevím, zda při testování kartu vkládají ... ale vadu svojí paměťovky vylučuji, protože jsem zkoušel dvě a vypínal se s oběma. Druhá možnost, zda nemůže být vypínání způsobeno SIM kartou (asi 9 let stará OSKAR/Vodafone), která však v EVU doteď 3/4 roku bez problémů fungovala. Rozhodně mám obavu, že telefon téměř obratem pofrčí zpět. Na Android jsem si zvyknul, a teď jsem jak bez ruky. Předchozímu HTC Touch odstavenému z provozu z důvodu stáří a slabší baterie v šuplíku záhadným způsobem přestal fungovat dotyk. displej, takže se musím otravovat s předpotopním "hloupým" Samsungem (nic dalšího funkčního jsem doma nenašel).

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jacho » ned 07. říj 2012 10:31:15

Múže to robiť aj batéria aj SIM Karta, najviac kompatibilné karty su Kingston a Sandisc
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI


David1982
Robot
Příspěvky: 1151
Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
Reputace: 15
Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od David1982 » ned 07. říj 2012 10:34:03

Nejlepší je si vždy závadu natočit, pokud je to možné. Já to tak dělám a nikdy jsem problém s reklamaci neměl. K tomu, že si nemůžu v prvních 6 měsících vzít telefon jiné značky, tak to je hloupost. Pokud má telefon problémy se SIM od T-Mobile, což mají všechny one x, tak bych mohl měnit každý měsíc, tedy pro prodejce i pro HTC je vhodnější, když si vezmu jiný telefon v dané cenové hladině.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » ned 07. říj 2012 10:41:07

FrAnKiEIV:

To klidně může být paměťovkou a SIM, jak píše kolega. Stejně tak to mohl být problém v nějaké aplikaci nebo nastavení. Standardně byl telefon uveden do továrního stavu a v tom se testuje. Tak se technikovi závada skutečně nemusela projevit. No a na to, aby se objevily takové neidentifikovatelné závady docela stačí, když je nějaká nečistota na kontaktech karty. Technik bohužel nemá moc možností, co s tím dál dělat a nemůže jen tak o své vůli telefon vyměnit.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Twiztid
Androiďák!
Příspěvky: 259
Registrován: pát 24. čer 2011 19:56:58
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S III root
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Twiztid » ned 07. říj 2012 10:47:22

Ve vodafone mi rekli ze pokud se zavada nejaka projevi oni to opravi a ja jsem si vybral vymenu bud za novy kus nebo mi rekkli jiny telefon tak mi to rekli bo to tam cetla a cenovy rozdil mi vrati pokud telefon je levnejsi co bych si vybral
SG S III 16GB ROM: Omega 4.3 v58, Kernel: Boeffla, SanDisk Secure Digital micro 32GB SDHC Ultra


FrAnKiEIV
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: ned 07. říj 2012 9:45:11
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od FrAnKiEIV » ned 07. říj 2012 11:05:29

Nechci ho vyměnit, chci jen funkční/opravený telefon. Kartou by to být nemělo, jak jsem už psal, zkoušel jsem dvě ... celou dobu používanou 32GB Kingston, i původní s telefonem dodanou osmigigovku. Problém s aplikací taky vylučuji, protože se vypínal i po návratu do holého továrního nastavení. Je mi jasné, že závady, které se projevují náhodně se špatně odhalují, mám s tím vlastní zkušenosti z jiného odvětví, ale telefon, který vytáhnu z kapsy a zjistím, že je vypnutý, zapnu jej a on během nabíhání znovu chcípne a tak pořád dokola je mi naprd. Po vyndání baterky a opětovném zapnutí vždy najel a nějaký čas fungoval.
EDIT: Jelikož dá na chvíli po vyndání baterky pokoj, jeví se mi to skoro jako sofrwarová závada, protože jak jsem se někde dočetl, vypnutí a zapnutí, není u těchto telefonů "opravdové" a pokud chci opravdový restart systému, je nutné baterii na chvíli vyndat.
Naposledy upravil(a) FrAnKiEIV dne ned 07. říj 2012 11:17:03, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar

-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 3918
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 23
Typ mobilu / ROM: HTC U11 2.33.401.10

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od -Pavel- » ned 07. říj 2012 11:08:23

Jestli jsi provedl upgrade na ICS, provedl jsi Factory Reset, řeší to problémy, pak můžeš ještě zkusit přehrát telefon originální ICS ROM. Zkusit to můžeš , pak posílej. Jedná se o oficiální procedůry, nepřicházíš o záruku.
.
HTC U11 Ice White - Android 8.0.0 - 2.33.401.10 - SanDisk Ultra 200GB microSDXC UHS-I 100MB/s

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » ned 07. říj 2012 11:32:36

ludekbrno píše:Občanský zákoník, pragraf 616, odstavec 3) a 4), rozpor s kupní smlouvou. Platí samozřejmě jen za předpokladu, že závada není smyšlená a skutečně existuje a nebyla způsobena uživatelem (přičemž důkazní břemeno je na prodejci).
Tak to jo.


FrAnKiEIV
Nové Androidě
Příspěvky: 3
Registrován: ned 07. říj 2012 9:45:11
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od FrAnKiEIV » ned 07. říj 2012 12:09:02

JackalJackal píše:Jestli jsi provedl upgrade na ICS, provedl jsi Factory Reset, řeší to problémy, pak můžeš ještě zkusit přehrát telefon originální ICS ROM. Zkusit to můžeš , pak posílej. Jedná se o oficiální procedůry, nepřicházíš o záruku.
Jsem lehce nadprůměrně počítačově gramotný reprezentant středního věku, flash BIOSu základní desky jsem dělal mnohokrát, zmáknu běžné úkony, jako odvirování, reinstalaci, zjistit závadu PC a vyměnit vadnou komponentu, ale ve věcech, které jsou v záruce se nevrtám.
Do telefonů nerejpám vůbec, jen je používám, takže jak přehrát telefon originální ICS ROM netuším. Jediné co jsem dělal byla instalace ICS, když mi ji telefon nabízel, ale neměl jsem to dělat, protože po upgrade už mi nepřipadalo EVO tak bezproblémové (občas zadrhávání, nefunkční přisvětlovací dioda u foťáku, někdy polovina displeje černá(pozadí)), ale nikdy ne vypnutí, nebo restart. Počkám až se vrátí z reklamace a uvidím, třeby výše zmíněný úkon provedli ve VSP Data.

Uživatelský avatar

-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 3918
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 23
Typ mobilu / ROM: HTC U11 2.33.401.10

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od -Pavel- » ned 07. říj 2012 12:24:30

FrAnKiEIV: sakra chlape, musíš psát dřív než konáš. :) Už jsi poslal, to jsem přehlédl. Stačilo v menu telefonu najít po aktualizaci na ICS Obnovení továrních dat a bylo hotovo. Telefon by se dostal do prvního zapnutí při vyndávání z krabice. Originální ROM s ICS najdeš i na tomto fóru, pak stačilo stáhnout ROM, připojit telefon do PC přes USB a spustit .exe soubor té ROM, odklikat co ti instalace napíše a pak čekat na provedení akce. Trvá to cca 10 minut a jsi opět u nového čistého telefonu. Při aktualizaci na ICS si asi " něco " špatně sedlo. Držím palce, ať ti ho vyléčí. :yes:
.
HTC U11 Ice White - Android 8.0.0 - 2.33.401.10 - SanDisk Ultra 200GB microSDXC UHS-I 100MB/s

Uživatelský avatar

Albi83
Stálý androiďák
Příspěvky: 94
Registrován: stř 11. kvě 2011 12:24:58
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Lenovo S750
Tablet: HP ElitePad 900

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Albi83 » pon 08. říj 2012 10:36:14

Rád bych zde doplnil, jak dopadla komunikace a následná druhá reklamace Evy u VSP Data.

Pro připomenutí (celý text zde), tak po návratu z první reklamace, kdy jsem měl prach pod displejem, jsem postupně zjišťoval nefunkční elektroniku v horní části telefonu (nad displejem). Technik nechtěl reklamaci přijmout a svaloval vinu na ztrátu záruky základní desky po rootu telefonu. Až po výměně několika emailů a oznámení, že nefungují nejen LED diody, ale ani reproduktor a fotoaparát, požádal mě technik o zaslání telefonu zpět do servisu na kontrolu:

Ještě v pondělí (1.10.) jsem tedy telefon zaslal na vlastní náklady Českou poštou do servisu.

V úterý (2.10.) byl telefon doručen a zaregistrován do systému.

Ve středu (3.10.) na něm byla provedena oprava, kdy byla vyměněna horní elektronika (nevím zda se jedná o jednu či více součástek).

Až ve čtvrtek (4.10.) byl telefon odeslán zpět.

A od pátku (5.10.) jej mám zpět a plně kdyspozici. Nyní se zdá být vše v pořádku a funkční.

A závěr?
- nenechte se odbýt s tím, že se jedná o vámi způsobenou závadu nebo o závadu způsobenou ztrátou záruky na základní desku, když s tím závada nesouvisí
- komunikace s technikem dobrá, až do zjištění, že se jedná o jejich chybu nebo skutečnou závadu, nezpůsobenou ztrátou záruky, následná komunikace jen útržkovitá
- zbytečně jsem telefon posílal Českou poštou. Reklamaci to neurychlilo, telefon nebyl odeslán zpět v den kdy byl opraven, jako tomu bylo u první reklamace.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » pon 15. říj 2012 5:31:41

Vyžaduje VSP Data spolu s reklamovaným telefonem zaslání i nákupního dokladu nebo záručního listu?

Uživatelský avatar

Jacho
Moderátor
Příspěvky: 3554
Registrován: sob 09. říj 2010 12:56:59
Reputace: 44
Typ mobilu / ROM: HTC One M8 Gun Metal Grey
Rom: VIPER
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jacho » pon 15. říj 2012 6:03:52

nieje to potrebne
Ak mi chceš poďakovať klikni na palec hore pod príspevkom :palec:
OPRAVA HTC NA ĎIAĽKU - Fleshing, UNLOCK, Repair boot, Debrand, LOCKED Warranty
Nováčkovia používajte tlačidlo HĽADAŤ a pozrite sa na AndroidWIKI

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » pon 15. říj 2012 18:33:47

A jak potom ověří, že je ten mobil ještě v záruce?

Uživatelský avatar

-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 3918
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 23
Typ mobilu / ROM: HTC U11 2.33.401.10

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od -Pavel- » pon 15. říj 2012 19:32:06

Kam se píší záruční opravy ? Opravdu ani záruční list ?
.
HTC U11 Ice White - Android 8.0.0 - 2.33.401.10 - SanDisk Ultra 200GB microSDXC UHS-I 100MB/s

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od radegast » pon 15. říj 2012 20:16:05

Opravuje ještě někdo jiný než VSP HTC-čka v záruce?
Pokud ne, pak je to jednoduché, evidenci si vedou sami.
Pokud někdo další, pak v tom můžou mít systém, který se nikdo neodváží obejít a zase platí bod první.
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » pon 15. říj 2012 20:41:01

Každý výrobce má databázi všech vyrobených telefonů včetně informací na který trh byl telefon dodán a kdy. A do té databáze mají servisy přístup. Tam si můžou přibližně ověřit, jestli je telefon v záruce (pokud byl české distribuci dodán třeba před 10-ti měsíci, je jasné, že ještě je v záruce). Teprve pokud telefon byl na český trh dodán před více než 24-mi měsíci,, měl by servis striktně požadovat prodejní doklad. Také servis do databáze zapíše každý záruční zásah. Takže i každý jiný servis zná historii telefonu.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

dvzd
Kyborg
Příspěvky: 4125
Registrován: pon 06. úno 2012 10:38:34
Reputace: 33
Typ mobilu / ROM: Vernee Thor E

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od dvzd » úte 16. říj 2012 1:52:03

Můžu ve VSP Data reklamovat HTC koupené v jiné zemi? Třeba Německo, Anglie, Polsko, Slovensko?


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16257
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 186
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od ludekbrno » úte 16. říj 2012 5:37:34

Těžko říct, záleží na politice konkrétního výrobce a jeho zastoupení v Evropě. Ale pokud by to byl individuální dovoz jednoho kusu s patřičným dokladem z tamního obchodu, tak by neměl být problém, ovšem za záručních podmínek země nákupu.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

novoty
Robot
Příspěvky: 883
Registrován: sob 06. bře 2010 11:36:49
Reputace: 3
Typ mobilu / ROM: HTC ONE M8
Tablet: Apple iPad mini Retina
Rom: Stock
Bydliště: Kolín
Kontaktovat uživatele:

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od novoty » úte 16. říj 2012 6:47:16

Pošli do VSP e-mailem IMEI telefonu a oni ti reknou, jestli se na nej vztahuje zaruka
HTC Desire AMOLED >>> HTC One V Grey >>> Apple iPhone 5 16GB Black >>> HTC ONE M7 Silver >>> HTC ONE M8 Gunmetal Gray
Google Nexus 7 16GB 2012 by ASUS >>> Apple iPad mini Retina Silver


Jindrich Zitek
Stálý androiďák
Příspěvky: 203
Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
Reputace: 16
Typ mobilu / ROM: OneX

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od Jindrich Zitek » stř 17. říj 2012 17:11:22

Ahoj Ludku,
presne jak Novoty pise, zasli IMEI a rekneme Ti, ale pokud to neni fake , nemel by byt problem, max se Ti muze stat, ze vevnitr bude deska, kterou budeme v pripade jeji vymeny muset objednat, protoze je nelze skladem pro "exoticke" verze drzet

Hezky vecer
Jindra Zitek


xtraizer
Nové Androidě
Příspěvky: 39
Registrován: pát 09. bře 2012 15:34:30
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D

Re: reklamacia VSP Data

Příspěvek od xtraizer » čtv 18. říj 2012 21:01:36

Zdravím,
reklamoval jsem telefon z důvodu samovolného restartování. Bohužel jsem i po reklamaci - závada byla vyřešena reflashem SW, narazil na tu samou závadu. Opravdu velká škoda, telefon jsem měl na první reklamaci 3 týdny, kdoví jak to bude s druhou...
jinak po reklamaci se mi zvětšila výdrž baterie asi o 25%, display se přestal samovolně zapínat, "phantom touches" zmizely... opravdu paráda být téměř 2 měsíce bez telefonu, když tady u některých čtu, jak byla reklamace rychlá, a že jste měli telefon do týdne doma... o VSP data vím z doslechu, že je to dobrý servis, snad nebudu tak dlouho čekat....
bohužel nespokojenost.

Edit: Ještě jsem v horním pravém růžku našel prach - o tom se technik nezmínil, ani tuhle vadu nedetekoval.

Odpovědět

Zpět na „Servisy HTC“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host