OnePlus 3 - obecná diskuzeReklamační proces

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » čtv 14. črc 2016 10:05:07

Telefon jsem se rozhodl reklamovat resp. nechat vyměnit za nový kvůli známým problémům se žlutými fleky. a zároveň při scrolování se mi na displeji objevovaly jakési podivné fialové čáry. Sranda je, že 28.7. odjíždím na dovolenou, takže jsem zvědavý, zdali to stihnou.
Thread budu postupně aktualizovat, podle toho jak se celý proces bude vyvíjet.

Spoiler:
Den 1. - Hledám informace co a jak, používám live chat, který mi ale moc nápomocný není, porotže po mně pořád vyžadují ticket, který nelze otevřít z jejich stránek, na otázku zdali se s tímto problém již setkali získávám odmítavou odpověď od obou operátorů, se kterými komunikuji. Všeobecně online podpora moc vzdělaná není, protože když jsem se ptal, jestli to budu muset poslat osobně, nebo přijede kurýr mi bylo řečeno, že osobně na poště ačkoliv na fórech všichni píšou o UPS kurýrovi. Jsem informován o tom, že proces může trvat až dva týdny, pokud vše půjde dobře tak za 7 pracovních dnů budu mít telefon zpět.
Request jsem zadal kolem desáté večer.

Umm, nechce se mi to rozepisovat všechno den po dnu, takže napíšu jen svůj postup. Ve spoileru jsou první tři dny.

Den 2. - Přes noc mi přišel shipping label a zároveň mi potěšila zpráva, že si pro zásilku přijede kurýr od UPS. Servisem je německé Arvato. Zároveň kontaktuji znovu podporu, protože se mi na jejich webu nic o mém requestu nezobrazuje. Tentokrát operátor vytvořil ticket sám pomocí mnou poskytnutých čísel. Další komunikace by měla tedy probíhat přes ticket přímo s techniky.
Přes ticket jsem jim zaslal své dvě adresy (pracovní a osobní) s časy, kdy se na uvedených adresách nacházím.
Vzhledem k tomu, že shipping label už mám od rána jsem také napsal email do UPS, zdali se dá nějakým způsobem naplánovat vyzvednutí zásilky, protože oni mají pouze mojí domácí adresu.

Edit 1 - česká podpora UPS neodpovídá, obrátil jsem se na mezinárodní / americkou, v podstatě se vyzvednutí dá naplánovat až poté, co první pokud proběhne a kurýr u vás zanechá lístek s údaji -> tel číslo - +420 841 11 11 44

Edit 2 - kurýr přijel v jednu hodinu ačkoliv vyzvednout se měl snažit kolem třetí, takže zítra další pokus, kontaktoval jsem jejich telefonickou podporu, paní mi řekla, že musím balík správně označit, protože se v něm převáží mobilní telefon s baterií uvnitř. Hmm super, netuším co dál. Na netu jsem si našel nějaký formulář, ale nebyl jsem si jistý, takže kontaktuji podporu OnePlus, ta netuší, kontaktuje vyšší podporu a ta dává vědět, že nic takového nepotřebuji, stačí prý shipping label. Ok, takže zítra to odesílám bez všeho toho, co tam podle UPS mělo být -> prohlášení o bezpečnosti = http://km.oneplus.cn/uploads/attachment ... _13274.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; (tohle jsem si musel vygůglit, podpora mi to nebyla schopna dodat sama) a nálepky - http://vmi.tv/upload/images/lithium-bat ... number.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; . Pokud mojí zásilku zastaví a pošlou mi ji zpět kvůli tomuhle, budu dost naštvaný. Uvidíme.

Den 3. - ačkoliv jsem byl domluvený s podporou od UPS na doručení v půl čtvrté, řidič mi volal již v jedenáct. Mají tam trošku bordel. Na druhou stranu řidič byl ochotný si pro balíček přijet na jinou adresu, což je v celku sympatické. Balíček odeslán, uvidíme, co se bude dít dál.
1. založit RMA request na stránkách OnePlus - https://oneplus.net/cz/order/rma/list" onclick="window.open(this.href);return false;
2. následně vám během 24 hodin (mně to přišlo asi v jedenáct večer a RMA jsem založil v osm) přijde email od OnePlus s dvěma přílohami, Shipping labelem, který nalepíte na zásilku, a papírem, který vytisknete a přiložíte dovnitř balíčku.
Spoiler:
E-mail od OnePlus
2016-07-23.png
e-mail
2016-07-23.png (83.56 KiB) Zobrazeno 3418 x
Shipping label - toto nalepte na odesílaný balík
2016-07-23 (1).png
shipping label
2016-07-23 (1).png (121.89 KiB) Zobrazeno 3418 x
delivery note - toto přiložte do balíku s telefonem
2016-07-23 (2).png
delivery note
2016-07-23 (2).png (71.56 KiB) Zobrazeno 3418 x
3. následující den od založení RMA si pro telefon přijede kurýr (UPS), snažil jsem se přenastavit čas vyzvednutí, ale i když jsem si myslel, že mi to na jejich informacích zařídili a potvrdili, že přijede v pět, tak si stejně přijel v kolik chce on, takže v tomhle je to víceméně marné se o cokoliv snažit
4. UPS telefon doručila následující pracovní den (vyzvedla ho v pátek -> doručení proběhlo v pondělí)
5. nyní nastává období, kdy se nedovíte nic, je zbytečné psát na live chat, nic vám neřeknou, je banda indů co nemají žádné info
6. stránky https://oneplus.net/cz/order/rma/list" onclick="window.open(this.href);return false; kde by se RMA teoreticky dalo sledovat pro mě nefungovali, takže taky nic
7. znenadání vám přijde SMS od DHL, že následující den budou doručovat

RMA jsem založil 13.7. kolem 22 hodiny
Shipping label jsem měl 13.7. ve 23 hodin
První pokus UPS byl 14.7. ve 13 hodin - nebyl jsem doma
Druhý pokus UPS 15.7. (pátek) - přebrali si telefon
Doručen byl 18.7. (pondělí)
Při každém pokusu o zjištění stavu RMA - "pending on arrangement"
SMS od DHL o doručení následující pracovní den 22.7.

Kontaktovat podporu je většinou trošku zbytečné, stejně vám s ničím nepomůžou.
Pouze co je pravda od nich:
Pokud vše půjde hladce, tak potrvá 7 pracovních, než bude váš telefon zpět -> od chvíle co jej předáte UPS, do chvíle, než ho budete mít v ruce. Je to můj případ např.
Celý proces může zabrat až dva týdny.
Status opravy v Arvato se nedá sledovat jinak, než tím, že napíšete na live chat.
Naposledy upravil(a) kosan123 dne sob 23. črc 2016 10:48:08, celkem upraveno 3 x.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » pát 22. črc 2016 17:13:25

Už jsem unavený po celodenní komunikaci na live chatu asi s 5ti operátory. Už mi přidělili 2x ticket id číslo, podle všeho oba jsou na vzdálený servis, já ale požaduji zákonnou výměnu nebo vrácení. Telefon stále dokola restartuje. Nepomohlo nic, pomalu nejsem schopen projít úvodním nastavením. Neumím anglicky a proto je komunikace na chatu příšerná, Nevím, jestli to bez cizí pomoci zvládnu. Spolupráce s OP je příšerná. :-(


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » pát 22. črc 2016 17:35:34

Muti:
Pokud nakupovals v zahraničí, tak žádný nárok na výměnu nebo odstoupení nemáš. České předpisy se vztahují pouze na české prodejce. To jen tak abys náhodou nečekal něco, co nedostaneš :)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » pát 22. črc 2016 17:44:40

Hloupost viz toto
"Pokud nejste spokojeni se svým OnePlus výrobku (výrobků) z jakéhokoliv důvodu, můžete požádat o vrácení zboží do 15 kalendářních dnů ode dne doručení. K tomu, odešlete lístek podpory požadující vrácení nebo výměnu, a naši agenti podporují vás provedou schvalovacího procesu Return Merchandise. I když nemáte určit důvod, proč bychom ji jistě ocení, když se dejte nám vědět. Jakmile je váš balíček je přijat a kontrolovány s cílem zajistit záruky jsou i nadále platné, budeme vydá plnou náhradu nebo náhradní pro všechny způsobilé produkt (y)."
Můžu tedy vrátit, i vyměnit.


brm
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: pon 20. kvě 2013 8:16:28
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8+ 64GB
Mobil 2 / ROM: OnePlus 3 64GB
Tablet: Huawei MediaPad M2 10 16GB 5.1.1

Re: Reklamační proces

Příspěvek od brm » pát 22. črc 2016 19:18:20

Muti.. áno, podľa toho môžeš vrátiť, ale je to "dobrá vôľa" OnePlus a nie nejaká ich povinnosť v zmysle zákona.. čiže žiadna zákonná výmena ako uvádzaš vo svojom prvom príspevku. Len toľko... ;)


Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » pát 22. črc 2016 19:20:44

V tom případě doufám, že můj problém vyřeším rootem a instalací alternativní rom. Jinak se jdu věšet.


Zdenpok
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: sob 16. úno 2013 14:58:15
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Zopo C2 HTC Desire HD
Tablet: Yuandao N 101

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Zdenpok » pát 22. črc 2016 19:25:01

Ty neumíš anglicky, ale spolupráce s podporou je příšerná? zajímavý...


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » pát 22. črc 2016 19:29:37

Muti píše:Hloupost viz toto
...
Žádná hloupost. Tys psal o nějakém zákonném nároku. Nic takového nemáš... To je pouze slib prodejce, který z něho na dálku nijak nevymůžeš, pokud nebude chtít.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Mirda86 » pát 22. črc 2016 19:44:27

Obecně platí, že pokud nakupujete od obchodníka z jiného členského státu EU, jsou Vaše práva stejná nebo velmi podobná jako - See more at: http://www.evropskyspotrebitel.cz/nakup ... X4gDW.dpuf" onclick="window.open(this.href);return false;
No neni to ani tak dobra vule OnePlus jako spis povinnost pokud clovek nakupuje v EU.

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » pát 22. črc 2016 19:45:47

Zdenpok píše:Ty neumíš anglicky, ale spolupráce s podporou je příšerná? zajímavý...
A ty nevíš že existuje google translator?
Pokud jim neustále opakuješ 5x jedno a totéž, a oni ti dávají stále stejné (špatné a nic neříkající) rady, vyhýbají se odpovědím na konkrétní otázky.......


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » pát 22. črc 2016 20:01:24

Mirda86 píše:
No neni to ani tak dobra vule OnePlus jako spis povinnost pokud clovek nakupuje v EU.
Jenže vymáhej něco z ciziny, i když je to v EU...
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Mirda86 » pát 22. črc 2016 20:08:49

Ja to neznam ale dle googlu v tom asi clovek neni pak sam...narozdil od ciny.

Nejaky info tady.Udajne pomuze ESC.
http://www.penize.cz/spotrebitel/71795- ... upech-doma" onclick="window.open(this.href);return false;

Imho bych rekl ze obchodnici ve velkych statech EU budou mit vetsi respekt z dodrzovani pravidel....teda vetsi nez u nas :D

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » sob 23. črc 2016 10:18:07

Takže pár poznatků, než zedituji první příspěvek.

Mám zkoušky CAE z angličtiny - C1 a osobně si myslím, že anglicky umím dost slušně, ale s podporou se nějak domluvit je neuvěřitelně těžké. Někdy mi to připadalo jako mluvit se strojem, protože jsem položil otázku a odpověděli mi úplně na něco jiného.
Získat jakékoliv info je téměř nemožné.
Status opravy se nedá zjistit nijak jinak, než tím, že budete pořád otravovat ten automat na odpovědi zvaný "podpora".
Když už ho zjistíte je vám k ničemu, týden byl "pending on arrangment" a pak najednou přišla sms od DHL.

Můj proces trval ppřesně 7 pracovních dnů, v pátek UPS převzala telefon a teď v pondělí mi ho bude doručovat DHL.

btw. k té číně, OnePlus má povinnost tich 14ti dnů, to že dá 15 je ta dobrá vůle, navíc protože oficiálně prodává do česka mám takový dojem, že máme klasickou dvouletou záruku (ale tohle je jen dojem, zkusím to někde najít).
2016-07-23 (3).png
2016-07-23 (3).png (61.35 KiB) Zobrazeno 3439 x
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » sob 23. črc 2016 11:14:14

Komédia bude az rozbalis telefon a bude tam zas nejaky flak alebo ina zavada.
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » sob 23. črc 2016 11:29:18

V tom případě už nebudu žádat o náhradu, ale o vrácení peněz a kupuji S7.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.

Uživatelský avatar

ac1893
Robot
Příspěvky: 778
Registrován: pát 16. pro 2011 2:23:15
Reputace: 28
Typ mobilu / ROM: One Plus 3 _ Carbon rom
Bydliště: Vintířov

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ac1893 » sob 23. črc 2016 12:09:30

Kosan123 : Žádná S7 nebude - s lg2 si vždy poradil a zase máme stejné telefony tak kdyby byl problém ať se mám kam obrátit [GRINNING FACE WITH SMILING EYES][FACE WITH TEARS OF JOY][GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » sob 23. črc 2016 12:51:21

heh :D :clap:
od pondělí se vrhnu na zkoušení a začátkem srpna napíšu postřehy a vychytávky ;)
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


Kupr
Nové Androidě
Příspěvky: 31
Registrován: pon 11. črc 2016 10:53:02
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3 Resurrection Remix
Tablet: Huawei Mediapad 2

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Kupr » sob 23. črc 2016 14:25:33

Myslím, že jakákoli obchodní pravidla EU jsou zde úplně mimo - nakupujete v Číně u čínské firmy, tudíž veškeré obchodní vztahy jdou mimo EU. V EU je pouze distribuční sklad, což řeší jen a jen to, že nás míjí DPH a clo.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » sob 23. črc 2016 14:58:44

Myslíš špatně. Přečti si obchodní podmínky.
Nenakupuješ v Číně, protože e-shop OnePlus má českou mutaci -> oficiálně prodává v česku -> musí se na něj vztahovat pravidla pro český trh.

Navíc, mají minimálně dva evropské sklady -> Polsko, Velká Británie (umm možná za chvíli nebude evropský :roll: ) a daké nasmlouvané Arvato (evropská společnost) pro záruční servis.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » sob 23. črc 2016 15:19:33

Existence české mutace webu nezakládá povinnost dodržovat české zákony. A sklad v EU taky ne.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » sob 23. črc 2016 15:26:00

Sklad provozovaný na území EU se samozřejmě musí řídit legislativou platnou na území daného státu EU, potvrzením je právě režim DPH.


Kupr
Nové Androidě
Příspěvky: 31
Registrován: pon 11. črc 2016 10:53:02
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3 Resurrection Remix
Tablet: Huawei Mediapad 2

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Kupr » sob 23. črc 2016 16:49:04

Nn, myslím že myslím dobře.... :D Sklad je jen o pohybu zboží, přečtěte si například web XiamiForSale, to je "ještě blíž" a přesně o tom, co jsem psal výš....


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » sob 23. črc 2016 18:42:41

roy100 píše:Sklad provozovaný na území EU se samozřejmě musí řídit legislativou platnou na území daného státu EU, potvrzením je právě režim DPH.
To každopádně. Ale sklad nemá nic společného se vztahem prodejce - spotřebitel :-)
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » sob 23. črc 2016 19:23:48

Však to nikdo nerozporuje.

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » sob 23. črc 2016 22:37:17

kosan123 píše:V tom případě už nebudu žádat o náhradu, ale o vrácení peněz a kupuji S7.
ale to už nebudeš mít zákonnou lhůtu na vrácení peněz, nebo se pletu?

Snažím se z nich stále dostat informaci (zbytečně), jestli mi příjde nový nebo opravený jiný nebo opravený můj.
Napsali, že se jedná o výměnu (jak jsem žádal), tedy výměna. Myslel jsem, že za nový (no, asi se pletu).
Telefon jsem měl jen 7 dnů. Asi jsem udělal chybu, že jsem nevrátil a posléze nekoupil nový. :-(

Další věc- jak chtějí řešit to, že mi zůstane doma originální krabice se všemi důležitými čísy a přijde mi telefon (opravený-jiný???), který bude mít i všechny čísla jiné???

Fakt z toho mám nervy. :-(

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » sob 23. črc 2016 23:10:17

no to asi preto ti ostalo,ze ti poslu naspäť tvoj a modli sa aby opraveny.
ja asi silno uvazujem,ze OP trojkou zavrsim svoj "čínsky bussiness" a popozeram sa v inych vodach lebo latku pre konkurenciu v podobe HW vybavenia nasadili vysoko,ale marketing a logistiku vratane RMA (ich stranka: one plus net-bordel jak svina, tovar uz na reklamaciu, ani nieje este doruceny....no nech ťa boh nebesky ochraňuje:))) maju zvladnutu ako ja ked si zajtra otvorim shop s bublinkami do vodováhy...asi tak.

­
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » ned 24. črc 2016 0:57:20

.... naposled, e-shop OnePlus.net se musí řídit platnými zákony ČR a také tak podle svých obchodních podmínek činní tečka.

Pokud si požádal o výměnu dostaneš buď nový nebo repasovaný telefon.

Výměna je v podstatě nová objednávka, takže by měla být další 15ti denní lhůta, pokud tomu tak nebude, tak stejně mám ještě čas, protože se ti záruka prodlužuje o dobu, kterou telefon strávil na opravě.

Ke zmatečnosti RMA - teď jsem zároveň reklamoval LG G2 a Asus Zenfone zml -> od LG nevím absolutně nic a to tam je již dva týdny, z Asusu psali, že chybí jeden díl a čekají na něj -> už také dva týdny, takže jenom pro porovnání s tímdle.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15926
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 4:19:14

kosan123 píše:.... naposled, e-shop OnePlus.net se musí řídit platnými zákony ČR a také tak podle svých obchodních podmínek činní tečka.
Naposledy, nemusí. A jestli tak činí, dělá to pouze dobrovolně a je to nevymahatelné. Nevím jak bys u firmy z mimo EU chtěl vymáhat dodržování českých předpisů. A současně i předpisů všech ostatních zemí, v jejichž jazyku existuje mutace webu a kde se předpisy vzájemně liší.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » ned 24. črc 2016 9:15:31

Ano, nemusí, ale dělá to tak. Nemyslím si, že by takhle velká společnost ze dne na den změnila podmínky a záruční doba zmizí, na druhou stranu je pravda, že je to jejich dobrá vůle.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » ned 24. črc 2016 9:17:35

Jen drobný dotaz, jak může vyžadovat něco EU po Microsoftu a dokonce ho k něčemu donutit, když ta firma sídlí mimo EU? Jak může americký soud donutit švýcarskou banku prolomit bankovní tajemství, když Švýcarsko je v Evropě? Proč fúze evropského a amerického podniku čeká na čínský antimonopolní úřad? Obávám se, že právní vztahy a závazky budou trochu složitější než si Luďku myslíš, a proto to má one ve svých OP, a to nikoliv z dobré vůle, ale protože chce podnikat seriózně.

Odpovědět

Zpět na „OnePlus 3 - obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů