OnePlus 3 - obecná diskuzeReklamační proces

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » ned 24. črc 2016 9:26:22

chlapci uz konspirujete, toto sem naozaj nepatri. chlape neplet sem ziadny MS trosku sa zorientuj a precitaj si nazov vlakna. kazdy co kupoval OP vedel do coho ide a ze to nebol kamenny obchod na Rázusovej 12 tiez vieme. a takisto o serioznosti predajcu, vyrobcu ci distributora ci co to je sa mozme bavit po nejakej overenej dobe a nie po vydani 4 polovlajkovych tel.dakujeme.

­
Naposledy upravil(a) bassgenerator dne ned 24. črc 2016 9:33:24, celkem upraveno 1 x.
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)



brm
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: pon 20. kvě 2013 8:16:28
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8+ 64GB
Mobil 2 / ROM: OnePlus 3 64GB
Tablet: Huawei MediaPad M2 10 16GB 5.1.1

Re: Reklamační proces

Příspěvek od brm » ned 24. črc 2016 9:31:54

roy100.. pretože z dobrej vôle chce podnikať seriózne, pretože vie, že pokiaľ takto nebude podnikať, neuspeje medzi zákazníkmi, nikto si nebude kupovať ich produkty. Stále je to len ich dobrá vôľa, ktorú nevymôžeš žiadnym právom, je to len boj o zákazníka. ;)

Podľa tohto by potom aj všetci predávajúci cez ebay, alibaba, gearbest, dealextreme atď museli spĺňať zákony ČR/SR resp. všetky tie, kde predávajú tovar?

Microsoft, Google a podobne je už myslím o niečom inom, tam je to naozaj zložitejšie, veď tie majú aj oficiálne pobočky v EÚ.. ale OnePlus zatiaľ takýmto veľkým molochom nie je.


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » ned 24. črc 2016 9:37:37

Bassgenerator@ Tak "sory" za příspěvek k tématu, který byl určen diskutjícím k objasnění skutečnosti, není to konspirace, jen jsem chtěl poukázat na pravidla, která fungují, na reálných příkladech.... Že si to ty nepochopil mně vůbec netrápí.
@BRM když to bereš takhle dá se to nazvat dobrá vůle, stejně jako že je dobrá vůle, že na Ukrajině nejedeš přes křižovatku na červenou.

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » ned 24. črc 2016 9:41:43

nie nepochopil mas pravdu. jedine co som pochopil,je ze uz miesas hrusky a jablka. to mi staci.
ak si to pisal len tak ako info tak v poho, ale ak ako porovnanie...sorry tak to ne.
­
Naposledy upravil(a) bassgenerator dne ned 24. črc 2016 9:45:05, celkem upraveno 1 x.
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)


brm
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: pon 20. kvě 2013 8:16:28
Reputace: 18
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S8+ 64GB
Mobil 2 / ROM: OnePlus 3 64GB
Tablet: Huawei MediaPad M2 10 16GB 5.1.1

Re: Reklamační proces

Příspěvek od brm » ned 24. črc 2016 9:45:00

roy100.. pokiaľ na Ukrajine neplatia žiadne dopravné predpisy, tak áno... je to len dobrá vôľa. Ale na Ukrajine určite platia nejaké také zákony pre všetkých vodičov, či sú z Ukrajiny alebo nie.

OnePlus môžeš žalovať jedine v mieste jeho sídla resp. jeho oficiálnej pobočky, pokiaľ porušuje miestne zákony.... no pre bežného EÚ zákazníka je to neuskutočniteľné.
Naposledy upravil(a) brm dne ned 24. črc 2016 9:46:40, celkem upraveno 1 x.


Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Mirda86 » ned 24. črc 2016 9:45:59

Bassgenerator:Kdyz nechapes tak nereaguj.Nepsal nic konkretniho.Byly to priklady.
Tyka se to OnePlus, vesmes i reklamace a prav kupujiciho takze to neni OT.Me osobne to teda zajima.I kdyz to asi nebude az tak jednoduchy.

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » ned 24. črc 2016 9:50:05

no to teda nebude. to uz vieme od zaciatku.

­
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 10:19:07

roy100:
Třeba ten MS je globální firma a má ofic. zastoupení i v EU. Stejně tak např. Google. Nebo ta Švýcarská banka, soud v americe ji nedonutí k prolomení tajemství, jak by to asi udělal? :-) Ale neexistuje legislativa, která by nutila mimoevropské prodejce dodržovat evropské nebo národní předpisy na ochranu spotřebitele. Musí při dovozu do EU splnit pouze celní předpisy (tedy aby někdo za zboží zaplatil DPH a popř. clo) a normy z hlediska bezpečnosti výrobků. Ale nikdo je nedonutí poskytovat 2 roky záruku, možnost odstoupení od ks a další záležitosti českého občanského zákoníku. To je věc spotřebitele, že se rozhodne koupit zboží ze zahraničí bez ochrany českých předpisů. Na druhou stranu se ten výrobce chce prezentovat seriózně, tak se k nějakým právům spotřebitele dobrovolně zavázal, nicméně pokud přijde na věc a rozhodne se některému požadavku nevyhovět, tak ho k tomu nikdo nedonutí. Soudit by se spotřebitel mohl tak leda v zemi sídla výrobce/prodejce, což je předpokládám čína.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » ned 24. črc 2016 10:33:06

perfektne vysvetlene a myslim,ze aj finalne a a triezvym pohladom.

­
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » ned 24. črc 2016 11:20:49

Budeš se Luďku divit, ale donutil, jestli tě to zajímá na webu k tomu najdeš dost informací. Sídlo pobočky taky jeden den může být a druhý den je fuč. Celé je to dost složité a selský rozum v téhle problematice bohužel ne vždy funguje.Za mne k tématu vše.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 12:20:38

No zajímalo by mě, jaké měl ten soud páky, nejspíš nějaké vydírání :-) Ale to je silně OT. Faktem ale je, že mimoevropského prodejce mobilů nikdo nedonutí praktikovat české (evropské) předpisy na ochranu spotřebitele.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Mirda86 » ned 24. črc 2016 12:42:54

Tak ma tam(v EU) ten distribucni sklad a pripadne jine zazemi,ne?Tak ty paky tam asi jsou.Podnika na uzemi EU tak se asi necim takovym bude muset ridit.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 12:45:21

Sklad v EU neznamená podnikání v EU. I spousta dalších čínských prodejců má sklady v EU, přesto od nich nikdo neočekává dodržování evropské legislativy na ochranu spotřebitele, jen to, že už nemusí řešit DPH.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Mirda86
Moderátor
Příspěvky: 8849
Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
Reputace: 213
Typ mobilu / ROM: imrvere neco jinyho
Rom: stock
Bydliště: Olomoucko

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Mirda86 » ned 24. črc 2016 12:58:47

A co to jako je kdyz ne podnikani? :) To si tam fyzicka osoba uchovava statisice telefonu nebo to slouzi k odesila telefonu a jineho zbozi k zakaznikum v EU ktere si objednali na webu prodejce/vyrobce? :)
Je to komplikovane.Bohuzel misto faktu jen same dohady.Chtelo by to nekoho kdo se v teto problematice opravdu vyzna.

Zkusil sem napsat na ESC ...sem zvedavej stli odpovi.


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 13:33:57

Sklad je prostě sklad :-) Ale není to prodejce. Prodejce je v číně a spotřebitel nakupuje z číny. To že mu to pošlou ne přímo z číny, ale ze skladu v EU, na tom nic nemění. Jedině že by přímo prodejce deklaroval své sídlo v EU. Nicméně je to akademická debata, protože reálně po nich něco vymáhat, by byl problém.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » ned 24. črc 2016 13:55:50

Mirda: dej pak vědět, tohle mi taky zajímá,. :clap:
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.

Uživatelský avatar

devil4
Stálý androiďák
Příspěvky: 195
Registrován: pát 25. bře 2011 13:11:30
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Oneplus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od devil4 » ned 24. črc 2016 13:59:29

Podľa mňa je to tak že OP už normálne podniká v EÚ a teda musí dodržiavať zákony EÚ ako 2 ročnú záruku, 14 dňovú lehotu na vrátenie tovaru.

"OnePlus telefóny zakúpené cez oneplus.net prichádzajú s obmedzenou zárukou 1 rok, pričom druhý rok je pokrytá cez spotrebiteľského práva EÚ"
zdroj oneplus.net

"On 9 March 2014 the company decided to expand its operations to all European countries except Switzerland (although OnePlus devices can be purchased in Switzerland via local retailers), serving now 43 countries and regions all over the world. As of March 2016, OnePlus serves for the following countries and regions: Austria, Bahrain, Belgium, Bulgaria, Canada, Mainland China, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Denmark,Egypt, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Hungary, India, Indonesia, Ireland, Israel, Italy, Kuwait, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malaysia, Malta, Netherlands, Oman, Poland, Portugal, Qatar, Romania, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Slovakia, Slovenia, Sweden, the United Arab Emirates, the United Kingdom and the United States."
zdroj wiki.
Sony Ericsson T310 >> Nokia 6280 >> Sony Ericsson K770 >> Samsung I5700 Galaxy Spica >> Samsung I9100 Galaxy S II >> OnePlus One >> OnePlus 3


ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 15927
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 178
Typ mobilu / ROM: LG L9 II stock Android 4.1.2 + root

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ludekbrno » ned 24. črc 2016 15:20:30

Může být, záleží jaký má tady v Evropě status. Pokud se k tomu oficiálně hlásí, tak tady podniká.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.


roy100
Droid
Příspěvky: 1289
Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
Reputace: 54
Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris

Re: Reklamační proces

Příspěvek od roy100 » ned 24. črc 2016 18:29:14

No a je to. :clap: Ergo ctí směrnice EU.


uni
Stálý androiďák
Příspěvky: 239
Registrován: pon 03. lis 2014 10:16:48
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Vibe Z2 Pro-Stock

Re: Reklamační proces

Příspěvek od uni » čtv 28. črc 2016 14:16:52

EU v tom nehraje roli. Hraje roli, jak se deklaruje prodejce. Pokud jako číňan, nákup u něj podléhá čínské jurisdikci, ty nákupem musíš splnit podmínky dovozu do EU/ČR (aneb ony cla, atd.). Pokud se prodejce deklaruje jako ČR prodejce, podléhá ČR jurisdikci (nicméně ta může být je shodná s EU). Ty pak neřešíš dovozní podmínky (dělá prodejce), záruky máš dané našimi zákony. Toto musí prodejce uvádět a Oppo (resp. OnePlus) tak činí, je v souladu s ČR legislativou, podléhá ČR jurisdikci, máš jasně daná reklamační práva. Cena je pak logicky vyšší (naše DPH, krytí delší záruky). Jistě lze OnePlus objednat z číny levněji. Ale bez zastoupení v ČR.
A řekl bych, že je úplně jedno, kde je kontejner (sklad).

Ono to má i další dopady, např. to, na jaké straně je dokazování, zda se jedná o oprávněnou či neoprávněnou reklamaci.


Zdenpok
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: sob 16. úno 2013 14:58:15
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Zopo C2 HTC Desire HD
Tablet: Yuandao N 101

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Zdenpok » čtv 28. črc 2016 20:02:21

Neřekl bych, že lze OnePlus získat z Číny levněji...

Uživatelský avatar

devil4
Stálý androiďák
Příspěvky: 195
Registrován: pát 25. bře 2011 13:11:30
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Oneplus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od devil4 » čtv 28. črc 2016 21:00:03

Stáčí keď pozrieš na http://www.oneplus.cn/" onclick="window.open(this.href);return false;
OP3 tam stojí 338€
U nás 399€
Tam vidíš ten rozdiel.
V podstate pokiaľ sa nechystáš do Číny na dovolenku, tak ho s poštou a DPH asi nezoženieš lacnejšie.
OP je v tomto špecifický, že si to predáva sám. Ale toto asi nebola podstata uni-ho príspevku.
Sony Ericsson T310 >> Nokia 6280 >> Sony Ericsson K770 >> Samsung I5700 Galaxy Spica >> Samsung I9100 Galaxy S II >> OnePlus One >> OnePlus 3


Zdenpok
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: sob 16. úno 2013 14:58:15
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Zopo C2 HTC Desire HD
Tablet: Yuandao N 101

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Zdenpok » pát 29. črc 2016 10:16:45

Vím, že to nebyla podstata jeho příspěvku, ale levněji než přímo od OnePlus ho nekoupíš.


uni
Stálý androiďák
Příspěvky: 239
Registrován: pon 03. lis 2014 10:16:48
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Vibe Z2 Pro-Stock

Re: Reklamační proces

Příspěvek od uni » pon 01. srp 2016 12:42:36

Podstata to nebyla.
Tak jako nebyla podstata, že ho někde koupíš levněji než od OnePlus, ale že můžeš koupit levněji pokud to nebudeš kupovat skrz CZ mutaci eshopu, ale např. čínskou (přesně jak ti to poslal devil4).
A tím se právě určuje, jakým záručním podmínkám podléháš, což byla ona podstata.


Zdenpok
Androiďák!
Příspěvky: 596
Registrován: sob 16. úno 2013 14:58:15
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: Zopo C2 HTC Desire HD
Tablet: Yuandao N 101

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Zdenpok » stř 03. srp 2016 18:42:18

Bavíme se o nesmyslech, přes čínskou mutaci u OnePlus nic nekoupíš.


remaxik
Nové Androidě
Příspěvky: 34
Registrován: stř 06. dub 2011 16:49:25
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Senasation XL

Re: Reklamační proces

Příspěvek od remaxik » čtv 03. lis 2016 23:10:28

Ahoj chci se zeptat, lze nekde overit jakou ma oneplus3 zaruku?? Chci jej koupit pres inzerat, ale vim ze se k telefonu dokupuje ruzna záruka, lze overit jaka je k telefonu dokoupena??

Uživatelský avatar

ac1893
Robot
Příspěvky: 778
Registrován: pát 16. pro 2011 2:23:15
Reputace: 28
Typ mobilu / ROM: One Plus 3 _ Carbon rom
Bydliště: Vintířov

Re: Reklamační proces

Příspěvek od ac1893 » čtv 03. lis 2016 23:21:00

Dokupuje různá záruka ? To slyším poprvé


remaxik
Nové Androidě
Příspěvky: 34
Registrován: stř 06. dub 2011 16:49:25
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Senasation XL

Re: Reklamační proces

Příspěvek od remaxik » pát 04. lis 2016 0:45:25

Myslel.jsem to tak, ze kdyz jsem se dival OP3 na jejich webu tak tam byla cena 10999,a pak dale mi to davalo možnost prikoupit 12m nebo 24m zaruku, z toho jsem pochopil ze za tu zakladni cenu je tel. bez zaruky, nebo je to jinak??

Uživatelský avatar

bassgenerator
Kyborg
Příspěvky: 3590
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 82
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Mobil 2 / ROM: One Plus 5
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » pát 04. lis 2016 6:11:39

Že bez záruky...LMAO
Chlape kde žiješ. Každý nový tovar musí mať záruku.

­
Obrázek S8+,OnePlus5(fullka)


musashi
Stálý androiďák
Příspěvky: 223
Registrován: úte 04. kvě 2010 14:09:18
Reputace: 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od musashi » pon 14. lis 2016 13:42:53

Mam moznost koupit novy, nerozbaleny OnePlus3 a rad bych to zkusil.
Bohuzel netusim, jak je to v takovem okamziku se zarukou, prodavajici tvrdi, ze k telefonu zadny doklad nebude.
Je zaruka u vyrobce na IMEI? Nebo je u nej zaruka pouze na telefony, ktere u nej prosly objednavkou a zaruka je v ramci te objednavky?
Jde mi o to mit jasno v tom, zda kdybych takovy telefon koupil, budu mit telefon S a nebo BEZ zaruky.
Diky za pripadne vysvetleni!

Odpovědět

Zpět na „OnePlus 3 - obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů