OnePlus 3 - obecná diskuzeReklamační proces


lubinek79
Droid
Příspěvky: 1262
Registrován: stř 06. črc 2011 7:51:44
Reputace: 52
Typ mobilu / ROM: Galaxy S8
Tablet: Asus MeMo PAD 8 (me181cx)
Bydliště: Jih Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamační proces

Příspěvek od lubinek79 » pon 14. lis 2016 15:19:45

Ano, k telefonu skutečně není žádný doklad a reklamace probíhá přes účet člověka, který telefon koupil. Už tu někdo psal, že se dá udělat převod telefonu a jiný účet, ale to by ti musel potvrdit někdo, kdo tohle dělal. Když si projdeš diskuzi o Oneplus 3, tak tam určitě najdeš člověka, který o tom psal.

Tady to máš: Cituji uživatele mickielli15: "Teď jsem psal na support OnePlus, chtějí po mě radši IMEI, abych prý nekoupil fake :-) a potom order number a dodací list, pak přístroj převedou bez problému pod můj OnePlus account"
S8


Uživatelský avatar

milennium
Androiďák!
Příspěvky: 472
Registrován: ned 29. lis 2009 0:18:33
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: iPhone 7 Plus
Mobil 2 / ROM: LG G6 H870, HTC 10
Twitter: @jardalukas
Bydliště: kousek od KUTNÉ HORY

Re: Reklamační proces

Příspěvek od milennium » stř 16. lis 2016 15:34:07

No já jsem bohužel takto koupil OnePlus 3. Bez záruky. Sice nový a plně funkční, ale bez dokladu... Nějak mi to "zatím" nevadí, ale při následném prodeji je to na prd...


Petr363
Stálý androiďák
Příspěvky: 104
Registrován: úte 25. led 2011 22:10:38
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 SE - Nitrogen
Mobil 2 / ROM: One+3 - Oxygen
Tablet: iPad mini 4
Tablet 2 / ROM: Acer B1-750
Bydliště: Brno

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Petr363 » stř 11. led 2017 7:36:50

pro kosan123 :
ahojky, prosím tě když jsi posílal tu reklamaci - jak jsi psal, tak to prohlášení o bezpečnosti má být v balíku vloženo nebo to se dává tomu řidiči UPS ? A ta nálepka se lepí na tu krabici ? ( pozor baterie ) děkuji za info, posílám reklamaci a od One+ žádná kloudná informace a od UPS to stejný . děkuji moc Petr363


edit č1. Tak dnes 11.1.2017 jsem ráno 7:15 volal na UPS jestli mají echo , že by mi dnes nebo zítra měli vyzvednout balík. Tak mi bylo sděleno, že pokud vyzvedávají balík tak vidí v systému jen aktualní den a dle jména a adresy nic nemají v systému. Tak Ok. V 10 hodin mi volá neznáme číslo , .... řidič od UPS že si jede pro balík :-) . Tak nakonec jsem se s ním domluvil, že si to tam na dispečink dovezu sám aby to šlo ještě dneska letecky ( mám to cca 10 min autem ) Jinak by se stavil druhý den. Takže opravdu člověk dostane perfektní informace. :-) Volal jsem na UPS znovu proč mi to blbě řekli. tak chlapík co to se mnou řešil, tak se omlouval, že kolegyně se špatně podívala :-)

Takže pro ty kteří řeší reklamaci : jak dostanete emailem štítky na nalepení na balík, tak počítejte opravdu, že druhý den se objeví někdo z UPS , pokud vás nezastihne, tak na lístečku ve schránce máte několik možností jak to k ním dostat - osobně ( pokud to nemáte daleko ) , telefonicky se domluvit na druhý pokus na vyzvednutí .

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
kosan123
Droid
Příspěvky: 1287
Registrován: pát 26. zář 2014 17:30:49
Reputace: 70
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od kosan123 » pát 13. led 2017 19:43:56

Hele žádné prohlášení nakonec být pravděpodobně nemusí i když UPS tvrdí opak. Já tam nakonec nic nedal a všechno prošlo bez problému.

S přepravními společnostmi nemá vůbec cenu komunikovat, mají ve všem neuvěřitelný bordel (viz. můj příspěvek).

Ono se mi poslední dobou zdá, že se nemá cenu pokoušet cokoliv od kohokoliv (z firem) zjistit, protože nikdo nic neví. Na druhou stranu, když to člověk nebude řešit a bude se řídit instrukcemi, které přišli od nějakého automatu od firmy, tak vše proběhne hladce.
Pokud jsem ti pomohl, je tu tlačítko palec hore.


Packys
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Packys » pát 21. dub 2017 15:45:23

Zdravím

Včera jsem přišel na nemilou věc, kterou jsem myslel že nebudu muset řešit. Na display konkrétně na bílé a šedé obrazovce je vidět, že je display flekatý, a to ve vrchní části, jde do žluta. Mám pár otázek..

1) Má cenu tuto vadu reklamovat, a bude to uznané?
2) Je nějaká možnost vrácení peněz?
3) Vím že už se OnePlus 3 neprodává jen 3T, je možnost nějakého doplatku a rovnou si vzít lepší verzi?
4) Mění se display a nebo se posílá nový kus?

Předpokládám že postup je pořád stejný.. Děkuji za odpovědi :)
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3


Uživatelský avatar

bassgenerator
Droid
Příspěvky: 3463
Registrován: pon 19. pro 2011 15:03:43
Reputace: 80
Typ mobilu / ROM: Samsung S8+
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bassgenerator » sob 22. dub 2017 5:14:15

väčšinou sa menil kus za kus, kedze teraz ich uz nerobia tak zrejme display. ale vsimol si si to dost neskoro na to aby si na sto percent uspel. tato otazka by som povedal je viacmenej na support OP. vela pevnych nervov prajem a nech to vyriešiš k spokojnosti.
¯\_(ツ)_/¯

Uživatelský avatar

Baset
Androiďák!
Příspěvky: 274
Registrován: pát 17. čer 2011 13:01:24
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3
Mobil 2 / ROM: Asus Padfone 2
Tablet: Lenovo Yoga 2 Pro

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Baset » čtv 27. dub 2017 14:15:18

Tak já nyní reklamoval z důvodu neostření fotoaparátu ... Až budu mít čas zkusím napsat celý průběh , ale nyní ve zkratce

po komunikaci s OP si v pondělí 24.4. kolem 13 hod vyzvedl kurýr UPS telefon a dnes 27.4. mi jej kolem 15 hod dovezl zpátky opraven ... oprava v Polsku.


Packys
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Packys » čtv 27. dub 2017 16:28:43

Sakra tak to byla mega rychlost : :shock: :shock: Jsem zvědav jak dlouho bude trvat display..
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3


Packys
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Packys » ned 07. kvě 2017 15:22:16

Tak komunikace přímo otřesná!! Jedou si furt to svoje a ne a ne pochopit problém. Prý že je normální že na amoled display je barva nerovnoměrná... To si ze mě snad dělá prdel ne? Co se jim má napsat aby to už konečně uznali?

EDIT: Tak po 6 live konverzacích jsem se konečně dopracoval k mému problém, a byl mi odeslán štítek na reklamaci jak s displayem, tak konektorem na sluchátka (po mírním otočení ve sluchátkách praská a spouští se google asistant a myslí si myslí že sluchátka jsou z mikrofonem)

Tak uvidíme další postup :)
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3


Packys
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Packys » úte 16. kvě 2017 22:17:09

Tak telefon mi má přijít ve čtvrtek a popravdě řečeno nevím ani co s ním servis dělal.. Posílám protokol tak kdyby tu byl nějaký angličtinář a řekl na co se mám ve čtvrtek připravit byl bych vděčný :D V historii jsem ještě našel detekci čar na display tak jsem sám zvědav co to bude :)
oprava.jpg
oprava.jpg (1.1 MiB) Zobrazeno 479 x
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3

Uživatelský avatar

novas78
Androiďák!
Příspěvky: 500
Registrován: pát 12. srp 2016 12:45:32
Reputace: 130
Typ mobilu / ROM: Oneplus3
Rom: Phoenix AEX

Re: Reklamační proces

Příspěvek od novas78 » stř 17. kvě 2017 15:20:37

@Packys, posílám ti překlad protokolu:
1.Legacy data deleted - Byly smazány staré data
2.Functional test conducted - Byla provedena zkouška funkčnosti
3.Settings set - Nastavení telefonu
4.Software update conducted - Byla provedena aktualizace software
5.Defect's found: Faulty component Cover Assembly, Flex without ref. part - Zjištěné závady: Vadná sestava komponentů krytu (nevím jakého krytu), Ohnutí bez odskočení nebo odražení dílů/částí. Nějaké poškození ohybem (zřejmě) - Toto mě není úplně jasné :D


Packys
Stálý androiďák
Příspěvky: 196
Registrován: úte 28. srp 2012 13:13:16
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: OnePlus 3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Packys » stř 17. kvě 2017 15:35:53

Tak telefon dorazil už dnes :) Zprava mě celkem zaskočila.. Protože telefon nebyl nijak ohnut nikdy mi neupadnu prostě nic :)

Každopádně přišel s novým display a konektorem na sluchátka, takže za mě spokojenost :)
Nokia N70 --> HTC Universal --> Ipod Touch 4g --> Samsung Galaxy S3 --> Nexus 5 --> OnePlus 3

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » pát 28. črc 2017 21:37:26

Chlapi reklamuji kvůli neostřícímu foto. Už mi poslali instrukce a štítky, ALE.
Co tedy konkétně lepit na balík? A jak veliké to stačí být vytištěné?
První papír je ten se štítkem ARVATO a ONEPLUS (barevné)
a druhá příloha jsou papíry dva:
Archive DOC (1 čárový kód)
a druhý Express domestic (3 čárové kódy)

Co teda s tím?
Díky


bleabbr
Nové Androidě
Příspěvky: 16
Registrován: stř 14. pro 2016 17:39:36
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Oneplus3

Re: Reklamační proces

Příspěvek od bleabbr » sob 29. črc 2017 19:28:58

Muti, vše co potřebuješ vědět je v prvním příspěvku. Co kam nalepit, co přiložit atd...

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » sob 29. črc 2017 19:35:40

...ale tomu bych rozuměl, kdyby tam byly jen ty dva papíry ale on je tam ještě třetí. ;) :?:


pavlis42
Stálý androiďák
Příspěvky: 247
Registrován: čtv 15. črc 2010 16:17:01
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: 1+3
Tablet: Ipad mini 2 Retina
Rom: 3.2.7

Re: Reklamační proces

Příspěvek od pavlis42 » úte 01. srp 2017 14:01:44

jeden ten dopravni ti podepise dopravce a nechas si ho

jinak jsem ted take reklamoval nefuncni ostreni (resp. obcas nefunkcni) a musim max. pochvalit process a rychlost :palec: telefon byl do tydne opraven a uz ho mam fcni opet u sebe. Moc jsem 1+ v tomto neveril a doufal jsem ze je nebudu potrebovat, ale ted musim rict slusne sluzby, kdyby takto fungovali i ostatni. :clap:

Uživatelský avatar

Muti
Stálý androiďák
Příspěvky: 101
Registrován: pon 22. črc 2013 13:00:19
Reputace: 6
Typ mobilu / ROM: Htc Incredible S - Htc One - OnePlus 3
Tablet: iPad 4

Re: Reklamační proces

Příspěvek od Muti » úte 01. srp 2017 14:37:09

No celé to nakonec dopadlo trochu jinak.
Nebyl jsem doma a syn jim to předával. Ani to nechtěli dát do papírové obálky, jen to nechali v ochranné (něco jako bublinková). A papíry nalepit taky žádné nechtěli- prý mají vlastní. Jen na ten můj vytištěný papír napsal nějaké číslo a (asi) jméno. Mno, snad jsem tímto nepřišel o mobil. Budu zatím DHL důvěřovat. Zkoušel jsem zadávat různé čísla s toho papíru ale nic to ve sledování dhl nenašlo.
Jinak do op jsem v request zadával i slabou výdrž baterie, uvidím, jak se k tomu OP postaví, respektive servis arvato.

Také mě překvapilo, že to nešlo do německého servisu ale na adresu Arvato Services k.s. , Osvobození 535, Stochov, ČR. ????

Teď jsem četl recenze na tento český arvato service a úplně jsem se zděsil, jen cca 20% spokojenost zákazníků. Zákazníkům vracejí tablety či telefony s domnělou korozí :o , proto, že nemají náhradní díly k přístrojům v záruce...... špatná či žádná komunikace.....atd... :facepalm: , fakt mám strach, i když můj telefon vypadal po roce jakoby sjel zrovna s pásů. S možnou výměnou baterie už jsem se spíše rozloučil. :? :cry:


pavlis42
Stálý androiďák
Příspěvky: 247
Registrován: čtv 15. črc 2010 16:17:01
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: 1+3
Tablet: Ipad mini 2 Retina
Rom: 3.2.7

Re: Reklamační proces

Příspěvek od pavlis42 » stř 02. srp 2017 6:31:54

ja ho mel v arvato taky a bez problemu. Vizualne v poradku jako predtim a s opravou zadne problemy nedelali, vymenili kamerovy modul a za 2 dni byl opraven a opet v expedici. Tak uvidis snad to taky bude ok

Odpovědět

Zpět na „OnePlus 3 - obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů