Ostatní telefony SamsungSamsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » pon 09. dub 2018 10:07:19

Před pár dny se mi mobil samovolně vypnul. Po naběhnutí jsem postrádal některé instalované aplikace a hlásil také chybu nějaké služby. Snažil jsem se nějak rekonstruovat předchozí stav, ale nakonec jsem se odhodlal k návratu k továrnímu nastavení.
Vše proběhlo bez problémů. Nastavil jsem účet gmail.com a opět vše ok. Data se bez problémů synchronizovala (emaily, kontakty i kalendář). Doplnil jsem tedy svůj Microsoft účet (s doménou outlook.cz). Použil jsem typ účtu Microsoft Exchange ActiveSync, zadal emailovou adresu a heslo. Vše ostatní se doplnilo automaticky. Účet se vytvořil a synchronizoval. Kontakty a emaily bez problémů. K mému překvapení se ale kalendář synchronizuje jen částečně. Pod účtem mám definováno několik kalendářů. Ten základní se nesynchronizuje vůbec. Události definované v cloudu MS z tohoto kalendáře se nezobrazí na mobilu. Události ostatních kalendářů stejného účtu se zobrazí. Nicméně, po určité době se začnou násobit. Jako by se s každou synchronizací událost duplikovala, atd, atd. Po čase vidím na mobilu každou takovou událost mnohokrát. V cloudu MS (outlook.cz) je vše původní – v pořádku.
Zajímavé na celé věci je, že před havárií mobilu synchronizace s Outlookem probíhala bez problémů pro všechny mé kalendáře.
Ke kontrole dat kalendáře na mobilu používám předinstalovanou aplikaci „S plánovač“.
Zkoušel jsem vymazat data úložiště kalendáře, odebrat a opětovně přidat účet outlook. Nakonec jsem opakoval návrat k továrnímu nastavení. Výsledek je stále stejný. Vše ostatní (kontakty, emaily) funguje bez problémů. Jen synchronizace kalendáře z outlook.cz ne.
Nesetkal jste se někdo s podobným problémem? Nemáte radu?





Samsung_podpora
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 16. dub 2015 8:37:42
Reputace: 24
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S Edge

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od Samsung_podpora » úte 17. dub 2018 9:43:34

Ahoj Zdekas, v tomto směru vám doporučujeme obrátit se na naši bezplatnou zákaznickou infolinku 800 726 786, kde budeme mít příležitost si ještě doplnit a upřesnit podrobnější informace a následně doporučit konkrétní postup pro nápravu situace. Děkujeme vám.


Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » pát 04. kvě 2018 16:48:01

Obrátil jsem se na zákaznickou linku Samsung a dostal jsem skvělou odpověď: "Situaci, kterou popisujete v příloze, není způsobena mobilním telefonem, ale zabezpečením účtu Exchange. Bohužel účty Exchange zde nenastavujeme, jelikož k tomu nemáme kompetenci. V tomto případě bude zapotřebí obrátit se na firemního IT specialistu, který zkontroluje nastavení Vašeho účtu. Ze strany zákaznické linky Vám v tomto případě bohužel nemohu blíže pomoci.". Perfektní způsob, jak nic nevysvětlit a zbavit se odpovědnosti. Už vidím reakci Microsoftu (poskytovatele problematického účtu), jak odpoví "nemůžeme vám pomoci, protože aplikaci pro synchronizaci na mobilním telefonu Samsung neznáme .... obraťte se na výrobce zařízení". To je začarovaný kruh. :(


Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » čtv 10. kvě 2018 5:26:18

Dle předpokladu. Zákaznická podpora Microsoft se tím odmítla zabývat.


Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » čtv 10. kvě 2018 5:32:37

Zjistil jsem, že placená aplikace Exchange Folder Sync dokáže kalendáře synchronizovat správně. Proč to ale nejde nativně?!



tomas.griger
Androiďák!
Příspěvky: 544
Registrován: pon 27. čer 2011 8:32:51
Reputace: 13
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 Special Edition

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od tomas.griger » čtv 10. kvě 2018 9:00:21

Ono je celkom pochopiteľne že MS nebude riešiť implementáciu Exchange účtu od Samsungu. Predpokladám že poradili si nainštalovať MS Outlook. Ja kvôli prístupu MS som od ich služieb pomaly odišiel. Email, kalendár a kontakty mám u Gmail, fotky som mal donedávna na 1D, avšak po poslednej nefunkčnosťi zdielania fotiek som ich preniesol na Google Fotky. A to mám platený Outlook účet. Predlžovať ho už ale nebudem.


Autor tohoto vlákna
zdekas
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: pon 09. dub 2018 10:00:16
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 (2016)

Re: Samsung Galaxy J3 – Problém synchronizace kalendáře

Příspěvek od zdekas » čtv 10. kvě 2018 11:55:58

Nakonec jsem našel fungující řešení. Účty outlook a outlook365 je potřeba zadat přes aplikaci Gmail a zvolit typ účtu Exchange. Pokud se jde přes Nastavení / Účty a zvolí se typ účtu Microsoft Exchange ActiveSync, tak má synchronizace kalendáře výše uvedený problém. ;)

Odpovědět

Zpět na „Ostatní telefony Samsung“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host