Servisy OstatníServis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Alfons
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: ned 23. pro 2012 10:20:06
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: K750
Tablet: Archos 80G

Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od Alfons » pát 04. led 2013 13:33:15

Servis na tento tablet v ČR neexistuje. Tablet na reklamaci se posílá do ALZY do Prahy do Počernic. Měl jste tam někdo TENTO tablet na reklamaci?
Poslal jsem ho tam dnes-při upgradu na FW 4.0.26 přestal fungovat. :help:




Uživatelský avatar

LivArt
Terminátor
Příspěvky: 21958
Registrován: čtv 14. črc 2011 9:11:01
Reputace: 237
Typ mobilu / ROM: Xiaomi MI5 32GB OmniROM
Mobil 2 / ROM: SGS4 + SGS6 + J530F/DS
Twitter: https://twitter.com/CZmisak
Tablet: SGTab4 RR
Kontaktovat uživatele:

Re: Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od LivArt » pát 04. led 2013 13:39:30

Pokud neznáš servis, tak tablet dáváš reklamovat nebo servisovat vždy tam, kde jsi ho koupil.
lenovo - Je to ještě mnohem horší, než to vypadá.
Zpomalený nebo sekající se telefon - jak postovat
Nejobsáhlejší Doctor Who CZ & SK Fanweb | Sleduj mě na #twitteru.
Soukromé zprávy mi pište, pokud máte nějaký konkrétní dotaz na mě. Na ostatní dotazy je tu fórum.


Jarous1
Droid
Příspěvky: 1562
Registrován: čtv 09. čer 2011 15:53:14
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Honor 8 Premium, FRD-L19 8.0.0.521(C432)
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1, stock Oreo
Tablet: ASUS ZenPad 3s 10 LTE, Nougat WW_5.4.6

Re: Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od Jarous1 » pát 04. led 2013 14:34:39

OT:
Už jsi to tam opravdu poslal ? A vyzkoušel jsi předtím všechny pokusy o nápravu téhle "závady" ?


Autor tohoto vlákna
Alfons
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: ned 23. pro 2012 10:20:06
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: K750
Tablet: Archos 80G

Re: Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od Alfons » sob 05. led 2013 19:02:02

Ano, putuje to k nim.
Vyzkušená "úplná reinicializace" dle manuálu. Zůstaly jen některé aplikace ale FW se neobnovil na původní tovární 3.2, zůstal 4.0.26 beze změny a reproduktor ani připojení modemu nešlo .
Takže výsledek nic moc.
Zachvíli se objevila jen bílá obrazovka s 5ti položkami menu a s tím jsem už nic nedělal, protože to v manuálu není popsané.
Postupoval jsem jen podle manuálu. Kdybych tam něco dělal v Alze by měli důvod k odmítnutí reklamace.
Takže uvidíme co s tím udělají.
Na stránkách výrobce http://www.archos.com se tyto tablety s 8GB paměti stále prodávají, asi za 250€.
Zatím jsem neobjevil nikoho kdo s tím má problém. Nikdo se zde neozval.
Je to školní příklad reklamace tabletu v http://www.alza.cz
Jinak tablet chodil velmi dobře. Šikovný je 3G modem zastrčený do těla tabletu.Vůbec nevyčnívá. Při používání připojení 3G se doporučuje modem asi 1cm vysunout, aby se vysunula část s antenou. Při této oeraci se modem nevysune z USB konektoru. Je to chytře udělané.


Jarous1
Droid
Příspěvky: 1562
Registrován: čtv 09. čer 2011 15:53:14
Reputace: 1
Typ mobilu / ROM: Honor 8 Premium, FRD-L19 8.0.0.521(C432)
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Mi A1, stock Oreo
Tablet: ASUS ZenPad 3s 10 LTE, Nougat WW_5.4.6

Re: Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od Jarous1 » ned 06. led 2013 0:52:50

Ani po factory resetu se ten prapůvodní FW neobjeví, to jsi čekal marně ;) Vždy tam zůstane ta poslední verze.

No právě s těmi položkami sis měl pohrát, určitě by to tablet zachránilo bez toho abys to musel posílat do servisu... Chápu ale, že když ses toho bál, tak je jistější to nechat na odbornících.



Autor tohoto vlákna
Alfons
Nové Androidě
Příspěvky: 24
Registrován: ned 23. pro 2012 10:20:06
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: K750
Tablet: Archos 80G

Re: Servis tablet Archos 80G 16GB Turbo

Příspěvek od Alfons » čtv 10. led 2013 14:23:50

Jarous1 píše:Ani po factory resetu se ten prapůvodní FW neobjeví, to jsi čekal marně ;) Vždy tam zůstane ta poslední verze.

No právě s těmi položkami sis měl pohrát, určitě by to tablet zachránilo bez toho abys to musel posílat do servisu... Chápu ale, že když ses toho bál, tak je jistější to nechat na odbornících.
Factory reset není tedy návrat do továrního natavení? V manuálu je to vysvětlené jako návrat do továrního nastavení a tomu rozumím tak, že i do původního FW. Co je tam z původního z nastavení? To koukám!!! To je nějaký posunutý význam pojmů.
Když je to v záruce nehodlám s tím experimentovat. Jestli tablet pošlou nazpět uvidím co s tím udělali. Jestli půjde reproduktor a jestli se bude připojovat 3G modem.

Odpovědět

Zpět na „Servisy Ostatní“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host