Akumulátory (interní i externí) a nabíječkyTřetí reklamace nabíječky - odstoupení od smlouvy?

Moderátor: Libb

Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
maxfli
Moderátor
Příspěvky: 1625
Registrován: sob 17. pro 2011 21:31:48
Reputace: 58
Typ mobilu / ROM: SAMSUNG GALAXY S8PLUS G955F RENOVATE ICE ROM

Třetí reklamace nabíječky - odstoupení od smlouvy?

Příspěvek od maxfli » pon 26. zář 2016 20:07:26

Ahoj
Nějak mně to netrápí, ale přeci jen mně to zajímá, jelikož jsem se ještě nikde s podobným dotazem nesetkal.
Zákon říká, že při vadě výrobku, která se projeví po třetí, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy.
Zajímá mne však, zda se toto vztahuje i jen na samotnou nabíječku telefonu, mám tím na mysli, jelikož je nabíječka nedílnou součástí výrobku, telefonu, zda spotřebitel může požadovat odstoupení od smlouvy jako celek, nechat v si vrátit peníze za telefon samozřejmě s nabíječkou.

Zajímají mě spíše odpovědi od těch, kteří se s něčím podobným již setkali.
Díky
NA PODĚKOVÁNÍ SLOUŽÍ TLAČÍTKA (PALCŮ) VPRAVO DOLE U PŘÍSPĚVKU


Uživatelský avatar

Tomáš Kubec
Moderátor
Příspěvky: 4566
Registrován: sob 21. srp 2010 12:18:30
Reputace: 53
Typ mobilu / ROM: Mlais MX Base
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Třetí reklamace nabíječky - odstoupení od smlouvy?

Příspěvek od Tomáš Kubec » pon 26. zář 2016 21:52:02

Pokud se vady vyskytly jen na příslušenství, které netvoří s danou věcí jednotný funkční celek, shoduje se judikatura na tom, že nelze uplatňovat práva z odpovědnosti za vadu ohledně hlavní věci a jejího příslušenství, tedy od celé smlouvy není možné odstoupit, pouze co se týká uvedené nabíječky.
Tomáš Kubec, Mobilnaut s.r.o, MNShop.cz - Náhradní díly, příslušenství, servis Čínských i ostatních telefonů - podpořte MNShop na Facebooku. Aplikace MNShop ke stažení na Google Play

Odpovědět

Zpět na „Akumulátory (interní i externí) a nabíječky“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů