Huawei Ascend G6 - ROM/ROOT/FWHláška "interní úložiště je poškoženo"

Moderátoři: Moderátoři čínských mobilů, Moderátoři čínských mobilů

Odpovědět
Threese
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: pát 04. pro 2015 14:35:07
Typ mobilu / ROM: Huawei Ascend G6

Hláška "interní úložiště je poškoženo"

Příspěvek od Threese »

Ahoj, jsem totální amatér a tak jdu pro pomoc sem :)
Můj Huawei Ascend G6 mi najednou začal vyhazovat chybné hlášky, tak jsem restartovala, ale po zapnutí jsem se dostala už jen k obrazovce, kde je hláška:
"Interní úložiště je poškozeno a nyní není k dispozici. Zvolte některou z následujících možností: a) Obnovení továrního nastavení b)Restartování."
Tak jsem restartovala a dostala se zpět na tuto hlášku. Tak jsem zvolila možnost a) a potvrdila. Nicméně došlo k tomu, že to nic neudělalo. Tak jsem zvolila reset a snažila se to smazat tímto způsobem. Také to nezabralo, vyhazovalo to furt "fail" při každém mazání a pokaždé mě to dostalo na počáteční stránku.
Jak to mám řešit? Nechci platit horentní sumy u našeho městského "mobilového mága". Půjde asi o smazání a přeinstalování softwaru, ne?
Mohli byste mě tím krok za krokem provést?
Moc děkuju. :palec:
Priv
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: sob 05. pro 2015 13:35:31
Typ mobilu / ROM: S4 mini LTE
Mobil 2 / ROM: S6 EDGE plus > Blackberry Priv

Re: Hláška "interní úložiště je poškoženo"

Příspěvek od Priv »

Flash pomoct nemusi. Muze byt k.o. pamet. Jinak pouzij hledat a navod na reflash najdes.
Threese
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: pát 04. pro 2015 14:35:07
Typ mobilu / ROM: Huawei Ascend G6

Re: Hláška "interní úložiště je poškoženo"

Příspěvek od Threese »

Měls pravdu, je v háji paměť a reflash je k ničemu.
miro1m
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 30. srp 2016 19:41:03
Typ mobilu / ROM: Huawei Ascend G6-U10

Re: Hláška "interní úložiště je poškoženo"

Příspěvek od miro1m »