Honor 4C - ROM/ROOT/FWHonor 4C a kompatibilní ROMky

Moderátoři: Moderátoři čínských mobilů, Moderátoři čínských mobilů

Odpovědět
Jawnny
Nové Androidě
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 31. pro 2015 10:52:28
Typ mobilu / ROM: Honor 4C Android 5.1.1 Lollipop

Honor 4C a kompatibilní ROMky

Příspěvek od Jawnny »

Ahoj, nedávno jsem si koupil Honor 4C a úspěšně ho rootnul, což byla moje první zkušenost. Nikdy jsem se v těhle věcech nevrtal a nezajímal se o ně. Teď se snažím aby telefon fachal, nebyl zahlcen různými nepotřebnými aplikacemi apod. Chtěl bych si tedy nainstalovat nějaký ROMky vhodný pro tenhle mobil, koukal jsem že asi nejznámější a nejoblíbenější je "Cyanogenmod" jenž ale Honor 4C nepodporuje ( alespoň podle informací na netu ). Tak jsem se chtěl zeptat Vás, kteří vlastníte stejný mobil, jaké alternativní ROMky jsou nejvhodnější pro tento mobil. Je možné že jsem se vyjádřil nepřesně, za to se omlouvám, protože jsem v tomhle fakt začátečník. Předem děkuji za všechny odpovědi.
dolmar
Nové Androidě
Příspěvky: 10
Registrován: stř 08. srp 2012 6:54:43
Typ mobilu / ROM: Honor 4c Lolipop ROOT
Mobil 2 / ROM: HTC Sensation CM9
Tablet: Nexus 7 CM11
Bydliště: Hořovice

Re: Honor 4C a kompatibilní ROMky

Příspěvek od dolmar »

Mám stejný problém. Na všech ostatních zařízeních mám CM a chtěl bych ho i na Honor, ale není ( a kdo ví jestli kdy bude ). Hledal jsem i jiné ROMky, nenašel jsem nic, vše pro Honor 4X ( ten má tuším dva typy procesorů, na jeden je CM, ale na Kirin, který je i ve 4c, ne ). Zatím mám Lolipop a spokojil jsem se s tím, že jsem vyházel FB, Twitter, G+ a ostatní podobné nesmysly. Běhá to velmi slušně, ale CM je prostě CM :-)
Uživatelský avatar
COOKIECZ23
Nové Androidě
Příspěvky: 47
Registrován: ned 18. říj 2015 16:55:31
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4 / Resurrection Remix P
Tablet: Lenovo Yoga 10 HD+

Re: Honor 4C a kompatibilní ROMky

Příspěvek od COOKIECZ23 »