Můj VlakNěco ze statistik

Nedávejte ucho na koleje! S aplikací Můj vlak vždy víte, za jak dlouho to přijede...
Autorem aplikace je nick Zzzipp , který je o moderátotorem této sekce. :)

Moderátoři: zzzipp, zzzipp

Pravidla fóra
Autorem aplikace je nick Zzzipp , který je o moderátotorem této sekce. Tedy je zde možné klást dotazy a dávat náměty na toho nejpovolanějšího. :)
Odpovědět
zzzipp
Stálý androiďák
Příspěvky: 185
Registrován: sob 31. pro 2011 0:12:23
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 8, Nokia 7 Plus
Mobil 2 / ROM: iPhone 6+ 64 GB
Tablet: Lenovo K1, Samsung Tab A6,
Tablet 2 / ROM: Lenovou Yoga 2 (WIN10)
Rom: 8.0.0
Bydliště: Praha

Něco ze statistik

Příspěvek od zzzipp »

Aplikace vyšla v prosinci 2014 ve verzi 1.0.0 pro Android a iOS. Nyní je aktuální verze 1.8.0 (k listopadu 2016).
Celkový počet stažení je cca 220 000 pro platformu Android, hodnocení je 4.462, aplikaci hodnotilo 4 286 uživatelů, recenzí je 1 133.

K listopadu 2016 je aktivních 115 307 uživatelů :clap:

Nejvíce používaná zařízení v listopadu 2016 jsou následující:
Huawei P8 Lite (hwALE-H) - počet - 3 395
Lenovo Mobile Lenovo P70 (P70-A) - počet - 2 433
Samsung Galaxy S3 Neo Plus (s3ve3g) - počet - 2 252
Samsung Galaxy S4 Mini (serranolte) - počet - 2 180
Samsung Galaxy S5 Mini (kminilte) - počet - 1 843
Samsung Galaxy S5 (klte) - počet - 1 802
Sony Ericsson Xperia L (C2105) - počet - 1 661
Samsung Galaxy S6 (zeroflte) - počet - 1 586

Operátoři:
T-Mobile – počet 36 174 - 31,37 %
O2 – CZ – počet 31 543 - 27,36 %
Vodafone – CZ počet - 25 037 - 21,71 %
Zbytek jsou zahraniční operátoři
zzzipp
Stálý androiďák
Příspěvky: 185
Registrován: sob 31. pro 2011 0:12:23
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 8, Nokia 7 Plus
Mobil 2 / ROM: iPhone 6+ 64 GB
Tablet: Lenovo K1, Samsung Tab A6,
Tablet 2 / ROM: Lenovou Yoga 2 (WIN10)
Rom: 8.0.0
Bydliště: Praha

Re: Něco ze statistik

Příspěvek od zzzipp »

Ještě jedna zajímavá věc.

V aplikaci můžete zadat Feed, který jde na adresu mujvlak@gmail.com. Pokud ve Feedu zadáte příznak "Problém s jízdenkou", tak to jde i na Kontaktní centrum ČD, kde se Vaším Feedem bude ihned někdo zabývat. V ostatních příznacích (nahlásit chybu, chyba v datech nebo chyba v aplikaci případně Názor na aplikaci) řeším až následně, až se k tomu v pracovní době dostanu :-).

Těchto emailů nám za ty 3 roky přišlo již téměř 10 000 a všechny jsem přečetl a na většinu z nich buďto odpověděl, nebo řešil jinak.
Celkem fuška :-)

Tímto děkuji všem, kteří nám kdy napsali Feed s nahlášenou chybou. Moc nám to pomohlo.
Odpovědět

Zpět na „Můj Vlak“