mne to ukazuje ak myslis tohle...u prohlizece

Moderátoři: steglik, Moderátoři Samsung
Příspěvek od bassgenerator » čtv 22. bře 2018 12:03:26
Příspěvek od geoffrey » čtv 22. bře 2018 12:33:53
Příspěvek od pirmin » čtv 22. bře 2018 12:37:30
Ano, myslim presne toto. Neukazuje mi to pri ziadnej app.
Příspěvek od bassgenerator » čtv 22. bře 2018 12:41:00
tak tohle se mi stalo pred 5 dni a dokonce 2x (pri pokusu jednu apku povolit cez adb) to je veliky fail a zbyva reset... zalohuj do cloudu. s tim se potkas casteji. holt Knox nekdy vyhodnoti aplikace i tretich stran jako hrozbu a secure boot v trust zone skonci nezdarem.geoffrey píše: ↑čtv 22. bře 2018 12:33:53Tak se mi stala neveselá historka. Restartoval jsem telefon, jelikož se mi nedařilo nastavit individuální vyzvánění u kontaktu, resp. nezvonilo to tak, jak jsem nastavil. Po restartu se mi objevila černá obrazovka: Ověření se nezdařilo, zařízení nelze restartovat, ověření integrity se nezdařilo, je nutné obnovit výchozí nastavení zařízení... a jsem v prd... Vypnout zapnout nepomáhá, wipe cache taky neTak do továrka...
Příspěvek od geoffrey » čtv 22. bře 2018 13:05:50
Příspěvek od slay » čtv 22. bře 2018 13:07:58
Příspěvek od bassgenerator » čtv 22. bře 2018 20:15:44
Příspěvek od tomasmedek » čtv 22. bře 2018 21:01:11
Myslím si, že je to naopak. Optická stabilizace funguje stále (není důvod, aby byla závislá na snímaném rozlišení) a nedá se vypnout. Tahle volba, o které se tu mluví, zapíná/vypíná ještě digitální stabilizaci, která už vyžaduje poměrně rychlé real-time vyhodnocení snímaného obrazu a proto funguje jen v nižších rozlišeních a frame-ratech.
Příspěvek od Jerry7650 » čtv 22. bře 2018 21:11:45
Příspěvek od pirmin » čtv 22. bře 2018 21:19:48
Máš pravdu. Poplietol som si to.tomasmedek píše: ↑čtv 22. bře 2018 21:01:11Myslím si, že je to naopak. Optická stabilizace funguje stále (není důvod, aby byla závislá na snímaném rozlišení) a nedá se vypnout. Tahle volba, o které se tu mluví, zapíná/vypíná ještě digitální stabilizaci, která už vyžaduje poměrně rychlé real-time vyhodnocení snímaného obrazu a proto funguje jen v nižších rozlišeních a frame-ratech.
Příspěvek od bassgenerator » pát 23. bře 2018 9:31:20
Příspěvek od Odhur » pát 23. bře 2018 11:30:27
Ako využívaš ten telefón? 5 hodín SoT to je naozaj slabotka. Je mám stále zapnuté LTE, Wi-Fi a synch. Nie na S9. A ak mi toto vydrží len deň tak to je smutné.
Příspěvek od bassgenerator » pát 23. bře 2018 12:52:44
dalsi co potrebuje navstivit ocneho doktora. sa zobud s toho hlbokeho sna ty trepaj. a lepsie si pozri ten screen.
Příspěvek od steglik » pát 23. bře 2018 14:51:10
Příspěvek od kema » sob 24. bře 2018 15:16:45
Příspěvek od bassgenerator » sob 24. bře 2018 15:25:22
Příspěvek od kema » sob 24. bře 2018 17:59:36
Příspěvek od Gaston99 » sob 24. bře 2018 18:50:19
Příspěvek od fajn.snek » sob 24. bře 2018 19:22:44
Příspěvek od kema » sob 24. bře 2018 22:39:56
Příspěvek od kema » ned 25. bře 2018 9:36:18
Příspěvek od bassgenerator » ned 25. bře 2018 10:30:27
Příspěvek od kema » ned 25. bře 2018 15:35:21
Příspěvek od bassgenerator » ned 25. bře 2018 15:55:52
Příspěvek od Jerry7650 » ned 25. bře 2018 17:25:16
Zpět na „Samsung Galaxy S9/S9+ (SM-G96*) - Obecná diskuze“
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host
SvětAndroida ||
GizChina ||
AndroidMarket ||
Androiduj ||
SmartMania ||
MojAndroid.sk ||
SamsungMagazine
Android Fórum
|
MojAndroid.sk
|
AndroidAplikace.cz
|
AndroidHryAplikacie.sk
|
Droidik.eu
|
MobInfo.cz
|
TouchGames.eu
|
AndroWorks.org
|
Mobile-Effect.cz
|
G+ komunita o virtuálních operátorech
|
AndroidExpert.cz
|
Servis mobilních telefonů a displejů - Mahon
|
FreeBit.cz
|
DigitalPortal.sk
|
Virtuálové
Otevřená komunita pro otevřenou platformu
Jsme české a slovenské fórum a jsme na to hrdí :)