Samsung Galaxy S9/S9+ (SM-G96*) - Obecná diskuzeVůle konektoru USB-C

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
simima2
Nové Androidě
Příspěvky: 16
Registrován: ned 20. zář 2009 0:59:37
Reputace: 0

Vůle konektoru USB-C

Příspěvek od simima2 » ned 08. črc 2018 19:24:50

Zdravím. Mám 14 dní Samsung Galaxy S9+ a po těch pár nabíjeních co jsem od začátku udělal jsem začal pozorovat skoro až neuvěřitelnou vůli nabíjecího konektoru. Je jedno jestli do něj zapojím nabíjecí kabel, redukci na USB nebo redukci z microUSB, hýbe se v něm celkem dost úplně všechno. Máte to také tak, nebo je to vada a konektor by se dopředu a dozadu hýbat neměl ? Měl jsem předním Note 4 s microUSB a tam se tedy kabel po připojení ani nehnul, přítelkyně má iPhone 6s a Lightning se taky ani nehne, přijde mi to divné na telefon za takovou cenu :(





xSam
Androiďák!
Příspěvky: 263
Registrován: pát 17. pro 2010 11:46:44
Reputace: 5
Typ mobilu / ROM: I 9000

Re: Vůle konektoru USB-C

Příspěvek od xSam » ned 08. črc 2018 22:20:47

Zadnou vuli v konektoru nemam ,s9+

Uživatelský avatar

-Pavel-
Kyborg
Příspěvky: 4037
Registrován: pon 31. kvě 2010 19:08:18
Reputace: 27
Typ mobilu / ROM: Galaxy S8 / G950FXXS4CRJD

Re: Vůle konektoru USB-C

Příspěvek od -Pavel- » pon 09. črc 2018 6:44:47

Nemám S9, ale telefonů s tímto konektorem jsem měl už několik a vždy zasunutý na pevno. Žádné pohyby dolů, nebo nahoru.
.
Samsung Galaxy S8 Black - G950FXXS4CRJD - ADATA ONE MicroSDXC 64GB - Case Thin Fit Black

Uživatelský avatar

Lyon
Droid
Příspěvky: 2093
Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
Reputace: 17
Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global
Tablet: ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X
Rom: Havoc OS
Bydliště: Praha / Nový Jičín

Re: Vůle konektoru USB-C

Příspěvek od Lyon » pon 09. črc 2018 7:08:12

Reklamovat. Ale ve VSP Data, v Britexu by ti řekli, že sis to způsobil sám nebo že máš zoxidovanou desku a reklamace se zamítá.


Samsung_podpora
Stálý androiďák
Příspěvky: 63
Registrován: čtv 16. dub 2015 8:37:42
Reputace: 24
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S Edge

Re: Vůle konektoru USB-C

Příspěvek od Samsung_podpora » úte 24. črc 2018 12:02:02

Dobrý den simima2, velmi nás mrzí popisované potíže. V tomto směru se nejedná o standardní situaci a můžeme doporučit kontaktovat naši bezplatnou zákaznickou linku Moje Galaxy 800 66 53 77, http://www.samsung.com/cz/mojegalaxy/ , kde zajistíme dopravu a předání vašeho telefonu do autorizovaného servisního střediska, které ho může diagnostikovat po softwarové i hardwarové stránce a zajistit nápravu. Děkujeme. Samsung_podpora.

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy S9/S9+ (SM-G96*) - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host