Samsung Galaxy S10 - Obecná diskuzeProblém zo zálohou do Samsung Cloud

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
BrianCa
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 05. črc 2019 9:02:00
Reputace: 0

Problém zo zálohou do Samsung Cloud

Příspěvek od BrianCa » pát 05. črc 2019 9:11:55

Zdravím,

prečítal som všetko čo Google na mňa vyvalil a nič nepomohlo.

-odhlásiť/prihlásiť Samsung účet

-odstrániť Cloud app z telefónu a znova pridať

-vymazať cache

-WiFi/LTE iba WiFi a iba LTE, různé WiFi siete

-atď
Samsung ringtone: https://klingeltonemp3.info/samsung-ringtones
Proste po určitom čase používania mi prestane fungovať zálohovanie do Samsung Cloudu. Ide mi hlavne o zálohu Samsung Pass, Notes, Kontakty, SMS atď (fotky nie). Stalo sa mi to už pred mesiacom a jediné čo pomohlo bol Factory reset. Jediné čo som menil a eventuálne to mohlo sposobiť je zmena názvu a hesla domácej WiFi ale to proste tiež nie je logické aby to robilo pri zmene WiFi. Mám BTU teraz a to isté sa stalo aj TMZ či tu chyba nieje. Na LTE to tiež nefunguje...

Couldn't connect to your Samsung account / Couldn't verify your Samsung account sú hlášky ktoré dostávam v Samsung Cloude.
Samsung Note 10 Plus ringtone: https://klingeltonemp3.info/samsung-not ... -synth.htm
Prosím vás, nemáte nejaký nápad ako to spojazdniť? Neviem no asi urobím ďalši FR.
Naposledy upravil(a) BrianCa dne pon 15. čer 2020 11:25:11, celkem upraveno 1 x.




Uživatelský avatar

tomasmedek
Robot
Příspěvky: 728
Registrován: pon 08. úno 2010 13:18:02
Reputace: 10
Typ mobilu / ROM: S10
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém zo zálohou do Samsung Cloud

Příspěvek od tomasmedek » pon 08. črc 2019 6:27:36

Zkusil jsi vytvořit úplně nový Samsung účet a zkusit pár dní používat ten?

Minimálně bys tím zjistil, zda problém je či není svázaný s tvým telefonem.
Měl/mám: NexusOne*NexusS*HTC Desire*Tab P1000*LGO2X*SGS2*Galaxy Nexus*SGS3*Tab10.1 3G*Note10.1*XperiaP*Nexus 7*Note2*Huawei P6*Padfone2*SGS4*Note3*Nexus5*HTC ONE M8*Galaxy Mega*SGS5*Note4*Nexus 7 II*Tab S*S6*S7 Edge*Note 7*S8+*Note 8, S9+, Note9, S10+, Note 10+


Rommco05
Nové Androidě
Příspěvky: 28
Registrován: sob 17. pro 2016 18:24:05
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: S10+ Prism Green
Mobil 2 / ROM: P8Lite
Bydliště: Kladno

Re: Problém zo zálohou do Samsung Cloud

Příspěvek od Rommco05 » ned 28. črc 2019 10:06:16

Toto je zlaté, niekto mal podobný problém ako ja a tak skopíroval môj príspevok zo Samsung Community a pridal ho sem hahaha :D
Jediné čo pomohlo bol ďalší Factory reset a doteraz to zatiaĺ funguje... cca mesiac a pol
[G975FXXU3ASH6]

Odpovědět

Zpět na „Samsung Galaxy S10 - Obecná diskuze“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host