Android OSPár otázek k androidu

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
tullvan
Nové Androidě

Pár otázek k androidu

Příspěvek od tullvan » pon 25. dub 2011 19:26:07

CHystám se koupit telefon s Androidem,vybral jsem si HTC Desire S.

Nakupování na marketu jde pouze přes kreditku ? Je tam pár věcí který bych si na telefon chtěl pořídit, ale nikdy sem takhle nenakupoval takže nejsou třeba nějaký kuponý na market ? Jinak mm učet u český spořitelny,mam kartu jde to přes ní platit nebo si to musím nějak aktivovat ? Jsem v tomhle uplnej nováček.

Pokud bych neměl možnost platit tak jsem četl že jdou mobily různě rootnout , je to bezpečný a nebricknu si stím hned telefon ? Tohle mám jako krajní možnost přece jen ty věci zas tolik nestojí abych je musel mít hned warez :DD

xanthor
Kyborg
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7 [SM-G930F]
Mobil 2 / ROM: Xiaomi Redmi Note 3 Pro 2/16 [kate]
Tablet: Samsung Galaxy Tab A 10.1 2016 [SM-T580]
Tablet 2 / ROM: Alcatel OneTouch Pixi 3 (10)
Rom: S7: stock, kate: NOS

Re: Pár otázek k androidu

Příspěvek od xanthor » pon 25. dub 2011 20:03:24

O kuponech nevím, sám mám taky účet u ČS (Student), dostal jsem "zadarmo" elektronickou kartu Visa Electron, akorát jsem musel na pobočce požádat o povolení plateb přes internet. Jinak warezit (obecně: instalovat aplikace odjinud než z marketu) můžeš i bez rootu (sám to nedoporučuju, kvůli různýmu bordelu a virům co můžou ty aplikace obsahovat, ale je to každýho rozhodnutí). Obecně root 100% bezpečný není (ale předpokládám že je furt mnohem bezpečnější než změny recovery/rom) (ale chystám se na něj taky) (a záleží to taky od telefonu a verze androida), kromě samotnýho root procesu je pak potřeba si dávat bacha co s telefonem (jako root) vyvádím - smažu špatnej soubor a už nenaběhne (ale i tak možná půjde oživit "doma" pomocí flashnutí rom).

Snad jsem nic nepoplet, kdyžtak mě opravte.

THW
Androiďák!
Typ mobilu / ROM: Note II
Rom: Stock - zatím ;)

Příspěvek od THW » pon 25. dub 2011 20:42:56