Android OSKompletní záloha před servisem

Odpovědět
Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
JelenCB
Stálý androiďák
Příspěvky: 83
Registrován: ned 20. úno 2011 14:15:58
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: P30

Kompletní záloha před servisem

Příspěvek od JelenCB » pát 20. kvě 2011 13:30:02

Zdarec,
omlouvám se za dvojáka ale v sekci pro DesireZ jsem odpověď nedostal a přesunout vlákno sem nejde. Takže opakuji dotaz tady:

Máte někdo vlastní zkušenost se zálohou a pozdějším obnovením u NErootovaného telefonu před a po návštěvou servisu?
Už několik hodin pročítám weby a přiznám se, že už jsem se v těch aplikacích ztratil aniž bych měl pocit, že alespoň jedna spolehlivě vyřeší pocit bezpečí, sucha a jistoty výsledku.

Dík za sdílení vlastní zkušenosti




Uživatelský avatar

Reebosh
Stálý androiďák
Příspěvky: 111
Registrován: úte 17. kvě 2011 10:50:07
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG Nexus 4

Re: Kompletní záloha před servisem

Příspěvek od Reebosh » pát 20. kvě 2011 13:44:08

takhle..aplikace ktera ti udela otisk telefonu pro nerootovany telefon asi nenajdes. Takze na tvem miste bych co jde presunul na kartu, SMSky zalohoval pomoci SMS backup a pokud mas nejakej launcher tak udelat backup nastaveni. To muzes ostatne i v Sense. Vzhledem k tomu ze ti v servisu udelaji minimalne HR tak beztak prijdes o vsechna data v telefonu a vsechny aplikace budes muset stahnout manualne znova. Sice muzes pres Astro, eFile nebo eStrongs udelat backup ale pokud je pak nainstalujes zpatky z karty, neprolejou se ti do marketu tze nebudes informovan u aktualizacich atd..
LG Nexus 4 16GB

Uživatelský avatar

Autor tohoto vlákna
JelenCB
Stálý androiďák
Příspěvky: 83
Registrován: ned 20. úno 2011 14:15:58
Reputace: 2
Typ mobilu / ROM: P30

Re: Kompletní záloha před servisem

Příspěvek od JelenCB » stř 25. kvě 2011 18:20:06

Pokud by někdo tohle vlákno pročítal se stejným problémem, tak doplňuji vlastní zkušenost jak jsem dopadl. Nejpřesnější by bylo říct jak sedláci u Chlumce :-(

Nechce se mi to popisovat znova, asi už bych podruhé nedokázal mluvit slušně. Kopíruji text, který jsem napsal do "Vyjádření spokojenosti" :-(
V novém telefonu došlo k závadě na interním sluchátku. Toto se dá pochopit jako prostá porucha kusu. K zásadnímu selhání došlo ovšem ve Vašem autorizovaném servisním středisku VSP Data a.s.. Bohužel jiná volba servisu v ČR neexistuje. Fakt, že došlo na novém telefonu k závadě dokážu pochopit. Obětovat celý den cestě 150km a čekání na opravu, taktéž dokážu pochopit a obětovat provozu zařízení se kterým jsem byl dosud jinak spokojen a nebál jsem se ho doporučit. Ovšem zbytečný až šikanující zásah Vašeho servisního partnera je velkým důvodem k tomu aby má spokojenost s HTC byla minulostí a mé další "doporučení" se omezilo pouze na "když budete mít štěstí je to dobrá volba" - ovšem pouze když bude to štěstí.
Při servisním zásahu u kterého nebyl sebemenší technický důvod přehrávat data STEJNOU verzí firmwaru, což potvrdil jak konzultant při telefonickém rozhovoru, tak přebírající pracovník. Se prostě mechanik rozhodne "osladit" někomu den tím, že firmware prostě přehraje aniž by dokázal zdůvodnit k čemu to vlastně potřeboval. Patrně měl špatný den a prostě ho to jen nebavilo.
Vzhledem k tomu, že funkčnost HTC Sense je nulová a to co jiné konkurenční značky běžně nabízejí – otisk dat do zálohy – HTC taktéž nedokáže (pokud nechci telefon „rootovat“) je situace s vymazáním kompletních dat, aplikací a nastavení aplikací opravdu VELMI nepříjemnou záležitostí na několik dalších dní práce. Myslím, že kdyby Vaší společnosti bylo toto účtováno jako položka „další spojené náklady se záruční opravou“ – což zcela nepochybně a prokazatelně jsou – teprve v tu chvíli by se patrně začalo Vaše servisní středisko chovat jinak.
Opravdu mne tento zbytečný zásah znechutil natolik, že jsem si zcela jist, že o koupi dalšího produktu z řad HTC nebudu mít zájem. Kde bych měl vzít alespoň mizivou známku jistoty, že se něco podobného nebude opakovat každé dva měsíce? Takhle mám jedinou jistotu, a to že na toto zařízení v kombinaci s jeho servisem se rozhodně nemohu spolehnout!
Jednou větou - modlete se aby jste do servisu nemuseli - slíbí cokoliv :-(
Jednoduše, koupit si sluchátko sám a vyměnit si ho doma by znamenalo mnohem nižší náklady na čas i finance :-/
Poučení pro příště - jdu instalovat a nastavovat 43 aplikací :evil:

Odpovědět

Zpět na „Android OS“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti