Android OSOutlook kalendář / Market

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Zdenekct
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: stř 31. srp 2011 14:40:56

Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Zdenekct » stř 31. srp 2011 14:47:28

prosím o radu se synchronizací kalendáře v Outlooku s telefonem.
Tel. je v továrním nastavení, přes PC Suite synchronizuji kalendář s tel. - vše proběhne OK.
Pak se přihlásím do Marketu, stáhnu si nějakou aplikaci a kalendář v tel. se mi vymaže
a již nelze synchronizovat. Poradí někdo? Díky.


Uživatelský avatar

ramon.dexter
Moderátor
Příspěvky: 12738
Registrován: pon 04. kvě 2009 18:04:58
Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock
Bydliště: Kozolupy

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od ramon.dexter » stř 31. srp 2011 15:06:43

Máš pocit že vládneme nějakým mimosmyslovým vnímáním?

Řekni nám typ tvýho telefonu, jinak ti fakt nikdo neporadí.

Pak informace že jsi stáhnul "nějakou" aplikace je taky fakt k ničemu. Jaká to byla app?

Prostě s informacema který jsi nám podal, se ti fakt poradit ani nedá.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------
obchoduji s chlupatou kapustou ;)


Trek
Stálý androiďák
Příspěvky: 168
Registrován: pon 08. lis 2010 13:35:14
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S2

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Trek » stř 31. srp 2011 16:11:30

V zásadě tak jak to popisuješ tak je to korektní chování, protože nelze mít kalendáře bez účtu (v účtech).
Takže výrobce to musí ohackovat aby to drželo ten kalendář (bez účtu).
Čistej android maže kalendáře sám od sebe, když k nim nemůže dohledat účet.

Máš asi nějakou vadnou ROMku pokud se to děje nebo ti něco jinýho maže ten kalendář.


Autor tohoto vlákna
Zdenekct
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: stř 31. srp 2011 14:40:56

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Zdenekct » stř 31. srp 2011 17:55:22

omlouvám se za nedostatečné informace:
Tel.: Vodafone 845
app: Runkeeper


Autor tohoto vlákna
Zdenekct
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: stř 31. srp 2011 14:40:56

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Zdenekct » stř 31. srp 2011 18:00:56

4 Trek: jaký účet máš na mysli?
Založený účet na Googlu mám, kalendář na Googlu také.



Trek
Stálý androiďák
Příspěvky: 168
Registrován: pon 08. lis 2010 13:35:14
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S2

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Trek » stř 31. srp 2011 19:14:13

Patrně Vodafone pokazil tu romku nebo maj nefunkční tu jejich suitu - žádej o podporu Vodafone, oni to rozbili pokud to nerozchodíš tak použij něco jinýho, např. myphoneexplorer nebo je spousta jinejch programů pro sync s Outlookem.


Autor tohoto vlákna
Zdenekct
Nové Androidě
Příspěvky: 5
Registrován: stř 31. srp 2011 14:40:56

Re: Outlook kalendář / Market

Příspěvek od Zdenekct » čtv 01. zář 2011 12:10:52

v první fázi synchronizace funguje správně, takže si nemyslím, že je problém v suitu.
Až po stažení app z Marketu se to kousne a při synchronizaci suit hlásí, že je telefon nedostupný.
Takže asi ta ROMka. Zkusím oslovit Vodafone.

Odpovědět

Zpět na „Android OS“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host