Android OSLG OPTIMUS 3D (LG P920)

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
becker38
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG P920

LG OPTIMUS 3D (LG P920)

Příspěvek od becker38 » ned 11. pro 2011 17:31:51

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

Zdravím všechny,

jsem tady úplný nováček a proto se možná budu ptát jako najivní slepice, ale možná zkušený uživatele tohoto fora se nebudou zlobit když se zeptám na aktualizaci / přechodu androidu 2.2. na android 2.3.3. pro LG Optimus 3D nebo-li i jinak zvané jako LG P920.

Telefon mám od českého Vodafonu s plnou zárukou a proto bych nerada rootovala či flashovala mobil, ale stále mi píše, že mám telefon ze ZEMĚ : Czech Republic, Model : P920 a Verze : 10K.

Někde jsem, ale četla, že vyšla již verze 21a a tá je již s androidem 2.3. Možná někdo si řekne, no jo, ženská tá se s tím hrá tak je jasný, že ji ten mobil nic nevydrží. Není pravdou, ale výdrž baterie je opravdu hrozná. Přesně jsem ji neměřila do konce, ale tipuji tak 2,5 - 3 hodiny. Tím myslím, že telefon jede na plné pecky, psaní sms zpráv a emailů, GSM a VOIP volání, surfování na netu většinou přes WiFi (občas 3G), hry nehraju :-), ale ve srovnání co jsem měla Samsung Galaxy S2, který mě za zmíněného provozu na plno vydržel i 7-8 hod. je výdrž baterie u LG Optimus 3D mizivá.

Chci se Vás kdo máte nějakou informaci zeptat zda někdo již máte android 2.3.3. či 2.3.5. ve svém LG Optimus 3D ne P970 popř. nevíte někdo kdy konečně bude uvolněn nějaký update? LG stále jenom slibuje, ale skutek utek. Telefon mám ve lhůtě do 14 dnů a silně uvažuji, že ho vrátim zpět a raději si místo něho vemu buď Samsung Galaxy S2 nebo iPhone 4S ač iOS nemám moc ráda k vůli mnoha omezením.

Děkuji všem, že jste tzv. to ženské psaní přečetli až do konce a možná se někdo s nějakým info ozve, předem děkuji a zdravím.

:help: :help: :help: :help: :help: :help: :help: :help:

1000a1noc
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: LG P920 Optimus 3D

Re: LG OPTIMUS 3D (LG P920)