Android OSNefunkcni automaticky jas displeje

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Tess
Nové Androidě
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy s ii

Nefunkcni automaticky jas displeje

Příspěvek od Tess » pon 30. led 2012 1:52:48

Zdravim nejsu zadny odbornik tak to napisu jak to proste je.Mam od Vanoc novej samsung galaxy s 2 vzdycky jsem mela nastaveny automaticky jas displeje hlavne sem to zpozorovala vecer ale tak posledni mesic vzdycky lehnu do postele a rve mi zo silene oci.podivam se a auto jas je vyplej aniz bych
ho vypla a do myho mobilu nikdo neleze aby si stim hral.dneska jsem teda chtela dat kalibrovat gyroskop (jsem laik ale ten to snad ovlada ne?)a to kolecko ani nelitalo ikdyz sem stim mobilem mavala. obavam se ze to bude delat nejaka aplikace.nemate nekdo zkusenosti?a hlavne i kdyz sem pak najela na net a dala tuto zavadu vyhledavat tak automatickej jas naskocil a ztmavlo to tak bud si ten mobil ze me dela prcu nebo mu to vazne tak dlouho trva?ale zustava otazka proc se to pres den samo vypne.nemate nekdo zkusenosti?diky za jakoukoliv radu a omlouvam se za rozepsani

Lifeplus
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: HTC EVO 3D
Tablet: Asus Eee Pad Transformer TF101

Re: Nefunkcni automaticky jas displeje

Příspěvek od Lifeplus » pon 30. led 2012 3:31:40

Pokud vim, tak polohivaci gyroskop ma od snimani svetla daleko. Jinak je mozny, ze Ti s tim hejbe nejaka app. Zkus tovarni nastaveni.

ludekbrno
Terminátor
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Nefunkcni automaticky jas displeje

Příspěvek od ludekbrno » pon 30. led 2012 9:32:41

Tess píše:...dneska jsem teda chtela dat kalibrovat gyroskop (jsem laik ale ten to snad ovlada ne?)...
Neovládá :) Gyroskop je snímač polohy telefonu. Jas displeje ovládá senzor okolního osvětlení (asi někde nad displejem). Pokud nepomůže tovární reset, tak jedině servis.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Odpovědět