Android OSPár dotazů od Android nováčka

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Cassper
Nové Androidě

Pár dotazů od Android nováčka

Příspěvek od Cassper » úte 21. úno 2012 8:45:47

Ahoj všichni. S Androidem jsem víceméně začátečník, přesto některé věci jsem si pořešil sám protože fóra jsem mlsně obhlížel už asi měsíc, ale s jinými bych Vás rád požádal o pomoc. Včera jsem s HTC HD2 přeskočil na Samsung Galaxy S2 a co jsem nedokázal (ale rád bych aby fungovalo) je následující.

Jde nějak u základního SMS klienta nastavit, aby delší zprávy nepřeváděl do MMS ? Google mi radu vyhledal, ale tu možnost na "zaškrtnutí" po procházení nastavení nevidím, tak asi platila pro jinou verzi Androidu. já mám 2.3.5 T-Mobile brand.
Nainstaloval jsem si tedy Go SMS, ale jde nějak přehazovat mezi QWERTZ a QWERTY klávesnicí ?
Když píšu v GO SMS zprávu, tak jí píše do jednoho "nekonečného" řádku. Je možný, aby po té co narazí na konec okna zařádkoval ? Je to pak pro mě jednodušší když píšu dlouhou SMS (což jsou u mě skoro všechny) a ztratím nit co jsem psal na začátku.
Nainstaloval jsem si i Go launcher a Go ex notifications. Avšak ještě se mi netalo, že by mi opravdu u telefonku, mailu nebo SMS svítilo číslo jako že kolik hovorů, mailů nebo SMS na mě čeká. ... Musí se to někde více nastavit ?

Potom takový ten switcher (nevím jestli to je správně) kde si rychle můžu vypnout/zapnout wi-fi, data, GPS, podsvícení atd atd. Opět ten od Go by asi celkem šel, ale v něm mi vůbec nefunguje vypnutí/zapnutí GPS. Přitom jiné widgety s tím problém nemají (ale tam mi nevyhovují jiné věci). .... Nebo případně poradíte nějaký dobrý switcher ?

Kalendář. Je pro mě důležité mít nějaký dobrý widget na kalendář, vidět co mě čeká daný den, nebo třeba i více následujících dní. Prostě dejme tomu aby mi ukázat 5 nejbližších událostí v kalendáři.

jojina20
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3
Rom: stock t-mobile

Re: Pár dotazů od Android nováčka

Příspěvek od jojina20 » úte 21. úno 2012 8:58:05