Android OSNekorektne zobrazovanie pripojením cez wifi

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
koperko
Nové Androidě
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy note n7000

Nekorektne zobrazovanie pripojením cez wifi

Příspěvek od koperko » ned 13. kvě 2012 16:38:22

Nie som začiatočník ale tu si vôbec neviem rady.. Pri pripojení cez domácu wifi mi v aplikáciách nezobrazuje obrázky a aj iný obsah..niektoré aplikácie ostanú zamrznute "loading" :) pri pripojení cez mobilný internet nie je žiaden problém.. Telefón je galaxy note v pôvodnom stave GB 2.3.6 podobné sa správal aj htc sensation root + ICS.. nemám predstavu čo to môže byť.. Na PC v tej istej sieti wifi bez problémov aj aj prehliadač v android bez problémov.. Blbne napríklad facebook ktorý vôbec nenacita obrázky ani prípadne ani vôbec nenabehne..
Neviem čo mám skontrolovať.. Android nastavenia alebo wifi router.. Som z toho jeleň

sinco
Droid
Typ mobilu / ROM: S20FE 5G
Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy S9
Tablet: Ferguson S3
Kontaktovat uživatele:

Re: Nekorektne zobrazovanie pripojením cez wifi

Příspěvek od sinco » ned 13. kvě 2012 16:58:43

No mozna bych se zameril na router. Shanel jsem onehda router s wifi a u jednoho modelu, tusim Tenda byl problem se zobrazovanim obrazku na marketu. Dost me to prekvapilo a v pripade problemu bych ze zacatku ani router nepodeziral. Reseni bohuzel nemam. Snad nekdo zkusenejsi poradi.
Sony SmartWatch2, Pebble Time Steel-černé, Fitbit ionic, Fitbit Versa 3, SGS7,SGS9, S20FE 5G

Autor tohoto vlákna
koperko
Nové Androidě

Příspěvek od koperko » ned 13. kvě 2012 17:06:12

Tiež som sa zamyslel, asi to bude router ale nie je zlý.. Tp-link tl-mr3420,
Možno je to nejaká jednoduchá blbost.. No nenapadá má nič..

ludekbrno
Terminátor
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Příspěvek od ludekbrno » pon 14. kvě 2012 13:46:10

Mě něco napadá. Nemáš náhodou do toho routeru připojené ještě nějaké domácí zařízení (počítač) s pevně nastavenou IP adresou?