Android OSŠifrování částí androida

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
postcd
Stálý androiďák
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3 Neo (GT-I9301I), Android 4.4.2

Šifrování částí androida

Příspěvek od postcd » ned 23. bře 2014 18:21:27

Dobrý den,

prosím Vás vím že nové verze androidu podporují šifrování, avšak mám verzi 2.6 a rád bych věděl zda je možné použít nějaký software a šifrovat nějakou partition android flash disku. Tedy například zapnu mobil a jdu do root menu, zde si spustím skript, který se mě dotáže na zadání dešifrovacího hesla. dešifruji a restartuji mobil. Po vynutí mobilu se ten diskový oddíl zase uzavře takže bude potřeba zadat dešifrovací heslo.. jde to? Podotýkám, že nejsem programátor, musel by to již někdo mít vytvořené - k dispozici na netu

jde o to, že do některých android programů zadávám hesla a nevěřím že není možné tato hesla nějak zjistit, třeba bych nerad aby se mi někdo dostal do gmailu. (pokud uvažujeme že ztratím mobil a někdo ho najde) děkuji

ludekbrno
Terminátor
Reputace: 210
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Šifrování částí androida

Příspěvek od ludekbrno » ned 23. bře 2014 19:10:29

Nevymýšlej kraviny, s vypnutým laděním USB se ti přes zámek obrazovky nikdo nedostane. A kdyby ti telefon někdo ukradl a tys měl utkvělou představu, že to byl zrovna špičkivý hacker, tak není nic jednoduššího, než si heslo do gmailu změnit ;-) Jo a jinak data aplikací včetně hesel jsou samozřejmě už v základu šifrována.

píšu z mobilu
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Autor tohoto vlákna
postcd
Stálý androiďák
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S3 Neo (GT-I9301I), Android 4.4.2

Příspěvek od postcd » pon 24. bře 2014 16:27:19

ludekbrno píše:není nic jednoduššího, než si heslo do gmailu změnit ... data aplikací včetně hesel jsou samozřejmě už v základu šifrována.