Android OSSD karta + program, pisnicky a video

Zamčeno

Autor tohoto vlákna
Latine
Nové Androidě

SD karta + program, pisnicky a video

Příspěvek od Latine » sob 10. črc 2010 17:34:01

AHoj, mel bych jednu otazku. Mám mobil Vodafone 845 s Androidem, takže jsem uplný nováček s tímto druhem systému. Rád bych se zeptal, jakou hirearchii by měly mit data na SD kartě. Jestli programy, které nestahuju z Marketu, tak dávat do složky ANDROID / data nebo někam jinám? Dále jestli stačí na SD kartě vytvoři složku písničky nebo videa a tam si daná alba či filmy dávat. Prootže, když jsem vytvořil složku písničky a dal tam album, tak, tak v hudbe, je to tezke najit a je to takove zmatecne, kdyz dal hledat podle Alb, najde se mi tam vse co ma co spolecneho se zvukem..... Dále se mi tam objevili písničky, které tam byly před formátováním a nyní tam některé jsou znova.
Hlasím, že jsem kartu v telefonu zformátoval a pak tam dával data.

Dále by mě zajímalo, proč mi v smskách neukazuje od koho mi sms přišla (jméno ze seznamu) ale pouze jen číslo.

Děkuji za odpovědi. Petr

d750
Kyborg
Typ mobilu / ROM: Dell Streak
Twitter: d750
Tablet: Asus EEE Pad

Re: SD karta + program, pisnicky a video

Příspěvek od d750 » sob 10. črc 2010 17:52:21

Aplikace se ukládají do vnitřní paměti telefonu kde nemáš přistup. Media si můžeš dát kam chceš telefon si je sám automaticky najde. A u telefonních čísel musíš mít +420 jinak to nepovalí.

ramon.dexter
Moderátor
Typ mobilu / ROM: Poco x3 pro/stock ROM
Tablet: Samsung Galaxy Tab S7/stock

Re: SD karta + program, pisnicky a video

Příspěvek od ramon.dexter » sob 10. črc 2010 19:35:17

Data na kartě nemají žádnou pevnou předem danou strukturu. Můžeš to tam mít jak chceš. Pro instalaci aplikací stažených mimo Market potřebuješ nějakej file manager, doporučuju Astro. Má v sobě instalátor .apk souborů.
...jestli budete práskat práskací kuličky...to si taky zapráskám!!!
---------------------------------------------------------------------