Case: asi tě zklamu ale podívej se například na stránky britexu jakožto jediné autorizované středisko pro samsung.
Záruku ti neuznají protože v podmínkách mají toto:
1. K záruční opravě je nutné vyjádření prodejce
2. Záruka se vztahuje pouze na výrobky určené pro českou distribuci.
Mají to v podmínkách na internetu.
Takže než se zacneš ohánět rádoby evropskou zárukou tak si to oveř.
Ono to je tak, že pokud to máš že zahraničí přímo máš asi problém. Pokud to koupíš jako sedivku u místního prodejce můžeš uplatnit záruku u něj a on si to pak nechá opravit ale bude to muset zaplatit protože mu to v servisu nevezmou. Takže to dopadne jako s výše zmiňovanou nokii. Najde si známý servis ne autorizovaný a tam mu dají potvrzení o oxidaci.
EDIT:
Oprava podminky jsem cetl na mobilu bod 2 neni tak pravda. Je to tak, ze zaruku nelze uplatnit na upravu sw a odblokovani ci zprovozneny pro jiny trh.
Kazdopadne prvni veta z britexu:
Než vás seznámíme se základními podmínkami pro uplatnění záruky, rádi bychom upozornili, že k uplatnění záruky je vždy povinen se vyjádřit prodejce.
Toto je proste zasadni problem. Jde o to ze Samsung je napriklad globalni, ale v cesku muze pusobit pouze dcerina spolecnost a tam uz mohou byt podminky jine. Jako napriklad jedine servisni stredisko Britex a jeho omezene podminky. Kazdopadne Vam to tam neuznaji. Ale muzete tam zkusit zavolat ja tam volal pri me posledni reklamaci za tyden cca 10 a nikdy jsem se s nikym nespojil.
Pro jistotu jsem poslal do Britexu dotaz, tak uvidime jak tomu bude
