Android OSReklamace co udělat

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
TiffanyHome
Stálý androiďák
Příspěvky: 134
Registrován: ned 12. čer 2011 19:23:30
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Google Nexus 4
Rom: Stock

Reklamace co udělat

Příspěvek od TiffanyHome » ned 12. črc 2015 20:08:55

Ahoj.

Prosím o radu...potřebuji poslat telefon na reklamaci, ale nechci dělat factory reset....chyba není softwarová. Co lze udělat, aby nebyl přes telefon přístup do všeho...(maily, google play apod..)..lze nějak deaktivovat google účet v telefonu?

Děkuji moc.





ludekbrno
Terminátor
Příspěvky: 16734
Registrován: ned 27. bře 2011 12:16:16
Reputace: 210
Typ mobilu / ROM: Xiaomi Redmi Note 4X global

Re: Reklamace co udělat

Příspěvek od ludekbrno » ned 12. črc 2015 20:15:21

Factory reset rozhodně udělej. Servis ho totiž stejně udělá sám. A přece nebudeš dávat svoje data technikovi v servisu. To nemá řešení. Technik musí po opravě telefon kompletně otestovat, i když to nebude SW závada. Takže buď ho necháš plně odemknutý, aby ho technik mohl vyzkoušet, ovšem s tím, že má přístup k tvým datům a nebo ho necháš zamknutý a on si factory reset udělá, aby ho odemknul. Ne, žádné jiné řešení není. Obecně když jde telefon na reklamaci, tak platí, že servis dělá factory reset. Prostě do servisu by vůbec tvoje data neměly jít, platí to třeba i u počítačů.
LG L 9II se stock ROM 4.1.2 + root. Vzhledem k parádní vyladěnosti stock ROM nebudu s velkou provděpodobností uvažovat o jakékoliv custom ROM.

Odpovědět

Zpět na „Android OS“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti