Android OSopakovaný restart telefonu

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
nika89
Nové Androidě
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy J3 2016 bez ROM či jiných úprav

opakovaný restart telefonu

Příspěvek od nika89 » úte 10. říj 2017 6:59:54

Zdravím všechny, docela pravidelně pročítám toto forum a protože se před nedávnem vyskytli první problémy s mým androidem, ráda bych vás požádala o radu. Problémy mám celkem dva, takže začnu tím palčivějším. Poslední dobou (cca týden) se mi opakovaně sám od sebe restartuje telefon. Je úplně jedno, jestli zrovna tel používám, nebo zrovna jen tak leží na stole. Zpravidla celý "restart" proběhne, tak že se nejprve rozsvítí displey, který v zápětí zhasne, po několika sekundách začne tel nabíhat jako po klasickém zapnutí (nejdřív logo telefonu, pak úvodní obrazovka) po té se telefon zamkne, ale když ho odemknu nežádá si PIN. Toto celé se opakuje i několikrát za sebou v několika minutových intervalech. Nevěděl by prosím někdo z vás co s tím? Jsem laik, tak prosím buďte shovívavý, pokud není můj dotaz srozumitelný.

Dalším problémem je, že mi již delší dobu (asi měsíc) nefunguje žádná aplikace - je jedno jestli hra, nebo cokoliv jiného - po stažení z google play nejde spustit. Aplikace se bez problemu stáhne i nainstaluje, jen prostě po spuštění nic nedělá. Přesněji pokud se danou aplikaci pokusím sputit, prostě zčerná displey a dál se nic neděje. Zkoušela jsem několik různých aplikací a vždy to proběhne stejně. Telefon intenzivně používám asi rok a do minulého měsíce nebyl žádný problém. Root ani nic podobného jsem nedělala, protože nejsem natolik zkušená, abych měla odvahu se do něčeho podobného pouštět..

Budu moc ráda, za jakékoliv rady či typy. Předem děkuji za všechny odpovědi :palec:

Lubis
Androiďák!
Reputace: 4
Typ mobilu / ROM: Xperia Z3 compact
Mobil 2 / ROM: SE Xperia Neo/Zelly Cream
Rom: Zelly Cream

Re: opakovaný restart telefonu

Příspěvek od Lubis » úte 10. říj 2017 8:49:16