Asus EEE Pad TransformerUpgrade 4.4.

Odpovědět
nitrooxidus
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: stř 21. kvě 2014 17:25:41
Typ mobilu / ROM: Samsung galaxy S2
Tablet: Asus transformer TF101

Upgrade 4.4.

Příspěvek od nitrooxidus »

Ahoj, chci se momentalne ponorit do uprgrade meho tabletu ale nejsem si jistej jestli to vicemene zvladnu, nejsem laik ale ani profik a nechci z toho udelat tezitko.)) Je to nejak extra narocne? Casove, vzkusenostma nebo tak?.))
asi hloupa otazka ale ja budu mit aspon klid na dusi :D

Diky za reakci
DarkDJoky
Stálý androiďák
Příspěvky: 70
Registrován: úte 13. kvě 2014 17:29:02
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 3
Bydliště: Ružomberok

Re: Upgrade 4.4.

Příspěvek od DarkDJoky »

Časovo náročné to nie je pokial máš rýchli internet a stahuje ti to dost rýchlo :D v prvom rade si pozri správnu ROM nech máš istotu že je bezchybná :P Skúsenosti tie by sa hodili ale podla mňa to zvládne aj amatér ;) a spraviť s toho tažítko ? :D Blázniš ? :D Je to len preinštalovanie OS - odpiekol si pri tom niekedy napr PC ? :D Na takzvaný HardBrick by si musel mať s pekla štastie to si aspoň myslím ja :) Ak budeš dodržiavať návod nemáš sa čoho báť :)
Rohliczek
Nové Androidě
Příspěvky: 43
Registrován: stř 21. kvě 2014 4:42:41
Typ mobilu / ROM: Sony Xperia miro
Tablet: asus memo pad 7

Re: Upgrade 4.4.

Příspěvek od Rohliczek »

osobně jsem měl poprvé strach dělat takové věci :) Ale jak jsem si řekl, že jsem zvládl přeinstalovat staré 2000... Tak v této době to nebude jediný problém :) a pravda stačí ten návod jak napsal Joky
Dandy1
Nové Androidě
Příspěvky: 12
Registrován: pon 05. srp 2013 21:37:48
Typ mobilu / ROM: Huawei G300

Re: Upgrade 4.4.

Příspěvek od Dandy1 »

Tady o tom uvažuju... Podle tohoto návodu: http://forum.xda-developers.com/showthr ... &nocache=1
Momentálně mám ICS a jenom samotný root..
DarkDJoky
Stálý androiďák
Příspěvky: 70
Registrován: úte 13. kvě 2014 17:29:02
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note 3
Bydliště: Ružomberok