Produktivitaaplikace přestaly fungovat...

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
sramo
Nové Androidě
Příspěvky: 9
Registrován: úte 04. říj 2011 16:41:09
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: iNew V3+

aplikace přestaly fungovat...

Příspěvek od sramo » stř 05. říj 2011 13:13:50

Mám telefon LG Optimus One upgradnutý na systém Android 2.3. Stalo se mi, že už druhá aplikace začala samovolně špatně fungovat (resp. nefungovat) a přitom nedošlo k jejímu upgradu ani zásahu do nastavení. Stalo se mi to u aplikací HandyCalc (luxusní kalkulačka s převodníkem měn) a u navigace Sygic Aura. Obě tyto aplikace jsem používal dlouho a nerad bych za ně hledal adekvátní náhradu. Problém je i v tom, že po odinstalovaní a opětovném nainstalování aplikace problémy stále přetrvávají. Jak můžu v telefonu vyčistit cache nebo odstranit "zbytky" odinstalovaných programů, abych mohl program nainstalovat "načisto"? předem díky





mpis
Androiďák!
Příspěvky: 367
Registrován: úte 31. srp 2010 9:47:28
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy Note II
Bydliště: někdy Praha4, někdy Zliv(ČB)

Re: aplikace přestaly fungovat...

Příspěvek od mpis » stř 05. říj 2011 13:27:38

Pokud je SygicAura v nějaké starší verzi, tak je to jasné. Ta na Androidovi 2.3 nejela.
Stačí Sygic aktualizovat a je po problému.

Uživatelský avatar

radegast
Moderátor
Příspěvky: 3750
Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
Reputace: 26
Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
Mobil 2 / ROM: 8.0.0
Bydliště: Vendryně
Kontaktovat uživatele:

Re: aplikace přestaly fungovat...

Příspěvek od radegast » stř 05. říj 2011 19:33:41

Nemohu si nerýpnout.
Pokud by taková Aura byla instalována z Marketu, nebyla by dnes neaktuální Protože na Marketu je VŽDY! aktuální.
To samé platí pro HandyCalc a všechny ostatní aplikace, které se instalují z Marketu.



PS: Trefil jsem hřebíček na hlavičku, že?
Nexus 5X
Nováčci, používejte tlačítko HLEDEJ a podívejte se na AndroidWIKI


Autor tohoto vlákna
sramo
Nové Androidě
Příspěvky: 9
Registrován: úte 04. říj 2011 16:41:09
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: iNew V3+

Re: aplikace přestaly fungovat...

Příspěvek od sramo » úte 11. říj 2011 14:28:40

mno, aplikace samozřejmě aktuální jsou jen mi jde spíše o to, že když je odinstaluju a opět nainstaluju, tak už jsou "vnitřně nastavené", což znamená, že i po odinstalování po nich v telefonu něco zůstane. Jde mi právě o to, jak ty aplikace odinstalovat úplně, abych ji pak mohl znova nainstalovat "na čisto".

Odpovědět

Zpět na „Produktivita“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host