ProduktivitaWallet - obnova po zničení telefonu

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
Ler0
Nové Androidě
Příspěvky: 14
Registrován: stř 09. úno 2011 8:39:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Desire

Wallet - obnova po zničení telefonu

Příspěvek od Ler0 » stř 26. lis 2014 8:40:19

Ahoj, mám velkou prosbu na někoho kdo byl ve stejné situaci a podařilo se mu to vyřešit. Začátkem týdne mě klekl telefon a přišel jsem o data v některých aplikacích. Hlavně mě jde o Wallet, Měl jsem tam víc jak rok záznamy a chtěl bych je vrátit zpět. Na paměťové kartě jsem našel složku Wallet, kde si aplikace asi dělala týdenní zálohy (soubory s koncovkou BAK), ale v samotné aplikaci obnova/restore není. Zjistil jsem, že se dají data i sdílet, ale bohužel to jsem neměl. Pokud někdo řešil, budu rád za jakoukoliv informaci.

Jde o tuto aplikaci: https://play.google.com/store/apps/deta ... ion.wallet





Autor tohoto vlákna
Ler0
Nové Androidě
Příspěvky: 14
Registrován: stř 09. úno 2011 8:39:23
Reputace: 0
Typ mobilu / ROM: HTC Desire

Re: Wallet - obnova po zničení telefonu

Příspěvek od Ler0 » čtv 27. lis 2014 8:20:12

Tak si odpovím sám. Díky podpoře aplikace a za jejich velmi rychlou reakci Vám můžu poskytnou návod na obnovu.

Máte nainstalovanou poslední verzi Wallet 2.3.3 a vyšší z Google Play?

1. Oprava synchronizace (reset synchronizačního vektoru):

- Jděte do Nastavení -> O aplikaci.
- Klikněte 3x dole na bílé místo pod textem. Zobrazí se dialog.
- Klikněte na tlačítko Sync reset -> OK.
- Jděte zpět na dashboard a klikněte na tlačítko synchronizace.

2. Pokud první krok nefunguje, zkuste tento postup v případě, že máte na webovém účtě aktuální data!!!

- Potřebujete mít nainstalovánu poslední verzi Wallet 2.3.3 a vyšší (důležité)
- Zavřete Wallet tlačítkem ZPĚT.
- Na SD kartě ve složce Wallet se vytvoří nový soubor zálohy. (zkontrolujte, než budete pokračovat)
- Odinstalujte aplikaci.
- Nainstalujte aktuální verzi z Google Play.
- Přihlaště se po spuštění ke svému účtu.
- Počkejte, dokud se ze serveru nestáhnou všechna data.

3. Pokud nemáte webový účet nebo nejsou data na webu kompletní, tak postupujte obnovou ze zálohy na SD kartě:

- Jděte do Nastavení -> O aplikaci. Klikněte 3x dole na bílé místo pod textem. Zobrazí se dialog. Klikněte na tlačítko SD restore.
- Vyberte vaši poslední zálohu z nabídnutého seznamu.
- Po obnově synchronizujte aplikaci. Data se synchronizují s webovým účtem.
- Přihlašte se na web a zkontrolujte, zda je vše v pořádku.

Náhled místa, kde klikat pro zobrazení skrytého menu:


Přílohy
hidden option.jpg
Náhled místa, kde klikat pro zobrazení skrytého menu:
hidden option.jpg (9.58 KiB) Zobrazeno 994 x

Odpovědět

Zpět na „Produktivita“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host