Jak proste i bez nejake aplikace. Natankuj benzin/naftu ,vynuluj denni pocitadlo ujetych km a pocet natankovanych litru znasob deseti.
Napr. natankovano 40 litru x 10= 400 ujetych km i s rezervou a dobre se to pamatuje.
Pokud to chces uplne presne, tak pak pocet natankovanych litru nasobit stem a vydelit prumernou spotrebou.
Napr. 40 litru x 100 : 8 = 500 ujetych km

Hotove.
Jinak zkus jeste tak 2x nebo 3x natankovat nadrz do plna az po hrdlo. Je sance,ze se plovak v nadrzi rozhybe a palivomer bude opet funkcni.
Hlavni pricna nefunkcniho palivomeru neni chyba rucicky na palivomeru,ale zasekleho plovaku v palivove nadrzi. To je zapricineno tim,ze hodne lidi tankuje jen 10,20 litru a za x let plnou nadrz nikdy nenatankovali. Plovak pak zustane vyset v urcite poloze a dal se nehne.
Nasledna vymena plovaku je dost draha,ne kvuli cene noveko plovaku, ale kvuli cene za praci, protoze musi cela nadrz z auta ven, coz je u nekterych typu aut celkem pakarna. Proto prakticky nikdo opravu palivomeru neresi.
Jedine jak udrzet v aute funcni plovak je, tankovat alespon nekolikrat za rok plnou nadrz.