Synchronizace - Zálohování - Kontaktyjal dostat 6 let me prace do kalendare ?

Moderátoři: don_alex, radegast

Odpovědět

Autor tohoto vlákna
can.tattoo
Nové Androidě
Typ mobilu / ROM: icredible s

jal dostat 6 let me prace do kalendare ?

Příspěvek od can.tattoo » sob 28. kvě 2011 10:33:58

Ahoj lidi. jsem úplný nováček v oblasti platformy android. mám problém který chci řešit. Jak donutit kalendář, aby si nahrál nasynchronizoval z gmailu agendu 6let zpět. Vůbec mi nevyhovuje 1 měsíc zpět, protože často vyhledávám třeba změškané volání, kde mám uvedené telefonní čísla, a pak si dohledám , že to je nějaký starý klient. Prostě můžu stáhnout do mobilu svých 6tisíc schůzek ?
Mám incredible S a nevidím nikde možnost nastavení možnosti doby kam až synchronizovat. Používal jsem WM, a tak jsem to dostal na gmail. A teď mám jen jeden měsíc zpět. Což je nepřípustné.
Moc díky za rady. Pokud to vůbec jde..........

Trek
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S2

Re: jal dostat 6 let me prace do kalendare ?

Příspěvek od Trek » sob 28. kvě 2011 10:43:37

To nelze, je to vlastnost. Já jsem to vyřešil tak, že jsem si naprogramoval vlastní synchronizaci s outlookem.
Pokud trváte na gmailu zkuste aplikace třetích stran.

Ještě by šlo asi upravit adaptér synchronizace pro Google účet, ale nejsem si jistej.

-
Ještě jsem se podíval do googlu a tuto vlastnost či závadu lze pořešit
http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=3672

Jokyk
Nové Androidě
Typ mobilu / ROM: HTC Desire

Re: jak dostat 6 let me prace do kalendare ?

Příspěvek od Jokyk » stř 01. čer 2011 16:34:02

Řešil jsem totéž před půl rokem. Když už jsem nevěděl kudy kam, tak jsem ze zoufalství změnil datum v HTC i v compu na rok 2002, uložil, datum vrátil a světe div se... :-) Funguje :-)

JelenCB
Stálý androiďák
Typ mobilu / ROM: P30

Příspěvek od JelenCB » čtv 02. čer 2011 13:49:08

Jde to buď cestou např.přes Outlook.