Servisy HTC ⇒ reklamacia VSP Data
Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravim,
to Dreamons:
bohužel to vypada na hlavni desku ci vadu v USB konektoru a tak bude třeba k nam poslat. Postup je na www.vspdata.cz, ci můžete poslat k nam do Roznavske v Bratislave a nebo napiste na gsmservis@vspdata.cz ci me na zitek@vspdata.cz jsou li třeba další info.
Hezke dny Jindra Zitek VSP DATA
to Dreamons:
bohužel to vypada na hlavni desku ci vadu v USB konektoru a tak bude třeba k nam poslat. Postup je na www.vspdata.cz, ci můžete poslat k nam do Roznavske v Bratislave a nebo napiste na gsmservis@vspdata.cz ci me na zitek@vspdata.cz jsou li třeba další info.
Hezke dny Jindra Zitek VSP DATA
- radegast
- Moderátor
- Příspěvky: 3750
- Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
- Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
- Mobil 2 / ROM: 8.0.0
- Bydliště: Vendryně
- Kontaktovat uživatele:
Re: reklamacia VSP Data
Dobrý den pane Zitek,
Chtěl bych se zeptat,
Desire S, cca 3 měsíce po záruce. Vypadává WiFi. Přijdu k telefonu a ten není připojen (není ikona v liště) ačkoli v dosahu WiFi je. V Nastavení WiFi se tváří jakoby se WiFi zapínala, ale "posuvník" ON/OFF je v poloze ON, ale je jaksi neaktivní.
Pomůže pouze telefon vypnout a zapnout. Pak to funguje, WiFi lze vypnout, zapnout, tlf. se připojí. Při odchodu z dosahu a vrácení se, taky. Vše se zdá, že je OK.
Po nějakém čase opět probudím telefon a ...., WiFi odpojená, ikona není, v Nastavení dle popisu výše.
Nevím co to "spouští", prostě se to stane samo, neumím definovat kdy, po jakém čase, nic.
Pravděpodobně, jestli to chci mít v pořádku, bude muset telefon k vám. Jelikož už telefon není v záruce bude oprava na můj účet.
Proto, než telefon odešlu, se chci zeptat na Váš odhad takové opravy.
Děkuji
S pozdravem
Wojnar Roman
Chtěl bych se zeptat,
Desire S, cca 3 měsíce po záruce. Vypadává WiFi. Přijdu k telefonu a ten není připojen (není ikona v liště) ačkoli v dosahu WiFi je. V Nastavení WiFi se tváří jakoby se WiFi zapínala, ale "posuvník" ON/OFF je v poloze ON, ale je jaksi neaktivní.
Pomůže pouze telefon vypnout a zapnout. Pak to funguje, WiFi lze vypnout, zapnout, tlf. se připojí. Při odchodu z dosahu a vrácení se, taky. Vše se zdá, že je OK.
Po nějakém čase opět probudím telefon a ...., WiFi odpojená, ikona není, v Nastavení dle popisu výše.
Nevím co to "spouští", prostě se to stane samo, neumím definovat kdy, po jakém čase, nic.
Pravděpodobně, jestli to chci mít v pořádku, bude muset telefon k vám. Jelikož už telefon není v záruce bude oprava na můj účet.
Proto, než telefon odešlu, se chci zeptat na Váš odhad takové opravy.
Děkuji
S pozdravem
Wojnar Roman
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravim,
nejdrive pro jistotu zkuste, pokud se jeste nestalo hard reset. Kdyz nepomuze bude se jednat bohuzel o hlavni desku , cena za výměnu základní desky u HTC Desire S je cca 2.850.- Kč + 21% DPH. S opravou by nemel byt problem
Hezky vikend Jindra Zitek
nejdrive pro jistotu zkuste, pokud se jeste nestalo hard reset. Kdyz nepomuze bude se jednat bohuzel o hlavni desku , cena za výměnu základní desky u HTC Desire S je cca 2.850.- Kč + 21% DPH. S opravou by nemel byt problem
Hezky vikend Jindra Zitek
- Lyon
- Droid
- Příspěvky: 2146
- Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
- Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global
- Rom: crDroid
- Bydliště: Praha / Nový Jičín
Re: reklamacia VSP Data
Za tu cenu už je skoro nový.To už je lepší mrsknout z okna a koupit si nový.
- radegast
- Moderátor
- Příspěvky: 3750
- Registrován: úte 06. dub 2010 16:39:00
- Typ mobilu / ROM: Nexus 5X 32GB
- Mobil 2 / ROM: 8.0.0
- Bydliště: Vendryně
- Kontaktovat uživatele:
Re: reklamacia VSP Data
Hard reset dělaný byl. Kdysi jsem ho používal já a než jsem ho dal do užívání manželce tak HR jsem samozřejmě dělal a WiFi takto blbla už částečně před tím.
Nicméně tři tisíce za opravu zrovna u tohoto tlf nedám.
Děkuji za odpověď.
Jen mně v tomhle případě se*e, že ikdyž se už to děje, že to nelze vyřešit jen vypnutím/zapnutím WiFi v menu, že musím k tomu vypnout/zapnout celý telefon.
Ještě jednou děkuji.
S pozdravem.
.
Nicméně tři tisíce za opravu zrovna u tohoto tlf nedám.
Děkuji za odpověď.
Jen mně v tomhle případě se*e, že ikdyž se už to děje, že to nelze vyřešit jen vypnutím/zapnutím WiFi v menu, že musím k tomu vypnout/zapnout celý telefon.
Ještě jednou děkuji.
S pozdravem.
.
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 24. led 2013 14:54:38
- Typ mobilu / ROM: HTC One X 32GB
Re: reklamacia VSP Data
OBROVSKE SKLAMANIE 2 !!!
Zdravim vsetkych, rad by som sa s Vami aj ja podelil o skusenost ( skusenosti :/ ) s reklamaciou vo VSP Data.
Skor ako sa rozpisem musim povedat ze so servisom VSP Data som uz mal jednu skusenost, konkretne to bola reklamacia HTC Desire HD (dodnes bezproblemov funguje), ktora prebehla bez najmensich problemov, rychlo a bol som velmi spokojny, aj to bol dovod preco som si znova kupil HTC ( ONE X ).
OK podme k veci,
ako to tu uz bolo, radsej sem napisem cely postup reklamacie:
1.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC073....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Zariadenie bolo doručené späť zákazníkovi.
Reklamovaná závada: Mt nenačte SIM kartu,statil signál.Telefon sa
najskor pri surfovani na 3G velmi prehrieval v
oblasti sim karty a fotoaparatu.Na mt zle reaguju
tlačidla+ hlasitost vic info v protokolu.
Zistená závada: Na zariadení bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných závad s týmto výsledkom:
1. Závada nečíta sim karty/ stráca signál/
prehrieva sa/ vypína sa- prejavila sa- závada
odstránená výmenou základnej dosky. (+ batéria
a simtray) 2. Závada tlačidlá nef. korektneneprejavila
sa.
Správa technika: Na zariadení bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných závad s týmto výsledkom:
1. Závada nečíta sim karty/ stráca signál/
prehrieva sa/ vypína sa- prejavila sa- závada
odstránená výmenou základnej dosky. (+ batéria
a simtray) 2. Závada tlačidlá nef. korektneneprejavila
sa.
Vykonaná akcia: opravené
Priebeh opravy
Zaregistrované: 21. 06. 2014
Prijal do opravy: 21. 06. 2014
Odoslaný späť: 06. 07. 2014
Telefon sa mi vratil z opravy (kurier ho nehal na recepcii v budove kde pracujem bez toho aby mi aspon zavolal, co ma dost prekvapilo)
vratil sa tesne pred tym ako som odchadzal na "prazdniny", samozrejme som sa potesil, telefon bol ako novy podla protokolu ktory bol prilozeny v krabici neostalo z povodneho telefonu "okrem tlacidiel" asi nic.
Moja radost vsak netrvala dlho, uz pri zapinani bolo pocut ze s reproduktorom nieje nieco v poriadku, moje obavy sa potvrdili akonahle mi telefon prvy krat zazvonil. Rezonoval/Chrapcal reproduktor ako keby ho pred tym nez ho namontovali nosil technik tyzden v zadnom vrecku nohavic.
( Nech mi niekto vysvetli ako moze nieco taketo prejst cez vystupnu kontrolu.??? )
OK, povedal som si: nikto nieje dokonaly, ked sa vratim z prazdnin poslem telefon znovu do servisu, reproduktor vymenia a bude po probleme.
,presne to som aj urobil:
2.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC075....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Zariadenie bolo doručené späť zákazníkovi.
Reklamovaná závada: RER, Rezonuje reproduktor,
Zistená závada: Na ZARIADENÝ bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných porúch s tymto výsledkom:
1 Závada - Rezonuje reproduktor - prejavila sa -
závada bola odstránená výmenou reproduktora
Správa technika: Na ZARIADENÝ bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných porúch s tymto výsledkom:
1 Závada - Rezonuje reproduktor - prejavila sa -
závada bola odstránená výmenou reproduktora
Vykonaná akcia: opravené
Priebeh opravy
Zaregistrované: 06. 08. 2014
Prijal do opravy: 06. 08. 2014
Odoslaný späť: 13. 08. 2014
Telefon sa mi vratil zo servisu,
priniesol mi ho kurier do prace, aby som bol presnejsi priniesol ho milej pani na recepci budovy v ktorej pracujem bez toho aby mi ktokolvek zavolal, "ZNOVU" ... a nehal ho tam,..aj napriek tomu ze druhy krat som telefon odovzdaval na zbernom mieste v Bratislave a povedal som ze si chcem telefon vyzdvihnut osobne na pobocke.
Nevadi, hlavne ze som mal konecne svoj telefon s5.
Hned prvy vecer som v posteli na telefone trochu surfoval po internete a pocuval hudbu, po par minutach (5-10min), sa mi zacal zasekavat display, najskor som si myslel ze telefon v pozadi obnovuje nejake nastavenia z gmailu alebo stahuje kontakty, no velmi rychlo som pochopil ze bude problem niekde inde.
ked display zamrzol pocas rotacie obrazovky ked som otacal telfon do horizontalnej polohy zhasol som display vypinacim tlacitkom a ked som ho chcel znova rozsvietit tak nic, no tlacidla sa rozsvietili, hudba dalej hrala, dokonca som mohol pocut v sluchatkach ako mi chodia spravy na whatsappe
po par minutach sa display rozbehol no toto sa opakovalo v nepravidelnych intevaloch.
...Mohol by som teraz napisat "OBROVSKE SKLAMANIE !!!!" ale bohuzial toto este nieje vsetko.
telefon odcestoval do VSP Data treti krat!!! (telefon odovzdany v zbernom mieste v Bratislave so ziadostou ze si ho chcem vyzdvihnut osobne presne na tom istom mieste)
vravi sa do tretice vsetko dobre tak snad sa to uz tentokrat podari. :/
3.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC075....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Oprava je ukončena. Odosielanie.
Reklamovaná závada:
mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování
Zistená závada: mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování - projevilo se - vadná
základní deska MT odeslán bez opravy pro
nedodání náhradního dílu.
Správa technika: mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování - projevilo se - vadná
základní deska MT odeslán bez opravy pro
nedodání náhradního dílu.
Vykonaná akcia: nebola vykonaná žiadna akcia
Zaregistrované: 16. 08. 2014
Prijal do opravy: 16. 08. 2014
Taaak a sme vo "finale" mojho dlheho a unavujuceho prispevku :/
Telefon prisiel vcera 16.9.2014, NEUVERITE, telefon ma cakal dnes rano na recepcii budovy kde pracujem, kedze vcera som mal dovolenku dostal sa mi do ruk az dnes. Po precitani protokolu som sa dozvedel ze telefon sice bol MESIAC (30dni) v servise no jedine co podstupil je diagnostika
"BEZ OPRAVY PRO NEDODANI NAHRADNIHO DILU"
...toto je VYSLEDOK po takmer 3 mesiacoch. ano teraz je ten spravny cas napisat "OBROVSKE SKLAMANIE"
a viete co som sa dozvedel po zavolani na call centrum?_! ked som sa pytal co mam robit, poradili mi ze si mozem narokovat vratenie penazi u operatora,
No ked som, inak velmi milej slecne/pani povedal, ze nechcem vratenie penazi kedze som telefon kupoval na akciu s 2 rocnou viazanostou a zaplatil som zanho cele 1€, no velmi rad by som mal funkcny telefon, poradila mi ze mozem telefon poslat znovu do servisu.
Avsak nevedia mi zarucit ci ten diel tento krat bude, a ak nebude poslu mi ho s5 zase neopraveny,
ziadna moznost zistit ci maju nahradny diel na sklade ani nic podobne,
takze teraz mam dve moznosti:
-bud si ist k operatorovi pre 1€
-alebo posielat telefon do VSP Data znova a znova a dufat ze raz budu mat nahradny diel na moj telefon. (( ZNOVA MUSIM NAPISAT OBROVSKE SKLAMANIE!!!
ak mate niekto nejaky napad, navrh alebo radu napriklad pan Jindrich Zitek, :/ bol by som velmi vdacny.
Dakujem, s pozdravom Peto
Zdravim vsetkych, rad by som sa s Vami aj ja podelil o skusenost ( skusenosti :/ ) s reklamaciou vo VSP Data.
Skor ako sa rozpisem musim povedat ze so servisom VSP Data som uz mal jednu skusenost, konkretne to bola reklamacia HTC Desire HD (dodnes bezproblemov funguje), ktora prebehla bez najmensich problemov, rychlo a bol som velmi spokojny, aj to bol dovod preco som si znova kupil HTC ( ONE X ).
OK podme k veci,
ako to tu uz bolo, radsej sem napisem cely postup reklamacie:
1.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC073....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Zariadenie bolo doručené späť zákazníkovi.
Reklamovaná závada: Mt nenačte SIM kartu,statil signál.Telefon sa
najskor pri surfovani na 3G velmi prehrieval v
oblasti sim karty a fotoaparatu.Na mt zle reaguju
tlačidla+ hlasitost vic info v protokolu.
Zistená závada: Na zariadení bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných závad s týmto výsledkom:
1. Závada nečíta sim karty/ stráca signál/
prehrieva sa/ vypína sa- prejavila sa- závada
odstránená výmenou základnej dosky. (+ batéria
a simtray) 2. Závada tlačidlá nef. korektneneprejavila
sa.
Správa technika: Na zariadení bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných závad s týmto výsledkom:
1. Závada nečíta sim karty/ stráca signál/
prehrieva sa/ vypína sa- prejavila sa- závada
odstránená výmenou základnej dosky. (+ batéria
a simtray) 2. Závada tlačidlá nef. korektneneprejavila
sa.
Vykonaná akcia: opravené
Priebeh opravy
Zaregistrované: 21. 06. 2014
Prijal do opravy: 21. 06. 2014
Odoslaný späť: 06. 07. 2014
Telefon sa mi vratil z opravy (kurier ho nehal na recepcii v budove kde pracujem bez toho aby mi aspon zavolal, co ma dost prekvapilo)
vratil sa tesne pred tym ako som odchadzal na "prazdniny", samozrejme som sa potesil, telefon bol ako novy podla protokolu ktory bol prilozeny v krabici neostalo z povodneho telefonu "okrem tlacidiel" asi nic.
Moja radost vsak netrvala dlho, uz pri zapinani bolo pocut ze s reproduktorom nieje nieco v poriadku, moje obavy sa potvrdili akonahle mi telefon prvy krat zazvonil. Rezonoval/Chrapcal reproduktor ako keby ho pred tym nez ho namontovali nosil technik tyzden v zadnom vrecku nohavic.
( Nech mi niekto vysvetli ako moze nieco taketo prejst cez vystupnu kontrolu.??? )
OK, povedal som si: nikto nieje dokonaly, ked sa vratim z prazdnin poslem telefon znovu do servisu, reproduktor vymenia a bude po probleme.
,presne to som aj urobil:
2.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC075....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Zariadenie bolo doručené späť zákazníkovi.
Reklamovaná závada: RER, Rezonuje reproduktor,
Zistená závada: Na ZARIADENÝ bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných porúch s tymto výsledkom:
1 Závada - Rezonuje reproduktor - prejavila sa -
závada bola odstránená výmenou reproduktora
Správa technika: Na ZARIADENÝ bola vykonaná diagnostika
zákazníkom popísaných porúch s tymto výsledkom:
1 Závada - Rezonuje reproduktor - prejavila sa -
závada bola odstránená výmenou reproduktora
Vykonaná akcia: opravené
Priebeh opravy
Zaregistrované: 06. 08. 2014
Prijal do opravy: 06. 08. 2014
Odoslaný späť: 13. 08. 2014
Telefon sa mi vratil zo servisu,
priniesol mi ho kurier do prace, aby som bol presnejsi priniesol ho milej pani na recepci budovy v ktorej pracujem bez toho aby mi ktokolvek zavolal, "ZNOVU" ... a nehal ho tam,..aj napriek tomu ze druhy krat som telefon odovzdaval na zbernom mieste v Bratislave a povedal som ze si chcem telefon vyzdvihnut osobne na pobocke.
Nevadi, hlavne ze som mal konecne svoj telefon s5.
Hned prvy vecer som v posteli na telefone trochu surfoval po internete a pocuval hudbu, po par minutach (5-10min), sa mi zacal zasekavat display, najskor som si myslel ze telefon v pozadi obnovuje nejake nastavenia z gmailu alebo stahuje kontakty, no velmi rychlo som pochopil ze bude problem niekde inde.
ked display zamrzol pocas rotacie obrazovky ked som otacal telfon do horizontalnej polohy zhasol som display vypinacim tlacitkom a ked som ho chcel znova rozsvietit tak nic, no tlacidla sa rozsvietili, hudba dalej hrala, dokonca som mohol pocut v sluchatkach ako mi chodia spravy na whatsappe
po par minutach sa display rozbehol no toto sa opakovalo v nepravidelnych intevaloch.
...Mohol by som teraz napisat "OBROVSKE SKLAMANIE !!!!" ale bohuzial toto este nieje vsetko.
telefon odcestoval do VSP Data treti krat!!! (telefon odovzdany v zbernom mieste v Bratislave so ziadostou ze si ho chcem vyzdvihnut osobne presne na tom istom mieste)
vravi sa do tretice vsetko dobre tak snad sa to uz tentokrat podari. :/
3.
Zakázka
Číslo zákazky: HTC075....
Záruka: v záruke výrobcu
Stav zákazky: Oprava je ukončena. Odosielanie.
Reklamovaná závada:
mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování
Zistená závada: mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování - projevilo se - vadná
základní deska MT odeslán bez opravy pro
nedodání náhradního dílu.
Správa technika: mrzne displej, po zahřátí MT zamrzne displej (
Wi-Fi, 3G ) - závada se projevuje náhodně -
dlouhodobější testování - projevilo se - vadná
základní deska MT odeslán bez opravy pro
nedodání náhradního dílu.
Vykonaná akcia: nebola vykonaná žiadna akcia
Zaregistrované: 16. 08. 2014
Prijal do opravy: 16. 08. 2014
Taaak a sme vo "finale" mojho dlheho a unavujuceho prispevku :/
Telefon prisiel vcera 16.9.2014, NEUVERITE, telefon ma cakal dnes rano na recepcii budovy kde pracujem, kedze vcera som mal dovolenku dostal sa mi do ruk az dnes. Po precitani protokolu som sa dozvedel ze telefon sice bol MESIAC (30dni) v servise no jedine co podstupil je diagnostika
"BEZ OPRAVY PRO NEDODANI NAHRADNIHO DILU"
...toto je VYSLEDOK po takmer 3 mesiacoch. ano teraz je ten spravny cas napisat "OBROVSKE SKLAMANIE"
a viete co som sa dozvedel po zavolani na call centrum?_! ked som sa pytal co mam robit, poradili mi ze si mozem narokovat vratenie penazi u operatora,
No ked som, inak velmi milej slecne/pani povedal, ze nechcem vratenie penazi kedze som telefon kupoval na akciu s 2 rocnou viazanostou a zaplatil som zanho cele 1€, no velmi rad by som mal funkcny telefon, poradila mi ze mozem telefon poslat znovu do servisu.
Avsak nevedia mi zarucit ci ten diel tento krat bude, a ak nebude poslu mi ho s5 zase neopraveny,
ziadna moznost zistit ci maju nahradny diel na sklade ani nic podobne,
takze teraz mam dve moznosti:
-bud si ist k operatorovi pre 1€
-alebo posielat telefon do VSP Data znova a znova a dufat ze raz budu mat nahradny diel na moj telefon. (( ZNOVA MUSIM NAPISAT OBROVSKE SKLAMANIE!!!
ak mate niekto nejaky napad, navrh alebo radu napriklad pan Jindrich Zitek, :/ bol by som velmi vdacny.
Dakujem, s pozdravom Peto
-
- Robot
- Příspěvky: 1154
- Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
- Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9
Re: reklamacia VSP Data
nevím jestli se nepletu, ale po operátorovi nemusíš chtít peníze, ale výměnu zboží. One X se už neprodává, tak by ti měl nabídnout zařízení se srovnatelnými parametry. Zeptej se operátora a až pak řeš případnou opětovnou reklamaci.
Naposledy upravil(a) David1982 dne stř 17. zář 2014 18:32:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Droid
- Příspěvky: 1633
- Registrován: sob 12. lis 2011 18:10:02
- Typ mobilu / ROM: Redmi 4X
- Mobil 2 / ROM: Ulefone Paris
Re: reklamacia VSP Data
Proč se obracet pana Zítka? Chce to klid. Nech si telefon vyměnit za bezvadný u opa. Pokud nebude souhlasit ať ti vrátí tvé euro a zruší závazek.
- Game
- Moderátor
- Příspěvky: 2528
- Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
- Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
- Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
- Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
- Rom: MIUI 8
Re: reklamacia VSP Data
Mel by ti nabidnout nahradu se stejnymi parametry, ja sem tohle mel u G1 4x na reklamaci, pak mi rekli ze mam dve moznosti, bud si nechat vratit korunu a nebo, ze kdyz si od nich vemu jinej telefon tak daji cenu jako co ho prodavaly coz v te dobe bylo 10 500 kc, tak sem si priplatil(2000) a mel SI
Takze pokud se nepletu meli by ti dat castku takovou za kterou ho prodavali v te dobe co si ho koupil
Datluju Phatabletem
Takze pokud se nepletu meli by ti dat castku takovou za kterou ho prodavali v te dobe co si ho koupil
Datluju Phatabletem
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1
Na poděkování tu máme reputaci
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravím,
to fOkuss: Tak tato oprava nam jak se zda skutečně zadnou velkou slavu nedela.
Poprosil bych pro začátek, doufam ze jsem neprehledl, o IMEI, SN ci alespoň jedno uplne číslo zakazky. Lze poslat na zitek@vspdata.cz ci přes SZ pro zachovani diskretnosti.
Podivame se na detaily pripadu a urcite najdeme reseni k p[lne spokojenosti. Je pravda, ze na tento model mame nedostatek nekterych náhradních dilu, ale i tak musíme byt schopni vyřešit k plné spokojenosti zákazníka.
Hezky vikend vsem Jindra Zitek, VSP DATA
to fOkuss: Tak tato oprava nam jak se zda skutečně zadnou velkou slavu nedela.
Poprosil bych pro začátek, doufam ze jsem neprehledl, o IMEI, SN ci alespoň jedno uplne číslo zakazky. Lze poslat na zitek@vspdata.cz ci přes SZ pro zachovani diskretnosti.
Podivame se na detaily pripadu a urcite najdeme reseni k p[lne spokojenosti. Je pravda, ze na tento model mame nedostatek nekterych náhradních dilu, ale i tak musíme byt schopni vyřešit k plné spokojenosti zákazníka.
Hezky vikend vsem Jindra Zitek, VSP DATA
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 112
- Registrován: stř 20. črc 2011 17:21:20
- Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S7E black
- Tablet: Samsung Galaxy Note 10.1 Garnet Red edition
Re: reklamacia VSP Data
Pochvala pro VSP Data, oprava SGNote II vypinal se , vyměněna baterka v záruce, ted drží. Diky jako vždy super
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 77
- Registrován: pát 21. kvě 2010 18:47:08
- Typ mobilu / ROM: Samsung S9+ 64GB
- Bydliště: Slovensko
Re: reklamacia VSP Data
Dobry den pan Zitek. Mam u Vas v servise desire X uz od 26.9. Dodnes na webe pise zakazka prijata. Na email mi nikto neodpoveda. Mozete mi pozrieť v com je problem? Cislo zakazky: HTC0781690. Dakujem.
-
- Androiďák!
- Příspěvky: 681
- Registrován: pon 27. čer 2011 8:32:51
- Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S20 Plus + Galaxy Active2
Re: reklamacia VSP Data
Taktiež pripájam pochvalu. Na Note II sa mi začal odlepovat display, po výmene display je zase ako nový. Za mňa palec nahoru.
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 08. črc 2013 6:29:27
- Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3
Re: reklamacia VSP Data
Moje zkušenost s VSP Data: (mám Galaxy Note 3). Telefon zakoupen jako nový, cca po 14-ti dnech jsem si všiml, že v celé pravé čtvrtině a upřoštřed displeje se objevily tmavé pruhy. Telefon jsem tedy 29.9. odeslal poštou do VSP. Po týdnu, kdy v jejich sledovací systému byla moje zakázka vedena stále jako nová (zatím nedoručeno) volám na jejich tel. linku, kde mi paní sdělila, že telefon už mají a reklamace se řeší. 21.10.! mi volá technik z VSP, že se na telefon díval, ale žádné pruhy nevidí, a že má pouze nějakou černo-bílou fotografii závady (v příloze k telefonu jsem zasílal barevné fotografie s popisem), fotografie jsem mu tedy zaslal mailem.
Do dnešního dne je moje zakázka v jejich sledovacím systému vedena stále jako nová (telefon nedoručen).
Shrnutí: po třech týdnech v servisu se na telefon konečně aspoň někdo podíval, příští týden to bude měsíc a stále nic se neděje.
Do dnešního dne je moje zakázka v jejich sledovacím systému vedena stále jako nová (telefon nedoručen).
Shrnutí: po třech týdnech v servisu se na telefon konečně aspoň někdo podíval, příští týden to bude měsíc a stále nic se neděje.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 172
- Registrován: ned 11. srp 2013 14:09:22
- Typ mobilu / ROM: ZOPO
Re: reklamacia VSP Data
Aspon budes mit narok na vraceni penez, pokud to bude pres mesic.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravim,
a zaroven se onlouvam ze kratkou odmlku.
To JosefJ: Muzes mi, prosim , poslat cislo zakazky ci IMEI, soukromou zpravou ci na zitek@vspdata.cz ? Urcite zkontroluji.
To Pirmin: nase dbF ukazuje, ze oprava zarizeni byla ukoncena 22.10. 2014. Predpokladam, ze ji telefon pouzivas a vse OK.
Mame ted trochu vrasky s dodavkami nahradnich dilu, ale HTC slibuje, ze od prosince vse bude opet excelent.
Hezke dny vsem Jindra Zitek
a zaroven se onlouvam ze kratkou odmlku.
To JosefJ: Muzes mi, prosim , poslat cislo zakazky ci IMEI, soukromou zpravou ci na zitek@vspdata.cz ? Urcite zkontroluji.
To Pirmin: nase dbF ukazuje, ze oprava zarizeni byla ukoncena 22.10. 2014. Predpokladam, ze ji telefon pouzivas a vse OK.
Mame ted trochu vrasky s dodavkami nahradnich dilu, ale HTC slibuje, ze od prosince vse bude opet excelent.
Hezke dny vsem Jindra Zitek
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: pon 08. črc 2013 6:29:27
- Typ mobilu / ROM: Galaxy Note 3
Re: reklamacia VSP Data
Telefon dorazil poštou pondělí 27.10. A výsledek? Reklamace byla zamítnutna s tim, že uváděná závada se neprojevila. Tak nevim kam jejich technik koukal. Už dlouho jsem se tak nerozčílil. Ihned jsem volal do VSP, kde mi k tomu nebyli schopný nic říct, jen, že si mohu podat stížnost. Nakonec mi telefon vyměnil za jiný kus sám prodejce, stěstí, že byl solidní.
Jen pro představu jak vypadal displej:
Jen pro představu jak vypadal displej:
- Přílohy
-
- zmen.jpg (83.04 KiB) Zobrazeno 4073 x
- Lyon
- Droid
- Příspěvky: 2146
- Registrován: pát 10. srp 2012 13:41:19
- Typ mobilu / ROM: Redmi Note 5 Global
- Rom: crDroid
- Bydliště: Praha / Nový Jičín
Re: reklamacia VSP Data
Nevím,jak to vypadá v reálu,ale na fotce to je jenom hodně těžko postřehnutelné.
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravim,
to JosefJ : muzes mi , prosim, poslat IMEI ci SN puvodniho zarizeni ci cislo zakazky?
Diky a hezky den Jindra Zitek, VSP DATA
to JosefJ : muzes mi , prosim, poslat IMEI ci SN puvodniho zarizeni ci cislo zakazky?
Diky a hezky den Jindra Zitek, VSP DATA
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 11. lis 2014 0:05:34
- Typ mobilu / ROM: Note3
- Mobil 2 / ROM: S3
Re: reklamacia VSP Data
Skoda ze na ten jev displeje neni zadna norma.
- Přílohy
-
- uploadfromtaptalk1415661761073.jpg (98.8 KiB) Zobrazeno 3927 x
Naposledy upravil(a) Antonin dne čtv 13. lis 2014 11:11:07, celkem upraveno 1 x.
- Jumbo78
- Administrátor
- Příspěvky: 11373
- Registrován: pát 13. led 2012 17:25:32
- Typ mobilu / ROM: iPhone XS Max 512 GB
- Mobil 2 / ROM: Samsung Galaxy NOTE EDGE - STOCK ROM
- Tablet: Samsung Galaxy TAB S2
- Bydliště: Kousek od Zlatých Hor :D
Re: reklamacia VSP Data
No, servis může jen tolik, co mu dovolí výrobce. Jestli výrobce řekne, že se jedná o "vlastnost", pak servis nic nemůže. Jediná možnost je obrátit se na znalce.
Edit: Mimochodem, proč jsi nenapsal přímo panu Zítkovi?
@phablet
Edit: Mimochodem, proč jsi nenapsal přímo panu Zítkovi?
@phablet
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 11. lis 2014 0:05:34
- Typ mobilu / ROM: Note3
- Mobil 2 / ROM: S3
Re: reklamacia VSP Data
Na žadost prosim smazat.
Naposledy upravil(a) Antonin dne čtv 13. lis 2014 11:09:51, celkem upraveno 1 x.
- Game
- Moderátor
- Příspěvky: 2528
- Registrován: čtv 12. bře 2009 13:21:28
- Typ mobilu / ROM: Xiaomi MiMax
- Mobil 2 / ROM: Samsung Note 3, Huawei Mate 7
- Tablet: Nexus 7(2012) 16GB CyanogenMod 12
- Rom: MIUI 8
Re: reklamacia VSP Data
Možná by ses nejdřív měl trošku uklidnit
Datluju Phatabletem
Datluju Phatabletem
Xiaomi MiMax MIUI 8
Na poděkování tu máme reputaci
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1
Na poděkování tu máme reputaci
500MB FREE DropBox: http://db.tt/6MHR9sq3
5GB FREE Copy: https://copy.com?r=0IWBM1
- Mirda86
- Moderátor
- Příspěvky: 10751
- Registrován: ned 10. bře 2013 18:57:53
- Typ mobilu / ROM: Samsung Galaxy S23
- Tablet: Samsung Tab S8
- Rom: stock
- Bydliště: Olomoucko
Re: reklamacia VSP Data
Antonin: Jumbo nic takoveho nenapsal tak se uklidni a nechovej se tu jak hovado.
- SAIXX
- Androiďák!
- Příspěvky: 466
- Registrován: pon 13. led 2014 20:32:16
- Typ mobilu / ROM: Huawei P30 pro
- Mobil 2 / ROM: iPhone 6S plus
- Tablet: Odešel do tabletového nebe :D
Re: reklamacia VSP Data
Souhlasím s ostatními ohledně tvého vystupování zde. Pokud jsi tímhle stylem řešil i reklamaci tak se ani nedivím, že dopadla jak dopadla. Nejdříve to zkus s klidem a kontaktovat p. Zítka, který zde má velice super reputaci ohledně řešení problémů pak se tu teprve oháněj nějakýma nadávkama :-\
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 11. lis 2014 0:05:34
- Typ mobilu / ROM: Note3
- Mobil 2 / ROM: S3
Re: reklamacia VSP Data
Reklamace probihala pochybne, to je vše.
Dotaz nesmeroval k vam, jeste 100 uživatelů ať napíše, že se chovám jako idiot.
Klidne stačí jeden.
Takhle to vypadá jak kdyby to psali dětičky, jeden začne a sto jich pokračuje.
Jako ovce meee
Dotaz nesmeroval k vam, jeste 100 uživatelů ať napíše, že se chovám jako idiot.
Klidne stačí jeden.
Takhle to vypadá jak kdyby to psali dětičky, jeden začne a sto jich pokračuje.
Jako ovce meee
Naposledy upravil(a) Antonin dne čtv 13. lis 2014 11:12:27, celkem upraveno 1 x.
-
- Robot
- Příspěvky: 1154
- Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
- Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9
Re: reklamacia VSP Data
Buď rád, že nejsi prezident, to by o tobě mluvila půlka národa.
-
- Nové Androidě
- Příspěvky: 4
- Registrován: úte 11. lis 2014 0:05:34
- Typ mobilu / ROM: Note3
- Mobil 2 / ROM: S3
Re: reklamacia VSP Data
Jinak zde je rozdil medzi dvema note3, bohuzel lepe to nevyfotim, na vlastni oči to je vidět pořádne.
Tak když tohle prohledli v servisu tak jak pises, pujdu za prezidenta.
Jinak omluva Jumbovi,
Pokusím se to jeste lépe vyfotit.
Skoda ze na ten jev není norma
Tak když tohle prohledli v servisu tak jak pises, pujdu za prezidenta.
Jinak omluva Jumbovi,
Pokusím se to jeste lépe vyfotit.
Skoda ze na ten jev není norma
- Přílohy
-
- uploadfromtaptalk1415714752372.jpg (18.72 KiB) Zobrazeno 3766 x
Naposledy upravil(a) Antonin dne čtv 13. lis 2014 11:11:39, celkem upraveno 1 x.
-
- Robot
- Příspěvky: 1154
- Registrován: sob 20. lis 2010 17:07:14
- Typ mobilu / ROM: Huawei Mate 9
Re: reklamacia VSP Data
tak takový displej bych nerozdýchal ani já
-
- Stálý androiďák
- Příspěvky: 203
- Registrován: čtv 14. čer 2012 13:19:39
- Typ mobilu / ROM: OneX
Re: reklamacia VSP Data
Zdravim,
to Antonin: Myslim, ze jsme spolu jiz dnes zakomunikovali a krome Tve vyhruzky soudnim znalcem i celkem slusne. Jak jsem slibil, zítra dostanes vyjadreni a navrh reseni.
Hezky vecer Jindra Zitek
to Antonin: Myslim, ze jsme spolu jiz dnes zakomunikovali a krome Tve vyhruzky soudnim znalcem i celkem slusne. Jak jsem slibil, zítra dostanes vyjadreni a navrh reseni.
Hezky vecer Jindra Zitek