Servisy OstatníVSP Data a.s ( reklamace a jejich jednání )

Pravidla fóra
Pro tuto sekci platí jedno extra důležité pravidlo: Neobjektivní a nepodložené informace jsou vždy oceněna varováním ;)
Odpovědět
frnder
Nové Androidě
Příspěvky: 2
Registrován: sob 10. lis 2018 13:52:57

VSP Data a.s ( reklamace a jejich jednání )

Příspěvek od frnder »

S kamerou Niceboy Vega 5 pop jsem byl spokojen, dokud nedošlo na první reklamaci v autorizovaném servise VSP Data a.s. ……………. Cena kamery 3500 Kč.
Po čtyřech měsících dne 09.06.2018 jsem reklamoval kameru kvůli pruhům na dotykovém displeji a do teď lituji, že jsem se na to nevykašlal. Oprava byla řešena výměnou kamery za nový kus. 20.06.2018 jsem si kameru vyzvedl. Ochranná fólie na displeji byla poškrábaná což jsem neřešil, krytka na micro usb a micro hdmi byla nějaká uvolněná a nešla správně zacvaknout. Nijak jsem to neřešil. Co jsem ale hodně řešil, bylo neukládání nastavení rozlišení, kdy se po vypnutí kamery vždy nastavilo interplované 4K rozlišení ve kterém jsem nahrávat fakt nechtěl a u první kamery vždy zůstalo nastavené 2K rozlišení. Také se po vypnutí kamery zastavil čas na kameře, takže druhý den byl datum nastavený na předešlý den. Když se s kamerou natáčelo za šera, bylo v obraze hodně teček, jako by byl prach pod sklíčkem čočky. Také za dobrých světelných podmínek šly tečky vidět třeba na palubovce auta nebo na osobě, která měla černé triko.

Psal jsem do servisu a řešil jen to neukládání nastavení rozlišení a žádal o vyřešení problému třeba novým firmware, abych nemusel čekat na další reklamaci. Bylo mi řečeno, že kameru musím zaslat, protože to na dálku vyřešit nepůjde.

27.06.2018 mi servis poslal informativní zprávu a to tu že jsem uvedl jiný vizuální stav kamery. Řešili poškrábanou ochrannou fólii a bublinky pod ní, které vznikly, když jsem ji oddělat bo se mi zdálo že blbě reaguje spodní strana dotykového displeje :-D

29.06.2018 byla kamera vrácena a v reklamačním protokole uváděli že se nejedná o vadu ale VLASTNOST kamery. :-D :-D :-D . Delší dobu jsme si psali a já si stál pořád za svým. Když na kameře dám funkci zapni a nahrávej, tak by se rozlišení ukládat mělo. Tím by tato funkce postrádala smysl, ale nijak to nepomohlo a servis říkal pořád to samé dokola, že se jedná o vlastnost kamery.
Kontaktoval jsem vedení společností. ( Generálního ředitele, finančního ředitele, technického ředitele). Vše jim pospal a také jsem poslal video výstavní kamery na prodejně na které to fungovalo a video mé kamery kde se to prostě neukládalo.
Ten den se mi ozvali a velice se mi omlouvali a prý mám čekat na nový firmware, který bude vydán každou chvíli. Druhý den mi poslali novou verzi firmware s návodem k instalaci, který ovšem nefungoval, přitom touto cestou jsem to chtěl řešit hned, ale bylo mi řečeno, že to nepůjde a najednou to šlo :-D

Už mi došla trpělivost a začal jsem řešit další vady, jako stopnutí času po vypnutí kamery a také tečky v obraze. Opět jsem poslal video a fotky z videa první kamery kde šly vidět jen tři tečky při nočních záběrech a druhé kamery kde jich mohlo být 30 až 50, větší a menší.
Poté se mi nedostalo odpovědi a email se stal nedostupným. Vždy přišla automatická odpověď, že daná osoba je na dovolené. Kontaktoval jsem další osobu, která opět nereagovala. Psal jsem jim, že to beru jako ignoraci z jejich strany a počkám na ředitele, až mu skončí dovolená. Poté zareagovali a napsali ať jim kameru zašlu dne 11.07.2018.

30.07.2018 došla kamera zpět. Vady kamery a podle nich vlastnosti kamery se náhle opravily a to tím že nahrály nový firmware, přitom to byla úplně stejná verze, jen datum nahrání se změnilo. Jediné co zůstalo byly tečky v obraze, které se jim neprojevily ani po přiložení mých videi a fotek. Kameru jsem zaslal zpět.

Opět se kamera vrátila s tím že se vada ( tečky v obraze ) neprojevily a ještě do ní vrátily opravené vady, takže se zase neukládalo rozlišení a po vypnutí kamery se opět zastavoval čas, také si nechali silikonový kryt čočky :D.
Když už jsem to tak dlouho řešil, bylo mi jedno jak dlouho budu bez kamery a také jsem z jejich přístupu a jednání usoudil že manipulují s výrobek a dělají prostě naschvály.

19.08.2018 jsem jim pohrozil COI ( českou obchodní inspekcí ) a soudem. Má a jejich emailová komunikace a samotná kamera byly dostačující důkazy na to abych 100% vyhrál.

Od teď začali mít velký zájem něco řešit a napravovat. 20.08.2018 mi volalo neznámé číslo, poté přišla sms ať se jim ozvu. Pak napsali email, že by to rádi se mnou probraly. Neozýval jsem se jim.

21.08.2018 přišli s návrhem že mi pošlou úplně novou kameru aji s příslušenstvím a svou jim mám zaslat zpět. Souhlasil jsem s tím. Kamera došla službou dpd. Po odzkoušení jsem jim napsal, že je vše ok až na ty tečky v obraze. Napsal jsem jim že je to asi vada výroby i když si pořád myslím své. Poté poslali dpd službu pro mou vadnou kameru. Asi po týdnu jsem si všiml, že na třetí nové kameře změnili barvu datumu v obraze z bíle na černou, takže při natáčení v autě nejde datum vidět bo zasahuje na černou palubovku. Za tmy to nemá ani cenu. Naštěstí tuto funkci vůbec nevyužívám. Bral jsem to jako menší pomstu :-D

Závěrem chci říct, že proti výrobkům Niceboy nic nemám, líbí se mi jejich zboží a určitě si v budoucnu koupím další, ale už určitě nebudu nikdy nic reklamovat v jejich autorizovaném servise. :-D
Odpovědět

Zpět na „Servisy Ostatní“